تجارت الکترونیکمعرفی وب سایت

چگونه بهترین نام را برای کسب کار خود انتخاب کنیم؟

کسب و کار

برای اولین بار در ایران تیم تولید محتوای وب برندینگ یک کتاب راهنمای رایگان جهت ” انتخاب نام برای یک کسب و کار ، یک شرکت و یا یک برند ” منتشر نمود.

این کتاب اینگونه آغاز می گردد:

نامی نیکو اولین چیزی است که پدر و مادر شما پیش از تولد مدت ها به آن فکر کرده اند و مناقشات زیادی در این باره داشته اند. ایشان  تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا بهترین نام را برای میانگین ۷۰ سال زندگی به فرزند خود هدیه کنند. این یادگاری والدین را در تمام عمر با خود یدک می کشیم و هر کسی با بردن آن تمام خصوصیات شما را به یاد می آورد و حداقل زمانی که ایشان برای این موضوع وقت صرف کرده اند ۱ ماه بوده است.

برخلاف بسیاری به نظر من، برند شما نیز دقیقا مثل فرزند شماست که می تواند برای چندین نسل یادگاری از شما برای دیگران باشد.  چرا شما وقت بیشتری برای انتخاب حروف و کلماتی با ایشان آن را به یاد می آورند نمی گذارید. این کتاب کوچک نتایج تجربیات من در این مورد به علاوه گردآوری مطالب روز دنیا در این مورد می باشد. تمام تلاش خود را کرده ام تا تمام مطالب و روش ها را ساخت یافته در کنار هم قرار دهم تا شما مانند یک شرکت نام گذاری در اروپا رفتار نمایید و بهترین نام را برای پر آوازه ترین برند ها انتخاب نمایید. ”

کسب و کار

علی علیزاده نویسنده این کتاب در ابتدای کتاب چنین می گوید:

” این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای هر کسب و کاری در ایران می باشد که دوست دارد با نامی بزرگ وارد فضای بازار شود و جایی بزرگ را در ذهن بازار باز نماید.  ”

[aio_button align=”center” animation=”flash” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”دانلود کتاب” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”http://webbranding.org/download/books/khoshnami/”]

گفتگو ها
    سید علی علیزاده

    آریالای جاهدی عزیز بسیار سپاسگذار و ممنونم از انتشار کتاب .

    حجت ملکی

    عالی بود ممنون 🙂

    سلام ادرس فیدسایت فیلترهست بررسی کنید

    بعدشم لت اینکه فاوایکون سایت ایکون کروم هست چیه؟؟؟

    سلام من خواهر محمد رضا هستم رشته ی من برنامه نویسی تحقیق دارم میتونید کمکم کنید