اخبار

توسعه‌دهنده بهترین اپ اندروید توییتر به توییتر پیوست

توییتر

مردی که در پشت پرده یکی از بهترین اپ‌های توییتر قرار داشت ششم آگوست به استخدام توییتر درآمد. جاکوییم ورگز توسعه‌دهنده بهترین اپ اندروید توییتر ششم آگوست در توییتر خود از کار کردن برای توییتر پس از یک کشمکش قدری متعارض گفت.

در توییت‌های بعدی ورگز این نکته را خاطرنشان کرد که اپ فالکون با او خواهد ماند و او می‌تواند بازهم این اپ را توسعه دهد و آزمایش‌های جدیدی روی آن انجام دهد، بدون اینکه کار کردن در این کمپانی بزرگ، بر روی کارش تاثیر بگذارد. او همچنین گفت که در چند ماه اول او ۱۰۰ درصد تمرکز خود را برروی نقشش در تیم هسته رابط کاربری توییتر خواهد گذاشت، جایی که او بر روی کلاینت داخلی توییتر برای اندروید کار خواهد کرد.

توییت Joaquim Vergès-01

ورگز قبل از این با توییتر سر محدودیت‌هایی که توییتر برای کلاینت‌های طرف سوم گذاشته است، سروکله زده بود، یکی از این محدودیت‌ها در تعداد کاربرانی بود که یک اپ متفرقه می‌تواند پشتیبانی کند. در یک مقطع فالکون دارای یک مود مخفی بود که این محدودیت تعداد کاربران را نداشت، در حال حاضر این حالت وجود ندارد اما می‌توان از API آن برای برداشتن این محدودیت استفاده کرد.

توییتر قبلا تفریحگاهی بود برای طراحی رابط کاربری و اغلب توسعه‌دهندگان بودند که از ویژگی‌های جدید مانند ریتوییت در اپ‌هایشان استفاده کردند. این زمانی تغییر کرد که توییتر تصمیم گرفت تا از یک زیرساخت به اشتراک‌گذاری اپ‌ها به یک شبکه پخش تبدیل شود. حرکتی که کار را برای توسعه‌دهندگان سخت کرد، خصوصا برای کسانی که کلاینت‌هایی با ویژگی‌های کامل می‌ساختند. ورگز اذعان کرد که این تغییر نقش مهمی در تصمیمش داشت.

توییت Joaquim Vergès-02

ورگز کار جدیدش را از ۱۷ آگوست شروع خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید ورگز تصمیم درستی گرفته است؟ آیا فکر نمی‌کنید کار آزادانه و طرف سومی بیشتر به دردش می‌خورد؟

گفتگو ها

    خیلی عالیه، این نشون میده که میشه با انجام کار درست و موفقیت‌آمیز جذب شرکت‌های بزرگ شد و درآمد زیادی کسب کرد.