نقد و بررسی

بررسی مزایا و معایب گوشی اچ تی سی U11

اچ تی سی U11

گوشی اچ تی سی U11 از گوشی های رده مناسب شرکت اچ تی سی محسوب شده و از گوشی های مطرح این شرکت می باشد. این گوشی دارای قابلیت های بسیار ارزنده ای است که در این مقاله با آن ها آشنا می شویم. این گوشی هم چنین دارای معایبی نیز می باشد که مختصراً به آن اشاره می شود.

بررسی گوشی اچ تی سی U11

گوشی اچ تی سی U11 از مدل های ۲۰۱۷ شرکت اچ تی سی می باشد و برای رقابت با برندهای مطرح گوشی، روانه بازار شده است. رنگ بندی گوشی اچ تی سی U11 بسیار متنوع بوده و در رنگ های قرمز، آبی، مشکی، سفید و نقره ای وجود دارد. گوشی اچ تی سی U11 با امکانات منحصر به فردی از قبیل صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی، حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، تک سیم و دوسیم، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، شبکه ارتباطی ۴G و سیستم عامل اندروید ۷٫۱ به بازار عرضه شده است. ابعاد گوشی اچ تی سی U11 بسیار مناسب بوده و به اصطلاح، خوش دست می باشد و وزن آن نیز معقول و ۱۶۹ گرم می باشد.

اچ تی سی U11

مزایای گوشی اچ تی سی U11

رزولوشن تصویر گوشی اچ تی سی ،U11 ۲۵۶۰× ۱۴۴۰ بوده و از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. از تکنولوژی خاصی در پشت قاب این گوشی با استفاده از شیشه سه بعدی به کار گرفته شده است و تفاوت رنگ را در زوایای مختلف در گوشی اچ تی سی U11 به وجود آورده است. از دیگر مزایای گوشی اچ تی سی U11 خاصیت ضد آب بودن است. در گوشی اچ تی سی U11 ۴ میکروفونی تعبیه شده است که این قابلیت را برای گوشی فراهم می کند تا صدا را به صورت سه بعدی ضبط نماید.

وجود دوربین دوم با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی، قابلیت گرفتن تصاویر سلفی با رزولوشن تصویری بسیار منحصر به فرد را برای این گوشی فراهم آورده است. حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی، قابلیت پردازش سیستمی قابل قبولی برای گوشی اچ تی سی U11 به وجود آورده است. طراحی ظاهری گوشی اچ تی سی U11 بسیار چشم نواز بوده و قابلیت رقابت با انواع گوشی های مطرح را دارا می باشد. امکان اجرای برنامه های مختلف با ایجاد فشار در ابعاد کناری گوشی وجود دارد. از دیگر قابلیت های این گوشی، امکان استفاده از آن در هنگام شب یا در زیر نور آفتاب است که می توان با تنظیم نور صفحه متناسب با هر محیط، از آن بهره برد.

اچ تی سی U11

معایب گوشی اچ تی سی U11

در کنار قابلیت های بسیار زیاد گوشی اچ تی سی ،U11 این گوشی دارای معایبی نیز می باشد. تکنولوژی منحصر به فرد به کار رفته در قاب این گوشی بسیار لکه پذیر بوده و به محض گرفتن گوشی به دست، جای اثر انگشت بر روی قاب آن می ماند که این موضوع باعث کثیف به نظر آمدن ظاهر گوشی می شود. هم چنین قاب گوشی بسیار لیز بوده و امکان سر خوردن در هر مکانی وجود دارد، برای این موضوع بهتر است از قاب گوشی مناسبی جهت محافظت از گوشی بهره برد. گوشی اچ تی سی U11 دارای جک ۳٫۵ میلیمتری نبوده و به همین منظور قابلیت استفاده از رادیو نیز در این گوشی تعبیه نشده است.

اچ تی سی U11

خرید گوشی اچ تی سی U11

امکان خرید گوشی اچ تی سی U11 با ضمانت و گارانتی کالا و بدون ضمانت کالا در بازار وجود دارد. قیمت گوشی اچ تی سی U11 از رده گوشی های قیمت متوسط اچ تی سی محسوب شده و رنج قیمتی این گوشی در مقایسه با امکانات خوب آن معقول می باشد. خرید گوشی HTC U11 به صورت اینترنتی و آنلاین نیز امکان پذیر بوده و بهتر است برای خرید این گوشی به صورت آنلاین به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه نمایید. برای مقایسه امکانات این گوشی با سایر گوشی های موجود در بازار، بهتر است ابتدا مقایسه ی مناسبی را از طریق سایت های اینترنتی انجام داده و سپس اقدام به خرید نمایید.

اچ تی سی U11

گفتگو ها
    لیفتراک

    خیلی ممنون از سایت عالی و بسیار مفید شما
    موفق باشید