ای او اسنرم افزار

آیکون‌های آیفون، آی پد و یا آی پاد خود را تعویض کنید!

آیفون

از ایکون های ایفون یا ای پد یا آی پاد خود خسته شده اید؟ البته اپل در طراحی این ایکون‌ها فوق العاده ظاهر شده اما واقعیت  این است که گاهی نیاز به تغییر یا شخصی سازی آن‌ها دارید.

خوشبختانه برای این کار در اپ استور اپل تنها یک اپلیکیشن در نظر گرفته نشده اما اپلیکیشن مورد نظر ما Iconical است که با خرید آن به قیمت $۱٫۹۹ کنترل کاملی بر وضعیت ظاهری آیکون‌ها خواهید داشت. البته این تنها کارایی Iconical نیست و بدین وسیله نیز می توانید میانبر‌هایی برای آن دسته از اپلیکیشن هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، ایجاد کنید. یا حتی اگر بعنوان مثال از نحوه‌ی شماره گیری پیش از این خسته شده اید، می توانید برخی  شماره های مورد نظر خود را بر روی صفحه میانبر در نظر بگیرید و به ساده ترین روش با آنها تماس بگیرید.

بیش از ۱۷,۰۰۰ اپلیکیشن برای میانبر گرفتن تحت پشتیبانی هستند و علاوه بر این حدودا برای ۲۵۰ عملکرد گوشی نیز می توان میانبر ایجاد گرد.

[aio_button align=”center” animation=”flash” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”دانلود اپلیکیشن” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”https://itunes.apple.com/us/app/iconical-customize-your-iphone/id662522133?mt=8″]

گفتگو ها

    خیلی جالبه من اصلا فکر نمی‌کردم توی محیط امن و سربسته اپل انکان شخصی‌سازی هم وجود داشته باشه. من هرچی مقاله خوندم از غیر قابل شخصی‌سازی بودن اپل میگفتن.