اخبار

برگزاری نخستین رویداد استارتاپ ویکند گردشگری شهرداری گرگان

Startup Weekend

در اقتصاد دنیای امروز و در کشورهای پیشرفته، حرف نخست را صنعت IT و کسب و کارهای نوپا می زنند، یک کسب و کار نوپا و کوچک در مدت کوتاهی قادر است به پیشرفت چشمگیری دست یابد. همانطور که در حال حاضر تعداد زیادی از آنها در خارج و داخل ایران در حال فعالیت می باشند و میلیاردها دلار در آمد دارند. به این نوع کسب و کارها استارتاپ می گویند.
استارتاپ در اصل به معنای بالارفتن از همان ابتداست البته همه استارتاپ ها به نتیجه دلخواه و بزرگی نخواهند رسید.
در استارتاپ ویکند که یک رویداد آخر هفته می باشد شرکت کنندگان و ایده پردازان زیر نظر منتورهای حرفه ای (مربیان) در کارگاه های کسب و کار و ارایه شرکت و در این مدت به ساخت نمونه اولیه کسب و کار خود می پردازند.

رضا شاه حسینی دبیر رویداد «استارتاپ ویکند گردشگری گرگان» اعلام کرد: این رویداد در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه توسط شهرداری گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس استانداردهای استارتاپ ویکند، این رویداد نیز یک برنامه ۵۴ ساعته آخر هفته است که در آن گروهی از مدیران، علاقمندان به راه اندازی شرکت های نوپا، فناوران حوزه‌های مختلف، هنرمندان گرافیست و صاحبان ایده با هم جمع شده تا فرایند تبدیل ایده به محصول تجاری فناورانه را با همراهی مربیان مجرب و متخصص تجربه کنند و در انتها ماحصل کار را به داوران ارائه دهند.

شاه حسینی با بیان این که رئیس عالی این رویداد شهردار گرگان است و دفتر برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی شهرداری متولی آن است افزود: ارتقای برند شهری گرگان، حمایت از تولید محصولات فناورانه ملی، توسعه گردشگری الکترونیک و بررسی ایده های برتر گردشگری شهری از جمله اهداف این رویداد می‌باشد.

دبیر استارتاپ ویکند گردشگری گرگان تصریح کرد: علاقمندان به ایجاد کسب و کارهای فناورانه در موضوعات مختلف مرتبط با گردشگری می توانند از طریق ثبت نام در سایت gorgansw.ir در این رویداد شرکت کنند.

شاه حسینی با اشاره به انواع گردشگری شهری، بومگردی و اکوتوریسم، گردشگری ورزشی و.. گفت: استان گلستان و شهر گرگان دارای قابلیت های فراوانی در زمینه گردشگری است که محصولات فناورانه و خلاق برآمده از این‌گونه رویدادها و استارتاپ ها برای ترویج و توسعه آن می‌توانند بسیار کمک کننده باشند.

[maxbutton id=”2″ ]

[maxbutton id=”3″ ]

[maxbutton id=”4″ ]

استارتاپ ویکند

 

گفتگو ها

    یه فرصت عالی برای شهر ما ایجاد شد. امیدوارم بازهم تکرار شود.
    با تشکر از سایت شما.

    امیدوارم همه استان ها کمک کنن تا کشور یه تکونی بخوره نه فقط همایش برگذار کنن
    ممنون

    بهترین مارک کرم پودر

    امیدوارم از این فرصت های خوب برای همه استان ها و شهر ها ایجاد بشه نه فقط شهر های بزرگ