اینترنتشبکه

خودتان به راحتی مشکل قطعی اینترنت را حل کنید!

مجله اینترنتی آی تی پورت

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که وضعیت مودمتان نرمال باشد ولی نتوانسته باشید به اینترنت متصل شوید. در ادامه به رفع مشکل قطعی اینترنت می پرزادیم و همچنین قبل از اینکه به مطالعه این آموزش بپردازید از شما دوستان خواهش میکنم این آموزش را در سیستم خود نگه دارید تا در صورت بروز اینگونه مشکل ،خود حلال مشکلتان باشید و زیاد وقت خود را در صف انتظار پشتیبانی شرکت ارائه دهنده اینترنت خود صرف نکنید.

اگر دقت کرده باشید در سطر اول گفتیم وقتی وضعیت مودمتان نرمال باشد . منظور از وضعیت نرمال مودم این هست که چراغ ( DSL (adsl / link  برروی مودم ثابت باشد. وچراغ internet در حال چشمک زن یا ثابت باشد.

 توجه داشته باشید که کانفیگ یا تنظیمات مودمتان به صورت اتوکانکت تنظیم شده باشد. چون این آموزش به کاربرانی که بصورت کانکشن به اینترنت وصل می شوند کمک نخواهد کرد و طریقه رفع مشکل اینگونه کاربران به سبک و روش دیگری می باشد.

مرحله اول – پینگ گرفتن

اگر وضعیت مودم نرمال بود شما به قسمت run سیستم خود رفته (کلید ویندوز +R) و CMD را تایپ نمائید و اینتر را بزنید. در صفحه مشکی رنگی که باز شده تایپ کنید Ping 4.2.2.4  و اینتر را بزنید در صورتی که با پیغام reply from   و reguest timeout   طبق تصویر زیر روبه رو شدید.(البته در جریان باشید در باب این پیغام موارد دیگر هم شاید باعث ایجاد این مشکل بشوند که در آموزش Troubleshooting به رفع عیب دقیق تر این موضوع می پردازیم!)

رفع مشکل قطعی اینترنت

مرحله دوم – تنظیمات شبکه

به سراغ منو Start و بعد control panel رفته اگر ویندوز ۷دارید به network and internet sharing center رفته و در دست چپ صفحه change adapter setting را انتخاب نمائید.

 

اگر ارتباط بین سیستم و مودم شما به صورت کابل هست برروی گزینه local are conection راست کلیک نمائید و در صورتی که از طریق وایرلس با مودم ارتباط دارید برروی گزینه wireless network  راست کلیک نمائید . ( “دقت داشته باشید در این مرحله کارت شبکه شما باید  فعال باشد با توجه به گزینه اول اگر Disable بود یعنی کارت شما فعال است  در غیر اینصورت گزینه enable را بزنید تا کارت شبکه فعال گردد. ”  ) به گزینه properties رفته و در کادر وسط گزینه internet protocol version 4  را دوبار کلیک نمائید. در پنجره باز  شده گزینه use the following ip address را کلیک نمائید.

در صورتی که برند یا اسم مودم شما Tp –Link و D-Link باشد می توانید به صورت زیر در تنظیمات کارت شبکه خود آی پی دهی نمائید. (طبق تصویر زیر)

رفع مشکل قطعی اینترنت

طبق تصویر بالا در دو کادر پایانی که با کادر قرمز رنگ مشخص شده بایستی DNSهای مربوط به شرکت خود را وارد نمائید و از DNS های استفاده شده استفاده نکنید.

اگر DNS  مخصوص شرکت خود را نمی دانید می توانید از پشتیبانی شرکت خود سوال نمائید.

توجه داشته باشید در صورتی که مودم شما به غیر از این این برند ها می باشد و ای پی مودم را ندارید می توانید در قسمت “دیدگاه” سوال نمائید تا در این آموزش رفع مشکل قطعی اینترنت شما را راهنمایی کنیم.

بعد ای پی دهی تمامی مراحل را OK نمائید در صورتی که توانستید صفحه باز نمائید مشکل شما بر طرف شده . در غیر این صورت باز به “مرحله یک”  رفته و مرحله یک را تکرار نمائید در صورتی که پیغام Reply from… را دریاف کردید به مرحله زیر بروید.

بعد از دریافت پیغام …reply from  اگر از مرورگر firefox استفاده می نمائید، به گزینه Option > advanced > network > setting  و سپس No proxy را انتخاب نمائید. و در مرورگر های internet Explorer و google chrom  به قسمت tools > internet option > connection > lan setting  و تمامی تیک های موجود در این قسمت را بردارید. و مراحل را ok و یک بار مرورگر خود را ببندید و باز نمائید .در این مرحله احتمال زیاد مشکل بر طرف می شود.

در غیر اینصورت یکبار تاریخچه (History) مرورگر خود را پاک نمائید . و همچنین برای لحظاتی مودم خود را به حالت خاموش در بیاورید و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه روشن نمائید تا مودم شما ای پی جدید دریافت نماید. و در این مرحله پایانی اگر مشکل اینترنت از سمت شرکت ارائه دهنده اینترنت نباشد مشکل شما بر طرف می شود. در غیر اینصورت با پشتیبان اینترنت خود تماس حاصل فرمائید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد مشکلات قطعی اینترنت می توانید از بخش ارسال دیدگاه نسبت به دریافت پاسخ سوال خود اقدام نمائید.

اگر در همین وضعیت نرمال با استفاده از مودم نتوانستید از طریق تلفن همراه، تبلت و ipad به اینترنت وصل شوید منتظر آموزش بعدی باشید.

گفتگو ها
    nanjan khanoom

    merci

    hamishe in moshkelo dashtam

      مرتضی اعلم الهدی

      قربانتون.
      امیدوارم مفید بوده باشه

        مرتضی

        سلام من از مودم وایمکس ایرانی استفاده میکنم وقتی میخوام سیستم خودم رو با یه سیستم دیگه به صورت وستی شبکه کنم اینترنت قطع میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

        مرتضی

        سلام من از مودم وایمکس ایرانی استفاده میکنم وقتی میخوام سیستم خودم رو با یه سیستم دیگه به صورت دستیی شبکه کنم اینترنت قطع میشه مودم رو از طریق کابل به سیستم متصل میکنم در ضمن های هم دارم

      سعید

      با سلام.ای پی مودم HUAWEI می خواستم. تشکر

      ناشناس

      با سلام
      مودم من روشن هست با گوشی به اینترنت وصل میشم ولی با کامپیوتر نمیتونم وصل بشم دلیلش چیه ؟؟
      در ضمن کابل هم بررسی کردم مشکل از کابل نیست

    فاطمه

    عالی بود…

    ولی خب ما خودمون ی داداش داریم…درستش کرد….خدا خیرت بده جوووون

      مرتضی اعلم الهدی

      ممنون
      خدا برادرگرامیتون رو حفظ کنه. (:

    خب

    ممنون

    اما مشکل اساسی که این روزا داره اتفاق میفته

    خاموش شدن چراغ لینک و قطع شدن نت

    در صورتی که خط نه از طرف شرکت قطع شده نه مخابرات:|

      مرتضی اعلم الهدی

      خواهش میکنم.
      شما می بایست که داخلی منزل را چک کنید تا این مشکل رفع گردد. این مشکل بر اساس نویز داخلی می تواند باشه. اگر در سایت اموزشی در بابت رفع نویز در سایت ای تی پورت نمیبینید تا روزهای آتی حتما آموزش کاملی می دهم.

    بهاره

    سلام

    آیا اگر استفاده از خطی که برای مودم داریم با استفاده از خط تلفن و فکس مشترک باشه در قطع و وصل شدن شبکه تاثیری داره ؟

    ما در شرکتمون از اینترنت صبانت استفاده می کنیم ( اسم مودم رو نمی دونم الان ) و مدام قطع و وصلی داریم و باید مودم رو خاموش روشن کنیم تا دوباره چند دقیقه ای وصل باشیم و دوباره قطع می شود با اینکه چراغ های مودم همشون روشن هستن

    از پشتیبانی که پرسیدن گفتن به دلیل اینکه خط ۲ عدد تلفن و فکس به خط اینترنت وصل هست (با اینکه اسپیلیتر دارن) قطع و وصل پیش می آید .. می خواستم بدونم آیا این حرف واقعا درسته ؟

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      در صورت عدم صحیح وصل کردن اسپلیتر بله دچار نویز شدید و همچنین اختلال در ثابت بودن چراغ DSL ایجاد میکند.
      شما ی لطفی بکنید و اینکه بیایید قبل از تمامی دستگاه های فکس و کارتخوان و تلفن یک اسپلیتر قرار بدین طرف phone اسپلیتر را به سمت تلفن و کارتخوان و فکس ببرید و طرف Modem اسپلیتر را به سمت مودم و طرف Wall به دوشاخ وصل نمائید در صورت انجام این کار ۹۹% مشکل بر طرف می شود.
      موفق باشید

    بهاره

    ممنونم از راهنماییتون

    البته من یک مسئله ای رو فراموش کردم بگم و اینکه خودم یک بار سوکت تلفن رو مستقیما به مودم وصل کردم و از اسپلیتر کشیدم ولی بازم همچنان قطع و وصلی وجود داشت .

    بهاره

    ممنونم آقای جاهدی

    عکسی که نشون دادید خیلی مفهومی تر بود چون من کاملا متوجه توضیحات آقای اعلم الهدی نشدم …… یک مقداری پیشرفته بود توضیحاتشون و برای ما مبتدی ها درکش سخت بود

    با خوندن این مطلب ناخوداگاه یاد آی اس پی ها یا خدمات دهنده های هاست ایرانی افتادم!

    هربار که تماس میگیری و اطلاع می دی که سرویستون قطعه یا هاست down هست، اگر واقعا هم مشکل از طرف اونها باشه بهرحال تو محکومی! یا مشکل از سیم کشی داخلی تلفن خونتونه! یا اینترنتت مشکل داره که نمی تونه وب سایتت رو ببینی!

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام

      واقعیتش دوست عزیز نمیشه گفت پشتیبان ها اطلاعات غلطی به شما میدهند! ولی تا آنجایی که خود بنده تو call center مشغول فعالیت هستم به این موارد زیاد بر میخورم که خطوط طرف دارای نویز می باشد و مراکز مخابراتی هیچگونه مشکل کندی سرعت ندارند که با راهنمایی هایی که خدمت مشترکین عرض میکنیم قابل حل هست.

    فرهاد

    سلام ممنون میشم راهنماییم کنید

    روی سیستم من ویندوز XP و آفیس ۲۰۰۷ نصب شده.

    حالا میخوام روی سیستمم آفیس ۲۰۱۰ نصب کنم پیغام زیر میده.

    چرا ؟؟؟؟؟؟ و باید چیکارکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟

    The language of this installation package is not supported by your system

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام

      خیال نکنم این سوال شما مربوط به این بخش باشه!

      ولی یکبار آفیس را حذف و زبان سیستمی را برروی en تنظیم نمائید و مجدد نصب نکنید احتمالا مشکلتان حل خواهد شد

      ناشناس

      office2010 روی ویندوز xp نصب نمیشه

    علی

    سلام

    من یک بازی انلاین استراتزیکی به اسم red alert 1 بازی میکنم

    سرعت نتم هم ۲ mg هستش

    اما وسط بازی هر ۳ دقیقه ۱۰ ثانیه اینترنتم قطع میشه!!!!!!!!!!!

    چیکار کنم اینترنتم فیکس بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام

      دوست عزیز شما هنگام بازی سعی کن پینگ از ای پی سرور بازیت یا ۴٫۲٫۲٫۴ داشته باشی! در صورتی که تایم اوت داشتی ای پی های دستی ست کن و اگر مجدد حل نشد بابت قطعی و وصلی حتما با خود شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت مشکلت بر طرف بکن که قابل حل می باشد. همچنین در بازی انلاین بیشتر نیاز به ارسال با سرعت بالا دارید ا اینکه بازی بهتری داشته باشید که در این باب خدمتتون عرض کنم که با پشتیبان شرکت تماس بگیرید و از آنها بخواهید آپلود سرویس شما را نسبت به فعلی بالاتر ببندند تا سرعت ارسال شما بیشتر شود.

      موفق باشید

    پرویز

    سلام ، چطور میشه مودم tp link 8901 را آپدیت کنیم

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام و احترام
      از بخش دانلود سایت تی پی لینک مدل دستگاه خود را پیدا کرده و از زیر مودم ورژن دقیقا frimeare را پیدا کرده و از سایت دانلود کرده و طبق این آموزش http://www.itport.ir/1392/10/04/modem-fireware/ آپدیت نمائید.

    با سلام. من هر ۳۰ ثانیه ۳۰ ثانیه پینگ اینترنتم از ۲۰ میره رو ۱۰۰۰ بعد از ۳ ثانیه درست میشه!!!!!!!!!

    خواستم به صورت دستی dns های شرکت مخابرات رو بدم تا درست شه اما دی ان اس هارو نمیدونم چیه 🙁

    میشه dns های شرکت مخابرات (تهران) رو بدی؟؟ دستت درد نکنه :X

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام و احترام
      درجریان باشید که با ست کردن DNS دلیل قطعی در باب رفع مشکل پینگ بالا نیست! ولی دی ان اس های مخابرات به شرح ذیل است
      ۲۱۷٫۲۱۸٫۱۲۷٫۱۲۷
      ۸٫۸٫۸٫۸
      موفق باشید

    ali

    سلام مودم من smc هست و من بصورت وایر لس ب اینترنت وصل هستم ولی یکیکی از لپ تاپ ها مشکل داره. قسمت ایکن اینترنت هیچ خطایی نیست و پیغام اکسس اینترنت موجود هست ولی هیچ یک از نرم افزار ها ی داخل سیستم به اینترنت متصل نمیشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایی. لطفان پاسخ رو به ایمیلم بفرستید ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      کلا برروی لپ تاپ اینترنت ندارید ؟ لطفا پینگ سایت یا هو و ای پی مودم خود را ارسال کنید تا راهنمایی صورت گیرد
      با تشکر

    علی را

    سلام.

    یک سوال: اینترنت وایرلس از شاتل دارم. روی گوشی و دسکتاپ وصل میشه به خوبی اما روی لبتاپ (لنوو جی ۵۷۰) کانکنت میشه اینترنت اکسس هم میده اما بروزرهایم (فایرفاکس و اکسپلورر) صفحه ای رو باز نمیکنند. حتا اپدیت هم نمیشوند. هر دو را هم در حالت بدون پروکسی گذاشته ام. در واقع مراحلی که فرمودید را هم انجام دادم حتا موقع پینگ کردن هیچ مشکلی هم نداشت. یعنی تایم اوت و یا … نداد. مشکل از چیه پس؟؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      ممنون میشم ی لطفی بکنید پینگ ۸٫۸٫۸٫۸ را بگیرید و جواب را برای ما ارسال کنید.

    Hossein

    با عرض سلام و خسته نباشید من یک مدم ساده tp-link 8817 دارم که الان چند وقتی است که خاموش روشن میشه تا وارد سایتی یا میخوام چیزی دانلود کنم قطع میشه ریست کردم خط هم سپیلیتر داره خوب کار میکرد اما الان همش قطع میشه مشکل کجاست لطفا سریع ممنون.

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام

      دوست عزیز منظور از خاموش شدن شما این هست که مودم کلا ریست می شو یا اینکه چراغ adsl و اینترنت خاموش می شود؟

    Hossein

    آقای عزیز نیستی جواب منو بدی

    آرش

    با سلام من مودم tp-link دارم وقتی وای فای مودم فعال هست هر دو سه دقیقیه ای یه بار ریسیت میشه اما وقتی وای فای مودم رو غیر فعال می کنم مودم خوب کار میکنه مشکلش حل شدنی هست؟

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      احتمال میدم مشکل شما به فریم ور مودمتون برگردد چون تو بعضی از مودم های تی پی لینک باگ هایی در بخش وایرلس وجود داشته که با ارائه نسخه جدید فریم ور از خود شرکت تی پی لینک این مشکل بر طرف شده . لطفا بررسی و نتیجه را اعلام گنید
      باتشکر

    علی را

    ممنون که پاسخ دادید. نتجه پینگ:

    Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=192ms til=50

    این خط سه بار دیگر امده فقط تایمش فرق میکنه. بعدش نوشته

    Ping statistics for 8.8.8.8:

    Packets: sent=4, recieved= 4, lost= 0

    Approximate round trip times in mili second: min= 187, max= 192, average= 190

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      اگه واقعا با برداشتن پروکسی مرورگرتون مشکلتون بر طرف نشد.
      ترجیحا بیاین برروی کارت شبکه تون ای پی و دی ان اس ها رو ست کنید

      اگر اینترنت شاتل دارید ترجیحا از دوکادر دی ان اس های کارت شبکه خود دی ان اس های زیر را وارد کنید
      ۸۵٫۱۵٫۱٫۱۰
      ۸۵٫۱۵٫۱٫۱۲

    علی را

    سلام مجدد

    بله شاتل دارم. این کار را هم کردم اما باز هم نتیجه نداد. حتا با کابل لن هم وصل نمیشه حتا نمیذاره مودم رو نصب کنم. باید ویندوز عوض کنم؟

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام

      دوست عزیز با وجود اینکه شما پینگ را به صورت کامل دارید ترجیحا با مروگر دیگر و حتی با چک کردن پروکسی های مروگر این مورد را چک کنید!

