آموزششبکه

تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New

تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New یکی از کارهایی است که نیاز به داشتن دانش و تخصص دارد؛ اما شما می توانید با مطالعه و یادگیری این تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New را خودتان انجام دهید. در این متن به آموزش تصویری گام به گام راه اندازی و تنظیمات امنیتی D-Link DSL-2750U New میپردازیم تا بتوانید بعد از اتمام متن راه اندازی و تنظیمات امنیتی این مودم را انجام دهید.

D-Link DSL-2750U New

در ابتدا لازم است این مدل از مودم را به طور کامل بشناسید تا بتوانیم به ادامه مطلب بپردازیم. این مدل از مودم دارای ۲ آنتن است و از پوشش بیشتری نسبت به مدل ۲۷۳۰ برخوردار است. از دیگر مشخصات این مدل از مودم داشتن یک درگاه USB است که بتوانید به واسطه آن مدیا را به اشتراک بگذارید. از دیگر مزیت های این نوع از مودم قابل استفاده بودن آن به عنوان یک روتر وایرلس می باشد. قابل ذکر است که این مودم آنتن  ثابت دارد و وایرلس آن از بهترین و جدیدترین استانداردهای امنیتی بهره مند شده است. در ادامه به تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U Newمیپردازیم.

تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New

مراحل اولیه تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New

برای تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New در ابتدا طبق تصویر ۱ باید مرورگر خود را باز کنید برای اینکه روند کاری شما در تنظیمات بهتر باشد پیشنهاد می شود از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید. سپس در قسمتی که برای نوشتن آدرس می باشد ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ را وارد نمایید.

تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New

با این کار وارد صفحه جدیدی می شوید و باید ۲ بخش را پر نمایید. در قسمت اول که Username خواسته شده است و همچنین در بخش دوم که باید password را وارد نمایید باید واژه admin را بزنید و با کلیک کردن روی کلمه login وارد قسمت بعدی شوید.

تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New

مراحل ثانویه تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New

در مرحله بعدی تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New شما وارد صفحه اصلی برای تنظیمات می شوید. برای انجام تنظیمات باید بر روی گزینه ای که در سمت چپ صفحه می بینید به نام wizard کلیک نمایید و بر روی setup wizard بزنید تا بتوانید با زدن بر روی گزینه next به مرحله بعد بروید.

تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New

سپس در قسمت تایم زون تهران را انتخاب می نمایید اما به شما پیشنهاد می کنیم اگر از محصولات و برند اپل استفاده می کنید به جای تهران گزینه ایالات متحده را انتخاب نمایید. بعد از انجام این کار برای تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New باید بر روی گزینه dsl کلیک کنید تا به بخش تنظیمات دسترسی پیدا کنید.در این بخش می توانید تنظیمات مختلفی را برای مودم اعمال نمایید.به طور مثال اگر می خواهید با موبایل و یا تبلت خود به مودم متصل شوید تا از اینترنت استفاده کنید باید گزینه ای به نام PPPOE را انتخاب کنید تا از این قابلیت بهره مند شوید. بعد از مشخص کردن تنظیمات بر روی دکمه NEXT کلیک نمایید.

تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New

مراحل پایانی تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New

در این مرحله وارد صفحه جدیدی می شوید که تنظیمات وایرلس مودم شما را تعیین می نماید .و می توانید در این قسمت مشخص کنید که وایرلس مودم شما روشن باشد یا می خواهید آن را خاموش کنید. در قسمت SSID می توانید برای وایرلس مودم نامی را بنا به میل خود انتخاب کنید و همچنین در بخش های دیگر امنیت آن را تعیین نمایید. برای داشتن امنیت بیشتر وایرلس بهتر است بعد از رفتن به بخش Security level  گزینه best را انتخاب نمایید. در قسمت key باید یک رمز عبور و یا پسوردی را تعیین کنید که بیشتر از ۶ حروف و یا عدد باشد و سپس به مرحله بعدی بروید.

در قسمت جدید می توانید در صورت لزوم پسورد و username که در ابتدا با آن مواجه شدید را تغییر دهید و سپس به مرحله بعدی بروید. در این مرحله تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New به اتمام می رسد و کافی است برای تکمیل کار بر روی دکمه apply  کلیک نمایید. امیدواریم توانسته باشیم با این آموزش هرچند کوتاه و خلاصه طریقه راه اندازی و تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New را یاد داده باشیم.

تنظیمات مودم بی‌سیم N300 دی لینک DSL-2750U New
گفتگو ها

    مودم های D-Link واقعا خوبه

    مرسی کلی داشتم دنبال تنزیماتش میگشتم