اندرویدنرم افزار

بهترین لانچرهای اندروید که همین حالا باید امتحان کنید!

لانچر اندروید

اندروید یکی از بهترین سیستم عامل های متن باز در موبایل ها است. خوشبختانه، برای اینکه در گوشی اندرویدیتان تغییر خاصی انجام دهید و آن را متمایز نشان دهید لازم نیست حتما یک کدنویس حرفه ای باشید. در این مطلب از آی تی پورت بهترین اپلیکیشن هایی که آن ها بتوانید جلوه ی خاصی به گوشی تان بدهید را به شما معرفی می کنیم.

لانچرها نرم افزارهایی هستند که با آنها می توانید جلوه ی خاص و جذابی به منو و بطور کلی گوشی تان و یا تبلت تان بدهید. اما امروزه لانچرهای زیادی در مارکت ها هستند که انتخاب را برای ما مشکل می کنند و انتخاب کردن یکی از آنها واقعا کار مشکل و سختی است.

بدون هیچ زحمتی، ما در آی تی پورت در اعماق لانچرها فرو رفتیم و ۶ مورد از بهترین های آنها را برای شما برگزیدیم که زیبایی و جذابیت خاصی را به گوشی تان می دهد. فقط کافیه اسکرول بار رو کمی پایین ببرین و لذت ببرید.

لانچر اندروید

لانچر Themer

تمر یک لانچر است که توسط سایت mycolorscreen.com ارائه شده و دارای دهها پوسته متعدد است.

تمر در اصل هیچ چیزی جز یک پوسته مبتنی بر لانچر نیست. این به شما اجازه می دهد تا بتوانید منوها کوشی تان را تغییر بدهید و آن را قشنگ تر کنید. تمر به شما اجازه می دهد تا بتوانید با چند کلیک جدیدترین و بهترین تم هایی را که روی تمر اجرا می شود را دانلود کنید و از آن استفاده کنید و از یک تم به تم دیگر بروید.

 

اگر شما یکی از کسانی هستید که دوست دارید ظاهر گوشیتان را تغییر بدهید اما نمی خواهید تا تصمیم سختی بگیرید و زمان طولانی را سپری کنید تمر یک پیشنهاد عالی برای شماست.

[aio_button align=”center” animation=”none” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”Download Themer” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”http://cafebazaar.ir/app/com.mycolorscreen.themer/?l=fa”]

 

لانچر اندروید

لانچر EverythingMe  اعتیادآور ترین لانچر اندروید

EverythingME بصورت کامل صفحه خانگی رو تغییر می دهد و نرم افزارهاتان را در گروه های مختلف دسته بندی می کند. شما می توانید دسته بندی های مختلفی بسازید و نرم افزارهاتان را در آنها نگهدارید تا در زمانی که به آنها نیاز داشتید مانند من سه ساعت دنبال یک برنامه نگردید.

 

دستا پایین، یکی از نوآورانه ترین قابلیت هایی است که نوار پیشگویی برای شما پیش بینی می کند که به چه نرم افزار ها و چه مخاطبینی در طول یک روز نیاز دارید. وضعیت آب و هوا، اخبار در صبح، پیشنهاد رستوران برای ناهار و پیشنهاد دستور آشپزی برای شام. بصورت کاملا شیک و مجلسی!

[aio_button align=”center” animation=”none” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”Download EverythingMe” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”http://cafebazaar.ir/app/me.everything.launcher/?l=fa”]

 

لانچر اندروید

لانچر Yahoo Aviate  سازمان دهی برنامه ها و صفحه خانگی زیبا

Aviate Beta قابلیت های متعدد و زیادی دارد اما از تمام آن قابلیت ها که بگذریم از زیبایی اش نمی توان گذشت. اگر شما بدنبال نوآوری ها هستید و می خواهید از نرم افزارها و ویجت های مخصوصی استفاده کنید، ممکن است این لانچر مناسب شما باشد.

 

این لانچر همچنین بصورت اتوماتیک نرم افزارهای نصب شده روی گوشی تان را سازماندهی می کند و آنها را در دسته بندی هایی مانند موسیقی، خبر، بازی، اجتماعی و … قرار می دهد. بعلاوه، این لانچر به شما این امکان را می دهد که در هرروز یک تصویر زمینه خاص داشته باشید و مانند امکانی که در ویندوز ۷ به بعد قرار داده شد تا برای هر روز تصویر عوض شود این لانچر به شما این امکان را هم می دهد.

[aio_button align=”center” animation=”none” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”Download Yahoo Aviate Launcher” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”http://cafebazaar.ir/app/com.tul.aviate/?l=fa”]

 

لانچر اندروید

لانچر Buzz Launcher

احساس استفاده از گوشی های متعدد در هر روز را توسط این برنامه تجربه کنید.

