آموزشسیستم عامل

روش های برطرف کردن پیغام خطای unfortunately در اندروید

پیغام خطای unfortunately در اندروید

پیغام خطای unfortunately در اندروید یکی از پیغام های رایجی است که در گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید مشاهده می شود. نمایش پیغام خطای unfortunately در اندروید برای کاربران تلفن های هوشمند ایجاد مزاحمت کرده و بسیاری از افراد روش برطرف کردن این خطا را نمی دانند. این خطا یکی از پیغام هایی است که کاربران مبتدی و حرفه ای به راحتی می توانند آن را برطرف کنند. در این مقاله به بررسی روش های مختلف برطرف کردن پیغام خطای unfortunately در اندروید می پردازیم.

پیغام خطای unfortunately در اندروید

اگر دارای تلفن همراه هوشمند هستید قطعاً با پیغام خطای unfortunately در اندروید رو به رو شده اید. بعضی از برنامه ها هنگام اجرا یا در حین استفاده، این پیغام خطا را نمایش داده و بسته می شوند. کاربر با مشاهده این پیغام ناگزیر به پایان دادن به برنامه است که برای او خوشایند نیست. نمایش پیغام خطای unfortunately در اندروید دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که در تلفن های مختلف و نسخه های مختلف اندروید اپلیکیشن ها متفاوت است. بعضی از کاربران برای برطرف کردن این خطا و عدم نمایش مجدد آن به متخصصین مراجعه می کنند. برخی دیگر تمایل دارند این پیغام خطا را به دست خود برطرف کرده و با روش های برطرف کردن پیغام خطای unfortunately در اندروید آشنا شوند. در ادامه راه حل های مفید را بررسی می کنیم.

پیغام خطای unfortunately در اندروید

روش های برطرف کردن پیغام خطای unfortunately

برای برطرف کردن این خطا روش های مختلفی در تلفن های هوشمند مختلف و برنامه های کاربردی نصب شده بر روی آنها پیشنهاد می شود. روش هایی مانند:

  • فایل های کش و اطلاعات اضافه برنامه کاربردی مربوطه را از تنظیمات گوشی پیدا کرده و حذف کنید. این روش رایج ترین و کاربردی ترین روش رفع پیغام خطای unfortunately در اندروید است.
  • حذف کردن، نصب و راه اندازی مجدد برنامه کاربردی مورد نظر
  • خاموش و روشن کردن دستگاه تلفن همراه
  • تغییر دادن و یا به روز رسانی رام اندروید تلفن همراه
  • به روز رسانی کردن اپلیکیشن و استفاده از آخرین نسخه ساخته شده
  • تغییر ساعت و تاریخ  گوشی اندروید به قبل البته این راه حل موقت است و همیشه کارایی ندارد
  • کردن بروزرسانی برنامه های گوگل

پیغام خطای unfortunately در اندروید

بازگرداندن به تنظیمات کارخانه آخرین روش پیشنهادی

در صورتی که روش های مختلف را بررسی کردید و موفق به برطرف کردن پیغام خطای unfortunately در اندروید نشدید آخرین پیشنهاد برای شما بازگرداندن تنظیمات دستگاه تلفن همراه به تنظیمات کارخانه یا فکتوری ریست می باشد. قبل از اقدام به این کار از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید که از حذف شدن آنها جلوگیری نمایید. در نظر داشته باشید با بازگرداندن به تنظیمات کارخانه تمام اطلاعات شما بر روی گوشی از بین خواهد رفت و در دسترس نخواهد بود. در این وضعیت نسخه پشتیبان برای بازگرداندن اطلاعات و اپلیکیشن ها به کمک شما خواهد آمد. در بیشتر مواقع با لغو کردن به روز رسانی گوگل  پیغام خطای Unfortunately has stopped در اندروید برطرف می شود که از قسمت اپلیکیشن ها می توانید به روز رسانی این برنامه را غیر فعال کنید و تنظیمات لازم جهت عدم انجام آپدیت خودکار را انجام دهید.

گفتگو ها