      واقعا به ندرت بر میگرده به ویندوز شما!

    آرش

    سلام مجدد

    فقط برای یکی دو روز خوب بود بازم مثل اولش شد

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام

      با وجود اینکه اپدیت فریم ور را انجام دادید باز این مشکل پا برجا بود؟

    morteza

    بد ترین برنامه

    hamid

    با سلام

    همه ی تنظیمات مودم tp-link رو بررسی و اصلاح کردم ولی فقط از طریق پورت به اینترنت می توان وصل شد . وایرلس گوشی وصل میشود ولی اصلا داده منتقل نمی شود. با لپ تاپ هم که به صورت وایرلس وصل میشوم ip نمی گیرد .مشکل از کجاست؟ لطفا راهنمایی کنید.

      hamid

      البته باید بگم با گوشی و لپ تاپ به وایرلس های دیگر می توانم متصل شوم و فقط به وایرلس مودم خودم وصل نمی شود و مشکل دارد.(یعنی مشکل از فرستنده است)

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام

      اگر لپ تاپ به صورت اتوماتیک ای پی نمی گیرد شما برروی کارت شبکه ای پی دستی ست نمائید و اگر باز هم ای پی ست نمی شد اروری که به شما نمایش می دهد یا ذکر کنید!

      برای موبایل ها ، ترجیحا برروی آن dns ها را ست نمائید! یا اینکه اگر تجربه کافی در باب تنظیمات مودم داشته باشید میتوانید dns ها را برروی مودم ست نمائید که به صورت اتوماتیک به دستگاه هایی که با مودم در ارتباط هستند dns را ارسال نماید.

    mahdi

    ba salam in harfi ro ke zadin

    از آنها بخواهید آپلود سرویس شما را نسبت به فعلی بالاتر ببندند تا سرعت ارسال شما بیشتر شود.

    mokhaberat in karo anjam mide aya ?!

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام

      کجای مطلب ذکر کردم این موضوع را ؟!

      در باب افزایش میزان ارسال شما در اصل بایستی با پشتیبانی خودتا تماس حاصل نمائید!

    سلام.مودم من چراغ اینترنتش قرمزه.میشه کمکم کنید.ب اینترنت دسترسی ندارم.ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام

      چراغ نت شما اگر قرمز می شود یعنی اینکه ارتباط با شبکه isp برقرار نیست یا اینگونه بگیم که شما به نت وصل نیستید!

      در باب این مشکل ایا چراغ شما مدام از حالت سبز به قرمز می آید؟

      اگر در حالت فعلی قرمز است یکبار مودم خاموش و روشن نمائید در صورت عدم رفع این مشکل ترجیحا تنظیمات مودم را مجددبررسی نمائید!

      اگر بازم مرتفع نگردید مودم را برروی bridge قرار دهید و از طریق کانکشن کانکت شوید که در صورت عدم کانکت شدن ارور را ذکر نمائید!

    rbmscpsaj

    آقا سلام لطفا کمک کنید. من یه مودم d link دارم و اسیاتک هم هست. تا حالا سالم کار می کرده و تمام چراغ ها به جز چراغ مانیتور روشن و سبز می شدن ولی الان فقط چراغ های چپی و راستی روشن میشن. Limited هم هست حتی به خود سایت اسیاتک هم وصل نمیشه. هم شارژ داره هم اشتراک. آیا میشه که خودشون قطع کرده باشن. لطفا کمک کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام

      شرکت که نسبت به قطع سرویس شما با این وضعیت اینکه شارژ و … دارد اقدام نمیکند خیالتان راحت!

      اما اگر بتوانید اطلاعات دقیق تر از چراغ ها بدید بهتر میشود راهنمایی کرد!

      وضعیت چراغی که شکل کره زمین و چراغی که شکل یک دایره و خط درون آن هست را اعلام نمائید!

    rbmscpsaj

    آقا سلام لطفا کمک کنید. من یه مودم d link دارم و اسیاتک هم هست. تا حالا سالم کار می کرده و تمام چراغ ها به جز چراغ مانیتور روشن و سبز می شدن ولی الان فقط چراغ های چپی و راستی روشن میشن. Limited هم هست حتی به خود سایت اسیاتک هم وصل نمیشه. هم شارژ داره فکر نکنم پیام درست فرستاده بشه هم اشتراک. آیا میشه که خودشون قطع کرده باشن. لطفا کمک کنید

    Ali Decurse

    Karet Okeye 😛 Hal kardam To Game Hamash Crash Mishodam Fix Shod 🙂 Ty <3 ~ Golam :X

      مرتضی اعلم الهدی

      خوشحالم که این مطلب مفید واقع شده است!
      با ارزوی بهترینها

    آرش

    بله هنوز هم مشکل داره

      مرتضی اعلم الهدی

      دوست عزیز

      در بخش تنظیمات مودم interface setup > wireless حالت های channel بالاتر از ۴ را تست نمائید و حتی country برروی iran نباشد و بررسی کنید!

    علیرضا

    با سلام و عرض خبرند مودم من tenda هست بیزحمت آی پی شرکت رو برام بفرستید.

    با تشکر

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      ای پی شرکت ؟ متوجه منظورتون نمیشم!
      اگر منظورتون ای پی کانفیگ مودم هست ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ می باشد

    AMIR

    سلام.

    من یه مودم تی پی لینک TD -w8901Gدارم

    مودمو که روشن میکنم چراغ WLAN روشن نمیشه.ولی بقیش مشکلی نداره و میتونم با سیستم وصل بشم

    درضمن تو قسمت تنظیمات مودم هم که میرم قسمته مربوط به WLAN حذف شده

    ممنون میشم راهنمایی کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      دوست عزیز

      مودم را ریست فکتوری نمائید!

      اگر تغییری خاصی اعمال کردید ذکر کنید!

      همچنین شاید با اپدیت فریم ور بتوانید این مشکل را بر طرف کتید!

      احسان

      سلام، ببخشید شما مشکل نداشتن WLAN رو تونستید حل کنید….
      منم این مشکل رو دارم، فریمورشو عوض کردم ریست تو فکتوری هم کردم ولی بازهم حل نشد!!!!

    ali

    سلام خسته نباشید من خیلی تایم اوت دارم برای انلاین بازی کردن توی (xbox one )پینگ وقتی ۸٫۲٫۲٫۸ میگیرم افتضاحه همش تایم اوته ولی با ۴٫۲٫۲٫۴ میگیرم حتی یک تایم اوت هم نداره قبلا خوب بود ولی الان داره دیونم میکنه لطفا کمک کنید چکار کنم مشکلم حل بشه ؟ اصفهان هستم از های وب نت میگیرم

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام

      در صورت امکان دی ان اس ها را درون xbox ست نمائید و ببنید مشکل بر طرف میشود

      پیشنهادم اینه از دی ان اس زیر استفاده کنید

      ۴٫۲٫۲٫۳

      ۸٫۸٫۸٫۸

    mahyar

    خیلی ممنون عالی بود

    رضا خسروی

    سلام.چند وقته واسم یه مشکلی پیش اومده ممنون میشم کمکم کنید.اینترنت من موقعی که میخوام با گوشی برنامه یا فیلمی دانلود کنم قطع میشه.ولی با کامپیتر اصلا این مشکلو ندارم.حتی با یه گوشی دیگه امتحان کردم ولی بازم نت قطع شد.مثلا وقتی میخوام از بازار چیزی دانلود کنم یا یه فیلم آنلاین ببینم چراغای مودم خاموش میشه بعد چند لحظه دوباره روشن میشه.مثل این میمونه که مودمو خاموش روشن کنی.ممنون میشم کمکم کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام

      وقتی خاموش میشه تمامی چراغ ها خاموش میشه یا ن فقط چراغ نت و دی اس ال!؟

      در صورتی ک چراغ دی اس ال خاموش میشه پارامتر های خطی را ذکر نمائید!

      تا بهتر بتوانم راهنمایی خدمتتون عرض کنم

    رضا خسروی

    تورو خدا جواب بدید

    بهنام

    سلام خسته نباشید.اولا ممنون از مطلبی که قرار دادید بسیار مفید بود.

    دوما من یه مشکلی دارم در شبکه گیم نتم

    مطرح میکنم امید وارم بتونین راهنماییم کنید

    زمانی که ما بازی آنلاین میکنیم هنگام بازی ناگهان ۳-۴ تا از سیستم ها از بازی disconnect میشن وقتی reconnect میکنیم داخل بازی در عرض ۳-۴ ثانیه باز این اتفاق تکرار میشه و همچنان ادامه داره مودم رو off\onهم میکنم بازم مشکلم هل نمیشه.با پشتیبانی شرکت طرف قرار دادم هم تماس گرفتم اما بازم حل نشد مشکلم.راه حلی به نظرتون میرسه ؟

    چون یه سری از مشتریام رو دارم از دست میدم ممنون میشم راهنماییم کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      اگر بتونید در لحظه ای که سیستم قطع میشود پینگ های مودم و ۸٫۸٫۸٫۸ بگیرید و نتیجه را اعلام کنید بهتر میشود راهنمایی کرد

    مسعود

    سلام

    مشکل من درباره بازی های آنلاین است مثلا من که cod 8 رو انلاین بازی میکنم توی بازی لگ زیادی داره ولی پینگم خوبه از دوستان دیگر که بازی میکنن میگن مشکل از خودته ما لگ نداریم

    چطوری این مشکلو رفع کنم ؟

    سرعت اینترنتم خوبه دانلودش ۴۰ کیلوبایته پینگم هم ۹۰ میشه ولی لگ داره

    آیا ایراد از کجاست ؟ آیا این پینگی که در بازی نشون داده میشه درسته؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      در باب اینکه مشکل در بازی دارید و مشکل از سرور بازی نیست و حتی با اینترنت هم مشکلی ندارید و پینگ نسبت به بازیتون نرمال می باشد
      میتوانید با تغییر mtu و تغییر در سایز پکت ها مشکل را به حداقل رساند

    بابک

    من میخوام بدون سیم یعنئ با وای وفا با لب تاب وصل بشم یه سری از چیزام وصل نیست کارت چیه نمئ دونم باید چکار کنم

      مرتضی اعلم الهدی

      باید کارت شبکه وایرلس شما نصب باشد

    مهدی

    سلام من مودم تی پی لینک ۸۱۵۱ گرفتم کانفینگم کردم و اینترنتم دارم و همه چی کامل ولی چراغ اینترنت روشن نمیشه هر کاری میکنم لطفا کمک کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      اگر مودم کانفیگ شده و کلاینت ها هم اینترنت دارند میشه گفت مشکل از led مودم باشد.
      چون در هیچ مودمی تا به حال ندیدم تنظیم چراغ led وجود داشته باشد!!!

    پارسا

    سلام ببخشید وایفی مودم من روشنه ولی هیچ گوشی پیداش نمی کنه چه کنم؟؟؟؟؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      برروی مودم چه چراغ هایی روشن است ؟!
      ایا وای فای اطراف گوشیتون میشناسه>؟

        پارسا

        ممنون درستش کردم دیر ایمیلتونو خوندم مودممو ریست کردم درست شد

          مرتضی اعلم الهدی

          بسیار عالی
          موفق باشید

    محمود

    سلام من مودمم چند روزی هست که بعد از اینکه یکی دو دقیقه با موبایل باهاش کار میکنم نتش قطع میشه و وقتی آدرس ای پی مودم رو میزنم وارد تنظیمات مودم دیگه ای اما از همون شرکت تی پی لینک میشه در صورتی که با کامپیوتر هیچ مشکلی باهاش ندارم لطفا من رو راهنمایی کنید.

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      نمیشه که با اتصال به مودم خودتون وارد تنظیمات مودم شخص دیگری بشید
      یا اینکه به وای فای مودم دیگری کانکت هستید! یا اینکه مرورگرتون کش کرده این قسمت ! ترجحا با مرورگر دیگه تست کنید

    ناشناس

    سلاام

    جواد

    سلام من مدتی هس که با اینترنتم مشکل برخوردم. بازی کلش انجام میدمم و همش وسط بازی با قطعی اینترنت مواجه هستم. چیکار کنم؟چراغهای مودمم دوتای اخر چشمک میزنن. چراغ وای فای و اینترنت. مودمم تی پی لینک و اشتراک مخابراتم.

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      اون دو چراغ اخری اسم یا شکل اگر دارن ذکر کنید تا دقیقا متوجه بشیم قطعی نت دارید در اول یا خیر بعد راه کار خدمتتون اعلام شود

    ben

    با سلام…..من adsl مخابرات دارم و همیشه بخاطر بازی انلاین کلش ک نت قوی نمیخواد ۱۲۸میگیرم و مشکل زیادی نداشتم اما این ماه ک تمدید کردم واقعا رو اعصابه تا جایی ک میخواد مودمو بشکنم….همش پنج دقیقه هر چهار چراغ روشنه اما یه ربع قطع میشه اعصتبم خرابه واقعا نمیدونم چیکار کنم پنج دقیقه وصله نیم ساعت قطعه

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      با توجه به مشکلات زیر ساختی که وجود دارد این مشکلات زیاده
      ولی با ست کردن دی ان اس های زیر برروی گوشی بایستی بررسی کنید در اول کدام دی ان اس بهتر پاسخگو و رفع مشکل شما می کند
      دی ان اس ها
      ۸٫۸٫۸٫۸
      ۲۱۷٫۲۱۸٫۱۲۷٫۱۲۷
      ——–
      یا این دو دی ان اس ست کنید
      ۴٫۲٫۲٫۴
      ۲۱۷٫۲۱۸٫۱۲۷٫۱۲۷

    خواستم به صورت دستی dns های شرکت مخابرات رو بدم تا درست شه اما دی ان اس هارو نمیدونم چیه 🙁

    میشه dns های شرکت مخابرات (مازندارن) رو بدی؟؟ دستت درد نکنه

      مرتضی اعلم الهدی

      شما دی ان اس های مخابرات کشور وارد نمائید
      ۲۱۷٫۲۱۸٫۱۲۷٫۱۲۷
      و حتی از یک دی ان اس خارج استفاده نمائید مانند
      ۸٫۸٫۸٫۸
      ۴٫۲٫۲٫۴
      ۴٫۲٫۲٫۳

    سعید غلامی

    سلام جناب مهندس.من یه سوال کوچیک داشتم.میخواستم بدونم چطور ممکنه خط تلفن قطع باشه یعنی بوق نداشته باشیم ولی دیتا و اینترنت روی همون خط داشته باشم.؟؟؟ اگر دو تا سیم خط لاین تلفن اتصالی داشته باشن که منجر به قعطی تلفن و نداشتن بوق میشه – باز میشه روی همون خط و سیم ها دیتا داشت یا نه.ممنون

    سعید غلامی

    در تکمیل سوال قبلیم این نکته رو اضافه میکنم که تلفن ثابت اصلا بوق نداره ولی دیتا و اینترنت روی همون خط دارم.حتی با مخابرات هم هماهنگ کزدم که معلوم شد مشکل داخلی و مربوط به سیم کشی داخل خونست اما برام این سواله که چرا با قعطی خط و نداشتن بوق – همچنان دیتا دارم؟؟؟؟

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      در اول در جریان باشید که هنگامی که رانژه خط شما انجام می شود ممکن است که سیم بوق خط کشیده نشود و حتی قطع باشد
      در باب سوال شما اینکه چطور میشود بوق داشته نباشه داخل منزل و مامور مخابرات از درب منزل بوق خط داشتن در باب این مشکل به چند چیز باید دقت کرد!
      مشکل اسپلیتر – دستگاه جانبی برروی خط – و حتی اختلالات مودمی- خودم شخصا با این مشکل بر خورد نکردم ولی با مورد اینکه مشترک کلا از درب منزل هم بوق نداشته باشد ولی دیتا داشته باشد زیاد مواجه شدم که مشکل مشترک از داخل MDF مخابرات بر طرف کردم.
      حتی در جریان باشید ،درسته بوق و اینترنت برروی یک سیم هستند ولی به دور از یک موج و فضای یکسان سیگنالی دارند برروی یک سیم فعالیت میکنند

    الیاس

    سلام آقا ما تمام این کارایی ک گفتیدو انجام دادیم بازم میزنم وارد تنظیمات مودم نمیشه چه کنم ؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      چه تنظیماتی انجام دادید؟>
      برند مودمتون چی هست ؟!
      پینگ ای پی مودم دارید؟

    نازنین

    سلام

    کامپیوترم کارت شبکش سوخته بردم تعمیر کنم گفتن مودم usb بزنین که نیاز به کارت شبکه نداره (اینجوریه واقعن؟)و مودم وایرلس… خب مودم رو وصل کردم اما چراغ اترنت قرمزه و تمام تنظیماتو چک کردم درسته اما یه علامت خطر روی آیکون اینترنت ویندوز هست …چه کنم؟ مودم dlink 2700 u

    با تشکر

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      شما میتوانید با خرید کارت وایرلس usb به اینترنت متصل شوید و یک کارت شبکه وایرلس داشته باشید!
      در باب اینکه چراغ اینترنت قرمز است یک مشکل برروی تنظیمات است
      ترجیحا تنظیمات برروی bridge گذاشته شود و در ویندوز کانکشن بسازید و یوزرو پسورد بزنید ببینید کانکت می شود و یا اینکه ارور دریافت میکنید؟

    نازنین

    سلام،ممنون از راهنماییتون

    من با تنظیمات bridge کانکت شدم با پی سی ..اما بصورت وایرلس نمیتونم با موبایل و…کانکت شم اشکال از کجاست؟چراغ وای فای روشنه اما اینترنت نه

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      خواهش میکنم
      خدمت شما عرض کنم در هنگام تنظیمات bridge چراغ اینترنت برروی مودم خاموش می ماند و تنها یک سیستم می تواند کانکت شود
      شما مجدد مودم را برروی حالت ppoe تنظیم نمائید و قبل از ان حتما کانکشنی که با ان کانکت هستید را قطع نمایید ببینید مشکل قرمز شدن چراغ اینترنت بر طرف می شود یا خیر؟

    سپهر

    سلام خسته نباشید

    من یه مشکلی برای مودمم پیش امده

    اونم اینه که مودم بی سیم نصب کردم تنظیمات هم درست انجام دادم

    ولی مشکل اینه که سایت گوگل باز می کنه اسم هر سایتیم که سرچ کنم میاره ولی داخل سایت نمیره.اما با مودم قبلیم که با سیم هیچ مشکلی نداره هر سایتیرو هم باز میکنه.فقط اینکه با مودم بیس سیم در صورتی همه ی ساتارو باز می کنه که فیلتر شکن داشته باشم.