به راستی بدنبال یک طراحی نوآورانه هستید؟ به فکر یک ظاهر جذاب برای تلفن همراه تان هستید؟ اگر این ها مواردی هستند که شما به دنبالش هستید Buzz Launcher  پیشنهاد ما به شماست.

 

در این لانچر هزاران پوسته متعدد در دسته بندی های متفاوت وجود دارد مانند پوسته اسپایدرمن، خانوادگی، خنده دار و … .

[aio_button align=”center” animation=”none” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”Download Buzz Launcher” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”http://cafebazaar.ir/app/com.buzzpia.aqua.launcher/?l=fa”]

 

لانچر اندروید

لانچر Action 3  یک جایگزین اصیل و زیبا برای صفحه نمایش گوشی شما

این لانچر زیبا دارای سه قابلیت جدید می باشد که دید شما را تغییر می دهد. اجرایش کنید و از ویجت های آن استفاده کنید. اگر چه حجم این لانچر نسبت به بقیه لانچرها کمتر است اما دارای کارایی های بیشتری نسبت به آنها می باشد.

 

بعلاوه، این لانچر تمامی قابلیت های معمولی را که بقیه لانچرها دارند مانند: حرکت و اشاره (gestures)، پک آیکن ها، پشتیبانی کامل از تبلت، وارد کردن لایه ها با قابلیت Import و… را شامل می شود.

[aio_button align=”center” animation=”none” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”Download Action 3″ target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”http://cafebazaar.ir/app/com.actionlauncher.playstore/?l=fa”]

لانچر اندروید

لانچر Smart Launcher 2

و بلاخره آخرین لانچر Smart Launcher است، این لانچر هر اپلیکیشنی را در جای مخصوص خودش قرار می دهد.

GinLemon’s Smart Launcher 2 برای کسانی مفید است که بر این باورند که سازماندهی برنامه ها منجر به بهره وری بهتر می شود. این لانچر تمامی اپلیکیشن ها را در دسته بندی های مختلف قرار می دهد تا دسترسی به آنها برایتان مشکل نباشد و بتوانید براحتی از طریق صفحه نمایش به آن دسترسی داشته باشید. از یک دسته بندی به دسته بندی دیگر بروید. بدیهی است که شما می توانید اپلیکیشن ها را در دسته بندی که خودتان دوست دارید بگذارید. در نسخهPro  این لانچر یک صفحه ی نمایش اضافه برای ویجت های شما طراحی شده است. همچنین در صفحه قفل (Lock Screen) با یک استایل چرخ و فلک مانند مواجه می شوید.

 

[aio_button align=”center” animation=”none” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”Download Smart Launcher” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”http://play.p30download.com/app/ginlemon.flowerfree/”]

 

شما از چه لانچری استفاده می کنید؟ در نظرتان را با ما در میان بگذارید تا در سری بعد آنها را بررسی کنیم.

اپلیکیشن آی تی پورت در بازار منتشر شد و می توانید آخرین آپدیت ها آی تی پورت را از آن جا دریافت کنید. در بازار به ما امتیاز ۵ ستاره بدهید تا در صفحه اول قرار بگیریم.

[aio_button align=”center” animation=”flash” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”دانلود اپلیکیشن آی تی پورت” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”http://cafebazaar.ir/app/ir.it.port/?l=fa”]

 

گفتگو ها
    محمد

    اقا اموزش ساخت اپلیکیشن و بزارین ای بابا

      آقا محمد عزیز هر وقت دیدی اون بالا بجای نویسنده مهمان نوشت حجت ملکی و اولین مطلبش آموزش ساخت اپلیکیشن نبود میتونی هرچقدر خواستی غر بزنی 🙂

    تئودُر

    سپاسگذارم

    پیروز وبرقرار باشید(:

      خواهش میکنم از نظرتون ممنونم امیدوارم توی بازار هم برای ما از این نظرات ۵ ستاره ای بنویسید 🙂

    معصومه

    سپاس عالی بود

    ⚛عـ3ـشـ1ـقـ3ـ ⚛

    خیلی عالی بود …

    استفاده کردم ازش…

      ممنونم اگه شما هم ایده ای در مورد لانچرها دارید و میخواهید توی آی تی پورت منتشر بشه بگید 🙂

    بهتر از پست ، دوتا کامنت اول بود :))

    buzz و دانلود کردم ولی خیلی دنگ و فنگ داشت.ویجتاشم چون از دسترسی کشور ایران خارج بود مکافات داشت.

    با اون آموزش ساخت اپلیکیشنی که تو سایت هست یه اپلیکیشن آی تی پورت واسه خودم ساختم :)) به خودم ۵ ستاره میدم

    سلام

    ADW Launcher هم خیلی خوبه

    من مدت هاست ازش استفاده می کنم