آموزشنرم افزار

راه های بازیابی اکانت اینستاگرام

بازیابی اکانت اینستاگرام

هک شدن اینستاگرام یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کاربران فضای مجازی به آن دچار هستند، بسیاری از کاربران به ناچار اکانت جدیدی می سازند اما خوشبختانه می توان با بازیابی اکانت اینستاگرام دوباره به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید. بازیابی اکانت اینستاگرام با چند روش ساده امکان پذیر است، به سادگی اطلاعات و عکس های شخصی خود را در دست افراد سودجو رها نکنید، ما در ادامه ترفندهای بازیابی اکانت اینستاگرام را برای شما توضیح می دهیم.

بازیابی اکانت اینستاگرام از طریق برنامه اینستاگرام

یکی از سریع ترین راه های بازیابی اکانت اینستاگرام خود، این است که از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام اقدام نمایید. در مرحله اول برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب و اجرا کنید. در صفحه ورود به اکانت (Login) گزینه Get help signing in را انتخاب نمایید، سپس گزینه Use Username or Email را انتخاب نمایید و ایمیل آدرس و یا نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید. (می توانید از طریق گزینه send an sms نیز اقدام نمایید)

بازیابی اکانت اینستاگرام

گام بعدی این است که گزینه Need more help را انتخاب کنید، گزینه هایی که در این بخش انتخاب می کنید شامل اطلاعات صحیحی از اکانت اینستاگرام شما است که از این طریق به پشتیبانی ارسال می شود. به طور مثال اگر صفحه شما شخصی است باید گزینه Personal account with photos of me را انتخاب نمایید و در کادر بعدی نیز گزینه my account was hacked را تیک بزنید. در قسمت آخر این بخش باید مشکل خود را به طور واضح و دقیق برای پشتیبانی اینستاگرام توضیح دهید و پس از آن باید گزینهSubmit Request را جهت تایید درخواست خود انتخاب کنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

بازیابی اکانت اینستاگرام

بعد از اجرای عملیات بازیابی اکانت اینستاگرام که در بخش قبل ذکر شد، باید منتظر ایمیلی از طرف اینستاگرام باشید. پشتیبانی اینستاگرام بعد از بررسی درخواست شما اطلاعات حساب کاربری شما را تغییر می دهد و از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد کرد. شما می توانید از طریق این ایمیل مشخصات دلخواه خود را تغییر بدهید.

در صورت تغییر اطلاعات حساب کاربری، ایمیل فرستاده شده از شما می خواهد که گزینه Please secure your account را انتخاب نمایید، پس از انتخاب این گزینه صفحه جدیدی باز می شود که همین گزینه را باید در آن ثبت کنید. برای تایید تغییرات اعمال شده باید در صفحه بعد کد امنیتی را وارد کرده و گزینه submit را بزنید. در مرحله بعد می توانید رمز عبور جدیدی را وارد کنید تا دسترسی هکر از صفحه شما به طور کامل قطع شود.

بازیابی اکانت اینستاگرام

روش هایی برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

درصد هک شدن اینستاگرام شما در صورت رعایت نکات ایمنی نزدیک به صفر است، ساده ترین کار جهت جلوگیری از هک شدن اینستاگرام وارد کردن اطلاعات کامل خود در این برنامه است. اولین توصیه این است که هرگز از یک رمز عبور ساده برای اکانت کاربری خود استفاده نکنید، بهتر است رمز عبورتان ترکیبی از اعداد و حروف باشد. در صورت داشتن اکانت فیس‌بوک حتما اکانت اینستاگرام خود را به آن وصل کنید، این کار در زمانی بازیابی اکانت اینستاگرام یا رمز عبور به کارتان خواهد آمد. بهتر است که شماره تلفن همراه معتبری را نیز جهت ارسال sms وارد کنید. از دیگر روش های موثر جهت افزایش امنیت اکانت کاربری، فعال کردن قابلیت تایید هویت دو مرحله ای اکانت اینستاگرام شما است.

گفتگو ها