آموزششبکه

حذف اطلاعات گوگل برای همیشه!

حذف اطلاعات گوگل

یکی از دلایل حذف اطلاعات گوگل و دیگر اطلاعات موجود در آن برای این است که از زندگی شخصی خود محافظت کنیم و همچنین امنیت اطلاعات خود را بالا ببریم. شما می توانید قبل از اینکه این به حذف اطلاعات گوگل بپردازید به اینجا رفته و اطلاعات خود را دانلود کنید سپس آن ها را حذف نمایید. برای حذف اطلاعات گوگل و بالا بردن امنیت زندگی شخصی خود این پست آی تی پورت را بخوانید!

استفاده از ابزار  My Activity برای حذف اطلاعات گوگل

گوگل هر جستجویی را که تا به حال انجام داده است، ردیابی می کند و براساس آن اطلاعات تبلیغات و نتایج جستجوی شما را هدف قرار می دهد. اما شما می توانید این ویژگی ها را غیرفعال کنید و تقریبا تمام این اطلاعات را حذف کنید.

برای انجام این کار به myactivity.google.com بروید. در این سایت، شما می توانید تمام اطلاعاتی که گوگل در مورد شما دارد را مشاهده کنید.

حذف اطلاعات گوگل

برای اینکه اطلاعات خود را بدون هیج استثنائی حذف کنید، در گوشه سمت راست بر روی Delelet کلیک کرده و برای زمان، تمامی زمان ها را انتخاب کنید.

در این حالت، اگر مایل به حفظ اطلاعات برخی نرم افزارهای استفاده شده هستید، می توانید در این گزینه های در نظر گرفته شده، انتخاب کرده و آن را پیش بینی کنید.

حذف اطلاعات شخصی جستجو های انجام شده در گوگل

حذف اطلاعات گوگل

از بین بردن اطلاعات شخصی از نتایج جستجو با کارهای انجام شده ی دیگر متفاوت بوده و بسیار پیچیده است. گوگل به طور کلی با نتایج جستجوی خود را به راحتی حذف نخواهد کرد، مگر اینکه دلیل قانونی برای انجام این کار وجود داشته باشد. شما می توانید از صفحه پشتیبانی گوگل در مورد این موضوع را مشاهده کرده و ببیند به چه دلایلی مایل به حذف این اطلاعات می باشند.

اگر شما مایل به حذف اطلاعات هستید که حساسیت کمتری نسبت به آن وجود دارد، می توانید به removal page گوگل رفته و در آنجا این کار را انجام دهید.

 

 

گفتگو ها
    فیلم ایرانی

    سلام
    سایت بسیار خوبی دارید. بابت مطلب خوبتان سپاسگذارم
    موفق باشید

    ناشناس

    بعید میدونم اونها در نهایت این اطلاعات را حذف کنند.
    یعنی ما فکر میکنیم که کاملاً حذف شده اند در حالی که این طور نیست

    گوگله دیگه! سیستمش خاصه

    ممنون از مطالب مفدتون
    سایت خوبی دارید مخصوصا بخش نقد و بررسی

    مطلب مفیدی بود
    ممنون