اخبار

نسخه جدید TestFlight با پشتیبانی از WatchOS 2 منتشر شد

نسخه جدید اپ TestFlight منتشر شده و حالا توسعه دهندگان می‌توانند اپ‌های WatchOS 2 و همین‌طور ویژگی‌های جدید iOS 9 برای نرم‌افزارها را مورد آزمایش قرار دهند. یکی از همین ویژگی‌های جدید در iOS 9 پروسه‌ای است به نام App Thinning. این پروسه به اپ‌های iOS اجازه می‌دهد که فقط با اطلاعات ضروری دانلود شوند. به عنوان مثال، اگر شما آیفون ۶ دارید دیگر نیازی به آیکون یک اپ برای آیفون ۶ پلاس ندارید.

توسعه دهندگان همچنین می‌توانند در نسخه جدید TestFlight بقیه ویژگی‌های جدید iOS 9 را نیز تست کنند. اضافه شدن WatchOS 2 به TestFlight همه چیز را از این هم جالب‌تر می‌کند. در نسخه جدید سیستم عامل اپل برای اپل واچ، نرم‌افزارها می‌توانند بدون نیاز به جفت شدن با یک دیوایس مبتنی بر iOS مستقیما روی اپل واچ اجرا شوند.

بعلاوه، این به روز رسانی به کاربران TestFlight اجازه می‌دهد که نوتیفیکیشن‌ها را به صورت نرم‌افزار به نرم‌افزار مشاهده کنند که البته اگر در حال طراحی چند نرم‌افزار باشید این ویژگی خیلی به دردتان خواهد خورد.

توسعه دهندگان و تسترها می‌توانند نسخه جدید اپ TestFlight برای iOS را از طریق اپ استور دریافت کنند. هم iOS 9 و هم WatchOS 2 برای آیفون‌ها، آیپدها، آیپادها و اپل واچ پیش‌بینی می‌شود که پاییز سال جاری میلادی معرفی شوند.

گفتگو ها