نقد و بررسی

معرفی یک لپ تاپ زیبا و سبک برای حرفه ای ها

لپ تاپ ال جی گرم 15 اینچی

نظرتان درباره ی یک لپ تاپ کم حجم، کم وزن، باریک و زیبا با حداکثر ممکن وسعت و کیفیت صفحه نمایش چیست؟ ما لپ تاپی با همه ی این مشخصات برای شما سراغ داریم. عرضه ی لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی در بازار ایران، ما را بر آن می دارد این محصول را به شما معرفی کنیم.

معرفی لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی

سری لپ تاپ های ال جی گرم ۱۵ اینچی از تازه ترین و بی نظیرترین محصولات شرکت ال جی است. این محصول برای همگان مناسب است و به ویژه مناسب برای کسانی است که در کار، حرفه یا در شرایط تحصیلی خود، نیازمند لپ تاپی با امکانات فوق العاده اما با حجم کم و وزن سبک هستند تا بتوانند هم آن را به راحتی به همراه خود ببرند و هم از امکانات بالای آن استفاده نمایند. بعد از سری ۱۵اینچی، نمونه های ۱۳ و ۱۴ اینچی این لپ تاپ نیز توسط شرکت ال جی وارد بازار شد.

 لپ تاپ ال جی گرم 15 اینچی

ویژگی های سخت افزاری فوق العاده ی لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی

وزن لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی، حدود یک کیلوگرم است و از سبک ترین سری های لپ تاپ تولید شده تاکنون است. این لپ تاپ کارآیی بالا و به صرفه ای دارد. باتری آن در هر مرتبه شارژ می تواند تا پانزده ساعت در خدمت شما باشد. عالی است نه؟ اما مزایای این لپ تاپ تنها به همین جا ختم نمی شود. نمایشگر لپ تاپ ال جی گرم از نوع IPS بوده و از وضوح تصویر Full HD برخوردار است. صفحه ی نمایشگر آن بدون حاشیه است و تصویری تا حد امکان وسیع، واضح و با کیفیت به شما ارائه خواهد داد. مدل لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی دارای پورت های گوناگون مناسب برای اتصال HDMI، USB-C، USB- 2. 0، دو پورت USB- 3. 0، و هم چنین دارای شیار کارت خوان برای کارت حافظه (Micro SD) می باشد. علاوه بر این ها، یک پورت اختصاصی نیز برای اتصال شارژر در نظر گرفته شده است. صفحه کلید لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی، دارای کلیدهای بزرگ و هم چنین نامبر پد اختصاصی است. کلیدها دارای چراغ هستند و بنابراین در فضای تاریک نیز می توان به راحتی از لپ تاپ استفاده نمود. ابعاد لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی ۳۶۰ در ۲۳۰ میلی متر است.

 لپ تاپ ال جی گرم 15 اینچی

ویژگی های نرم افزاری لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی

در لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی، محصول سال ۲۰۱۷، از پردازنده ی  Core i5 i5-7200Uکه متعلق به نسل هفت اینتل است، استفاده شده است. این پردازنده، یک پردازنده ی دو هسته ای است که قدرتی برابر دو و نیم گیگا هرتز دارد. هم چنین این لپ تاپ دارای هشت گیگابایت حافظه رم DDR4 بوده و دارای حافظه SSD 256 و ۵۱۲ گیگابایتی است.

 لپ تاپ ال جی گرم 15 اینچی

چرا لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی؟

لپ تاپ یک وسیله ی الکترونیکی قابل حمل است. اساساً کامپیوترها برای تحقق این هدف که قابل حمل باشند به صورت لپ تاپ تولید شده اند. بنابراین وزن می تواند مهم ترین مؤلفه برای انتخاب و خرید یک لپ تاپ باشد. لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی، وسیله ای زیبا، ظریف، با قطر کم و وزن سبک است. بدنه ی لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی ساخته شده از آلیاژ نانوکربن منیزیم است که اساساً علت وزن سبک آن نیز استفاده از همین ماده است. بدنه ای با این جنس باعث می شود لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی علی رغم بارها به زمین خوردن و حتی با تحمل وزن یک انسان، آسیب نببیند. وجود زوایای تیز و رنگ خاکستری لپ تاپ ال جی گرم ۱۵ اینچی و هم چنین سری های ۱۳ و ۱۴ اینچی، ظاهر بی نهایت زیبایی به آن ها بخشیده است. لولای این لپ تاپ طوری ساخته شده است که می توان درب لپ تاپ را با یک دست به راحتی باز نمود. امیدواریم این اطلاعات و توضیحات برای آسان نمودن انتخاب شما مفید باشد.

گفتگو ها