نقد و بررسی

آشنایی با بهترین لپ تاپ تخصص شما – بخش دوم

بهترین لپ تاپ

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ برای تخصص خودتان هستید در این مقاله همراه ما باشید در این مقاله قصد داریم به معرفی بخش دوم بهترین لپ تاپ متناسب با تخصص شما اشاره کنیم، اگر گرافیست هستید یا برنامه نویسی انجام می دهید و یا در یک محیط صنعتی مشغول به کار هستید یا عاشق گیم هستید در این مقاله آی تی پورت برای شناخت بهترین لپ تاپ مرتبط با تخصصتان همراه ما باشید. در بخش اول معرفی بهترین لپ تاپ تخصص شما به گروه های دانش آموزی، دانشجویی، معلمان و مالتی مدیا اشاره کردیم.

معرفی بهترین لپ تاپ برای تخصص شما

بهترین لپ تاپ برای تخصص شما لپ تاپی است که هماهنگ با کار و تخصص شما باشد در واقع لپ تاپ شما باید حاوی ویژگی هایی باشد که بتواند نیازهای مورد انتظار شما را برطرف کند. در هنگام خرید لپ تاپ با توجه به یکسری ویژگی ها می توانید لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ گرافیست

  • Apple Macbook Pro

محصولات اپل همیشه می توانند جزئی از بهترین لپ تاپ گرافیست ها باشد. لپ تاپ Apple Macbook Pro یک پردازنده چهار هسته اینتل قدرتمند دارد و دارای رم ۱۶ گیگاباتی است. برای کسانی که به سیستم ویندوز علاقه مند هستند این لپ تاپ چندان مناسب نیست و مدت زمان زیادی طول می کشد تا عادت کنند.

بهترین لپ تاپ

  • Microsoft Surface Book

هر چند صفحه نمایش این لپ تاپ نسبت به اپل مک بوک کوچکتر است ولی کارایی و مزایای آن را دارد. پردازنده آن Core i7 است که به دلیل داشتن رزولوشن بالا برای طراحی بسیار مناسب است. از آنجا که صفحه نمایش و قلم لمسی دارد برای طراحی دستی بسیار مناسب است.

  • Dell XPS 15

این لپ تاپ یک محصول با قیمت مناسب می باشد که برای استفاده در کارهای طراحی بسیار مناسب است، رم آن ۱۶ گیگابایتی است و پردازنده آن Core i7 است.

بهترین لپ تاپ برنامه نویس

  •  Lenovo ThinkPad E470

از جمله بهترین لپ تاپ برنامه نویس لپ تاپ Lenovo ThinkPad E470 است، این لپ تاپ مجهز به هفتمین نسل پردازنده ها است و نمایشگر آن ۱۴ اینچی است. رم این لپ تاپ ۱۶ گیگابایتی است و کارت گرافیک آن دو گیگابایتی انویدیا جی فورس است.

بهترین لپ تاپ

  • HP 255 G5

برای برنامه نویسانی که به دنبال یک لپ تاپ کاربردی با قیمت مناسب هستند این لپ تاپ می تواند یک انتخاب ایده آل باشد، رم این لپ تاپ ۴ گیگابایت است هر چند ضعیف است ولی در روند برنامه نویسی شما مشکلی پیش نخواهد آورد این لپ تاپ مجهز به پردازشگر ای ام دی A6 – ۷۳۱۰ است.

بهترین لپ تاپ صنعتی

  • Dell Latitude 14 Rugged

این لپ تاپ ترکیبی از یک لپ تاپ سخت و به روز است که می تواند برای استفاده در محیط های صنعتی بسیار مناسب باشد، صفحه نمایش آن از کیفیت بالایی برخوردار است و به دلیل داشتن روکش مات در زیر نور خورشید نیز قابل استفاده است، رم این لپ تا ۸ گیگابایتی است و پردازنده آن نیز ۵ هسته ای و در حدود ۱٫۹ کیلوگرم وزن دارد، کیبورد آن به راحتی جدا می شود و به عنوان تبلت نیز می توانید استفاده کنید.

بهترین لپ تاپ

  • Panasonic Toughbook CF-33

این لپ تاپ از جمله بهترین لپ تاپ صنعتی محسوب می شود، می توانید کیبورد آن را جدا کنید و به صورت تبلت استفاده کنید باتوجه به طراحی هیبریدی که دارد به راحتی قابل حمل است، رم لپ تاپ هشت گیگا بایت است و حافظه داخلی آن نیز ۲۵۶ گیگابایت است، وزن آن نیز در حدود ۲٫۷۶ کیلوگرم است.

بهترین لپ تاپ بازی

برای مشاهده و بررسی ۱۲ لپ تاپ گیمینگ و در هر بازه قیمتی به مطلب معرفی بهترین لپ تاپ بازی مراجعه فرمایید.

گفتگو ها