نقد و بررسی

معرفی و بررسی مودم همراه ۴G و مزیت آن

مودم همراه 4G

استفاده از اینترنت امروزه بسیار رایج است و بسیاری از کارها با استفاده از اینترنت انجام می شود به طوری که بخشی جدا نشدنی از زندگی مان شده است. مودم همراه ۴G باعث می شود تا بتوانید در هر زمان و هرمکان به اینترنت دسترسی داشته باشید. در این متن به بررسی مودم های همراه می پردازیم و بهترین مودم همراه ۴G را معرفی می کنیم.

۴G چیست؟!

در ابتدا به مفهوم این واژه می پردازیم. شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که چه تفاوتی بین ۴g و lTE وجود دارد. در مرحله اول و آسان ترین راه برای بیان تفاوت این دو آن است که G به معنای نسل بوده و ۴G به معنای نسل چهارم اینترنت و داده های موبایل می باشد. دارنده اینترنت ۴G در موبایل و یا تبلت ها می تواند از سرعتی برابر حداقل ۱۰۰ مگابایت استفاده کنند. همچنین دارنده این اینترنت ۴G می تواند در هات اسپات موبایل نیز از سرعتی برابر با حداقل ۱ گیگابایت بر ثانیه استفاده نمایند.

مودم همراه

مودم های همراه که همان مودم های سیم کارتی هستند یکی از وسیله های جدید برای نسل ارتباطات بوده که بسیار رایج شده است. برخی از مودم های همراه تنها برای یک سیم کارت خاص تعبیه شده اند و برخی دیگر قابلیت این را دارند که هر نوع سیم کارتی مانند ایرانسل، همراه اول و… را می توانید برای آن استفاده نمایید. مودم های همراه بر خلاف دیگر مودم های موجود در بازار نیازی به سیم و با استفاده از اپراتور های تلفن همراه کار می کنند. این موضوع باعث می شود تا بتوانید آن را به جایی که می خواهید ببرید تا در هر مکانی به اینترنت دسترسی داشته باشید. شما می توانید سیم کارتی که در درون مودم گذاشته اید را به میزان دلخواه تان شارژ کرده و بسته ی اینترنتی دلخواه تان را تهیه نمایید. نصب این مودم همراه نیز بسیار آسان می باشد.

مودم همراه 4G

مودم همراه ۴G

شما با تهیه مودم همراه ۴G می توانید از اینترنت نسل چهارم در هر مکانی استفاده نمایید. شما نمی توانید همیشه از موبایل خود کارایی مانند وای فای را انتظار داشته باشید بنابراین این مودم می تواند برای شما مفید واقع شود. از جمله مزایای خرید مودم همراه ۴G این است که دیگر با روشن کردن حالت WIFI HOTSPOT باتری موبایل تان زود تمام نمی شود و با داشتن مودم همراه ۴G می توانید علاوه بر استفاده از اینترنت پر سرعت از زود تمام شدن شارژ موبایل تان نیز جلوگیری نمایید.

همچنین وقتی که بخواهید هم زمان از موبایل تان چندین استفاده را ببرید و از آن به عنوان وای فای نیز بهره مند شوید باعث می شود تا دمای موبایل شما بالا برود که این موضوع می تواند احتمال خراب شدن موبایل تان را افزایش دهد. شما با خریداری مودم همراه ۴G می توانید از این اتفاق جلوگیری نمایید. از دیگر مزیت های مودم همراه ۴G مقرون به صرفه بودن آن است. اگر هر شخصی به طور جداگانه بخواهد بر روی موبایل خود یک بسته اینترنتی داشته باشد هزینه ای بسیار بیشتر باید پرداخت شود اما با مودم همراه ۴G این هزینه بسیار کمتر بوده و همه می توانند از این اینترنت پر سرعت استفاده نمایند. برای خرید بهترین مودم همراه ۴G باید دقت داشته باشید که وزن و اندازه مودم باید به گونه ای باشد که قابلیت حمل آن آسان باشد. آنتن دهی مناسب، سرعت خوب و باتری مرغوب از جمله مواردی ست که باید در هنگام تهیه مودم همراه در نظر داشته باشید.

مودم همراه 4G

معرفی بهترین مودم های همراه ۴G بازار

در ادامه برخی از برترین مودم های همراه ۴G موجود در بازار را مشاهده می کنید.

گفتگو ها
    دی وی دی کنکور ونوس

    ممنون بابت سایتتون