نقد و بررسی

نقد و بررسی لپ تاپ Lenovo Yoga C930 2-in-1

لنوو Yoga C930

کمپانی  لنوو طیف زیادی از لپ تاپ هایش را در نمایشگاه تکنولوژی IFA 2018 در شهر برلین معرفی کرد و اکنون آخرین مدل لب تاب لنوو که جزو منحصربه فردترین مدلهای لب تاپ در نوع خود می باشد به نام لنوو Yoga C930 را به بازار ارائه کرده است.

لنوو Yoga C930

لب تاپ Lenovo Yoga C930

لنوو Yoga C930  اولین لب تاپ جهان است که مجهز به ۲ صفحه نمایش می باشد . یکی از نمایشگرها که به جای کیبورد از آن استفاده می شود و نمایشگر جوهر الکترونیک است یا همان E Ink است.

تکنولوژی صفحه نمایش جوهر الکترونیک :

صفحه نمایش جوهر الکترونیک یک صفحه نمایشگر مسطح  است که ترکیبی از الکترونیک، شیمی و فیزیک است و می تواند صفحات وب را مانند جوهر چاپ شده نمایش دهد. این نمایشگرها نور محیط را بازتاب می دهند. لنوو با این تکنولوژی جدید تلاش کرده است تا تجربه ای متفاوت از تایپ کردن را از طریق جوهر الکترونیک به کاربران القا نماید. پردازنده لنوو Yoga C930 ، هشتمین نسل از پردازنده های اینتل است.

 لب تاپ تبلت لنوو Yoga C930

در لنوو Yoga C930 شاهد یک بخش جدید در طراحی هستیم، منظور بخش لولای لب تاپ است که به شیوه ای جدید اسپیکر را داخل این لولا جایگذاری نموده. همچنین در کنار این بخش دو بلندگوی دیگر نیز در پایین لب تاپ قرار دارد، لنوو Yoga C930 مانند دیگر سری های لب تاپ های یوگا لنوو قابلیت چرخشی بودن صفحه نمایش است و همچنین این لب تاپ از سری لب تاپ های باریک و ظریف محسوب می شود  می توان از یک لب تاپ در نقش تبلت نیز استفاده نمود.

لنوو Yoga C930

 اسپیکر Lenovo Yoga C930

 اسپیکر لنوو Yoga C930 نسبت به مدلهای قبلی کیفیت بهتری دارد و این تصور را در ذهن مخاطب ایجاد می کند که صدایی بلند را می شنود و مهمترین ویژگی اسپیکرها انتقال مستقیم صدا به کاربر و ظاهر soundbar است. لنوو Yoga C930 مجهز به میکروفون های دوربرد است که با همکاری کمپانی آمازون ایجاد شده است. لنوو Yoga C930 با داشتن یک لولای ۳۶۰ درجه  ظرافت آن می تواند به عنوان یک تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ استفاده شود. و در کنار آن وجود نمایشگر جوهر الکترونیک باعث می شود تا کاربر با استفاده از قلم  به راحتی روی صفحه نمایشگر نوت برداری کند.

قلم Lenovo Yoga C930

قلم استایلوس لنوو Yoga C930 در قسمت شاسی دستگاه قرار دارد و بسیار باریک و ظریق می باشد، حساسیت فشار این قلم ۴۰۹۶ مرحله ای است و بسیار دقیق و حساس طراحی شده است. قابلیت Garaged Pen نیز باعث می شود تا زمانی که قلم وارد جایگاهش می شود، خودبه خود حالت شارژ آن فعال شود.

لنوو Yoga C930

 کیفیت لنوو Yoga C930

از نظر امنیتی لنوو Yoga C930 گزینه های مختلفی  را به کاربر ارائه می دهد. نخستین گزینه حسگر آن است که  قابلیت تعیین اثر انگشت را داراست. وب کم و دوربین IR این محصول نیز با پشتیبانی از تکنولوژی Windows Hello  که قابلیت تشخیص چهره را جهت استفاده و ورود به محیط کاربری ویندوز دارد. از نظر کیفیت بدنه، لنوو Yoga C930 همانند اکثر لپ تاپ های لنوو ، بدنه ای مستحکم دارد و طراحی جدید در این دستگاه باعث شده تا قسمتهای حاشیه نمایشگر کاهش یابد.

لنوو Yoga C930

مشخصات فنی لنوو Yoga C930

از مشخصات فنی لنوو Yoga C930 می توان موارد زیر را نام برد:

  • پردازنده  این لب تاپ نسل ۸ اینتلCore i5-8550U  و تا اینتل Core i7-8550U قابلیت سفارشی سازی دارد.
  • حافظه‌ی رم آن ۸ است و تا ۱۲ و ۱۶ گیگابایت قابلیت سفارش دارد.
  • حافظه‌ی ذخیره‌سازی این لب تاپ  ۲۵۶ گیگابایت تا ۲ ترابایت به صورت سفارشی
  • صفحه نمایش این لب تاپ در دو مدل ۱۳.۹ اینچ با رزولوشن UHD و ۱۳.۹ اینچ با رزولوشن FHD است و قابلیت ارتقا تا نمایشگر ۴K را دارد.
  • پردازنده گرافیکی این لب تاپ اینتل HD 620
  • درگاه‌های ارتباطی آن  یک درگاه USB نوع A، یک جفت درگاه USB-C و یک جک هدفون
  • باتری آن به گفته کمپانی لنوو  عمر باتری ۱۴٫۵ ساعت برای نسخه FHD و ۹ ساعت برای نسخه UHD
  • وزن آن ۱٫۳۸ کیلوگرم می باشد.

قیمت پایه برای لنوو Yoga C930 ۱۳۹۹٫۹۹ دلار در نظر گرفته شده و فروش این لب تاپ از طریق وب سایت آمازون انجام خواهد شد.

گفتگو ها

    من دارم کیفیت لنوو Yoga C930 خوب بود