اندرویدای او اسنرم افزار

جایگزین مناسب برای وایبر و واتس‌اپ ، اگر حریم شخصی برایتان مهم است!

آی تی پورت ، درگاهی به سوی فناوری اطلاعات

این روزها اپ‌های زیادی برای ارسال و دریافت پیام به وجود آمده‌اند. از وایبر و واتس‌اپ گرفته تا فیسبوک مسنجر یا اسنپ چت. هر کدام هم ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و سعی می‌کنند به طریقی بازار گرمی کنند و کاربران را به سوی خودشان جذب کنند. یکی مدعی است که امن‌ترین سیستم پیام رسانی را دارد، دیگری از امکان به اشتراک گذاری محرمانه عکس‌ها می‌گوید و یکی دیگر هم به تعداد کاربرانش می‌نازد.

ولی این وسط اپی وجود دارد که به نظر می‌رسد رسالت دیگری را دنبال می‌کند. این اپ Chaatz نام دارد و هدفش وصل کردن تمام مردم جهان به یک دیگر تحت یک پلتفرم واحد است.

وقتی این اپ را روی دیوایس خود نصب می‌کنید شاید از نظر ظاهری حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد و به این فکر کنید اصلا چرا این اپ نه چندان جذاب را دانلود کردید. فکر می‌کنید اشتباه کرده‌اید و تصمیم می‌گیرید آن را از روی دیوایس خود پاک کنید. اما دلایل زیادی وجود دارد که چاتز را به اپ‌های مشابهی مثل واتس‌اپ ترجیح دهید.

این اپ هم مثل واتس‌اپ با شماره تلفن شما کار می‌کند اما دو تفاوت اصلی با واتس‌اپ یا وایبر دارد. اولین تفاوت این است که فقط محدود به یک شماره تلفن نیست و شما می‌توانید به سادگی برای هر شماره خود یک اکانت جداگانه بسازید و برای این کار نیازی به تعویض دیوایس خود ندارید و با یک دیوایس امکان فعال سازی چندین اکانت را دارید.

تفاوت دوم هم این است که شما می‌توانید یک شماره تلفن در داخل این اپ برای خودتان بسازید. اگر می‌خواهید با دیگران ارتباط برقرار کنید ولی نمی‌خواهید شماره واقعی خود را به آنها بدهید می‌توانید یک شماره فرعی در داخل این اپ بسازید و آن را به دوستان‌تان بدهید. اپ چاتز همه پیام‌های ارسالی به آن شماره فرعی را به شماره اصلی شما منتقل می‌کند و سپس شما می‌توانید پیام‌ها را در داخل این اپ مشاهده کنید.

 

 

اگر الان برای‌تان این سوال پیش آمده که آیا اپ چاتز امکان پیام رسانی گروهی را دارد یا نه باید به شما این مژده را بدهم که بله این امکان هم در این اپ گنجانده شده. البته ویژگی خیلی خاصی نیست ولی برای اپ‌های پیام‌رسانی یک ضرورت به حساب می‌آید.

این اپ به صورت رایگان هم برای اندروید و هم برای iOS منتشر شده و خبر خوب این است که این اپ حتی برای فیچر فون‌ها هم در دسترس است که باعث می‌شود حتی کسانی که از اسمارت فون‌ها استفاده نمی‌کنند هم بتوانند با این اپ کار کنند.

[aio_button align=”center” animation=”flash” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”Download App For IOS” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”https://itunes.apple.com/us/app/chaatz/id789365954?mt=8″]

[aio_button align=”center” animation=”flash” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”Download App for Android” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chaatz”]

گفتگو ها

    به نظرم ویژگی دوم خیلی بیشتر مورد توجه مردم باشه!

    :)))

    این نرم افزار جالبی به نظر میاد ولی نصب کردنش برای ما فایده ای نداره چون مخاطبین ما بیشتر در واتس اپ و وایبر و لاین هستند به نظرم بهترین نرم افزار چت همون وایبر و واتس اپ هستند و هیچ نرم افزاری تا الان نتونست با اونا رقابت کنه

      آره خوب الان واتس اپ و اسکایپ پر کاربرترین‌ها هستن ولی خوب هر کدوم از این اپ‌ها ویژگی‌های مخصوص به خودشونو دارن و کاربرای مخصوص به خودشون رو هم به طرف خودشون جذب می‌کنن

    تئودُر

    بسیار خوب

    ممنون(:

    اکبری

    نرم افزار خیلی جالبی هستش

    مخصوصا حریم شخصیش که حرف نداره و خیلی شرف داره به وایبر و واتس اپ

    دیگه نگران لو رفتن شمارت نیستی (مخصوصا در مورد دختر خانم ها در گروه ها که دوستان شون اونها رو اد می کنند.)

    فقط تنها مشکلی که هست اینکه باید این اپ در مقیاس بزرگتری معرفی بشه تا کاربرانش افزایش پیدا کنند و خیالت راحت باشه از اینکه همه دوستان درش عضو هستند.

    ممنون بهراد خان معرفی عالی بود.

      اپ‌های IM زیادن و هر کدوم هم کاربرای خاص خودشونو دارن. من خودم طرفدار اسکایپم ولی اکثر دوستام تو وایبر بودن و من هر کاری کردم نتونستم بیارمشون اسکایپ. در عوض خودم مجبور شدم بیام وایبر 🙂 کلا این مشکل همه IMها هست دیگه کاریشم نمیشه کرد.

    mah

    اگه میشد ی جوری به همون سرعتی که واتساپو لاین و وایبر بین جوونها محبوب شدن اینو هم جا انداخت خیلی خوب میشد….

    به هر حال سپاس و تشکر.خسته نباشید.

    ـــــصـ ـღ ـدفــــــ

    بسیارجالب ومفیدبود

    ممنون

    مرسی از سایت خوبتون

    موفق باشین

    مهران

    سلام

    در این برنامه این امکان وجود داره که “فقط ادمین” افراد رو عضو گروه کنه؟ (مثل واتس آپ)

    یا مثل وایبر و لاین و تلگرام و ICQ و… اعضای گروه هم میتونن کسی رو به گروه اضافه کنن؟

    ممنون

      خودم هنوز چت گروهی این اپ رو تست نکردم بنابراین نمی‌دونم.

        مهران

        ممنون از پاسختون

        نرم افزاری سراغ دارید که هم با ID و شماره موبایل رو نشون نده و هم گروهش این ویژگی رو داشته باشه؟

    محمد :)

    سلام

    جالب بود 🙂

    اپلیکیشن کاملا بومی تو این زمینه تولید نشده؟