آموزشتجارت الکترونیک

چگونه با معرفی درست محصولات خود در اینستاگرام فروش خود را افزایش دهیم؟

همانطور که می دانید یکی از بهترین شبکه های اجتماعی که فروش محصولات خود را می توانید در آن انجام دهید اینستاگرام می باشد، افزایش فروش در اینستاگرام می تواند یکی از بزرگ ترین دغدغه های شما باشد چرا که اگر روش های درست برای معرفی محصولات خود را بلد نباشید ممکن است مشکلات بسیار زیادی برای شما ایجاد شود. در این مطلب قصد داریم روش هایی را برای افزایش فروش محصولات در اینستاگرام ارائه دهیم که می تواند بسیار مفید و کارآمد باشد.

از اکانت شخصی برای فروش استفاده نکنید

یکی از مهمترین نکاتی که برای افزایش فروش محصولات در اینستاگرام باید بدانید این است که از اکانت شخصی خود برای کسب و کار استفاده نکنید، سعی کنید یک اکانت جداگانه برای کسب و کار خود داشته باشید و از آن برای فروش محصولات خود استفاده کنید و آن را نیز متناسب با کسب و کار خود مرتب کنید. به عنوان مثال برای مرتب کردن اکانت کسب و کار خود می توانید اقداماتی از قبیل قرار دادن لینک وب سایتی که محصولاتتان در آن قرار دارد در بیو اکانت خود و استفاده از تصاویر و محتواهای خوانا را انجام دهید تا کاربران و فالوورهای شما بیشتر بتوانند با محصولات شما آشنا شوند و در نتیجه این عامل باعث افزایش فروش محصولات شما در اینستاگرام می شود.

افزایش فروش

از پست های جذاب استفاده کنید

یکی دیگر از عواملی که می تواند باعث افزایش فروش شما در اینستاگرام شود استفاده از پست های جذاب در اینستاگرام می باشد، در واقع امروزه بیشتر هنر فروشندگان اینترنتی در توضیحات زیبایی است که درباره محصول خود می دهند بنابراین سعی کنید که روش های تولید پست های جذاب برای تبلیغات محصولات خود را فرا بگیرید و از آنها برای تبلیغ محصول خود استفاده کنید. برای این که بتوانید پست های جذابی را تولید کنید می توانید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

استفاده از تصاویر خلاقانه و مناسب برای محتوا: طبق تحقیقاتی که انجام شده است می توان گفت ۶۷ درصد از مشتریانی که خرید خود را از طریق اینترنت انجام می دهند بیش از این که به محتوا دقت کنند به عکس های استفاده شده در تبلیغ محصول دقت می کنند.

عکس ها را در اندازه مناسب استفاده کنید

استفاده از عکس های خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک می تواند تاثیر منفی زیادی بر روی مشتریان شما بگذارد.

عکس ها  را ویرایش کنید

یکی دیگر از عواملی که می تواند باعث افزایش فروش شما شود ویرایش مناسب عکس ها است.

افزایش فروش

فالوورهای خود را افزایش دهید

یکی از مهمترین عواملی که می تواند باعث افزایش فروش محصولات شما در اینستاگرام شود این است که فالوورهای شما افزایش پیدا کند، اگر فالوورهای زیادی را داشته باشید می توانید با استفاده از استراتژی های مناسب تمامی این فالوورها را تبدیل به مشتری های خود کنید که می تواند باعث افزایش فروش شما به میزان بسیار زیادی شود. برای افزایش فالوورهای خود می توانید از روش هایی از قبیل استفاده از هشتگ های مناسب در حین تبلیغ محصولات و همچنین ارتباط بیشتر با مشتریان در سایر شبکه های مجازی و اجتماعی اشاره کرد. یکی از نکات مهمی که بهتر است برای هشتگ زدن مطالب آن را بدانید این است که استفاده از هشتگ های طولانی تر در بسیاری از مواقع در هنگام سرچ کردن بیشتر مفید است بنابراین در حین هشتگ زدن برای مطالب خود بهتر است هم از هشتگ های طولانی تر و هم از هشتگ های تک عبارتی استفاده کنید.

در پایان شما را به خواندن جامع ترین و کاربردی ترین آموزش استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام دعوت می کنم. این آموزش قطعا بر روی افزایش فروش شما تاثیر دارد.

گفتگو ها

    مثل همیشه عالی بود آی تی پورت