اخبار

لباسی جدید برتن وبسایت اپل

طراحی جدید وبسایت اپل

وبسایت اپل هم‌اکنون دچار تغییرات عمده در طراحی خود شده است که نه‌تنها تجربه کاربری را ارتقا داده، بلکه تجربه خرید از این سایت هم دچار تحول زیادی شده است. غول بزرگ تکنولوژی رسما فروشگاه خرده فروشی مستقل خود را به همراه آدرس آن (store.app.com) بازنشسته کرد و آن را به سایت اصلی خود انتقال داد. این یک تغییر بسیار بزرگ برای یکی از بزرگترین فروشگاه‌های خرده‌فروشی آنلاین دنیا خواهد بود. در ۴۰ کشور بیش از ۱ میلیارد نفر سالیانه از این سایت بازدید می‌کردند، هرچند همه این کاربران هم‌اکنون به فروشگاه خود در apple.com دسترسی دارند.

سخنگوی اپل در بیانیه‌ای گفت:

ما apple.com را بازطراحی کردیم چون می‌دانیم مشتریان ما می‌خواهند در یک مکان جست‌جو، بررسی و خرید کنند. وبسایت جدید apple.com بهترین نمونه در بین سایت های موجود و فروشگاه‌های آنلاین ماست که مشتری را به یک مقصد برای بررسی و خرید هدایت می‌کند. همچنین ما برخی از ویژگی‌های این سایت را تغییر دادیم که خرید از ما را بسیار ساده کرده است.

وقتی شما به سایت بازطراحی شده ما مراجعه کنید، اول از همه متوجه حذف شدن کلمه store که در بالا سمت چپ قرار داشت می‌شوید. همچنین آیکون مجازی سبد خرید را در گوشه بالا سمت راست خواهید دید که محصولات موردعلاقه شما، محصولات منتظر پرداخت و وضعیت سفارش را شامل می‌شود.

اگر شما به دنبال خرید لوازم جانبی برای آیفون خود باشید، به سرعت متوجه خواهید شد که صفحه لوازم جانبی اپل بر روی محصولات محبوب‌تر تمرکز کرده است. پایین‌تر که بروید می‌توانید محصولات طرف سوم را با دسته‌بندی صدا و موسیقی، کسب‌وکار، سلامتی و تناسب‌اندام، برق و کابل، اسباب‌بازی و سرگرمی و غیره بخرید.

همچنین دکمه خرید و گزینه‌های پرداخت در صفحه هر محصول قرار گرفته تا خرید و پرداخت را آسان‌تر کند. ما با این بازطراحی تنها یک تجربه کاربری جدید را به کاربر پیشنهاد نکردیم، بلکه خرید را هم برای مشتریان‌مان آسان‌تر کرده‌ایم.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا شما از طراحی جدید وبسایت اپل راضی هستید؟ نظرتان را به آی‌تی پورت بگویید.

 

گفتگو ها