    یعنی سایت شماروهم با فیلتر شکن باز می کنه ممنون می شم اگه راهنمایم کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      ساده ترین راه برای شما این هست که تنظیمات مرورگر را ریست نمائید و یا اینکه نوع مرورگرتون را ذکر کنید تا برای برداشتن پروکسی راهنمایی خدمتتون عرض شود

      Maryam

      سلام

      منم دقیقا مشکل آقا سپهرو دارم و با وای فای به اینترنت وصلم ولی با این تفاوت که دیشب به نت بدون هیچ مشکلی وصل بودم ولی امروز صبح دیدم به هیچ سایتی بدون فیلتر شکن وصل نمیشم :(( اونم فقط در سیستم من این مشکل هست 🙁

      در ضمن تمام مرورگر هام بدون فیلتر شکن صفحات وب رو باز نمیکنن

      و ویندوزمم ۸ هست

        Maryam

        با سلام من ی نکته در رابطه با همین مشکلم پیدا کردم اونم اینکه مرورگرهای من فقط سایت هایی که از پروتکل https استفاده میکنن رو باز میکنه(بدون فیلتر شکن ) البته سایت هایی که فیلتر نیستند.

        ولی سایت هایی که از پروتکل http استفاده میکنن رو بدون فیلترشکن باز نمیکنه.

        در واقع مشکل من اینکه مرورگر من سایت ها روبا پروتوکل https باز میکنه ولی پروتکل http رونمیاره

        ممنون میشم اگه از راهنماییتون بهره مند شم 🙂

    دل قوی

    با سلام. واقعا جای تقدیر هست که شما به مخاطب هاتون انقدر اهمیت می دین. من یه بازی آنلاین هست به نام pool billiard pro. http://www.poollivepro.com/ خیلی بازی خوبیه ولی وسط بازی خیلی قطع و وصل می شه. اینترنتم هم adsl 128 مخابراطه. اینم مشخصات قسمت snr مودم http://s6.picofile.com/file/8185989500/1.JPG ممنون می شم راهنمایی کنین.

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      شما هنگام قطع شدن چراغ dsl هم چشمک زن یا خاموش می شود یا خیر؟ بدلیل اینکه میزان upstream شما بالا ست شده است و کامل اپ نشده اختمال زیاد میدم با قطعی لینک روبرو باشید در اول به این سوال پاسخ بدهید تا راهنمایی خدمتتون عرض شود

        دل قوی

        ممنون که راهنمایی می کنین. تو مواقع قطع و وصل بازی که عرض کردم چراغ dsl همیشه روشن هست.

          مرتضی اعلم الهدی

          در بازی که قطع می شوید اگر چراغ دی اس ال خاموش نمی شود و چراغ نت برروی مودم روشن است ترجیحا دی ان اس ها را ست نمائید
          در اکثر بازی های clash of clans و … قطعی از سمت سرور سایت و … وجود دارد که با ست کردن دی ان اس میشه به حداقل رساندش

          دل قوی

          می شه راهنمایی کنین که چطور باید DNS ها رو ست کنم؟

          مرتضی اعلم الهدی

          راهنمایی در باب ست کردن دی ان اس در ویندوز یا گوشی؟

    سپهر

    ببخشید این سوال من جوابی نداره

      دل قوی

      دوست عزیز شما به قسمت internet option تو تنظیمات network برو و تو پنجره باز شده به زبانه connections . در قسمت پایین وارد lan setting . اگر اونجا تیک پروکسی فعال بود تیکش رو بردار و تیک اولین گزینه یعنی automaticaly detect رو بزن و تنظیمات رو ok کن. به احتمال زیاد حل خواهد شد.

    مجتبی

    سلام

    مودم talent 1 port یکی از به یک سیستم و پورت دوم رو به سیستم دیکه ای وصل کردمه،حالا پورت شبکه قطع شده ،روی سیستم دوم هم امتحانش کردم ولی باز همون آش و همون کاسه،و به اینترنت وصل نمیشه،ولی چراغ شبکه مودم روشن میشه

    با تشکر از سایت خوبتون

    علی

    سلام,من به تازگی ویندوز عوض کردم,و همین مشکل برام پیش اومده,تمام کارهایی که گفتید انجام دادم ولی هنوز مشکل وجود داره,به پشتیبانی مخابرات زنگ زدم گفتن حتما مشکل از ویندوزه! من هر بار دارم از این ویندوز استفاده میکنم و تا حالا مشکلی نبود,اصلا میتونه ربطی داشته باشه؟خیلی مشکل عجیبیه,به وافای وصل شده و نوشته اینترنت اکسس ولی هیچ سایتی باز نمیشه,تو رو خداسریع راهنماییم کنید,از کارو زندگیم افتادم..منتظرم.تشکر

    علی

    راستی! پینگ میدم reply میده,ینی نتم کاملا وصله و با گوشی و… مشکلی وجود نداره,در ضمن چند بار هم دیوایس مودمو پاک کردم و دوباره اجرا کردم ولی فایده نداشت…

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      پینگ ۸٫۸٫۸٫۸ . google.cm را اجرا و نتیجه را اعلام نمائید

    علیی

    راستی! پینگ میدم reply میده,ینی نتم کاملا وصله و با گوشی و… مشکلی وجود نداره,در ضمن چند بار هم دیوایس مودمو پاک کردم و دوباره اجرا کردم ولی فایده نداشت…

    mahshid

    واقعا عالی بود

    خیلی خیلی به دردم خورد خیلی ازتون ممنونم

    خدا خیرتون بده

    علی

    سلام,مشکل من حل شد و دلیلش firewall ویندوز بود!!!فایروال تمام برنامه هایی که به اینترنت نیاز دارن رو,disable کرده بود از جمله مرورگر ها رو! واقعا به تنها چیزی ک فکر نکرده بودم فایروال بود,کلا چیز مزخرفیه,خاموش باشه بهتره…

    سانه

    سلام من اینترنتم وصل بود یکدفعه مثلث زرد رنگی به عنوان خط بالا میاد اینترنتم وصل نمیشه باسیستم ولی باگوشی وصل میشه

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      اگر همان لحظه با گوشی نت دارید ولی در سیستم ندارید ای پی و دی ان اس در کارت شبکه ست نمائید
      سیستم شما بصورت dhcp قادر به دریافت ای پی و دی ان اس معتبر از مودم نیست

    سهیل

    سلام من مودم تی پی لینک ای دی اس ال دارم قبلا که به اینترنت وصل میشدم دکمه های power,و Lanو ADSL روشن میشد ولی الان که بعد از هفت ماه مودم رو روشن کردم دکمه ای دی اس ال اصلا روشن نمیشه و حتی چشمک هم نمیزنه لطفا راهنمایی کنید.

    امیرحسین

    نوکرنممممممممممممممممممممممممممممممم داداش فدات عالی بود

    مسعود

    سلام

    خط بنده یه مشکل داره اگه بتونی حلش کنی خیلی شاهکار کردی

    مودم بنده به صورت خوکار سایت های ایرانی را فیلتر می کنه

    ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      مودم که سایت را فیلتر نمی کند که به شرط اینکه در مودم پروتکلی run نکرده باشید.
      بصورت کامنتی نمیتوان مشکلتون بر طرف کرد دسترسی تیم ویور خواستید بدید چک نمایم 🙂

    علیرضا

    سلام.

    آقا کمک کنید. وقتی فیلترشکن (کریو) on میکنم اینترنت disconnect میشه بعد از یه دقه اینترنت وصل میشه ولی فیلتر شکن قطع میشه. اینم بگم تازه کریو گرفتم و چند روز باهاش کار کردم یه دفع اینطور شد ویندوزم هم ۷ است لطفا کمک کنید.

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      اینگونه مباحث با شخصی که ازشون خریداری کردید در میان بگذارید
      ولی کلا پروتکل هایی از زیر ساخت بسته شده است 🙂

    سجادیان

    سلام، اینترنت من خیلی قطع میشه و موضوع جالب اینکه در هنگام قطعی وارد تنظیمات مودم نمیشه! میشود لطفا بفرمایید ایراد از مودم هست یا اینترنت؟

    nn

    سلام.ببخشید موبایل با s3که به وای فا وصل میشم برای اولین بار وصل میشه ولی وقتی از محدوده خونه دورمیشیم وقتی برمیگردیم مینویسه خارج از دامنه پیداش نمیکنه.نمیدونم مشکل از چیه لطفا راهنمایی کنید

    tthadi

    سلام دوست عزیز من مودم t-plink به تازگی خردم با pc راحت وصل میشه به گوشی (iphone)هم وصل میشه اما هیچ داده ای رو جا اه جا نمیکنه با تشکر از شما

    حامد

    سلام .من یه مشکل عجیب دارم ممنون میشم راه حل بدید .مودم من وقتی بهش کابل lan وصل نیست خیلی راحت به نت وصله اما به محض اینکه کابل lan رو به pc میزنم حتی اگه سیستمم خاموش باشه چراغ dsl چشمک زن میشه و نت دیگه کلا وصل نمیشه .من کارت شبکه و کابل lan رو هم عوض کردم اما جواب نداد .جالب اینجاست مودم راحت با کابل lan به لبتاب وصل میشه و مشکل نداره !

    محمدرضا

    سلام جناب من مودم tp link td-w8950nd دارم یهو چراغ وای فای خاموش شد و دیگه وای فایش کار نمیکنه

    ماندانا

    با سلام. من مودم tplink مدل td-w8151n دارم که یک دفعه لپ تاپم که مدل hp 4520s است روی علامت وایفای ان علامت ضربدر قرمز اومد ودیگه با وای فا وصل نمیشه وتنها با کابل وصل میشه در صورتی که دیگر دستگاهها مانند گوشی و تبلت با وای فا وصل میشوند, لطفا مشکل پیدا نکردن وای فا لپ تاپ را بفرمایید. واگر مشکل کارت وایرلس است لینکی از دانلود کارت وایرلس به من بدهید.با تشکر

    محمد

    سلام ممنون از راهنمایی مشکلم بطور کامل حل شد فقط یه چیز میشه این اعداد و ارقام رو تو خود تنظیمات مودم وارد کرد که برا وایفای هم قطع نشه ؟ ممنون میشم بازم راهنماییم کنین

    سلام

    ممنون از اموزشتون

    مشکل من اینه که با لب تای وصل شدم ولی با گوشی وصل نمیشه

    لطفا بگید چیکارکنم

    ali

    ba salam modeme ma tp-link har 10 daghighe 2 tacheraghe vasatish mire o internet ghat mish cheraghi ke mesle koreye zamine va cheraghi keye dayere ye khat dakheleshe

    محمد

    سلام

    من چند وقته که مودم وای فای خریدم چند هفته اول خوب کار میکرد اما الان به یه مشکل عجیب برخوردم

    مشکل:وقتی کامپیوترم خاموشه مودم به نت وصله وبا گوشی میتونم وصل بشم و برم تو نت اما تا کامپیوترو روشن میکنم چراغ اینترنت خاموش میشه و نتم قط میشه باز وقتی کامپیوترو خاموش میکنم وصل میشه.

    توروخدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم

    سلام

    راستش من وای فایم مشکلی نداره لپ تاپو گوشیم وصل میشن ولی متاسفانه کامپیوتر وصل نمیشه همه چیشم درسته همه کابلاشم وصلن تا چی روز پیشم کار میکرد یهو خراب شد واسه پرینت لازمش دارم لطفا کمک کنین نمیدونم چشه

    اگه میشه برام ایمیل بفرستین ممنون

    mehdi

    سلام و عرضه خسته نباشید خدمت شما

    ببخشید من با موبایل وقتی میخوام به اینترنت وصل بشم

    موقعی که وای وای رو روشن میکنم و رمز مودم رو میزنم به اینترنت وصل نمیشه وارور میده

    ارورشم :خطای تایید اعتبار رخ داده

    لطفا راهنماییم کنید.

    SINA

    سلام بنده اینترنت مخابرات دارم و در بازی آنلاین وار کرافت هر دفعه که تایم اوت دارم در بازی هم لگ می خورم میخواستم بدونم مشکل کار کجاست با تشکر.

    nima

    سلام مودم من zyxel است در خراسان رضوی زندگی میکنم dns مارا هم بدین

    ali

    سلام چراغ اینترنت مودمم روشن نمیشه و به اینترنت متصل نمیشه چطوری از تنظیمات درستش کنم.؟ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      ترجیحا برروی بریج تست نمائید ببینید اتصال برقرار می شود یا خیر؟

    حمید

    با سلام.

    من با مرورگر فایرفاکس ، میتونم وارد سایت بانکداری خودم که با پروتکل https هست وارد بشم.

    از فیلترشکن هم استفاده نمیکنم و آنتی ویروسم هم درگیر این قضیه نمیشه.

    مطالب سایتتون را خوندم و انجام دادم ولی مشکل حل نشد.

    پیغامی که برای من روی صفحه مرورگر میاد :

    Secure Connection Failed

    An error occurred during a connection to ibank.bankpasargad.com. Peer received a valid certificate, but access was denied. (Error code: ssl_error_access_denied_alert)

    The page you are trying to view cannot be shown because the authenticity of the received data could not be verified.

    Please contact the website owners to inform them of this problem.

    اینم از tracert سیستم ام :

    over a maximum of 30 hops:

    ۱ ۱ ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1

    ۲ ۲۸ ms 29 ms 29 ms adsl-188-158-128-1.sabanet.ir [188.158.128.1]

    ۳ ۲۸ ms 28 ms 31 ms 10.143.8.225

    ۴ ۳۶ ms * 35 ms adsl-89-165-127-77.sabanet.ir [89.165.127.77]

    ۵ ۳۶ ms 34 ms 36 ms adsl-188-159-255-53.sabanet.ir [188.159.255.53]

    ۶ ۳۵ ms 34 ms 34 ms adsl-89-165-3-206.sabanet.ir [89.165.3.206]

    ۷ ۳۵ ms 36 ms 36 ms 10.10.36.117

    ۸ ۳۷ ms 48 ms 36 ms 10.201.22.102

    ۹ ۳۸ ms 37 ms 39 ms 10.10.36.218

    ۱۰ ۱۱۷ ms 119 ms 123 ms so-9-0-0-xcr2.fra.cw.net [62.208.212.145]

    ۱۱ ۱۱۷ ms 118 ms 122 ms ae30-xcr1.fix.cw.net [195.2.2.89]

    ۱۲ ۱۶۵ ms 164 ms 165 ms 72.14.198.109

    ۱۳ ۱۲۴ ms 123 ms 141 ms 209.85.248.12

    ۱۴ ۱۳۹ ms 126 ms 126 ms 72.14.234.233

    ۱۵ ۱۲۲ ms 120 ms 120 ms 64.233.175.31

    ۱۶ ۱۳۱ ms 123 ms 122 ms 216.239.48.39

    ۱۷ ۱۱۹ ms 119 ms 121 ms 216.239.47.191

    ۱۸ ۱۲۰ ms 123 ms 129 ms muc03s14-in-f4.1e100.net [216.58.211.36]

    Trace complete.

