اندرویدنرم افزار

فلش چت؛ چت محلی بدون اعلام هویت

نرم افزار فلش چت - آی تی پورت

نرم‌افزارهای چتی که امکان چت کردن بدون مشخص کردن هویت را فراهم می‌کنند در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین دسته‌ها در میان نرم‌افزارهای چت هستند. این ثابت می‌کند که کاربران دوست دارند پشت یک ماسک مخفی شوند تا به راحتی هر آنچه دلشان می‌خواهند را در چت بگویند. البته این نوع اپ‌ها خوبی‌ها و بدی‌های خودشان را دارند که من در این مقاله نمی‌خواهم آنها را ذکر کنم.

امروز می‌خواهم یک نرم‌افزار در همین سبک را به شما معرفی کنم که کاربرد مشابهی با نرم‌افزارهای این دسته دارد ولی کمی هم متفاوت است. اگر از اپ‌های چت بی‌نام خوشتان می‌آید احتمالا این اپ هم می‌تواند توجه شما را به خودش جلب کند. اسم این اپ فلش چت است.

کاری که فلش چت می‌کند این است که امکان چت کردن با افرادی که در پوشش یک شبکه وای فای مشترک هستند را فراهم می‌کند. مثلا فرض کنید به یک رستوران می‌روید و به وای فای رستوران متصل می‌شوید. حالا با استفاده از فلش چت می‌توانید بدون اینکه نام خودتان را لو بدهید با تمام افرادی که در همان رستوران هستند چت کنید.

ایده جالبی است چون همین که همه افرادی که با آنها چت می‌کنید در همان جایی هستند که شما هستید، باعث می‌شود موضوعات مشترک بیشتری برای چت کردن در اختیار داشته باشید. جالب‌تر اینکه هیچ کدام از شما اطلاعات خصوصی خود مثل نام‌تان را مجبور نیستید در اختیار دیگران قرار دهید و می‌توانید با اسامی ساختگی مثل اسپایدرمن یا سوپرمن با یکدیگر چت کنید.

فلش چت - آی تی پورت

از همه این موارد گذشته، لازم نیست نگران این باشید که مسیج‌هایی که ارسال می‌کنید ممکن است بعدا برای شما دردسر درست کنند. یکی دیگر از ویژگی فوق‌العاده فلش چت این است که بعد از اینکه از آن کانکشن وای فای دور شدید، تمام پیام‌های شما از اپ حذف می‌شود. به بیان دیگر پیام‌های شما فقط تا زمانی قابل دسترسی هستند که از آن رستوران یا هر جای دیگری که مشغول چت کردن بودید دور نشده باشید. بعد از آن همه چیز پاک می‌شود. انگار اصلا هیچ چتی انجام نشده.

مراحل نصب و استفاده از این اپ هم خیلی ساده هست. تنها کاری که باید بکنید این است که اول اپ را دانلود کنید، بعد آن را باز کنید و یک اسم کاربری دلخواه برای خودتان انتخاب کنید و در نهایت چت کردن را شروع کنید. این اپ کاملا رایگان است و فعلا برای اندروید منتشر شده اما سازندگان این نرم‌افزار قول داده‌اند که به زودی یک نسخه هم برای iOS منتشر کنند.

بعد از اینکه به صفحه دانلود این اپ در گوگل پلی استور مراجعه کردم و بخش نقدهای کاربران را بررسی کردم دیدم که این اپ وضعیت خوبی در گوگل پلی استور دارد. ۳۶۵ نفر تا به حال به آن امتیاز ۵ ستاره داده‌اند و در کل به طور میانگین با رای ۶۴۷ کاربر، فلش چت امتیاز ۴.۳ از پنج را دریافت کرده. این یعنی فلش چت اپ قابل قبولی است. پس اگر اهل این گونه چت‌ها هستید همین حالا به گوگل پلی استور بروید و آن را به طور رایگان دانلود کنید. یادتان نرود بعد از اینکه از این اپ استفاده کردید نظرتان را در موردش با ما به اشتراک بگذارید.

 

[aio_button align=”center” animation=”flash” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”Download App For Android” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nexstreaming.app.flashchat”]

گفتگو ها