اخبار

ZenFone های عکس محور ایسوس بازار هند را هدف گرفته‌اند

ZenFone های عکس محور ایسوس بازار هند را هدف گرفته‌اند

برگردیم به ژوئن در رویداد کامپیوتکس، جایی که ما اولین نگاه اجمالی خود را به دو گوشی ZenFone سلفی و لیزر انداختیم، هر دو ZenFone های عکس محور بازگشتی دوباره به چیپست‌های کوالکام از دوره اینتل بودند. دیروز بالاخره ایسوس هند را برای اولین عرضه سلفی و لیزر که جای شگفتی هم دارد، انتخاب کرد. اجازه دهید اول با لیزر شروع کنیم: بدیهی است که ویژگی بزرگ این محصول لیزر فوکوس خودکار آن برروی دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دوگانه‌اش است. این گوشی در سه اندازه عرض می‌شود: ۵ اینچی (که هنوز در هند راه‌اندازی نشده است)، ۵٫۵ اینچی (۹۹۹۹ روپیه که معادل ۱۶۰ دلار می‌شود) و ۶ اینچی (۱۷۹۹۹ روپیه که معادل ۲۸۰ دلار می‌شود)؛ هر سه از گوریلا گلس ۴ استفاده می‌کنند و صفحه‌ای با رزولوشن تا ۱۰۸۰p دارند. چیپست‌های هوشمند این مدل‌ها از چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ با ۲ گیگ رم شروع می‌شود و با هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ با ۳ گیگ رم پایان می‌یابد.

در مورد سلفی، این گوشی اساسا مشابه نسخه ۵٫۵ اینچی لیزر است اما با یک دوربین جلوی زاویه باز بسیار قدرتمند: ۱۳ مگاپیکسل با دیافراگم ۲٫۲ اما اینجا لیزری وجود ندارد. این محصول مجهز به یک چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ است و با قیمت ۱۵۹۹۹ روپیه یا حدود ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

ZenFone های عکس محور ایسوس بازار هند را هدف گرفته‌انددر کنار رونمایی از نسخه‌های سلفی و لیزر، ایسوس از ZenFone لوکس هم پرده برداری می‌کند. این گوشی به لطف قاب پشتی چند وجهی خود بسیار در نظ بینندگان زیبا جلوه می‌کند (امیدواریم ایسوس این محصولات جدگانه را به کاربران فعلی ZenFone بفروشد). زیر قاب زیبای این دستگاه مشخصات بالای ZenFone 2 یعنی ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی، ۴ گیگ رم، یک چیپست اینتل اتم ۲۳ گیگاهرتز ۶۴ بیتی و تکنولوژی شارژ سریع قدیمی  (رسیدن شارژ از صفر تا ۶۰ درصد در ۳۹ دقیقه) ایسوس وجود دارد. این نسخه با ۲۲۹۹۹ روپیه یا حدود ۳۶۰ دلار عرضه می‌شود که رقمی بسیار بالاست، البته توجه داشته باشید که گوشی جدید وان پلاس ۲ که تنها ۳ گیگ رم و ۱۶ گیگ حافظه داخلی دارد و با همین قیمت در هند عرضه می‌شود.

برای کسانی که دنبال تبلت جدید اندرویدی هستند، ایسوس مدل مقرون به صرفه‌ای مجهز به چیپست اینتل از ZenPad را عرضه کرده است، مدل ۷ اینچی این تبلت با قیمت ۱۱۹۹۹ روپیه یا ۱۹۰ دلار و نسخه ۸ اینچی آن با قیمت ۱۴۹۹۹ روپیه یا ۲۴۰ دلار عرضه می‌شود. بهتر از این هم که شما می‌توانید با پرداخت ۳۰۰۰ روپیه یا ۵۰ دلار اضافه‌تر یک جلد صوتی دریافت نمایید.

شما در مورد این گوشی ها و تبلت‌ها چه فکر می‌کنید؟ آیا دوست دارید تا هرچه زودتر این محصولات به ایران هم بیایند؟ نظرتان را در بخش کامنت آی‌تی پورت بگویید.

 

 

گفتگو ها