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      این ارور مربوط به ssl مرورگر می باشد
      در اول تایم و تاریخ سیستم بروز شود
      در صورت بر طرف نشدن مرورگر خودرا ذکر نمائید تا راه حل خدمتتان عرض شود

    سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم علت پینگ تایم بالای من چیه این میتونه از سیم کشی باشه ؟ من نت ۲ مگ دارم و پینگم در بهترین حالت که از ۴٫۲٫۲٫۴ گرفتم ۱۹۸ Ms بوده و در بدترین حالت ۳۲۰۰Ms

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      در صورت نا مناسب بودن پارامتر خطی می توان گفت شاید مشکل داخلی داشته باشید
      و در با داشتن پین خوب در برخی تایم ها ترجیحا پارامتر خطی خود را ارسال نمائید
      دی ان اس برروی کارت شبکه خود ست نمائید و کش دی ان اس سیستم را خالی نمائید و نتیجه را اعلام کنید

    mehdi

    با سلام خدمت شما من ۲ هفته هست که مشکل قطعی دارم برای تست و رفع مشکل مودم رو تعویض و انواع کانفیکت های بریچ و مستقیم یا همان پی پی او یی رو انجام دادم تا حالا چنین مشکلی نداشتم در طول روز ممکنه اینترنت خوب باشه ولی یه هو شروع به تایم اوت دادن یا قطع دیتا که با خاموش شدن چراغ دیتا مودم همراه هست و بیشتر اوقات هم هر دو چراغ دیتا و ای دی اس ال با هم قطع میشن من کلا گیج شدم و نمیدونم مشکل از کجاست اگه از خونه پس چرا بیشتر ساعات وصل میشه و اگه از ای اس پی باشه چه نشانه هایی داره خط گوشی خونه هم اسپیلیتر داره در کل من تمام موارد رو چک کردم به نظر شما من باید چیکار کنم ممنون میشم کمک کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      شاید در تایم خاصی دستگاهی یا … برروی خط شما نویز ایجاد می کند
      ترجیحا میزان Rate و snr را داخل مودم مشاهده و اعلام نمائید

    مینا

    سلام. مشکل من اینه که با موبایل میتونم وارد اینترنت بشم، یعنی وای فای کار میکنه ولی اینترنت کامپیوترم قطعه.ممنون میشم راهنمایی کنید.

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      در صورت اینکه مودم با کامپیوتر در ارتباط می باشد پینگ ۸٫۸٫۸٫۸ و ای پی مودم خود را بگیرید و نتیجه را اعلام نمائید

    جابر

    سلام وقتی مینویسه The Proxy Server isn’t Responding

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      تنظیمات پروکسی داخل مرورگر خود را غیرفعال کنید

    نوید

    با سلام

    من دی ان اس ست کردم

    دستگاه ها با وای فای وصل میشه

    اما با lan مودم کار نمیکنه

    بردم تعمیرگاه گفت درسته و خودش با lan وصل شد اما روی کیس خودم نمیشه

    پشتیبان بهم میگه اتصالات مشکل داره

    اما من با همین اتصالات ۳ماه وصل بودم

    پینگ هم که میگیرم جواب نمیده.

    لطفا راهنمایی کنید.

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      جوابیه پینگ ای پی مودم خود را ذکر کنید

    samsam

    سلام خسته نباشید بنده با وای فای به مودمم وصل میشم مودم اینجوری شده که انمیتونم داخل تلگرام و اینستاگرام و لاین فایلی یا عکسی ارسال کنم ولی داخل واتس اپ این مشکل رو ندارم//////من اومدم یک مودم دیگه رو امتحان کردم ولی اصلا چنین مشکلی با اون مودم نداشتم/////حتی مودم خودم رو داخل خونه یکی از دوستانم کانفیگ کردم اونجا هم چنین مشکل رو با وای فای داشتم میشخواستم بدنم علت از چیست از سخت افزار مودم هست یا نرم افزار مود؟؟؟؟؟؟؟خواهشا راهنمایی کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      اگر این مشکل ها میتونه بخاطر dhcp مودم باشد که به دیوایس های متصل ای پی و دی ان اس ندهد و یا اختلال ایجاد کند که با فریم ور اپدیت کردن میتوان این مشکل در برخی مودم ها فیکس کرد

    وحيد

    با عرض سلام و خسته نباشید،قربان من ی مشکلی دارم که واقعا دیگه غیر قابل تحمل شده، من adsl مخابرات دارم ۵١٢ الان مدت ٣ ساله که استفاده میکنم ولی حدود سه ماه میشه که هر ١٠ دقیقه قطع میشه تا حالا حدود ۵٠ بار به پشتیبانی ز زدم (٢٠٢٠) میگفتن از مخابرات به مخابرات ز زدیم ١٠ بار مامور فرستادن گفتن مشکل نداره بعد دوباره گفتن خطتون نویز داره اینم بگم که در حدود ٣ ساعت شاید چندباری چراغ کره زمین در مودم قرمز میشه بعد بهشون گفتیم چجوری نوبز برطرف کنیم گفتن امکان نداره گفتیم ی خط دیگه بگیریم با ی اینترنت adsl جدید گفتن فایده نداره ، الان من چیکار کنم ؟ واقعا نباید اینترنت داشته باشم؟ واقعیتش اینکه وسعم نمیرسه بخوام اینترنت شاتل یا شرکتای خصوصی بگیرم،خواهش میکنم کمکم کنید ممنونم

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      تنها چراغ نت شما قرمز می شود ؟ چراغ دی اس ال اصلا تغییر وضعیت نمی کند؟

    محمد

    سلام آقا مهدی از شبکه کردن گیم ن

    ت هم سر در میارید؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      از چه توپولوژی میخواین استفاده کنید!؟
      و بستر را بر چه اساسی میخواین پیاده سازی کنید؟

    زهرا

    با سلام خدمت شما.

    راستش کد منطقه های ما ۱ ماه پیش عوض شد و بع اینکه دوباره اینترنتا وصل شد فقط قادر بود با فیلترشکن بره و بدون اون فقط تو گوگل میشه سرچ کرد و داخلهیچ صفحه ای نمیره.با مخابراتتماس گرفتم گفتن ایراد از سیستم شماست میشه راهنماییم کنید لطفا….سپاس

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      تنظیمات فیلتر شکن داخل مرورگر ریست نمائید
      در صورت بر طرف نشدن پینگ دیگر سایت ها بگیرید و جوابیه ان را اعلام نمائید

    رسول

    سلام من یک وایمکس یو اس بی ایرانسل دارم که توسط کابل اترنت میخوام اینترنت رو با تلویزیون به اشتراک بذارم تمام مراحل به خوبی انجام میشه وتلویزیون ip وبقیه پارامترها رو انجام مده ومی نویسه که متصل به اینترنت اما وقتی که میخام تو یک سایت برم وایمکس ایرانسل وصل هست ولی dl و ul صفر میشه لطفا کمکم کنید. باتشکر

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      دی ان اس هم برروی تلویزیون ست کردید ؟!
      با همان کابل به کامپیوتر دیگر وصل نمائید ببینید نت دارید؟

    میلاد

    سلام خسته نباشی بنده راهنمایی از شما میخام اگر مشکل من بگین از کجاست مودم من ۲۷۵۰ دلینکه خودم کانفیگ کردم به اینترنت وصل شدم اولا ارور dns میداد کامپیوتر زنگ زدم دی ان اس رو تنظیم کردم بعد دوباره ارور dns داد زدم رو اتومات باز نشد جالب اینکه هر دفعه با تنظیمات پشتیبانی میزد تا یک روز مشکلی نداشتم حالا ارور دی ان اس نمیداد ارور اینکه یا کابل قطه یا روتر با اینکه ۲ تاش وصله هربار که تنضیماتو پشتیبان میزنه تا یک روز اینترنت وصله بعد قطع میشه هزاتا نرم افزار تنظیم اینترنت و dns زدم باز نشد خاهش میکنم کمک کنید جز اخرین امیدهای من هستید راسی کابل اینترنت درست اومده پشت مودم خطم مشکل نداره

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      نت که قطع نمی شود ؟ مثلا چراغ نت خاموش شود؟!
      در صورت خاموش نشدن مودم ریست نرم افزاری گردد و در هنگام کانفیگ دی ان اس ۲۱۷٫۲۱۸٫۱۲۷٫۱۲۷ و ۸٫۸٫۸٫۸ در خود مودم ست نمائید یا ترجیجا دی ان اس های مربوط به isp خود را ست نمائید

    ujk

    مدمم به اینترنت نمی ره وبه تنظیم مم فقط میره تو کامپیوتر مخابراتم گفته هیچ ایرادی نیست پس چرا به اینترنت نمی ره

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      جوابیه پینک ۸٫۸٫۸٫۸ را اعلام نمائید

    نگار

    سلام.من از مودم تی پی لینک استفاده میکنم سوال اول اینکه چه طور دی ان اس رو به دست بیارم.۲٫مشکل من حاد تره بعضی اوقات با چرخوندن یا جابه جا کردن لپ تاپم دیگه به نت وصل نمیشم.پایین آنتن پره اما هرچی روش کلیک کنم باز نمیشه باید حتما در استارت نتورک رو تایپ کنم تا بتونم برم قسمت “نتورک اند شیرینک سنتر”.که اینجا هم همرچی تلاش کنم نمیتونم از حالت “دیس ایبل”خارجش کنم.در قسمت”دیوایس منیجر “علامت زرد رنگ کنار کارت شبکه هست که اینجا هم نمیتونم کاری پیش ببرم.در این شرایط سیستمم خاموش ،اسلیپ یا حتی هایبرنیت و ریست هم نمیشه یعنی اینقدر طول میکشه که مجبور میشم با دکمه پاور سیستمو خاموش کنم.اما بعد از روشن کردنش نت دوباره فعاله.شیوه های مختلف از جمله نصب””reg cleaner”,”update bluetooth driver”و تعویض آنتی ویروس به مک آفی رو هم امتحان کردم لطفا اگه راه حلی هست حتما راهنماییم کنید.لپ تاپ “asus n53s”

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      دی ان اس های خود isp را دریافت نمائید یا ترجیخا دی ان اس ۲۱۷٫۲۱۸٫۱۲۷٫۱۲۷ و ۸٫۸٫۸٫۸ را ست نمائید
      در باب مشکل دوم بنده فکرمیکنم یک مشکل نرم افزاری از ویندوز و حتی کارت شبکه شما باشد

    atena

    سلام من دیروز وایفامو شارژ کردم تا چند ساعت وصل بود بعدش قطع شد الانم فقط سه تا از چراغاش روشنه. و چراغ های اینترنتوDslوLan/wanخاموشن وایفام اسمش tendaاگه میدونید مشکلش چیه کمکم کنید ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      متوجه نشدم چراغ Dsl و … خاموش است یا روشن؟

    مهدی

    سلام من نوت ۱۰٫۱ گلکسی سامسونگ دارم و از اینترنت adslشاتل دو مگ استفاده میکنم وقتی تو بازی کلش هستم نتم ضعیف میشه و قطع میشه میخواستم ببینم دلیلش چیه

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      متاسفانه مشکل سرور از سمت خود این بازی می باشد و از سمت isp ها نیست ترجیحا با ست کردن دی ان اس های ۸٫۸٫۸٫۸ و ۴٫۲٫۲٫۴ این قطعی ها به حداقل برسانید

    atena00

    سلام میشه بگید وقتی چراغ Dslوقتی روشن نشه اشکال از کجاس ممنمون میشم

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      در ابتدا مشکل دستگاه های جانبی داخل منزل(تلفن ، دوشاخه ضد برق و فکس و …)
      شاید مشکل از سیم کشی داخلی و حتی از سر خط
      در اخر در صورت نگرفتن جواب مشکل از سمت تجهیزات isp که از انها سرویس دارید

    حمید

    با سلام خسته نباشی میخوام سوال کنم ایا مخابرت نت مجانی داره خواهش کمکم کنی ممنون میشم مودم بعضی وقت ها شارژ نمیکنم اگر مجانی داره بهم بگی ممنون میشم

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      یجورایی متاسفانه متوجه منظورت نشدم
      ولی شاید در صورت شارژ نکردن برخی مخابرات استان ها دسترسی به شبکه داخلی کشور را به شما بدهند (اینترانت)

    مریم شاه حسینی

    یک دنیا ممنون از راهنمایی کارساز شما.واقعا کمکم کردید.از صبح تا الان دارم به پشتیبانی زنگ میزنم نه تنها کمکم نکردن بلکه کلی هم غر زدند.من با تبلتم به اینترنت وصل میشدم اما با سیستم نمیتونستم.شما خیلی به من کمک کردید

      مرتضی اعلم الهدی

      خوشحالم مفید واقع شده
      با ارزوی بهروزی و بهترینها

    مریم شاه حسینی

    سلام

    خیلی خیلی خیلی از راهنمایی مفیدتون سپاسگزارم

    من از صبح با اینترنت سیستمم درگیر بودم.از گوشی و تبلت می تونستم وصل بشم ولی با سیستم نمی شد.چندبار هم به پشتیبانی زنگ زدم که اپراتورهای غرغروی شهرمون(گرگان) نه تنها راهنماییم نکردن بلکه کلی هم غر زدن.با گوشیم مشکلمو سرچ کردم.گوگل چند تا سایت پیدا کرد که هیچ کدوم مفید نبود.اما سایت شما عالیه.خیلی ساده و کامل توضیح دادین.

    خدا قوت بهتون بده و همیشه سلامت باشید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      خوشحالم که مطالب مفید واقع شده
      موفق باشید

    ناشناس

    بسیار مممنون

    soheila

    سلام مودم ماtp-link td-w8901nاست تازه خریدم به انینترنت کامپیوتروصل شده امادوروزه چراغwifiروشن نمیشه شماعلت رامیدونید.لطف کنیدجواب بدید

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      در مودم ها پشت مودم یک کلید هست با نام wifi چند ثانیه نگه دارید مجدد فعال میشود

    aria

    سلام

    مودم من چند روزی که همه ی ۲ چراغ اینترنت و ای دی اس ال ان روشن است ولی کامپیوتر و …. ان را نمی توانند ان را پیدا کنند یا به عبارتی دیگر کار نمی کنه .

    مرسی از اینکه کمکم کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      از طریق کابل lan هم متصل نمی شود ؟
      در صورت پیدا نکردن اسم وایرلس در اول چک نمائید چراغ وایرلس برروی مودم روشن باشد

    مریم

    سلام.من مودمم در حالت نرمال عست و با پی سی راحت به نت وصلم.اما با وای فای مودم مشکل دارم.حتی با گوشی دیگم تست کردم.

    قبلا یه مودم دیگه داشتم اونم همین مشکلو داشت.که وای فایش قط و وصلی داشت.الا ن مودمم نتیس هست.کمک کنید لطفا

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      کلا اسم وای فای سرچ می شود ؟!
      در هنگامی که وصل هستید وای فای قطع می شود !؟
      در صورت اینکه مشکل دومی را دارید با تغییر channel وایرلس می توانید مشکل رو به حداقل برسانید البته اگر مشکل سخت افزاری نباشد

    هانیه

    سلام من چند وقتی که اینترنت لپ تاپم مشکل دار شده و دیگه نمیتوانم دانلود کنم چه آهنگ یا هر چیز دیگر . میشه منو راهنمایی کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      در هنگام دانلود چه پیغامی مشاهده می کنید !؟

    ناشناس

    با سلام اسم مدم من ZOLTRIX می باشد اعداد بالایی که نشان دادی را برای این مودم هم بفرمایید

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      مودم zoltrix هم تا انجایی که بنده یادم هست ای پی مودم در رنج ای پی می باشد که در بالا مشاهده می کنید

    علی

    اقا سلام

    من تازه اینترنت وصل کردم هی دم به دقیقه قطع و وصل میشه

    چ کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      در هنگام قطع شدن دقت نمائید برروی مودم چه چراغ هایی تعییر وضعیت میکند یا خاموش می شود
      اطلاع دهید راهنمایی کنم

    elmi

    سلام خسته نباشید.ببخشید مودم من دی لینکه.مشکلی با اینترنت کامپیوتر ندارم.ولی با گوشی که به وای فای وصل میشم هر ۳ ۴دقیقه یبار وای فای گوشیم قطع میشه.ممکنه راهنماییم کنین؟

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      علامت انتن وای فای کلا از بالای صفحه گوشیتان می رود ؟ یا اینکه به وای فای کانکت هستید ولی ارتباطی ندارید؟

        yeganeh

        باسلام لطفا راهنمایی کنید.گوشی بنده سامسونگ هست با اینکه رمز وای فای را درست وارد میکنم وحتی گوشی نوشته متصل شد رانشان میدهد وهمچنین علامت وای فای بالای گوشی انتن فول رانشان میدهد ولی هیچ اینترنتی ندارم.دلیل چیست

    حسن

    با سلام dns مودم تندا رو بی زحمت ارسال کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      مودم دی ان اس خاص ندارد
      دی ان اس ها مربوط به هر isp و … می شود
      ترجیحا دو دی ان اس زیر ست نمائید
      ۲۱۷٫۲۱۸٫۱۲۷٫۱۲۷
      ۸٫۸٫۸٫۸

    امیرحسین

    با سلام وتشکر ازسایت خوبتون من همه ی این کار ها کردم ولی هنوز علامت limitedروی کانکشن وای فایم هست با موبایل هم کانکت نمی شم لطفا راهنماییم کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      در اول چک نمائید مودم به اینترنت کانکت باشد در صورت کانکنت بودن
      جوابیه ping 8.8.8.8 و ping ای پی مودم خود را اعلام نمائید

    Farahani

    very thanks

    excellent

    کامی

    چرا اینترنت گوشیم نمیاد رو صفحه

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      ساده ترین راه این است نام شبکه وای فای خود را forget کرده و مجدد کانکت شوید
      در صورت بر طرف نشدن اعلام بفرمائید دیگر دستگاه ها اینترنت دارند؟

    با سلام،

    من مدتی است که میخواهم وبسایتی را راه اندازی کنم،

    یک هاست رایگان گرفتم ( از سرویس فارس ) مدتی با آن کار کردم، آزمون و خطا کردم، سی ام اس نصب کردم و گه گاهی سایت را حذف و سایت دیگری ساختم…

    در این مدت من میتوانستم وبسایت خود را با تغییرا مشاهده کنم اما اخیرا به صورت عجیبی نمیتونم سایتم رو باز کنم:

    http://iranian-studyabroad.xzn.ir/

    فکر کردم مشکل از سرویس فارس هست، ایکس زد ان را امتحان کردم اما باز هم نمیتوانم سایتم را مشاهده کنم …

    من از مرورگر کروم استفاده میکنم و در بالای مرورگر با وارد کردن این سایت فقط به آرامی نیم دایره میچرخد و بعد از مدتی خطا…

    با موبایل امتحان کردم ، مرورگر های مختلف ( البته با یک مودم واحد ) واقعا نمیدونم چکار کنم تقریبا هم تو کامپیوتر یه چیز هایی میفهمم ( پنج سال است در زمینه برنامه نویسی و ساخت صفحات وب تجربه دارم ) اما همچین مشکلی نداشتم تو رو خدا کمکم کنید ….

