ای او اسسیستم عامل

آموزش غیرفعال کردن اپل موزیک در آیپد

اپل موزیک در آیپد

اپل در چند سال اخیر تصمیمات بحث‌برانگیزی گرفته است. قابل توجه‌ترین آن برمی‌گردد به جایگزینی نقشه خود اپل به جای گوگل Maps بیچاره! و یکی دیگر از این تصمیمات بودن اپ اپل واچ برروی آیفون و آیپد است، این اپ حتی اگر شما اپل واچ نداشته باشید یا نمی‌خواهید داشته باشید باز هم برروی گوشی یا تبلت شما قرار دارد. شاید شما دوست نداشته باشید اپل واچ به اپ موزیک شما راه پیدا کند. این مورد یکی از تازه‌ترین دخالت‌های اپل در گوشی شماست. اما خوشبختانه راهی برای خلاص شدن از این اپ وجود دارد. این اپ به راحتی حذف می‌شود اگر شما بدانید کجا به دنبال کلید خاموش و روشن شدنش بگردید. پس بیایید با هم خاموش کردن اپل موزیک در آیپد را یاد بگیریم.

اول با راه‌اندازی اپ Settings، وارد تنظیمات آیپد خود شوید. منوی سمت چپ را به سمت پایین اسکرول کنید و برروی Music برای وارد شدن به تنظیمات موزیک تپ کنید. بعد از وارد شدن گزینه خاموش و روشن کردن اپل موزیک از اپ موزیک را خواهید دید که با زدن روی آن می‌توانید خاموشش کنید.

توجه: شما نیاز ندارید تا iCloud Music Library را خاموش کنید، این یک قابلیت جدا است که به شما اجازه می‌دهد تا پلی لیست‌ها و آهنگ‌های یک دستگاه در دیگر دستگاه‌های شما هم دیده شود.

شما همچنین می‌توانید بدون حذف کردن اپل موزیک، Apple Music Connect را از اپ موزیک خود حذف کنید. Apple Music Connect یک شبکه اجتماعی جدید است که راهی است برای ارتباط موسیقی‌دان‌ها با طرفداران خود. اما اگر شما بیشتر ترجیح می‌دهید موزیک را گوش کنید تا موسیقی‌دان‌ها را دنبال کنید، می‌توانید به راحتی با اعمال محدودیت در آیپد خود این قابلیت را خاموش کنید.

در تنظیمات آیپد، به سمت پایین اسکرول کرده و General را انتخاب کنید. گزینه محدودیت‌ها درست زیر قفل خودکار است که با زدن روی آن، به تمامی تنظیمات محدودیت‌ها دسترسی خواهید داشت. اگر شما محدودیت‌ها را فعال نکرده‌اید، اول باید ان را روشن کنید. هنگام فعالسازی از شما یک رمز ۴ رقمی برای ورود به صفحه تنظیمات محدودیت‌ها در آینده خواسته می‌شود، مواظب باشید رمزی که انتخاب می‌کنید در آینده به یاد خواهید داشت.

Apple Music Connect درست زیر گزینه آیتونز قرار دارد، با خاموش کردن این گزینه، دیگر ویژگی @Connect را در اپل موزیک نخواهید دید.

گفتگو ها