اخبار

ال‌جی G3 مستقیما به اندروید M بروزرسانی خواهد شد!

پس از عرضه نسخه ۵٫۱ سیستم عامل محبوب اندروید بسیاری از کمپانی‌های مطرح حوزه تولید گوشی‌های هوشمند برآن شدند تا پرچم‌داران خود را به این نسخه از اندروید مجهز کنند.

در همین رابطه کمپانی بزرگ ال جی هم آخرین پرچم دار خود یعنی G4 را با این نسخه عرضه کرد، اما ظاهرا این شرکت کره ای در مورد بروزرسانی پرچم دار پیشین خود یعنی G3 سیاست دیگری را اتخاذ کرده است. این گوشی هوشمند بروزرسانی ۵٫۱ را دریافت نکرده و قرار است مستقیما به آخرین نسخه عرضه شده از پلتفرم اندروید یعنی M بروزرسانی شود.

در همین رابطه شعبه یونان شرکت ال‌جی این خبر را رسما در پیج خود اعلام کرده است. هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است و این‌گونه که به نظر می‌رسد، G3، هیج بروزرسانی نرم‌افزاری مهمی را در سال جاری دریافت نخواهد کرد و احتمالا سال آینده و شاید پایان سال جاری، شاهد عرضه‌ی اندروید M برای این دستگاه باشیم.

این خبر را شاید بتوان برای کاربران این پرچمدار خبر خوشایندی دانست اما ممکن است تاخیر در ارائه و زمان طولانی انتظار برای دریافت این نسخه کمی کاربران را آزرده خاطر کند.

گفتگو ها
    عنایت

    باسلام خدمت همه دوستان…

    من قبلا از گوشی و لوازم خانگی LG استفاده کردم و یه نصیحت برادرانه میکنم واسه تمام کسائی که میخوان از تجهیزات LG خرید کنن اصلا و ابدا این کارو نکنید…!

    اگه دست پولتون موندید اینکارو بکنید وگرنه در این مورد یه مثال حقیقی بگم که من اواخر سال ۹۱ واسه خونمون از نمایندگی LG تو تبریز (ربکا) یه تلویزیون LED 42 اینچ با سینمای خانوادگی گرفتم و اصلا از این دستگاه حتی تا همین الانشم ناراضی هستم چرا که اولا تو این ۳ سال دو بار لنز دستگاه سینمای خانوادگی رو عوض کردم با اینکه خیلی کم ازش استفاده کردم چوم تو خونه هم تبلت دارم و هم لب تاپ به این خاطر خیلی بندرت لازم میشه از DVD دستگاه استفاده کنم جالبیش اینکه انگار لنز دستگاه تایمر داره تا خراب بشه…!خیلی خنده داره…

    دوم اینکه تجهیزات LG بدون اینکه پشتش یه واحد R&D خوبی باشه تا قبل اینکه به تولید انبوه برسن همه چیزها روش فکر بشه همینطوری تجهیزات رو تولید میکنن واسه این موردم باید بگم که یه برادر زاده کوچکی دارم وقتی که همون اوایل خریدمون با تفنگ آبی یه چند قطره ای به سمت تلویزیون آب پخش کرد چندتا از ماژول های این تلویزیون معرکه سوخت و ما حدود یک سال ونیم تصویری تو دو ششم تلویزیون نداشتیم چرا که به فکر LG نرسیده بود تا یه کاور محافظی جلوی صفحه بکشه از آنجایی هم که واحد تعمیرات LG تو تبریز بلد نبودن درستش کنن و کلا خیلی هم بد اخلاق بودن،این تلویزیون ۱٫۵ سال اینطوری موند و کسی جوابگو نبود تا اینکه یه تعمیرگاهی پیدا کردیم و تونست با ۶۰۰ هزارتومان تعمیرش کنه حالا هرکی خواست میتونه بره از LG خرید کنه…!