اخبار

واندرلیست برای مک با ویژگی Quick Add به روز رسانی شد

واندرلیست، سرویس todo لیستی که اخیرا توسط مایکروسافت خریداری شده، این هفته نسخه مک خود را به روز رسانی کرده و چند ویژگی جدید به این نرم‌افزار اضافه کرده است؛ ویژگی‌هایی که هر کدام به کارایی نسخه مک واندرلیست می‌افزایند.

یکی از همین ویژگی‌های کارآمد Quick Add نام دارد که به کاربران مک اجازه می‌دهد حتی بدون نیاز به باز کردن اپ واندرلیست، تسک‌ها و ریمایندرهای خود را به سریع‌ترین شکل ممکن به واندرلیست اضافه کنند.

wunderlist

از دیگر ویژگی‌های جدید این نسخه از واندرلیست می‌توان به Quick Search, Smart Due Dates و Quick Add برای اپل واچ اشاره کرد که همه این ویژگی‌ها توسط تیم توسعه دهنده واندرلیست شرح داده شده‌اند:

همان‌طور که مشغول کار کردن با یک پرونده هستید می‌توانید بدون از دست دادن تمرکز خود، تسک‌های مورد نظرتان را به todo لیست خود اضافه کنید. بنابراین، چه در حال جست‌وجو در اینترنت با سافاری باشید، چه در حال ویرایش عکس‌ها در فوتوشاپ و چه در حال نوشتن یک نوشتار در مایکروسافت ورد، فقط کافی است که CTRL + Option(Alt) + W را روی کیبورد فشار دهید تا در همان لحظه todo لیست خود را در واندرلیست ایجاد کنید.

حالا که از ویژگی Quick Add برای ساختن سریع todo لیست در واندرلیست استفاده می‌کنید، اجازه دهید که شما را با Smart Dates آشنا کنیم. Quick Add را فعال کنید (یادآوری: CTRL + Option(Alt) + W)، تسک خود را بنویسید و به آن زمان بدهید. مثلا بنویسید “Prepare a presentation tomorrow” یا “Join a conference call next Monday” و بعد مشاهده کنید که واندرلیست خودش یک Due Date و ریمایندر برای شما به صورت اتوماتیک می‌سازد.

اکنون که می‌توانید با ساختن یک تسک به صورت اتوماتیک due date و ریمایندر تنظیم کنید، وقت آن رسیده که از Quick Add بگذریم و به Quick Search برسیم. Quick Add را فعال کنید (یادآوری: CTRL + Option(Alt) + W)، به آیکون ذره‌بین که درست در کنار علامت + قرار دارد توجه کرده‌اید؟‌ روی این ذره‌بین کلیک کنید تا به ویژگی Quick Search دسترسی پیدا کنید.

اپ واندرلیست برای اپل واچ را از همین جا (روی مک) به روز رسانی کنید. حالا وقتی اپ واندرلیست را در اپل واچ باز می‌کنید، یکی از پرتقاضاترین ویژگی‌های پیشنهادی را مشاهده خواهید کرد – ورودی صوتی. با وجود ویژگی Quick Add روی اپل واچ، شما می‌توانید در هر لحظه و هر زمانی todoهای خود را ثبت کنید. کافی است اپ واندرلیست را باز کنید، Force Touch کنید و بعد تسک خود را به زبان بیاورید تا در واندرلیست اضافه شود.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات این نسخه داشتید می‌توانید به وبلاگ واندرلیست نگاهی بیاندازید.

گفتگو ها