آموزششبکه

رفع خطای اتصال شما خصوصی نیست | Your Connection is Not Private

اتصال شما خصوصی نیست

در زمان ورود به یک وبسایت ممکن است با خطاهای متفاوتی مواجه شوید. برخی از این خطاها بسیار رایج هستند به همین دلیل می توانید روش حل آنها را در اینترنت بیابید. از جمله ی اینها خطای اتصال شما خصوصی نیست Your Connection is Not Private می باشد. روش های مختلفی برای رفع این خطا وجود دارد. برخی از این روش ها به مرورگری که قرار است وبسایت در آن بارگذاری شود مربوط می باشد. برخی نیز به تنظیمات سیستم برمی گردد. ما در این مطلب آی تی پورت قصد داریم روش های مختلفی برای حل مشکل خطای اتصال شما خصوصی نیست معرفی کنیم. پس با آی تی پورت همراه باشید.

لازم به ذکر است می توانید از مورد اول شروع کنید و روش ها را یکی پس از دیگری امتحان کنید. امیدواریم به نتیجه ی مطلوب برسید و مشکلتان حل شود.

روش های رفع خطای اتصال شما خصوصی نیست

بارگذاری مجدد مرورگر

ابتدایی ترین روش برای رفع خطای Your Connection is Not Private بارگذاری مجدد مرورگر است. در این روش تنها کافی است مرورگر خود را ببندید و بعد از چند ثانیه مجددا آن را باز کنید. یا اینکه بر گزینه ی Refresh مرورگر کلیک کنید. از طرفی می توانید با گرفتن دکمه ی Ctrl+F5 این کار را انجام دهید. بارگذاری مجدد، حافظه ی کش مرورگر را پاک می کند و جدیدترین نسخه از وبسایت را نمایش می دهد.

اتصال شما خصوصی نیست

استفاده از یک مرورگر دیگر

در این روش برای رفع خطای اتصال شما خصوصی نیست تنها کافی است مرورگر دیگری را بر سیستم خود نصب کرده و سایت مورد نظر را در آن باز کنید. اگر همواره با خطای Your Connection is Not Private مواجه شدید روش دیگری را امتحان کنید.

پاک کردن حافظه ی نهان مرورگر

در برخی موارد لازم است حافظه ی نهان یا همان کش مرورگر را پاک کنید تا چنانچه فایل های مربوط به نسخه های قدیمی سایت در حافظه موجود است همگی از بین برود و فایل های جدید جایگزین آنها شود. اگر بعد از این کار نیز همچنان خطای Your Connection is Not Private  را مشاهده کردید به سراغ روش بعدی بروید.

تنظیم ساعت و تاریخ سیستم

اگر ساعت و تاریخ سیستم شما تنظیم نباشد ممکن است گواهی SSL وبسایت توسط مرورگر تایید نشود و خطای اتصال شما خصوصی نیست مشاهده شود.

خاموش کردن آنتی ویروس و VPN

همان طور که در مورد ۴ اشاره شد گواهی SSL سایت باید توسط مرورگر تایید شود تا صفحات وبسایت بدون خطا نمایش داده شود. حال اگر آنتی ویروس یا VPN شما روشن باشد ممکن است در صدور این گواهی اختلال ایجاد گردد و خطای Your connection is not private را دریافت کنید.

توجه به تاریخ انقضای گواهی SSL سایت

گواهی SSL سایت یک تاریخ انقضا دارد و وبسایت بعد از این تاریخ دیگر نمایش داده نمی شود. برای اطلاع از تاریخ انقضای این گواهی بر علامت قفل در آدرس بار مرورگر کلیک کنید و گزینه certificate را انتخاب نمایید. پنجره ی جدیدی باز می‌شود که در آن می توانید تاریخ انقضای گواهینامه SSL را مشاهده کنید.

Your Connection is Not Private

برای حل این مشکل شما چه راه حلی را پیشنهاد می کنید؟

ضمناً درصورتی که وب سایت خاصی برای شما باز نمی شود مطالعه آموزش “چگونگی رفع مشکل باز نشدن وب سایت خاص” را به شما پیشنهاد می کنیم.

گفتگو ها