    سلام .مودم ما به اینترنت وصل میشه و با کامپیوتر راحت به اینترنت میره ولی وقتی میخوای با وای فای از طریق گوشی وصل بشی وصل میشه ولی اینترنت نمیره.میشه راهنماییم کنید ممنون

    amirtakro

    سلام دوست عزیز

    من یه مودم دلینک دارم که الان دو روزه چراغ adsl و چراغ اینترنت خاموش میشن و بعد از ی پنج دقه وصل میشن دوباره قطع میشن،وقتی به شرکت زنگ زدم گفتن کیفیت خط خرابه و یه سری کار گفتن مثل در اوردن اسپیلیتر و یه سره وصل کردنو اینجور کارا که باز هم افاقه نکرد الانم گفتن یه مودم دیگه بیار و زنگ بزن تا با مودم دیگه تست کنیم ولی من دیگه کلافم،توروخدا راهنمایی کنید،

    بنفشه

    سلام . من روش شما رو امتحان کردم منتها بعد از وارد کردن ip در قسمتsubnrtmusk چی باید بنویسیم. مودمم maxlink هستش. خواهش میکنم زودتر راهنماییم کنید. من بدون فیلتر شکن به هیچ سایتی با هیچ مرورگری وصل نمیشم . این برداستن تیک lan setting یا تنظیمات اینترنت اکسپلور . این جور کارها هم قبلا انجام دادم فقط این روشی که دستی ip بدم امتحان نکردم که الان نمیدونم تو قسمتsubnetmusk چی باید بنویسم

    خلیل

    سلام میشه آِ ی پی و دی ان اس پارس آنلاینو بگید؟

    رضا

    دوست عزیز همه این مراحل رات رفتم اما نشد با تمام نمایندگی های آسیاتک تماس گرفتم من پینگ دارم و وایرلس مودم کار میکنه با لپ تاپ تو نت میرم اما با LAN نمیشه من مرورگر را حتی حذف کردم نشد ویندوز را دوباره نصب کردم ۳۰ ثانیه کار کرد چقدر خوشهال شدم و دوباره مشکلات شروع شد من حتی یک کارت شبکه جدید خریدم گفتم شاید مادربورد مشکل داره بازم نشد و ذهنم مشغول خیلی از پیچشهای شرکتهای خدمات اینترنت افتاد که یادم افتاد من قبلا از خود آسیاتک نرم افزار مشکل زدایی یا به قول خودشان مشکلگشا را دانلود کردم به نام HTOOLS وقتی تست هوشمند رو زم گفت سرور آسیاتک متصل نمیباشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطور وایرلس کار میکنه !!!! البته بعد یکماه هنوز تلاش مینم و دعا و نذر هم کردم شاید اینترنت وصل شه اما نشد .

    محمد

    سلام دوست عزیز نت من از مخابرات اهوازه مودمم مکس نته آیپی و گتوی و دی ان اس رو چی بزارم به صورت دستی ؟

    کیوان

    با عرض سلام

    دوست عزیز من از طریق wireless به مودم وصل میشم ولی data دریافت نمی کنم چه با گوشی چه لپ تاپ.

    ولی از طریق کابل به راحتی وصل میشم.

    میشه راهنماییم کنید ممنون

    mehdi_ch

    سلام

    من دیشب وسط دانلود چراغ LAN مودمم خاموش شد…

    کابل رو عوض کردم… مودم رو هم عوض کردم …

    کارت درایور رو حذف کرد و نصب کردم…

    برای تقریبا ۳۰ ثانیه روشن بود …

    اما بعدش خاموش شد …

    کمک کنین…

    با وای فای میتونم اینترنت برم…

    اما چراغ LAN خاموشه…

    یه کمکی بکنین…

    یاعلی

    مهدی

    با عرض سلام وخسته نباشید

    ببخشید من دو سالی است که مودم tip-link با مدل td-w8151n رو خریداری کردم. در مواقع ابتدایی استفاده از این مودم من اصلا نمی توانستم از wifi این مودم برا لپتابم استفاده کنم چون وقتی برا لپتابم استفاده میکردم اول چراغ wifi بعد چراغ اینترنت و ادیسلش قطع میشد(اول wifi قطع میشد). جالبه که در استفاده از گوشی این مشکل پیش نمیامد ولی وقتی از لپتابم شروع به استفاده میکردم این قطع و وصلی پیش میامد. بعد مجبور شدم به صورت کابلی استفاده کنم که در این صورت هر چند روز یک بار این اتفاق رخ میده ولی دیگه به چشم نمیاد. ولی الان دیگه فقط مودم انحصاری برا لپتاب استفاده میشه .

    به نظر شما مشکلش چی میتونه باشه؟

    امروز بعد دیدن سایت شما رفتم frimeare انجام دادم ولی باز درست نشد

    جالبه که بدونید وقتی مودم رو نزدیک لپتاب میزارم واز wifi ان استفاده میکنم صفحات ضعیف رو باز میکنه وبعد مشکل پیش میاد ولی وقتی دورش میکنم حتی صفحه مورگر رو هم باز نمیکنه و قطع میشه.

    واقعا موندم چیکار کنم

    لطفا راهنماییم کنید

    با تشکر

    میلاد

    سلام برادر

    خسته نباشید

    نماز روزه هاتون قبول باشه …

    داداش مودم ما ip-link هه که از خود مخابرات گرفتم … ای پی و یوزر و پسورد داره اما بقیه چیزایی که در تصویر لازم داریم رو نداره … چیکارش کنم؟

    مشکل من هم اینه که الان چراغ پاور روشنه اما بقیه چراغاش یا خاموشه یا اینکه دیروز به زور بعد از روشن کردن مودم تا ۱۰ دقیقه روشن میموند و دوباره خاموش میشد … مخابرات میگفت مشکل قطعی فیزیکی منه اما من هم پریز رو چک کردم و هم کابلی که از پریز به مودم وارد میشه اما درست بود …

    البته قبلا هم اینجوری شده بود ولی دوباره خودش روشن میشد …

    الان من باید چیکار کنم؟

    ممنون میشم اگه لطف کنی و کمکم کنی …

    متشکرم

    مژده

    سلام,من. مودمم d-link و وایرلس دارم,چند وقته که چراغ ومى مودمم روشن نمىشه,چراغاى دستگاهى که تو تراسه همشون روشنه ولى مودم داخلى فقط power. ش روشنه,وقتى سیمشو مستقیم به لپ تاپ وصل میکنم به اینترنت وصل میشه ولى با گوشى به اینترنت وصل نمیشم,البته از وقتى جا به جاش کردم یه وقتایى روشن میشه,ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    محمد

    سلام. من یه لپ تاب اچ پی دارم که بصورت وایرلس کانکت میشم. تا وقتی که چیزی دانلود نمی کنم اینترنت دارم و اکی هست ولی وقتی وب گردی می کنم یا چیزی واسه دانلود می ذارم علامت زرد روی آنتن ها می یاد و باید یکبار دیس کانکت و دوباره کانکت کنم تا اینتر نت بیاد. لطفاً راهنماییم کنید. خیلی عجله دارم لطفاً بگید که می تونه مشکل از سخت افزار وای فای باشه یا خیر. ممنون خیلی زیاد.

    محمد

    راستی بگم که این قضیه تا پایان دانلود برقراره متاسفانه. مرسی

    دنیا

    باسلام.نت از شاتل تهیه کردم.اون یو اس بی که به پی سی متصله چشمک میزنه.علامتای وای فای هم رو مانیتور ظاهر میشه.ولی وقتی میخوام از مرور گر استفاده کنم.وارد اینترنت نمیشه.چیکار باید بکنم.در حالیکه باهمون مودم براحتی با گوشی به اینترنت متصل میشم.

    ستاره

    سلام ببخشید من دو هفته’س که نتم هر لحظه قطع و وصل میشه و چراغ اینترنت روش خاموش میشه و چراغ dslهم چشمک میزنه ،تنظیمات مودم رو مجددا انجام دادم بازم حل نشد ،مشکل از کجاست?

    ناشناس

    باسلام خدمت شما

    تنظیماتی که بهش اشاره کردین برای مودم بدون کامپیوتر ممکنه یاباید باکامپیوتر انجام بشه

    و اینکه همه چراغهای مودم روشنه ولی چراغی که علامت وصل رونشون میده ثابت نیست چه میشه کرد ممنون

    بهار

    خدا بهت عمر باعزت بده، ایشالا تو مایکروسافت ببینیم شمارو به حق علی

    mohadeseh

    سلام. من مراحل رو انجام دادم.ولی مودم من broadkam هستش .از شاتل هم سرویس گرفتم .ممنون میشم راهنماییم کنین .

    فاطمه

    سلام ببخشید لب تاب من کاملا به اینتر نت وصل و حتی دیروز یه بر نامه رو هم اپدیت کرد ولی هر کاریش که میکنم با هیچ مرورگری به اینترنت وصل نمیشه میشه کمکم کنید

    با تشکر.

    آرمیتا

    با سلام.

    مودم من وایرلس هست و همه چراغهاش روشنه و مشکلی نداره اما وقتی میخوام با لپتاپ یا گوشی وصل بشم، اصلا تو لیست نتورک های وایرلس دیده نمیشه که بخوام کانت بشم و رمز رو وارد کنم. هیچوقت این مشکل رو نداشتم ولی یه دفه این اتفاق افتاد. مشکل از چیه دوست گرامی؟ ممنونم

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      شاید وایرلس غیرفعال باشد
      اسم وایرلس دیگر پیدا می شود ؟

    نفس

    سلام

    با نت گوشی نمی تونم صفحات رو باز کنم ولی با وای فا هیچ مشکلی نداره و تمام صفحات باز میشه تنظیمات پروکسی و … هم صحیحه

    لطفا راهنمایی کنید

    ناصر

    .ممنون از اطلاعات مفیدتون

    محمد رضا آزادی

    آقا سلام.من دو هفته پیش اول صبح دوتا چراغ Lanولی internetم قطع شد،هیچ وقت از روزم دوباره وصل نشد،حتی شب.مودمم به نظر سالم میاد.با این وضع بعضیا میگن مشکل از خط تلفنه بعضیا میگن شرکت نتتو قطع کرده،ولی تلفن کار میکنه.خواهشا اگه میشه جوابو بهم ایمیل کنید،به سختی اینترنت موبایل همین صفحه رو هم میاره بالا

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      درصورت ثابت بودن لینک تنظیمات مودم را با سرویس دهنده خود چک نمائید

    رضا

    سلام -آقای اعلم الهدی ،من ADSLمخابرات را دارم ولی مدتی است که چراغ اینترنت مودممن روشن نمی شود وفقط با مینی پورت ایجاد کردن به اینترنت وصل می شوم واز wifiنمی توانم استفاده کنم.مودم من tp-link می باشد.باتشکر

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      مودم ریست نمائید و محدد برروی ppoe کانفیگ نمائید

    امیر

    سلام . مشکلی برای مودم ما پیش اومده. تادیروز از طریق وای فای با گوشی به اینترنت وصل میشد ولی جدیدا فقط از راه کامپیوتر متصل میشه و چراغ wlan خاموشه خواهشن راهنمایی کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      از طریق کلید پشت مودم وایرلس راروشن نمائید یا وارد تنظیمات شوید و این کار را انجام دهید

    علی

    سلان چرا وقتی ی وای فای روشن می کنم تلفن خونه صدای برفک مانند میده

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      سرراه تلفن خود اسپلیتر قرار دهید

    آرش

    با سلام،

    به تازگی مودم ایسوس DSL-AC68U خریدم و با اینترنت مخابرات مشکل کانکشن دارم. دوتا خط تلفن داریم که یکی اینترنت صبانت و دیگری اینترنت مخابرات دارد. این مودم با صبانت مشکلی ندارد و وصل می شود ولی به مخابرات وصل نمی شود. در حالی که مودم دیگرم (Asus DSL-N55U) به هردو به راحتی وصل می شود زمانی که اینترنت کانکشن ساختم ارور ۶۵۱ را داد. به نظرتان مشکل من از کجا می تواند باشد و چطور می توانم این را برطرف کنم.

    با سپاس

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      مشکل از تنظیماتی که انجام دادید میتواند باشد البته در صورت ثابت بودن لینک

    محمد

    سلام مرتضی جان من نت ای دی اس جدیدا خریدم ولی چراغ اینترنتش گقرمز میشه دوبار تنظیم کردم و خاموش روشنم کردم لطفا راهنمایی کن ممنون پاسخرو اگه شد به ایمیلم بفرستی ممنونت میشم

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      مشکل در تنظیمات مودم می باشد در صورت بر طرف نشدن برروی bridge قرار دهید و ارور را ذکر کنید

    اقا امید هستم

    سلام الیکم من اسم مودمم TP-LINKهستش میشه ادرس DNS رو بگید.

    مدلش هم:TD-W8901N هستش.

    لطفا کمک کنید.

    محمود

    سلام

    مودم های پورشه را به چه صورت و از کدام سایت می توان Update نمود ؟

    ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      تنها از طریق خود سایت سازنده می توان

    ساسان

    سلام لطفا راهنمایم کنید من یه مشکل خاص دارم .با اینکه تمام چراغهای مودمم سبزه ولی به اینترنت دسترسی ندارم هم از وایرلس هم از پورت .مودمم دلینک و خطم adsl کارت شبکه و ویندوز و سیمکشیامونم چک شده پنجاه بارم به پشتیبانی زنک زدم میگن از اینجا کانکت هستید و هیچ مشکلی از طرف مخابرات ندارید

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      پینگ ای پی مودم و ۸٫۸٫۸٫۸ بگیرید و جوابیه را اعلام نمائید
      در صورت برطرف نشدن برروی bridge قرار دهید و تست کنید

    سلام من نام مودم خود را عوض کردم بعدش بدون رمز شد بعد رمز ک گذاشتم دیدم کامپیوتر و موبایل ب اینترنت وصل نمیشه ولی چراغ adsl .power internet روشنه ولی بازم ب موبایل یا کامپیوتر کانکت نمیشه لطفا جواب بدید….

      مرتضی اعلم الهدی

      وضعیت جراغ نت به چه صورت می باشد
      تست بفرمائید از طریق کابل وصل می شوید؟

    وحید

    سلام.. من میخواستم از طریق گیم رنجر به صورت آنلاین وارکرفت بازی کنم.. اما زمانی که کیخوام وارد رومی بشم این ارور رو میده…firewall problem……………………و تو متن ارور نوشته شده که ظاهرا شما فایر وال یا روتر دارید که شما را بلوک کرده است… لطفا راهنماییم کنید که چی کنم؟ ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      فایروال و انتی ویروستان را چک نمائید

    پارسا

    ببخشید چند وقته وقتی تلفنمون زنگ میخوره و وقتی دکمه جواب دادن توسط اعضای خونه زده میشه چراق DSL کلا میره بعدشم بعد این که تلفنرو قطع میکنیم همینجری میشه تازه یه اموزش هم گذاشته بودید DNS میخواس واسه شرکت پارس انلاین هیچ DNS نتونستم پیدا کنم لطفا این دوتا مشکله بنده رو حل کنید ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      برای هر دستگاه تلفن میکروفیلتر یا اسپلیتر قرار دهید
      از دی ان اس های
      ۲۱۷٫۲۱۸٫۱۲۷٫۱۲۷
      ۸٫۸٫۸٫۸
      استفاده نمائید

    Alireza

    سلام.ببخشید وقت خوندن کامنت ها را نداشتم.ممکنه سوالم تکراری باشه.

    این ای پی و گت وی و دی ان اس که ست میکنیم رو چ حسابیه؟!

    یعنی میخوام قاعده و قانون اون را بدونم.ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      بر اساس رنج ای پی مودم باید ای پی ست نمائید
      دی ان اس هم دی ان اس های خارجی یا دی ان اس زیرساخت می توانید ست نمائید

    مهرداد

    من اینترنت ZyXEL دارم چراغ آخریش که مربوط به وصل شدن به اینترنت هست به جای اینکه سبز باشه برای مدت بلندی قرمز میمونه ولی چراغ DNS درسته و ثابت سبزه الان من نمیدونم باید چیکار کنم شما میتونین منو راهنمایی کنین؟؟؟؟؟

      مرتضی اعلم الهدی

      چراغ نت قرمز باشد مشکل از تنظیمات می تواند باشد – مجدد کانفیگ نمائید

    bauingenieur

    سلام مهندس

    attenuation down stream:27

    attenuation up stream:23

    SNR Margin Down Stream:36

    SNR Margin up Stream:32

    مودم دی لینک مدل ۲۷۴۰U دارم که بااسپلیتر به پریز تلفنم وصله و یه گوشی تلفن هم به اسپلیتر وصله.

