کاربردینرم افزار

آموزش مبتدی تا پیشرفته پاورپوینت – بخش دوم الی چهارم

آی تی پورت | درگاهی به سوی فناوری اطلاعات

سلام بر همراهان آتی پورت، بابت تاخیری که در روند انتشار کار به وجود آمد عذرخواهی می کنیم.

بخش دوم

در بخش اول با همدیگر به یک سری توضیحات مقدماتی نسبت به آموزش پرداختیم و توضیحاتی در مورد بخش بندی های پاورپوینت ارائه دادیم. در بخش دوم تمرکز بیشتر بر روی بخش insert داشته ایم و یک سری توضیحات در مورد این بخش خواهیم داد که امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد.

 

بخش سوم

در بخش سوم قرار هست که از بخش دیزاین کمی دور شده و توضیحات بیشتر و جدید تری در مورد پاورپوینت بدهیم. در بخش سوم به طور حتم به آموزش بخش قالب های پاورپوینت می پردازیم و به بهترین شکل قالب ها و کاربرد های آنها را به شما نشان می دهیم.

 

بخش چهارم

در بخش چهارم قرار هست طبق قول و قرار های بخش سوم به بخش فورمت می پردازیم و توضیحاتی در مورد تنظیمات عکس ها و رنگ ها می دهیم و شاهد اطلاعاتی خواهید بود که به یقین می توان گفت جزو مهم ترین بخش های پاورپوینت هستند و بدون یادگیری این بخش چیز بیشتری یاد نخواهید گرفت. یک عذرخواهی هم میکنم بر این بابت که اگه برخی از مخاطبان از آموزش ها راضی نیستند عذر ما را بپذیرند.

 

سوالات خود را با ما درمیان بگذارید.

 

 

گفتگو ها
    اکبری

    سلام

    اگر خودم بخوام تم قرار بدم باید چکار کنم؟

      محمد مهدی عنایتی

      دوست عزیز درست منظور سوالتون رو متوجه نشدم اما فکر میکنم منظور این هست که چطور میشه تو پاورپوینت قالب به وجود آورد. خوب راستش را بخواین من خودمم هم تا به امروز چنین کاری رو نکردم چون در اکثریت مواقع خود مایکروسافت قالب های مختلف رو برای آفیس منتشر میکنه و البته برخی قالب ها تو اینترنت برای نصب هستند اما تا به حال خودم تجربه این رو نداشتم که یک قالب طراحی کنم که البته به طور حتم به نتیجه ای رسیدم با دوستان عزیز هم به اشتراک می گذارم.

      باز هم ممنون از کامنت شما دوست عزیز

      محمد مهدی عنایتی

      راستش دوست عزیز به خوبی نمیدونم چون اکثر مواقع این تم ها آماده توی نت هستند. اما راهی برای تولیدشون هست که بنده از اون بی اطلاعم. اما مطمئن باشید اگه توانایی پیدا کردن اطلاعاتی را داشتم در اختیار شما هم می گذارم

      با تشکر از دیدگاه شما دوست عزیز

      محمد مهدی عنایتی

      دوست عزیز ممنون در مورد دیدگاه ولی راستش رو بخواهید من هم دقیقا نمیدونم چطور میشه یک قالب و تم جدید را طراحی کرد و به عنوان قالب اصلی پاورپوینت قرار داد چون معمولا خود مایکروسافت این قالب ها رو پخش میکنه. اما اگه به چیزی دست یافتم برای همه اون رو آموزش خواهم داد

      باز هم ممنون

    کریمی

    خیلی خوب بود میشه بکین چطوری یه عکس رو میتونیم از پی دی اف وارد پاورپینت کنیم اگه شد میشه برام ایمیل کنید اخه لازم دارم.مرسییییییییییییییی

      محمد مهدی عنایتی

      سلام دوست عزیز

      اول از همه عذرخواهی برای تاخیر در جواب

      بعد از اون هم ببینید برای تبدیل عکس به پاورپوینت راهکاری سراغ ندارم اما برای تبدیل پی دی اف به پاورپوینت میتونید از یک نرم افزار converter استفاده کنید. توی اینترنت سرچ کنید:

      دانلود نرم افزار pdf to ppt converter و بعد از اون یکی از نرم افزار هایی که بهتر از بقیه هستند رو انتخاب و دانلود کنید و ازش استفاده کنید.

      یک نرم افزاری بود که الان از یادم رفته وگرنه میتونستم بهتون معرفی کنم.

      باز هم از نظرتون ممنون

    محمد

    سؤال من چجوری میتونم پاورم رو بخش بندی کنم که با کلیک برروی متن بخش اطلاعاتش بیاد

    باسلام و تشکر از سایت خیلی خوبتون. موفق باشید.