اخبار

بررسی محصول جدید اپل گوشی آیفون XS

آیفون XS

طبق خبرهای موثق و رسمی شرکت اپل در سپتامبر امسال از سری جدید محصولات خود رونمایی خواهد کرد. آیفون XS یکی از نام هایی است که بسیار در مورد آن صحبت شده است و به احتمال زیاد نام این سری از محصولات اپل خواهد بود. بر اساس آخرین شنیده ها این محصولات جدید شامل سه گوشی موبایل آیفون با ابعاد ۶٫۵، ۵٫۸ و ۶٫۱ اینچی است، هنوز نام تأیید شده ی رسمی برای این سه محصول بیان نشده است. اما شایعات و گمانه زنی های بسیاری در مورد نام و خصوصیات این سه محصول بیان شده است.

آیفون XS جدیدترین محصول اپل

سایت خبری ۹to5mac گزارش کرده است که اپل یک گوشی با دو سایز ۵٫۸ و ۶٫۵ اینچی را تحت نام IPhone XS روانه بازار خواهد کرد، اما هنوز نام تأیید شده ای برای گوشی ۶٫۱ اینچی که قرار است ارائه شود، بیان نشده است. گمانه زنی ها نشان می دهد که این گوشی می تواند IPhone 9 باشد. از آنجایی که در مورد دستگاه سوم نمی توان پیش بینی قطعی انجام داد، می توان گوشی ۵٫۸ اینچی را آیفون XS و گوشی ۶٫۵ را آیفون XS پلاس در نظر گرفت.

آیفون XS

طراحی و امکانات و قیمت گوشی آیفون

شکل و ظاهر آیفون XS چگونه خواهد بود؟ سایت ۹to5mac برای اولین بار یک تصویر احتمالی از آیفون XS منتشر کرده است، در این تصویر دو گوشی طلایی رنگ درخشان نشان داده می شود. گوشی که در بالا قرار دارد ۵٫۸ اینچی و گوشی پایینی ۶٫۵ اینچی است. این تصاویر معمولاً از توییتر و از حساب افرادی که به دنبال تصاویر محصولات جدید قبل از ورود به بازار هستند، منتشر می شود، طبق تصاویر بدست آمده به نظر می رسد که این گوشی دارای یک لنز تک دوربین است و تفاوت زیادی بین ظاهر سه مدل وجود ندارد.

طبق گفته سایت Tred Force اپل نسخه ۶٫۱ اینچی را محبوب ترین مدل این گوشی پیش بینی کرده و بودجه آیفون ۶٫۱ را حدود ۵۰ درصد از کل بودجه آیفون در سال ۲۰۱۸ بیان کرده است. در مورد قیمت ها هم اطلاعات زیادی در دست نیست اما کارشناسان زیادی معتقدند که این گوشی بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ دلار قیمت داشته باشد. دسته ای دیگر عقیده دارند که قیمت نسخه ۵٫۸ اینچی از ۹۰۰ دلار شروع می شود و نسخه ۶٫۵ اینچی یعنی آیفون XS پلاس از ۱۰۰۰ دلار شروع خواهد شد.

هنوز تاریخ کاملاً قطعی برای انتشار این گوشی های بیان نشده است، اما به احتمال زیاد در ۲۱ سپتامبر امسال یعنی یک هفته بعد از شروع سفارشات، این گوشی رونمایی و به بازار عرضه شود. ما امیدواریم که هر سه مدل به صورت همزمان به مراکز خرید برسند اما این احتمال را هم می دهیم که مدل ۶٫۱ اینچی با تأخیر نسبت به مدل های دیگر منتشر شود.

 

گفتگو ها