    این مقادیر در زمانی که گوشی به اسپلیتر متصله با زمانی که گوشی رو جدا میکنم تفاوت چندانی نداره؛

    وقتی هم مودم رو مستقیم به پریز متصل میکنم snr افت میکنه..

    باید چیکار کنم که بتونم حداکثر سرعت اینترنت داشته باشم؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      snr کاملا مناسب دارید لطفا rate را ذکر نمائید

    سلام.من اینترنتم به کامپیوتر وصله.با وای فای هم با تمام گوشی ها وصل میشم.مشکلم اینه که اپل ۵s خریدم هرکاری میکنم وصل نمیشه به این وای فای.ولی به وای فای های دیگه وصل میشه.اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      چنل وایرلس را برروی ۶ یا ۵ بگذارید مشکل مرتفع می گردد

    محمدرضا

    سلام ما خونمون آسانسور داره وقتی آسانسور حرکت میکنه اینترنتمون قطع میشه از نویز گیر هم استفاده میکنیم ولی بازم قطع میشه میشه بگید چی کار کنم تا قطع نشه باتشکر از شما

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      احتمال زیاد سیم برق اسانسور و تلفن از کنار هم میگذرد که این باعث این مشکل می شود
      درصورت امکان سیم جداگانه از سر خط بکشید

    هدی

    سلام.۲روزه adslوصل کردم.مودمم تندا .چراغ اینترنت مودم خاموشه.تنظیمات مودم رو هم نمیدونم کجاست.راهنماییم کنید لطفا..مرسسی ت

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      با پشتیبانی تماس بگیرید تا مودم شما را کانفیگ نمایند

    رضا

    سلام

    اقا روی علامت وای فای کامپیوتر من اخطار زرد رنگ زده مشکلش چیه ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      مشکلات نظیر نگرفتن ای پی و حتی نگرفتن دی ان اس / ای پی و دی ان اس ست نمائید اکثرا مشکل برطرف می شود

    آيين

    سلام

    مدل مودم من symphony sy4024 هست.. قبلا از شرکت پارس انلاین اینترنت میگرفتیم ولی به دلایلی از اسیاتک نت میگیریم. الان در مرحله تنظیمات مودم به مشکل بر خوردیم.

    چراغ power و adsl مودمم روشن و سبز ثابته ولی چراغinternet قرمز ثابت است. نمی دونم علتش چیه..

    میشه لطفا کمکم کنید؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      مودم را ریست نمائید و مجدد تنظیم نمائید در صورت بر طرف نشدن برروی bridge تست نمائید ببینید کلا کانکت می شود یا خیر؟ در صورت برطرف نشدن با ۱۵۴۴ تماس بگیرید

    Mohsen

    سلام آقا مرسی واقعا متشکرم کاملا مفید و کارساز بود نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم.

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      خواهش میکنم
      خوشحالم که مفید واقع شده

      amin

      سلام من گیم بازی میکنم و طراح گرافیکی بازیم هستم.نت شاتل دارم پینگ۶۰٫۱۰۰ با سرور ایران .بعد ۷٫۸ بار پینگ ۱ تایم اوت داره..

      منتها توی بازی ها پرش دارم..یه طوری تصویر لگه.هر کاریم میکنم درس نمیشه…اگه راهنمایی کنین ممنون میشم:-(

      امیر

      سلام من گیم بازی میکنم و طراح گرافیکی بازیم هستم.نت شاتل دارم پینگ۶۰٫۱۰۰ با سرور ایران .بعد ۷٫۸ بار پینگ ۱ تایم اوت داره..

      منتها توی بازی ها پرش دارم..یه طوری تصویر لگه.هر کاریم میکنم درس نمیشه…اگه راهنمایی کنین ممنون میشم:-(

    مرتضی

    با سلام

    مشکلی که من با اون مواجه شدم اینه که تو شرکت ما تمام سیستمها تحت شبکه هستن

    وقتی که من میخوام از اینترنت لپ تاپ رو روی آیپد داشته باشم با اینکه پسورد رو هم می دونم و لی یجوری که پس بزنه اجازه وصل شدن رو نمیده

    از نرم افزارهای کاکنتیفیتی و وای فای روتر استفاده کردم باز هم اجازه نمیده

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    سونیا

    سلام من اینترنتم وصله یعنی میتونم وارد اینترنت شم ولی چراغ اینترنتم خاموشه مشکل از کجاست؟؟؟

    راهنمایی کنید…

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      شاید برروی حالت Bridge متصل باشید و شاید led مودم سوخته باشد

    لب تاپم با همه وایرلس ها کانکت میشه جز مودم خودم(tp
    link)مطمئنم مشکل از مودم نیست چون با گوشی ب راحتی کانکت میشم مرورگرهام ارور conction is time out را میده لطفا راهنماییم کنین

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      اسم مودم را پیدا میکنه ؟ در صورت پیدا کردن اسم نوع رمز نگاری و channel وایرلس را تغییر نمائید

    لال بخش

    سلام

    لا ل بخش

    سلام چرا وقتی سیستمم را خاموش میکنم چراغ اینترنتم قطع میشه ممنون راهنمای کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      ترجیحا مودم ریست نمائید و مجدد کانفیگ کنید

    عبداله

    چراغ اینترنت ثابت ولی اینترنت در شبکه lan قطع است شکل چیست ؟کارت شبکه تعویض نمودم کانفیگ نمودم مشکل حل نشد؟

      مرتضی اعلم الهدی

      لطف بفرمائید پینگ ای پی مودم و پینگ ۸٫۸٫۸٫۸ بگیرید و جوابیه ارسال نمائید

    كيوان

    من وقتی تو change adaptor setting میرم یه صفهه ی سفید برام باز میشه

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      احتمال زیاد کارت شبکه شما نصب نیست!

    MAHDi

    ممنون دستت درد نکنه

    مجید مدنی

    سلام.من از وایمکس مبین نت مودم فضای باز استفاده میکنم که به مودم وایرلس وصل کردم که بتونم از وایرلس استفاده کنم اما مشکلم این هست که وقتی از اینترنت استفاده میکنم نفر دیگه که اتصال وایرلسش وصل هست اما پیج یا برنامه ای نمیتونه باز کنه ممنون میشم راهنماییم کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      مودم وایمکس خود را به مودم Adsl وصل کردید ؟
      احتمال زیاد میدم مودم حالت رپیتر نداشته باشد و ای پی داپلیکت داره میگیره داخل شبکتون ک دچار اختلال میشه

    me

    سلام من وقتی وای فای تبلتم رو روشن میکنم روشن نمیشه و بعد ۳و۴ ثانیه به حالت اولش یعنی خاموش بر میگرده چیکار کنم؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      ترجیحا ریست کارخانه کنید تبلت در صورت بر طرف نشدن به خدمات موبایل مراجعه نمائید

    شممیم

    سلام

    من اینترنت لپ تاپم یا در حال limitedهست یا اگرم connectedهست هیچ مرورگری سایتی رو باز نمیکنه!درصورتی پی سی براحتی ب نت وصل میشه

    و وقتی troubleshootرو میزنم پیغام DNS server is not responding vرو میده!وقتی هم خودم دستی DNSبهش میدم بازم پیغام میده کامپیوتر نمیتونه به اینترنت وصل بشه و توو پرانتز می نویسه primary DNS!

    باید چیکار کنم؟؟

      مرتضی اعلم الهدی

      دی ان اس شاید اشتباه ست کردید
      dns
      ۸٫۸٫۸٫۸
      ۴٫۲٫۲٫۲ ست نمائید
      در صورت بر طرف نشدن در command promt دستور ipconfig/flushdns بزنید و نتیجه را اعلام بفرمائید

    mm4

    سلام

    از چند روز پیش یه مشکل خنده دار پیدا کردم از هرکی هم می پرسم جوابی نداره بده.اگه لطف کنید جواب بدین خیلی ممنون میشم:

    مودم من مدلش Asus N12U B1 هست.مشکل اینه که وقتی PC روشنه وای فای بدون مشکل کار میکنه و به لب تاب و گوشی بدون مشکل وصل میشه و کارمی کنم ولی همین که پی سیمو خاموش میکنم گوشی و لب تاب دیگه صفحه باز نمیکنه! و البته چراغ اینترنت روی مودم هم خاموش میشه.

    لطفا کمک کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      برروی کدامیک ppoe یا bridge است مودمتون ؟
      ترجیحا مودم ریست نرم افزاری کنید و مجدد برروی ppppoe کانفیگ کنید

    javad

    سلام خسته نباشید تو اداره یک مودم ۴ پورت داریم که تنها یک پورت آن خاموش است و یکی از سیستمها به اینترنت کانکت نمی شود لطف کنید راهنماییم کنید سپاسگذارم از همکاری شما

    رضا

    سلام

    من دائم وای فای گوشیم تو خونه قطع و وصل میشه حتی فکر کردم مودم ایراد داره مجدد مودم ۲۷۴۰ دی لینک خریدم و همچنان در منزل ما این مشکل برای همه که با گوشی وصل میشویم ادامه داره و مخابرات هم میگه همه چی اوکیه

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      هنگام قطع شدن دقت بفرمائید کدام چراغ مودم تغییر وضعیت میکند

    مهدی

    باسلام

    بنده یک مودم tplink 8968 ورژن ۳ دارم و زمانی که با وای فای گوشی یا لپ تاپ به اینترنت وصل هستم برای مدتی زیر ۵ دقیقه اینترنت وصل هست و بعد از این مدت باوجود وصل بودن وای فای و چراغ اینترنت دیگر ارتباط با اینترنت قطع شده و حتی صفحه ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ را هم باز کیکم تا زمانی که وای فای گوشی یا لپ تاپ را قطع و وصل کنیم و دوباره بعد از همان مدت قطع میشود

    در ضمن مودم را تا به حال دوباره گارانتی تعویض کرده و با خرسه مودم همین مشکل را داشته ام

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      هنگام قطع شدن فقط چراغ نت قطع می شود ؟ برخی مودم های تی پی لینک با کانکنت شدند چندین دیوایس این مشکل پیدا میکنند
      با مودم دیگر ترجیحا تست کنید

    مهدی

    هیچ چراغی خاموش نمیشود

    با مودم دیگری تست شده و مشکلی نداشته

    اما مودم ۲ بار تعویض شده و هرسه مودم مشکل داشته

    آیا راه حلی وجود دارد؟؟

    رضا

    دوست عزیز ممنون از شما

    وای فای گوشیم فقط تو خونه خودم دائم قطع و وصل میشه و چراغ های مودم هیچ تغییر نمی‌کند و همه چی درست کار میکنه و چراغ ها روشنه و مخابرات هیچ کمکی نتونست به من بکنه و میگه مشکل از سمت ما نیست…من مجدد مودم نو تهیه کردم ولی مشکل همچنان ادامه دارد و هر کس در منزل ما با گوشی کانکت میشه مرتب علامت وای فای بالای گوشی مدام می ره میاد

    آزمین

    وقت بخیر . سوال داشتم در رابطه مشکل اینترنت مودم tp_link

    وقتی سیستم بدلیل قعطی برق یا ناگهان خاموش میشه. مودم کابل لن به سیستم اینترنت قطع میکنه. .. به طوری برای استفاده از اینترنت باید کابل لن را جدا کنم و با وای وای موبایل اسفاده کنم .. هرگاه کابل لن را متصل میکنم ..اینترنت قطع می شود .. لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست ؟!

    سلام و خسه نباشید من نفهمیدم چرا اینترنت من هرچند دقیقه قعط میشود میشه راهنمایی ام کنید؟؟؟

    امیر

    سلام میشه راهنماییم کنید

    برای اینترنتم این پیام میاد

    dns server is not reponsing

    سهیل

    با درود

    استاد گرامی مشکلی در مورد مودم مبین نت پیدا کردم. مودم که به خوبی کار میکرد رو برای این که در شرکت فقط همکاران استفاده کنند ریست کردم و دوباره کانفیگ کردم تا حالا چندین بار برای تغیر رمز این کار رو کردم.. این بار که کانفیگ کردم به مودم مک های گوشی های همکاران رو در قسمت وایت لیست زده که فقط انها بتوانند وصل شوند تا اینجا به خوبی همه وصل شدند ولی اینترنت قطع شد… در یک سایت خوندم که یک سری تنظیمات رو چک کنید که درست باشند مثل:cinr reuse1 و cinr reuse3

    مقادیر انها باید بالای ۱۰٫۰۰db وul_fec و همچنان ul_fec و مقادیر اینها هم باید ۱۶-qam باشد که مودم ما دو گذینه اخر خط تیره هست.// لطفا راهنمایی کنید

    سلام مرسی از اینکه وققتتون رو رایگان در خدمت میذارید.دوست عزیز حالا باید چیکار کنم؟مودم adsl رو از وایمکی مبین نتم جدا کنم ومودم جدید بخرم؟اگر جواب مثبت هست مودمی ارزان و کارامد بهم معرفی کنید،انشالله در جایی جبران کنم

    leila

    سلام مودم d link 2730 گرفتم کانفیگ نمیشه همه تنظیماتشم میزنم

    بازم وصل نمیشه چراغ dsl , power , lan و wireless روشنه تنظیمات میدم هیچ اتفاقی نمیفته 🙁

    چیکار باید کنم ؟؟؟؟؟

    سلام خسته نباشید من قبلا یک ایدی اس ال d-linkداشتم که ازطریق مخابرات برام نصب کردن ولی الان یک ایدی اسل خریدم که وتی فای داربه اسمzoltrix:zw919برادرم برام نصب کرده الان مشکل اینه که نمیتونم با لبتاب به اینترنت وصل شم ولی با گوشیم وکابل بالبتاب وصل میشم ولی وقتی میخوام با وای فای لبتابم وصل شم وایفای راپیدا کرذه ولی وقتی میخوام رمز وارد کنم اول که حروف رمز را نمیتونم وارد کنم بعد متنی نوشته که وقتی روش کلیک میکنم به کادر دیگه ای میبره که اونجا رمزرو میتونم وارد کنم ولی بعدپیغامtroubel shooting میده لطفا بهم بگین مشکل از کجاست وبه صورت خیلی ساده توضیح بدین چطور رفعش کنم

    با سلام و خسته نباشید…

    اینترت من یه مدتیه که فقط با فیلترشکن وصل میشه با کامپیوتر البته وای فایش درست کار میکنه

    لطفا راهنماییم کنین مرسی

    حسین

    سلام مودم من d-link هستش من بخاطر اینکه پسورد مودم خودم رو غراموش کرده بودم مودم رو ریست کردم تا رمزش رو تغییر بدم بعد از انجام تنظیمات مربوطه چراغ اینترنت (چراغ اخر) قرمز مونده و سبز نمیشه چی کار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید

    SHH

    سلام، خسته نباشید،

    یه سوال داشتم یه شبکه ای هست که به محض اینکه اینترنتش از طرف ای اس پی قطع میشه، شبکه داخلیشون ارتباط بین هاست ها هم قطع میشه،چیز خاصی هم ندارند.یه مودم و یک سوییچ،دی اچ سی پی دارن،تا یک هفته پیش چنین مشکلی نبود.

    میخواستم نظرتون رو بدونم.

