نقد و بررسی

آشنایی با بهترین پرینترهای موجود در بازار

استفاده از پرینترها برای دسته ای از کاربران همچنان کارایی دارد. کاربران عادی، ادارات و شرکت های بزرگ و کوچک که همچنان از این دستگاه استفاده می کنند. برای آشنایی با بهترین پرینترهای بازار قصد داریم چندین مدل را به شما معرفی کنیم تا در صورت لزوم بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید.

پرینتر HP LaserJet P2035 Laser Printer

شرکت اچ پی در این سال ها یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید پرینتر بوده است. در بین پرینترهای لیزری، مدل P2035 یکی از بهترین پرینترهای موجود در بازار است. بهره مندی از یک سینی ۲۵۰ برگی نشان می دهد چقدر این پرینتر می تواند پرکاربرد باشد. نکته دیگری که این مدل را در بین بهترین پرینترهای جهان قرار می دهد ظرفیت پرینت ۲۵۰۰۰ برگه در طول ماه است. کافی است این میزان را با ظرفیت دیگر پرینترهای بازار که معمولاً بین ۵۰۰۰ تا ۱۰٫۰۰۰ برگ در ماه است مقایسه کنید تا به کیفیت آن واقف شوید. شاید بتوان گفت تنها عیب این پرینتر سرعت پایین آن نسبت به بعضی از پرینترهای بازار است، که در بیشترین حالت ممکن به ۳۰ برگ در دقیقه می رسد.

بهترین پرینتر

پرینتر لیزری rSamsung Xpress M2020 Laser Printe از بهترین پرینترهای بازار

پرینتر لیزری Samsung Xpress M2020 Laser Printer اگرچه در رده عمومی دسته بندی شده است، ولی به خاطر ویژگی هایی که دارد جزو بهترین پرینترهای رده متوسط است. قیمت پایین این پرینتر، سرعت متوسط رو به بالای آن در چاپ که به حدود ۲۰ کاغذ در دقیقه می رسد، بهره مندی از یک پردازنده ۴۰۰ مگاهرتزی و همچنین یک حافظه ۸ مگابایتی جزء مزیت های مهم این پرینتر است. در این بین البته معایبی نیز برای پرینتر لیزری سامسونگ وجود دارد. از جمله اینکه برای چاپ ۲ رو باید به صورت دستی اقدام کنید؛ و این پرینتر قابلیت چاپ اتوماتیک ۲ رو را ندارد. با این وجود یکی از بهترین پرینترهای بازار در رده عمومی به حساب می آید.

بهترین پرینتر

آشنایی با Samsung Xpress M2835 DW

پرینترهای تک کاره اکسپرس را باید در دسته بهترین پرینترهای شرکت سامسونگ دانست. این مدل نیز جزء بهترین پرینترهای رده متوسط و کاربری عمومی محسوب می شود. قابلیت اتصال به وسیله وای فای، کابل یو اس پی و همچنین اینترانت از جمله مزیت های این پرینتر محبوب است. سرعت این پرینتر حدود ۲۹ صفحه در دقیقه است که برای یک پرینتر در رده متوسط عدد خوبی به حساب می آید. ظاهر ساده و وزن کم آن نیز دیگر مزیت این مدل است. در کنار مزایایی که ذکر شد یک نقطه ضعف نسبی نیز دارد. پرینت کردن با این مدل پرینتر شرکت سامسونگ کیفیت متوسطی دارد و خروجی گرافیکی بالایی ندارد. اگرچه این مورد برای یک پرینتر در رده عمومی کاملا بدیهی است.

بهترین پرینتر

آشنایی با HP LaserJet P1102 Laser Printer

یکی دیگر از بهترین پرینترهای لیزری شرکت اچ پی، مدل P1102 است. از جمله مزایایی که این پرینتر را در زمره پرینترهای محبوب بازار قرار می دهد، وزن پایین آن، ابعاد کوچک و همچنین سرعت نسبتا بالای آن در پرینت گرفتن است. به همین خاطر P1102 را می توانید در شرکت ها و یا ادارات مورد استفاده قرار دهید. یکی از نقطه ضعف های این مدل نداشتن قابلیت اتصال وای فای است.

بهترین پرینتر

پرینتر brother printer mfc j6930dw

در بین پرینترهای جوهر افشان این مدل یکی از بهترین پرینترهای جهان است. اگر به دنبال یک چاپگر سریع برای قطع A3 هستید این پرینتر همان چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت. دارا بودن اتصال بی سیم، سیستم اتوماتیک چاپ ۲ رو، بهره مندی از صفحه لمسی و کاربری مناسب از جمله ویژگی های بارز این پرینتر است.

بهترین پرینتر

پرینتر لیزری HP P3015N LaserJet Printer

P3015 یکی دیگر از پرینترهای لیزری خوب شرکت اچ پی به حساب می آید. دارا بودن چاپ ۴۵ برگه در دقیقه و کیفیت بالا در چاپ از ویژگی های مهم این پرینتر است. از این پرینتر در شرکت ها می توانید استفاده کنید. قابلیت اتصال اینترانت و وای فای نیز از مهمترین مزیت های این پرینتر است.

HP P3015N LaserJet Printer

گفتگو ها