اخبار

امکان ریکاوری اطلاعات در مک بوک پرو ۲۰۱۸

ریکاوری اطلاعات در مک بوک

امکان ریکاوری اطلاعات در مک بوک یکی از پرسش های مشتری ها در سراسر دنیا می باشد.امروزه مک بوک ها در بازار جهانی جایگاه خوبی دارند و مشتری های زیادی در دنیا دارند.جدید ترین سری مک بوک پرو ۲۰۱۸ را در این مطلب آی تی پورت بررسی کرده و همچنین امکان ریکاوری اطلاعات در مک بوک پرو ۲۰۱۸ را نیز بررسی می کنیم.

مک بوک پرو ۲۰۱۸

در ابتدا قبل از پرداختن به امکان ریکاوری اطلاعات در مک بوک به معرفی مک بوک پرو ۲۰۱۸ می پردازیم. این محصول که ساخته شده توسط شرکت اپل می باشد جدید ترین سری از مک بوک ها ست که به تازگی به بازار جهانی معرفی شده است.این سری از جدید ترین محصولات شرکت اپل از تغییراتی در مشخصات سخت افزاری برخوردار بوده که این تغییرات بهبود زیادی را به این محصول بخشیده است. این مک بوک با داشتن تاچ بار و همچنین ۳۲ گیگا بایت رم از دیگر مک بوک های قبلی پیشی گرفته است البته طراحی در این مدل شامل تغییری نشده است.این مک بوک در دو اندازه ۱۳ اینچی به قیمت ۱۸۰۰ دلار و ۱۵ اینچی به قیمت ۲۴۰۰ دلار به فروش می رسد.

ریکاوری اطلاعات در مک بوک

ریکاوری اطلاعات

ریکاوری اطلاعات در مک بوک و هر وسیله ی دیگر یکی از پرسش هایی ست که با آن رو به رو می شوید. اما ریکاوری به چه معنی ست؟گاهی به علت های مختلف بخشی یا حتی همه ی اطلاعات سیستم از بین می رود و شما نیز به این اطلاعات نیاز دارید.برای باز گرداندن این اطلاعات عملی به نام ریکاوری بر روی سیستم انجام می شود. اطلاعات سیستم معمولا بر روی بخشی به نام هارد ذخیره می شود که ممکن است به علت وجود یک ویروس در سیستم و یا هر دلیل دیگری این اطلاعات از این حافظه پاک شود که در این صورت با ریکاوری اطلاعات را به دست می اوریم.

ریکاوری در مک بوک پرو ۲۰۱۸

مک بوک ۲۰۱۸ در بسیاری از موارد بسیار بهتر از قبل عمل کرده است اما در بخش ریکاوری اطلاعات در مک بوک یک مشکل وجود دارد که این موضوع باعث شده است تا مشتری های این محصول دچار تردید در خرید آن شوند.این به آن معنی ست که ریکاوری اطلاعات در مک بوک از روی حافظه ی آن در صورتی که مک بوک شما دچار آسیب شود وجود ندارد و شما تمامی اطلاعات ذخیره شده را از دست می دهید.این اطلاعات بر روی SSD ذخیره می شود که نمی توان مانند یک کارت حافظه آن را جا به جا کرده و به یک سیستم دیگر منتقل نمود و در صورت مشکل امکان ریکاوری اطلاعات در مک بوک وجود نخواهد داشت.

ریکاوری اطلاعات در مک بوک

گفتگو ها