معرفی وب سایت

چگونه با استفاده از تکنولوژی سفر خوبی را تجربه کنیم؟

سفر

بعد از گذراندن روز ها و ماه های سخت کاری، اکثر مردم برای جبران و کاهش فشارهای روحی و روانی زندگی روزمره سفر و گردشگری را برمیگزینند که انتخاب درستی است. اما برای اینکه از سفر خود حداکثر لذت را ببریم باید چگونه عمل کنیم؟ حتی تجربه یک سفر بد باعث می شود در زمان های آزاد خود، برای استفاده بهتر این زمان گردشگری و مسافرت را انتخاب نکنند. با استقاده از تکنولوژی و استفاده از اپلیکیشن ها و وب سایت های مرتبط با سفر می توانیید تجربه جدید و به یاد ماندی تری داشته باشید.

در هر سفر برخی قوانین و اقدامات از بدیهیات و آداب یک سفر می باشد که اگر خواسته باشیم به برخی از این موارد اشاره کنیم می توانیم بگوییم:

  •  انتخاب مقصد یا مسیر رفت و برگشت سفر
  •  سبک سفر کردن و خودداری از برداشتن وسایل های اضافه
  •  رعایت نکات ایمینی، مانند انتخاب شرکت مسافرتی معتبر، سلامت اتومبیل، مراقبت از وسایل خود، به همراه داشتن دفترچه بیمه و …
  •  دسته جمعی سفر کردن
  •  اجتناب از بگو مگو در سفر
  •  انتخاب درست رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی برای خرید.
  •  استقبال از کارهای غیر منتظره سفر
  • مشارکت دسته جمعی در امور

سفر

اما چگونه با استفاده از تکنولوژی سفر خود را لذت بخش تر کنیم؟

همیشه قبل از حرکت و بعد از آن که مقصد و یا مسیر رفت و برگشت خود را انتخاب کردید با استفاده از سرچ در گوگل مناطق توریستی شهر های بین راه و یا شهر مقصد را بیابید و از تجارب دیگران که به اشتراک گذاشته اند بهرمند شوید. شاید شما بگویید به مناطق توریستی خوب آن شهر آگاهی کامل دارید ولی با سرچ کردن با مناطق جذاب دیگر آن شهر که کمتر مطرح شده اند آگاه می شوید و این سفر را لذت بخش تر خواهد کرد.

استفاده از اپلیکشین های مرتبط با سفر در هنگام مسافرت کمک بسیار خوبی به شما می کند. برای مثال پیدا کردن نزدیک ترین رستوران یا مکان تفریحی و خواندن تجربیات افرادی که قبلا در آن مکان ها بوده اند.

از این رو به شما عزیزان سایت و اپلیکیشن توریستگاه را معرفی کنیم که یک راهنمای سفر بسیار جامع هست. در این سایت اطلاعات گردشگری مثل نصحیت های قبل از سفر به شهرهای توریستی، مکان های دیدنی، مراکز خرید، رستوران ها و هتل های شهرهایی مثل دبی ، آنتالیا ، استانبول ، کوش آداسی و کولالامپور با جزییات به همراه تصاویر و نقشه در دسترس است. همچنین در این سایت جزییات هتل ها مانند فاصله تا مراکز دیدنی، رستوران های هتل، شرایط و قوانین، مرکز سلامتی، اسپا و اتاق های هتل وبا اطلاعات دقیق قابل مشاهده است.

در کنار راهنمای سفر، توریستگاه خدمات خرید و رزرو آنلاین تور هم ارائه می کند. برای مسافران پیدا کردن تور ویژه ای که به صورت پکیج از قبل مشخص شده باشد یک لذت دلنشینه، چرا که در این تورها که تاریخ مشخصی دارد از قبل، هواپیما توسط آژانس چارتر شده و همچنین اتاق های هتل رزرو شده است. در نتیجه قیمت های تور شکسته و همچنین خدمات بیشتری مانند ترانسفر، بیمه، ویزا، گشت شهری، صبحانه، سیم کارت رایگان و غیره به صورت پکیج به آن اضافه می گردد. تورهای لحظه آخری هم که با قیمت فوق العاده به علت نزدیکی به زمان پرواز، طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد.

توریستگاه

از طرفی دیگر، در حال حاضر مسافران برای پیدا کردن تور مورد نظر خود با بودجه مشخص باید به روش قدیمی روزنامه ها را چک کرده و یا در موتورهای جستجو ، ساعت ها جستجو کرده تا تور مورد نظر با بودجه مشخص خود را از بین سایت های آگهی تور و یا سایت آژانس های مختلف پیدا کنند و در ساعات کاری آژانس ها با آنها تماس گرفته تا تحقیقات خود را تکمیل و در نهایت تور مورد نظر خود را از یک آژانس انتخاب و پس از تماس های طولانی و یا حضور در محل آژانس آن را رزرو می کنند.

در اینجاست که تکنولوژی به کمک مسافران آمده و به لطف اپلیکیشن و سایت توریستگاه می توانید با صرف کمترین زمان تور ویژه یا لحظه آخری مورد نظر خود را با بهترین نرخ قیمت (از میان آژانس های همکار و معتبر) در هر ساعت از شبانه روز انتخاب و ظرف تنها چند دقیقه رزرو آنلاین تور را انجام دهید.

پس اگر قصد سفر دارید و دنبال تور مسافرتی ویژه یا لحظه آخری با بهترین قیمت برای مقصد مورد نظر خود هستید و یا می خواهید با راهنمای سفر شهر مورد نظر خود آشنا شوید، همین الان به توریستگاه سر بزنید.

[aio_button align=”center” animation=”flash” color=”purple” size=”small” icon=”none” text=”مشاهده وب سایت و دانلود اپلیکشن توریستگاه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”https://www.touristgah.com/”]

گفتگو ها
    نسترن

    اپ Foursquare هم خیلی عالیه
    می تونید نزدیک ترین مکان ها برای رستوران ها و .. رو ببینید و نظرات دیگران رو بخونید

    رامین

    وب سایت که معرفی کردید قیمت های برخی تورهاش گرون هست
    اگر تخفیف میداشت بد نبود

    سایت عالی و بی نظیری دارید .

    متن عالی و موثری است .