    با تشکر

    محمد جواد

    اقا قربونت برم هیچجا نتونستم اینجا درست شد ♥♥♥

    محمد

    سلام.من اینترنتم از مخابراته مشکل قطعی شدید هم دارم مثلا بعضی وقتا به صورت مکرر هر بار چند دقیقه قطع میشه.از یه سایت دیدم که اگه برم تو تنظیمات مودمم (۱۹۲٫۶۸٫۱٫۱) از اونجا قسمت DNS رو بزارم رو قسمت دستی و.. مشکلم حل میشه به نظر شما این راه حل اسیبی به مودم و اینترنتم نمی زنه؟ ممنون میشم اگه چواب بدین.

    sara

    سلام مودمم به نت وصل نمیشه در حالی که ترافیک دارم a network cable plugg incorrectly or maybe broken این ارور میده من همه کابلا رو بررسی کردم قطعی نداره کارت شبکمم نصبه دیکه نمیدونم جیکار کنم ویندوزم ۸ لطفا به ایمیلم باسخ بدین

    مهدی

    با سلام خدمت شما

    من ویندوز ۱۰رو سیستمم نصب کردم و اینترنت adsl دارم،قبلااینترنتم رو ویندوز فعال بود یهویی قطع شد هرکاری کردم درست نشد،گوشه دسکتاب رو اینترنت علامت زردرنگ(مثلثی شکل،علامت تعجب) روش هست مودموای فای رو ریستارت کردم نشد،پشتیبانی میگه شما انلاینی،ولی نیستم،علامت زرد رنگ ازبین نمیره،حتی ویندوز دوباره نصب کردم،وهیچ انتی ویروسی رو سیتمم نصب نکردم،خوب راهنمایی کنید،ممنون میشم اگه مشکلمو حل کنید،تازه ترافیک خریدم میترسم تموم بشه وازش استفاده نکنم،چند بار به پشتیبانی زنگ زدم و ipروبه من دادن ونوشتم،ولی نشد،تنظیمات فایر فاکس هم انجام دادم،بازهم نشد،پشتیبانی میگه شما انلاینی ،وقتی یه سایتی میزنم صفحه اول مودم که رمز میخواد میاد بالا،حتی مودمم رو به نصاب بردم درستش کرد ولی من تا حالا افلاینم؟

    باتشکر

    مهدی

    با سلام خدمت شما

    من ویندوز ۱۰رو سیستمم نصب کردم و اینترنت adsl دارم،قبلااینترنتم رو ویندوز فعال بود یهویی قطع شد هرکاری کردم درست نشد،گوشه دسکتاب رو اینترنت علامت زردرنگ(خطر) روش هست مودموای فای رو ریستارت کردم نشد،پشتیبانی میگه شما انلاینی،ولی نیستم،علامت زرد رنگ ازبین نمیره،حتی ویندوز دوباره نصب کردم،وهیچ انتی ویروسی رو سیتمم نصب نکردم،خوب راهنمایی کنید،ممنون میشم اگه مشکلمو حل کنید،تازه ترافیک خریدم میترسم تموم بشه وازش استفاده نکنم،حتی چراغ adslثابته،وچراغ اینترنت چشمک زن هست؟

    باتشکر

    Ashkan

    با سلام و خسته نباشید، مدتی هست که چراغ لینک و اینترنت با هم خاموش می شه و بعد از ۳۰ ثانیه وصل می شود، این مشکل بار ها در روز تکرار می شود.ممنون می شم راهنمایی کنید

    ناصر

    سلام

    alireza

    سلام dns شرکت مخابراط خشکبیجارو می خواستم

    alireza

    submark مودم tenda d152 می خواستم

    سید ابوالفضل

    سلام وقتتون به خیر

    برند مودم من planet هر چی توی سایتش گشتم این مواردو پیدا نکردم متاسفانه

    پارسا

    سلام ..من قبل از ویندوز عوض کردنم ب اینترنت کاملا وصل بودم.ولی بعد از عوض کردن ویندوز با اینکه چراغ مودم ب طور عادی روشنه ولی اصلا ب اینترنت وصل نیست Ping -T 8.8

    ۸٫۸ رو میزنم مینویسه Destination Host Unreachable چیکار باید بکنم؟؟!

    پارسا

    سلام.من همون مورد قبلی ام…من وقتی ب صفحه اینترنت میرم و میخوام ب تنظیمات مودم برم ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ رو میزنم اما اصلا وارد نمیشه انگار مودم وصل نیست در حالی ک مودم روشنه و یک ساعت پیش قبل از عوض کردن ویندوز ب اینترنت دسترسی داشتم

    Maryam

    کسی نیست جواب سوالای ما ها رو بده؟!؟

    =(

    شهاب

    سلام . خسته نباشین . وایرلس من رو لب تابم روشنه اما هیچ سایتیو باز نمیکنه . میتونین راهنمایی کنید ممنون میشم

    میلاد

    سلام ببخشید من هرچی میکنم نمی تونم وارد تنظیمات مودمم شم مودمم تپ لینک هست ممنون میشم که راهنماییم کنید

    صادق

    آقا دکمه پخش مودم آشنای اول مخابراط قطع میشه مجبورم برم دوباره بزنمش چیکار کنم

    مهدی

    سلام. چندوقته مدام مودم من درحال دی ان اس عوض کردنه. دی ان اس فیک میگیره رو گوشی وارد میکنم ولی باز به مشکل میخورم مودمم دیلینک هست. راهی هست که دی ان اس اولش ثابت بمونه و اصلا عوض نشه ؟؟ اگر نه چه مودمی ایجوری هست؟؟ ممنونم

    اصغر

    سلام من از مخابرات اشتراک گرفتم و مشکل دانلود دارم…هیچ فایلیو نمیتونم دانلود کنم و باید از نرم افزار hot spot که ی فیلتر شکن هستش برای دانلود استفاده کنم و برای وبگردی هم همینطوره و برای رفتن ب سایت مخابراتم باید فیلتر شکن داشته باشم … برای داانلودباید این فیلترشکن (hot spot) فعال باشه اما سایتارو میتونم با فیلتر شکنای دیگه برم..حالا این فیلتر شکن دیگه کار نمیکنه و دیگه نمیتونم دانلود کنم.میشه راهنمایی بفرمایید لطفا.؟

    مودمم d-link

    علیرضا

    عالی بود..ممنونم..در تنگنا نمونی دوست عزیز

    سجاد

    باسلام تشکر از سایت خوبتون

    مودمم IP Link هست اگه میشه لطف کنین و تنظیمات اون رو در بگید

    AV

    سلام و احترام

    بنده به مدت ۳ روز زمانی که کانکت میشوم مشکلی نیست ولی بعد از ۷،۸ دقیقه اینترنت قطع میشود و چراغ اینترنت هم قرمز و بعد با رفرش کردن دوباره مودم کانکت برقرار میشود ولی باز همین مشکل به وجود می اید من دانلود بالا دارم و همچنین بازی انلاین انجام میدم این قطع شدن مشکل زیادی برایم به وجود اورده لطفا کمک کنید و بگین مشکل کجاست با تشکر.

    سیامک

    سلام.خسته نباشید.نویز پدر منو درآورده.من از صبانت سرویس ۶ مگ دارم.مودم tplink 8968 .مشکل من افت سرعت شدید درdownstream دارم درحالیکه upstream تقریبا همیشه ۹۹ یا ۱۰۰ درصده.snrدانلودم زیر ۱۰ و گاهی تا ۸ هم پایین میاد اماsnr آپلود معمولا همیشه ۱۲ هست.۳مدل اسپلیتر عوض کردم با هر سه تاش علاوه بر افت سرعت مشکل نویز شنیداری شدید روی تلفنم هم دارم.بعضی وقتها که سرسیم مسی تلفنو قطع میکنم و اتصال دوباره با پریز برقرار میشه ناگهای سرعت سرویسم بالا میره و نرمال میشه اما فقط یکی دو روز اینطوره و دوباره افت سرعت و نویز برمیگرده جالبه که حتی وقتی بدون اسپلیتر مودمو به پریز وصل میکنم باز هم افت سرعت دارم.به سرم زده سیم کشی ساختمونو عوض کنم.اینم بگم که پریزهام ضد برق نیستن و چون ما آپارتمانیم فاصله پریز خون تا دم درحدود ۸۰ مترهست.از چه سیمی استفاده کنم که در متراژ بالا افت دیتا و نویز نداشته باشه.لطفا راهنمایی بفرمائید.تشکر.

    حسام

    سلام چرا گوشیم به وای فای وصل میشه اما در کامپیوتر no conectionمیده؟

    ناشناس

    سلام مودم رو ریست سخت افزاری کردم دیگه به اینترنت وصل نمیشه چی کار کنم؟

    zahra

    سلام….

    لپ تاپ من به زور به اینترنت وصل میشه.. وقتی هم که وصل میشه وقتی وارده اینترنت میشم هر سایتی رو که باز میکنم فیلتر هستش…. مثلا ب میزنم فیلتره .. ل میزنم فیلتره… دیوونه شدم .. با فیلتر شکنم نمیره… مشکل چیه؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      لطفا پینگ ای پی مودم خود را + پینگ ۸٫۸٫۸٫۸ را گرفته و جوابیه ان را اعلام نمائید

    احمد

    سلام استاد

    .

    مشکل من اینکه اینترنت وصله و با wifi کار میکنم اما با کامپیوتر قطع ، تا دو روز پیش وصل بود اما یدفعه قطع شد . اگه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم (الان دارم با گوشی پی ام میدم wifi وصله اما lan وصل نیست ، اینو بگم که تازه ویندوز ۱۰ نصب کردم با ویندوز ۱۰ هم کار کردم اما یدفعه قطع شده و هر کاری میکنم وصل نمیشه) جوابتون ایمیل کنین اگه لطف کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      لطفا پینگ ۸٫۸٫۸٫۸ را بگیرید و جوابیه را اعلام نمائید

    حسامی

    با سلام وخسته نباشید آموزش اون خیلی خیلی مفید بود واقعا ممنون

    shahin

    سلام. ببخشید شما درباره پینگ هم میتونید کمک کنید ایا؟

    من انلاین بازی میکنم و تو بازی اعصابم از پینگ بالا خورد شده اگه میتونی لطفا به دادم برس..!!!!!!!بازیمم cod4 هستش.

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      از چه شرکتی نت دارید؟ تایم پینگتون + ای پی ان سرور + وضعیت خط پارامتر خطی خود را ارسال نمائید!

    عرفان

    سلام من چندروز پیش یک وای فای گرفتم و یک نفر اومد و وای فای رو راه اندازی کرد من بهش گفتم در مواقعی که به وای فای نیاز ندارم اون رو خاموش کنم؟؟

    اون گفت که اگه مودم رو خاموش کنی احتمال داره تنظیماتش بپره و باید از اول تنظیمش کنی میخوام بدونم واقعا اینطوره؟؟؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      درصد احتمال این اتفاق ۵ می باشد!

    arman2am

    لطف میکنین جواب بدین مشکل من اینه که هر موقع میخام با تبلتم (lenovo a3500-hv) به اینترنت وصل شم یعنی با وای فای وصل میشه ولی فقط ده ثانیه پاسخ میده و بعد سرعتش به طرز عجیبی میاد پایین به طوری که برنامه هام عدم دسترسی به اینترنت رو نشون میدن با این که هم وای فای فعاله و هم چراغای مودم روشنه

    مشکل تبلتم هست چه جوری رفعش کنم؟

    چون هم با کامپیوتر هم با گوشی به راحتی وصل میشه

    حتی با نرم افزار افزایش سرعت اینترنت هم استفاده کردم ولی نشد

    چراغای مودمم هم وصلن مودم d-link دارم

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      درصورت اینکه با سیستم مشکل ندارید لطفا دی ان اس ها را برروی گوشی یا تبلت خود ست نمائید

    مهدی

    سلام لطفا یک راه کار اساسی برای این خطایی وای فای limitet بدید همه را ه ها را امتحان کردم چند ساعت درسته دوباره یک خطایی مثلثی شکل میاد کنار وای فای و قطع میشه

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      با ست کردن ای پی و دی ان اس می توان ۹۰ درصد این مشکل را برطرف کرد!

    هادی

    با سلام.مودمم tp link td w8901n هست تازه خریدم همه چراغاش روشن میشن با وایرلسش مشکلی ندارم اما وقتی از راه کابل وصل میشم هی قطع و وصل میشه.چکار کنم؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      کابل را بگیرید و پینگ ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ را بگیرید و نتیجه را اعلام نمائید

    مرسی خیلی مفید بود

    محمود

    سلام

    مشکل من اینه که وقتی با کابل به نت وصل میشم هیچ مشکلی نیس اما به محض این که وای فای رو روشن میکنم نتم قط یا سرعتش خیلی خیلی پایین میاد .. حتی رمز وای فای رو هم عوض کردم اما بازم این مشکل هست .. وقطی وای فای روشن حتی با کابل هم وصل باشم سرعت افتضاح یا نت قطه

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      از طریق وایرلس متصل شوید و پینگ ۸٫۸٫۸٫۸ را بگیرید و نتیجه را اعلام نمائید

    محسن

    سلام

    من با کامپیوتر به اینترنت وصلم

    بقیه هم که اندروید ۴ به بالا دارن این DNS ها رو وارد کردن و گوشیشون راه افتاد ولی من که اندروید ۲٫۳ دارم این تنظیمات رو نداره

    چیکار کنم؟؟؟؟؟؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      برروی مودم خود دی ان اس ها را ست نمائید!

    مهران

    سلام. من از اینترنت خانگی استفاده می کنم. اینترنت من وصله وارد سایت هم میشه ولی تلگرام فعال نیست. هر کی هم از اینترنت من استفاده میکنه همین مشکل داره. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر

      اگر این مشکل رو فقط با تلگرام دارید احتمالا مشکل از خود تلگرام هست چون تازگی باخبر شدم که روی بعضی از ISPها مشکل پیدا کرده.

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      افت ترافیک تلگرام از سمت زیر ساخت طبیعی می باشد 😉

    علی

    سلام

    من مشکلی در ارتباط با اتصال به اینترنت از طریق گوشی اندروید دارم.

    گوشی من xperia m2 هست با اندروید ۴٫۴

    برای اتصال به اینترنت گوشی از طریق وای فای حتما باید وی پی ان فعال باشه.

    وگرنه گوشی به وای فای اتصال داره ولی ارتباط اینترنتی وجود نداره

    تا هنگامی که وی پی ان ( س ا ی ف و ن )وصل شود.

    امیدوارم راهنماییم کنید

    ممنون میشم.

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      دی ان اس برروی وایرلس خود ست نمائید ببینید مشکل حل می شود یا خیر؟

    Freedom

    سلام خسته نباشید

    وقتی تلفن خونه زنگ میخوره اینترنتم قطع میشه بعد دوباره وصل میشه بعد وقتی داری صحبت میکنی صدای خش خش میاد فقط مال من اینطوریه بقیه همسایه ها اینطور نیست؟؟؟

    لیدا

    سلام من چند روزه ناخوداگاه سرعت اینترنتم خیلی کم شده و دائما وسط دانلود میبینم ک داره ب ساعت باقی مانده فایل زیاد تر میشه ۱ فایل ۱ ساعته تا ۶۰ ساعت میره بعدم دانلود قطع میشه وای فای رو خاموش روشن میکنم میبینم ی علامت تعجب زرد رنگ اومده رو انتن سیگنال اینترنت .. بعدم با سرعت کم میتونم وارد اینترنت شم و دائما تکرار میشه… حالا نمیدونم مشکل از نویز؟ مشکل از اسپلیتر ؟ یا بخاطر دانلود های زیادی ک کردم با نت نامحدود مخابرات سرعتم رو کم کرده؟ یا ویروس سرعت نتم رو اورده پایین . ممنون میشم توضیح بدین

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      لطفا از وضعیت Snr و downstream خود از داخل مودم مشاهده کنید و ارسال نمائید

    فاطمه موسوی

    بسیار عالی بود و استفاده کردم خیلی سپاس از توضیح جامع و کامل تون

    الهام

    سلام

    ما از خونمون میتونیم تلفن بزنیم ولی وای فای قطعی داره،یعنی دو دقیقه کار میکنه و پنج دقیقه میپره ولی اینترنت همسایه هامون مشکلی ندارن و عالین

    اینرنت خونه ما هم قبلا عالی بود ولی حدود سه ماهی میشه که خراب شده.

    مودم رو هم ریست و کانفینگ کردیم ولی بازم تاثیر نداشته

    بنظرتون خط تلفن مشکل داره یا سیم تلفن یا وای فای؟؟؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      سر راه دستگاه تلفن اسپلیتر قرار دادید؟! با اسپلیتر دیگر چک کردید ؟ و حتی بدون داشتن دستگاه تلفن برروی خط چطور>؟

    Ali

    سلام. من از برنامه های اشتراک اینترنت مثل connectify me یا mhotspot برای موبایل استفاده میکنم اما با اینکه خود لپ تاپ به اینترنت وصل هست و ازش استفاده هم میکنم. ولی تو این برنامه ها وقتی میخواد اینترنت رو به اشتراک بزاره میگه:no internet sharing. مشکل از چی میتونه باشه.

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      در اول بگید از گوشی اشتراک میذارید یا سیستم !؟
      اگر از سیستم به اشتراک میذارید شاید اشتراک گذاری اینترنت رو اوکی نکرده باشید! و برروی کارت شبکه وایرلس خود به اشتراک نگذاشیتد!

    puyan

    من مشکل بد افزار تبلیغاتی dns unlocker رو دارم همه راه ها هم برای از بین بردنش تست کردم از انواع انتی ویروس Malware و rescue kaspersky و انواع cash ها تا عوض کردن ویندوز کلیه روش هایی که تو سایتای ایرانیو خارجی بود انجام دادم فایده نداشت من چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      اگر از کنترل پنل نتوانستید حذف نمائید ترجیحا با تغییر ویندوز مشکل خود را برطرف کنید!

    حسین

    سلام

    دو روزه همین مشکل برام پیش اومده همین کار که گفتی کردم اما مشکل بر طرف نشد چیکار کنم

    sanaz

    kheili mamnun vaghan mofid bud khoda kheyretun bede

    نهال

    سلام

    بعد از باز کردن فیلترشکن frigare سیستم سایت مورد نظر را باز نکرد بعد از بستن مرورگر و باز کردن مجدد دیگر هیچ سایتی را باز نمیکند تقریبا یک هفته ی پیش همین مشکل پیش آمد (با ویندوز ۷) که با نصب مجدد ویندوز (۸) مشکل رفع شده بود که دوباره اینترنت لب تام قطع شد .

    اگر تنظیماتی داره که مشکلش رفع بشه خواهش میکنکم کمکم کنین.

    با تشکر

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      احتمال زیاد با غیرفعال کردن پروکسی در مرورگر مشکل برطرف شود !
      درصورت برداشتن تیک پروکسی و بر طرف نشدن پینگ ۸٫۸٫۸٫۸ در غیرفعال بودن فیلتر شکن بگیرید و نتیجه را ارسال نمائید!

