اخبار

آیفون ۶ اس با ۲ گیگابایت رم در بنچ‌مارک‌ها نمایان شد

آیفون ۶ اس

یک نمونه اولیه از آیفون ۶ اس در بنچ‌مارک‌های Geekbench نمایان شده و خبر از این می‌دهد که این هندست قرار است با ۲ گیگابایت رم  عرضه شود. در این بنچ‌مارک همچنین می‌بینیم که آیفون ۶ اس به پردازنده اپل A9 تجهیز شده، پردازنده‌ای سه هسته‌ای و ۱.۵ گیگاهرتزی. پردازنده نسل فعلی اپل یعنی A8 دو هسته‌ای است.

این بنچ‌مارک از آیفون ۶ اس که اولین بار توسط MyDrivers مشاهده شده را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید. گفته شده این بنچ‌مارک از نمونه اولیه آیفون جدید اپل است.

آیفون ۶ اس

ما تا به حال شایعات زیادی از آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس شنیده‌ایم. مثلا تصور می‌کنیم که آیفون ۶ اس یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی کاملا HD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد و آیفون ۶ اس پلاس هم به یک صفحه نمایش Quad HD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده. پیش‌بینی می‌شود هر دو اسمارت فون دارای ویژگی Force Touch نیز باشند.

علاوه بر صفحه نمایش‌های جدید، پردازنده نسل بعدی و رم بیشتر، اپل دوربین‌های بهتری هم برای آیفون‌های جدیدش در نظر گرفته. دوربین جلویی این دو آیفون قرار است یک دوربین کاملا HD باشد و دوربین پشتی هم یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت Ultra HD 4K.

طبق شایعات اپل روز چهارشنبه، ۱۸ شهریور در رویدادی از آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس پرده برداری خواهد کرد. ما همچنین در این رویداد منتظر رونمایی اپل تی‌وی و آیپدهای جدید و همین‌طور آیپد پرو هستیم.

گفتگو ها