اخبار

رونمایی از سه گوشی جدید هوشمند اپل

گوشی جدید آیفون

شرکت اپل از سه گوشی جدید آیفون خود در سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد. آیفون های جدید در ماه های سپتامبر و اکتبر روانه بازار خواهند شد. در این مقاله به ویژگی های مختصر و مفید سه آیفون جدید رونمایی شده از شرکت اپل پرداخته شده است.

 iPhone 10s

iPhone XS

گوشی جدید آیفون ۱۰s با ظرفیت های حافظه داخلی بسیار عالی و با ظرفیت های ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت می باشد. قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است در رده گوشی های گران قیمت اپل می باشد و در صفحه نمایشگر این گوشی از همان تکنولوژی گران قیمت اولد استفاده شده است. نکته قابل توجه در این مدل گوشی جدید آیفون، دو سیم کارته بودن آن می باشد و این اولین باری است که شرکت اپل اقدام به چنین کاری نموده است. ویژگی های منحصر به فرد گوشی آیفون باعث شده که این گوشی ها همواره تعداد مخاطبان زیادی با وجود قیمت های بالایی که دارند، داشته باشد و اکنون با اضافه شدن آپشن دو سیم کارته بودن گوشی جدید آیفون ۱۰s مخاطبانی که به این دلیل به سمت برندهای دیگر می رفتند را نیز جذب خواهد کرد. این گوشی در روز ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد.

iPhone 10s max

iphone xs max

گوشی جدید آیفون ۱۰s max مدلی گران قیمت تر از مدل ۱۰s بوده و جنس صفحه نمایش این گوشی نیز از همان تکنولوژی اولد می باشد. این مدل گوشی آیفون نیز از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و در طراحی های اخیر شرکت اپل به طور قابل ملاحظه ای به این نیاز مخاطبان پاسخ داده است. اولین روز عرضه گوشی جدید آیفون ۱۰s max مانند ۱۰ S در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ خواهد بود.

iPhone XR

iphone xr

گوشی جدید آیفون XR نسبت به دو مدل دیگر ارزان قیمت تر بوده و با این هدف به بازار عرضه می شود. صفحه نمایش این گوشی جدید آیفون بدون حاشیه بوده و از جنس آل سی دی می باشد. گوشی جدید آیفون XR در رنگ بندی مشکی، آبی، زرد، مرجانی و قرمز ارائه شده است و نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند. این مدل گوشی با دارای ویژگی تشخیص چهره هوشمند بوده و جایگزین مناسبی برای آیفون ۸ و ۸ پلاس می باشد. این گوشی از مدل دیگر آیفون دیرتر به بازار عرضه می شود و تاریخی که برای اولین عرضه آن به بازار اعلام شده است، ۲۴ اکتبر ۲۰۱۸ می باشد. از دلایلی که شرکت اپل را مجاب کرده تا گوشی ارزان قیمت تر را در سری گوشی های جدید خود به بازار عرضه کند، موفقیت نه چندان مطلوب آیفون  X بوده است. گویا میزان فروش آیفون  X تنها ۶۰ میلیون دستگاه در جهان بوده است.

گفتگو ها