آموزشنرم افزار

معرفی برخی از نرم افزارهای کاربردی آهنگ سازی

نرم افزارهای آهنگ سازی

بسیاری از افراد علاقه به آهنگ سازی دارند ولی دستگاه مورد نظر برای این کار را دارا نمی باشند، نرم افزارهای آهنگ سازی نرم‌ افزارهایی هستند که با استفاده از آنها می توانید در کامپیوتر شخصی خود اقدام به آهنگسازی کنید. در این مطلب آی تی پورت قصد داریم برخی از مهمترین نرم افزارهای آهنگ سازی برای کامپیوتر را معرفی کنیم تا بیشتر با این نرم افزار ها آشنا شوید. با آی تی پورت همراه باشید.

نرم افزار MAGIX Music Maker Suite 18

MAGIX Music Maker Suite

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای آهنگ سازی برای کامپیوتر می باشد که به وسیله آن می توانید آهنگ های فوق العاده زیبایی را در کامپیوتر خود بنوازید. این نرم افزار محصول کمپانی بسیار پرطرفدار MAGIX  می باشد که در زمینه آهنگسازی و ساخت موسیقی فعالیت دارد. یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار این است که هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه ای می توانند با استفاده از آن اقدام به ساخت قطعه‌های موسیقی کنند. از دیگر مزایای استفاده از این نرم افزار این است که این نرم افزار دارای ۱۲ هزار قطعه صدا و ملودی می باشد که می توانید از آنها نیز در هنگام ساخت موسیقی استفاده کنید و همین مزیت این نرم افزار را از سایر  نرم افزارهای آهنگ سازی جدا می کند.

نرم افزار FL Studio

FL Studio

یکی دیگر از نرم افزارهای آهنگ سازی نرم افزار اف ال استودیو می باشد، با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی اقدام به ساخت موسیقی های مختلف و حرفه ای کنید. این نرم افزار دارای امکانات فوق‌العاده زیادی می باشد که افراد حرفه‌ای می‌توانند با استفاده از هر یک از این امکانات قطعه های موسیقی مختلفی را به وسیله کامپیوتر شخصی خود بسازند. نرم افزار اف ال استودیو از جمله نرم‌افزارهای با سابقه در زمینه آهنگسازی با کامپیوتر است که دارای سابقه ۱۴ ساله در این زمینه می باشد و امروزه نیز به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای آهنگ سازی با کامپیوتر در دنیا شناخته می شود. استفاده از این نرم افزار یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای پیاده کردن ایده هایی است که شما در زمینه موسیقی دارید.

نرم افزار studio one از بهترین نرم افزارهای آهنگ سازی

studio one

با اینکه این نرم‌ افزار در میان سایر نرم‌ افزارهای آهنگ سازی شهرت زیادی ندارد اما دارای امکانات فوق العاده زیادی می باشد که با استفاده از هر یک از این امکانات افراد علاقه مند به آهنگ سازی می توانند اقدام به ساخت قطعه های موسیقی مورد علاقه خود کنند. در واقع این نرم افزار ابزارهای فوق العاده حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آنها بتوانید اقدام به میکس و مونتاژ موسیقی کنید.  این نرم افزار علاوه بر اینکه جزوه نرم افزارهای آهنگ سازی می‌باشد دارای امکانات دیگری است که با استفاده از آنها می توانید کارهای مربوط به صدا را انجام دهید کارهایی از قبیل ویرایش و میکس صدا، ویرایش آهنگ و … همین عامل باعث شده است که این نرم افزار در میان بهترین، سریع ترین و آسان ترین نرم افزارهای آهنگ سازی قرار بگیرد.

نرم افزار FMOD Studio از محبوب ترین نرم افزارهای آهنگ سازی

FMOD Studio

این نرم‌ افزار نیز یکی دیگر از کاربردی ترین نرم افزارهای آهنگ سازی می باشد که با استفاده از آن می توانید ستاره درخشان واقعی در کامپیوتر شخصی خود تولید کنید. کاربرد اصلی این نرم افزار در زمینه ساخت پروژه های مربوط به آهنگسازی و همینطور ساخت بازی های کامپیوتری و انیمیشن می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار که آن را در میان بهترین نرم افزارهای  آهنگ سازی قرار می دهد این است که دارای رابط  کاربری فوق العاده شیکی می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی اقدام به ساخت انواع قطعه های موسیقی کنید. این نرم افزار دارای قابلیت هایی از جمله ساخت  و ویرایش آهنگ، ساخت افکت های صوتی، ویرایش صدا و همین طور میکس انواع قطعات موسیقی می باشد.

نرم افزار Guitar Pro از جمله بهترین نرم افزارهای آهنگ سازی با کامپیوتر

Guitar Pro

در صورتی که علاقه زیادی به نواختن موسیقی های گیتار در کامپیوتر شخصی خود دارید می توانید از این نرم افزار برای این کار استفاده  کنید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای آهنگ سازی در کامپیوتر می باشد که یک گیتار را برای شما شبیه سازی کرده است که به وسیله آن می توانید اقدام به ساخت قطعه های موسیقی مربوط به گیتار در کامپیوتر خود کنید. یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار این است که دارای رابط گرافیکی فوق‌العاده زیبایی است که به صورت کامل یک گیتار را برای شما شبیه سازی کرده است و شما با مشاهده این رابط گرافیکی می ‌توانید به راحتی اقدام به ساخت موسیقی کنید. از جمله مزیت‌های استفاده از این نرم افزار این است که نه تنها افراد حرفه ای بلکه افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی کار با این نرم افزار را یاد گرفته و اقدام به ساخت قطعه های موسیقی کنند.

نرم افزار GarageBand از بهترین نرم افزارهای آهنگ سازی

GarageBand

یکی دیگر از نرم افزارهای آهنگ سازی که می توانید با استفاده از آن اقدام به ساخت قطعه های موسیقی کنید نرم افزار GarageBand  می باشد، این نرم افزار یک نرم افزار فوق العاده است که برای مک ساخته شده است و بیشتر مناسب افرادی است که به تازگی وارد دنیای موسیقی شده و قصد دارند با استفاده از کامپیوتر شخصی خود اقدام به ساخت قطعه های موسیقی کنند. این نرم افزار فوق العاده دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشد که با استفاده از آن افراد تازه کار می توانند خیلی راحت دیده های خود را تبدیل به صوت کنند، از جمله مزیت‌های استفاده از این نرم افزار این است که اولا این نرم افزار یک نرم افزار رایگان است که در اختیار شما قرار می گیرد دوما از ابزارهای بسیار قوی برای ساخت آهنگ استفاده می‌کند و مزیت سوم استفاده از این نرم افزار نیز این است که دارای کتابخانه های بسیار غنی است که این کتابخانه‌ها انواع صداها را در خود نگه داری می‌کنند و شما می توانید از آنها برای ساخت قطعه های موسیقی استفاده کنید.

پیشنهاد شما برای ساخت آهنگ چه نرم افزاری می باشد؟

 

گفتگو ها
    مهسا

    امکانش هست نرم افزار خوب که بشه باهش دابسمش درست کرد معرفی کنید؟