    رویا

    با سلام

    من یه سوال داشتم این مراحلی که در بالا گفتین من موبه مو انجام دادم و DNS مربوطه رو توی کادر وارد کردم و بعدش OK کردم اون لحظه که وارد مرورگر میشم مشکلی پیش نمیاد ولی وقتی مودم خاموش میکن برای چند لحظه م تا بعد از نت استفاده کنم دوباره اعداد DNS تغییر کرده و مرورگرا هیچ صفحه را باز نمیکنن من چطور باید این مشکلو حل کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنین خیلی ضروری ممنون میشم

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      شاید آحتمال زیاد شاید بخاطر ویروسی بودن سیستمتون می تونه باشه که نرم افزاری باعث این تغییر میشن!
      سیستم رو از نظر ویروسی بررسی کنید در صورت حل نشدن اطلاع دهید

    معین

    چرا من بدون روشن کردن فیلتر شکن نمیتونم به شبکه متصل بشم. اگه من فیلتر شکن رو خاموش کنم دیگه سایت ها لود نمیشه

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      علت های متفاوتی می تونه باشه!
      وضعیت پروکسی مرورگرتون غیرفعال کنید – کش دی ان اس خود حذف کنید! – حتی خود نرم افزار پروکسی خود را نیز پاک نمائید! و علت های دیگر…..

    با سلام. خیلی ممنون از راهنمایی 🙂

    pezhman

    سلام من چراغ اینترنت مودم با تنظیمات اصلی و در زمان نصب ویدوز تنظیم شده درست کار میکرد وبه صورت ناگهانی قطع شد و الان زمانی که کانکتیون جدید میسازم ودوباره یوزر نیم وپسوردی که مخابراط دادرو میزنم وکانکت میشم درست میشه ولی زمانی که مودمو خاموشو روشن میکنم از بین میره لطفا راهنمایی کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      یوزرو پسورد داخل تنظیمات مودم پاک میشه ؟ یا در کانکنشنی که برروی سیستم دارید؟

    میثم

    سلام و خسته نباشید

    من از اینترنت وایرلسی استفاده می کنم که برای امنیت روی اون پروکسی تعریف کردن، و با استفاده از یوزرنیم و پسورد کانکت میشم، مشکل من اینجاست که اگه بخوام از نرم افزاری استفاده کنم که با اینترنت کار میکنه اون نرم افزار اینجوری کار نمیکنه، اصلا اینترنت رو نمیشناسه چون روش پروکسی تعریف شده، برای اینکه بتونم ازش استفاده کنم باید پروکسی و پورت مورد نظر رو روی نرم افزار اعمال کنم، ولی مشکل اینجاست که فقط بعضی نرم افزار ها این قابلیت رو دارند که بشه تو تنظیماتشون پروکسی رو وارد کرد، حالا من بیشتر از سیستم اندروید استفاده میکنم، تبلت و گوشی.

    این مشکل رو چطور باید حل کن؟ نرم افزاری مثل  proxy droid رو هم دارم و پروکسی و تنظیمات رو انجام دادم ولی بازم فایده ای نداره، از مرورگرها می تونم استفاده کنم ولی نرمافزار های دیگه نه،اگه بتونید راه حلی به من پیشنهاد بدید و راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      برخی از ورژن های اندروید در بخش وایرلس میتوان پروکسی را فعال نمائید!
      من در اول پیشنهاد میکنم با ادمین شبکتون صحبت کنید که از این وضعیت شبکتون خارج کنه 😀
      ولی ی نرم افزاری هست ک میتوان با اون سیستم رو با کلا با پروکسی متصل کرد اسم نرم افزار خاطرم اومد حتما اطلاع میدم بهتون!

    mohammad

    باسلام.وقتتون ب خیر

    مودم من tplink-TD-W8950N هست.بعد از چند دقیقه که وارد مرورگر میشوم اینترنت در مرورگر قطع میشه ولی تو موبایل که با وایرلس وصل هستم اینترنت وصله.و وقتی مودم رو خاموش روشن میکنم اینترنت در مرورگر وصل میشه دوباره بعد ی مدت قطع میشه چی کار کنم ؟

    با تشکر.

    مصطفی

    سلام.ممنون از اینکه وقت میذارین برای حل مشکلات.من به کامپیوترم فیلترشکن hotspot shield نصب کردم دیگه بعد نصبش دیگه هیچ سایتی رو فایرفاکس باز نمیکنه.پاکش کردم بازم نشد.رفتم و اون گزینه ی no proxy رو هم تیک زدم بازم نشد..خود اینترنتم مشکلی نداره چون الان از طریق گوشی این سوالو ازتون میپرسم با وای فا.ممنون

    سام

    سلام ممنون از سایت خوبت .چراغ اینترنت مودمم سبزه ولی آیکون اینترنتم در تولبار هم برای کابل و هم وای فای زده نو اینترنت اکسس البته بعضی سایتارو باز میکنه ولی خیلیارو نه.

    چطورمیشه حلش کرد ممنون میشم راهنمایی کنی

    سعید

    سلام من هر وقت به اینترنت وصل میشم بعد از چند ثانیه مودم لیمیتد میده.بعد اگر مودمو خاموش روشن کنم به اینترنت وصل میشه!به نظر شما دلیلش چیه؟لطفا راهنمایی کنید.باتشکر.

    رضا

    سلام خسته نباشید

    من مودم دی لینک ۱۵۰ دارم..هم با گوشی هم با لپ تاب قطعی اینترنت دارم زیااااد….میگن تنظیمات جدید گوگل باعث اختلال اینترنت در گوشی های جدید سامسونگ شده..چی کار باید کرد..مرسی

    پ.ا

    با سلام و خسته نباشید. و با تشکر از زحمات شما. چند هفته ای هست که اینترنت مخابرات رو گرفتم با سرعت ۵۱۲ نامحدود و خط هم فیبر نوری هست. مشکل اینجاست که زمانیکه به اینترنت وصل می شوم با گوشیم و یکی از تبلت هام پیغام this network has been disconnected you need to sign_in again رو می ده و دوباره که وصل می شم بلافاصله یک صفحه باز می شه و می گه complete action using که توی اون صفحه browser ها هستند و بعد از یک حدود یک دقیقه وای فای قطع می شه . سرعت هم توی اون زمانی که وصله خوبه. تمامی دستگاه ها بهش متصل هستند فقط توی نوت ۳ و گلکسی تب s این مشکل رو داره. تمام تنظیمات گوشی و تبلت هم درسته مثلا keep wifi on during sleep روی always هست و … از خیلی ها پرسیدم ظاهرا بعضا کسانی که از طریق مخابرات اینترنت دارن ممکنه این اتفاق براشون بیفته من وایمکس داتک هم دارم ولی این مشکل رو ندارم باهاش. حدودا ۵ تا مودم عوض کردم ولی مشکل همچنان هست ظاهرا هیچ کس راه حلی براش نداره. فقط یکی دو نفر گفتند ممکنه با updateکردن androidبرطرف بشه. تمام سایت های انگلیسی زبان هم رفتم ولی راه حل هایی که ارایه دادند کمکی نکرد مثل تایپ *#۰۰۱۱# و بعد خاموش کردن وای فای. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید. با تشکر

    سلام.گوشی من به مودم وصله ولی نمی تونم از اینترنت استفاده کنم در حالی افراد دیگر خونوادم می تونن از اینترنت استفاده کنند.خواستم ببینم مشکل از کجاست ؟ باتشکر

    محمدرضا

    سلام من این مشکل رو تو اندروید دارم تایم اوت چیکار کنم دارم کلافه میشم هر سی ثانیه قطع میشه

    siamak

    سلام دوست عزیز

    من وینوز ۸ دارم .مدتیه که خود به خود DNS از حالت اتومات خارج میشه و نمیدونم از کجا شماره دستی میگیره . وارد اینترنت نمیشه تا من مجدد اتوماتش کنم یا دستی بهش ۸٫۸٫۸٫۸ یا ۴٫۲٫۲٫۳ رو بدم اما امروز تو دانلود همش بهم گیر میده DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET

    امید

    سلام

    من وقتی مودم adsl رو کانفینگ میکنم برای گرفتن اینترنت به صورت wifi وقتی با گوشی یا لپتاپ به wifi این مودم وصل میشم صفحه اول گوگل رو باز میکنه یعنی خود موتور جستجوگر-بعد حدود ۹۹ درصد وب سایتها رو باز نمیکه ….!!!!

    در حالی که وقتی با گوشی تو play store گوگل میرم نرم افزارهارو دانلود میکنه

    مدل مودم= Leopard – LWS 515TN

    اینترنت رو هم از شرکت مخابرات اصفهان دریافت میکنم

    راهنمایی چه کنم

    لللک

    سلام با سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    سلام خسته نباشید . اول بابت مطلبتون تشکر 🙂

    مشکل من اینه ک حدوده یک ماهه ، با پایین و بالا رفتن آسانسور آپارتمان ، چراغ ADSL مودم قطع میشه و دوباره وصل میشه . بعضی وقت ها هم وقتی تلفن خونه زنگ میزنه اینجوری میشه . سرعت اینترنت ( downstream ) بعضی وقت ها ۱۴ مگه بعضی وقت ها ۱۲ بعضی وقت ها هم ۳ ! .

    علتش چیه ؟

    در ضمن ما به تازگی آسانسور نزاشتیم ! به تازگی هم تلفن نزاشتیم . پس کاری به این دو نداره .

    اینم مشخصات مودم و خط :

    Upstream : 875 kbps

    downstream : 12016kbps

    attenuation downstream :22

    attenuation upstream : 13

    SNR Margin Down Stream : 12.6

    SNR Margin Up Stream : 12.0

    Omid

    سلام خسته نباشید،اولین باره اومدم سایتتون

    اقا من برای یه مکانی رفتم مودم نصب کنم ولی هرکاری کردم انجام نشد کانفیگ نشد،

    مودم planet 3410 هستش

    سرویس نتشون هم برای بسیجه،سرویس معروفی نیست،

    میتونید راهنمایی کنید!؟

    Zahra

    سلام من یه سوال داشتم میخواستم بدونم من با اینکه هم ترافیک دارم هم سرویسم هنوز تموم نشده و مودم هم تنظیم هست چرا دو چراغ اینترنت و لینکم قطعه ؟؟؟؟لطفا کمکم کنید با تشکر

    المیرا

    ممنون از راهنمایی خوبتون مشکلم حل شد

    رها

    سلام من ای دی اس الم تو خونه وصله باگوشی کانکت میشم اما با لپ تاپ وصل نمیشه میشه باید بگین چیکار کنم؟اگه میشه ایمیل کنید برام ممنون میشم

    نادر

    باعرض سلام خسته نباشید ممنون میشم اگه کمکم کنید گوشی من اندرویده و بسته ی اینرنت همرااول رو خریدم ولی متاسفانه هیچ کدوم از مرورگرهام با این بسته وصل نمیشوند به محض نوشتن سایت ؛سایت رو رد میکنه باوای فای یا نت دیگر هیچ مشکلی ندارد در ضمن برنامه های تلگرام وواتس اپ و….بااین بسته همراه اولی هیچ مشکلی ندارد فقط مرورگرها

    خیلی ممنون از لطفتون

    افشین

    مودم من دلینک پورت دار هست بخاطراینکه گوشیها و تبلتهای خونم رو ساپورت کنم فقط کارت وایرلس بگیرم یا مودم را کلا عوض کنم و مودم وایرلس بگیرم لطفا راهنمایی کنید

    Sadegh

    نمایش علامت زرد رنگ روی خطوط وایرلس و وصل نشدن به اینترنت

    محمود سرداری

    با سلام یه مدوم سالم داشتم که استفاده میکردم یه مودم دیگه مخابرات بهم داد که نصب کردم. مودم قبلی رو گزاشتم تو کمد الان بردم فعالش کنم میگه خرابه تنظیمات نگه نمیداره. مشکلش چی میتونه باشه راهنمایی بفرمایید ممنون

    مهسا

    سلام ببخشید مودم و اینترنت مشکلی نداره منم با گوشی کانکت میشم ولی وقتی کابل مودو روبه کیس وصل میکنم اینترنت قطع میشه کابل رو هم عوض کردم بازم درست نشد میشه راهنماییم کنید؟

    وحید

    سلام این مراحل رو انجام دادم اما تو قسمت پینگ مینویسه

    ping4.2.2.4 is not recognized as an internal or external command,

    operable program or batch file.

    لطفا راهنمایی کنید رو اعصابمه

    مهدی

    ممنونم مرحله دو مشکلم حل شد

    سجاد خسروی

    با سلام و عرض خسته نباشید لطفا جواب بدین

    اقا من چند روزه اینترنتم وقتی با وای فای میرم وصله ولی وقتی با کتمپیوتر میرم قطعه وز صورتی که مودمم همه چراغاش درسته فقط کامپیترم با هر موزیلایی استفاده میکنمرنمیره لطفا کمک کنید وخواهش میکنم جواب را به ایمیلم ارسال کنید خدا خیرتان بده

    محمد

    عالی بودن راهنماییتون.مرسی

    فقط اگه مودم ما ازtp linkباشه همونDNCرو ک تو عکس نوشته رو بزنیم(۱۲۷…)؟؟فقط کمی زودتر جواب بدین ممنون میشم.

    مسعود

    سلام.ببخشید چرا با اینکه اینترنتم فعال ومیتونم ازش استفاده کنم ولینمیتونم صفحه ۱۹۲٫۱۶۷٫۱٫۱رو باز کنم.قبلا میشد.مودم من tp link

    سلام ممنون از راهنمایی تون

    من مودمم مشکلی نداره و با وای فای میتونم مار کنم ولی نمیدونم چرا با کامپیوتر نمیتونم ب اینترنت وصل بشم

    (حتی اون پنجره ی کوچکی ک پایین صفحه میاد و مربوط ب مودمه واسم نمیاد)

    اگه میشه کمکم کنید

    طاها

    سلام خسته نباشید….اقا اینترنت من خیلی کنده نمیشه باهاش هیچ کاری جز وب گردی بکنم….مشکل از مودم هست یا چیز دیگری؟….در ضمن سه چهار روزی میشه که اینتور شده…..لطفا کمکم کنید ادمین وب….مرسی

    نويد

    سلام. خسته نباشید. ممنون میشم راهنمایی کنید. من مودمم مشکلی نداره. وأی فأی گوشیم وصل میشه ولی رو لب تاپ علامت مثلث زرد هست و کانکت نمیشه. با کابل هم وصل میکنم همینطوریه. لطفا جواب بدید ممنونتون میشم

    سلام

    من یک مشکلیه که چند روز داره مارو اذیت می کنه،اینترنت مخابرات دارم و مشکلمم اینه که وقتی برای ۴،۵ ساعت از اینترنت استفاده نمی کنم اینترنتم قطع میشه در صورتی که چراغ adsl روشن هستش برای اینکه اینترنت دوباره وصل بشه باید مودم رو خاموش روشن کنم تا درست بشه این مشکل زمانی اذیتم میکنه که شبا رایگان هستش از ساعت ۴تا۹ صبح یعنی باید ساعت ۴ صبح بلند شم مودمو خاموش کنم روشن کنم تا درست بشه.به پشتیبانی مخابرات که زنگ میزنم هردفعه یک چیزی میگن خواهشن اگر می تونید راهنماییم کنید.

    اسم مودم tp-link

    nasim

    باسلام

    مودم من tplink8811هستش.حالا مدتیه که ریستش کردم میتونم تو اینترنت سرچ کنم اما چراغ اینترنت مودمم خاموشه دلیلش چیه؟

    ممنون.

    Diba

    با سلام و خسته نباشید

    من ویندوزم ١٠ هست و مودم d link دارم و اینترنت هم کار میکنه و همه چراغ ها روشنه حتى با گوشی به اینترنت وصل میشوم اما چند روز پیش در قسمت connection هاى لپ تاپ چند Ethernet أضافه دیدم و فکر کردم ویروس است و انها را پاک کردم و اینترتم بر روى لپ تاپ limited شد،و تمام مراحل شما را رفتم و درست نشد و مخابرات بهم گفت که از طریق device manager connection ها رو uninstall کنم و بعد scan کنم که برگردند و wifi و Ethernet برگشت اما هرکار میکنم اینترنتم در حالت limited مونده و وصل نمیشه خواهش میکنم کمکم کنید ممنون

    ابوالفضل

    سلام …. مودم من فعال شده اما چراغ اینترنتش قرمزه اشتراکم هم از اینترنت سبز گرفتم چی کار کنم که چراغش سبز بشه و بتونم به اینترنت وصل بشم ؟

    الهام

    سلام من اشتراک جدید گرفتم اما از روزی که اشتراکمو عوض کردم تمام چراغهای مودم سبز فقط چراغ اینترنت قرمز چکار کنم.فقط کاهی وقتها میتونم وارد صفحه تنظیمات مودم بشم وقتی که میشم مرحله آخر نمی تونتم تنظیماتو ذخیره کنم پیغام میده که وصل نیستید چکار کنم.

    هادی

    سلام من مودم D-link dsl 2640 uهستش مودم وای فایه

    مودم همه چیزش سالمه فقط وقتی چند دقیقه ازش استفاده نکنی نت قطع میشه باید مودم رو خاموش روشن کنی تا دوباره وصل بشه

    این راه حل که گفتید واسه کامپیوتر جواب داد ولی گوشی رو چکار کنم

    اقا امین(amin18)

    سلام اقا من همه چراغای مودمم سبز هستن(مودمم دی لینکه)وای فای کاملا کار میکنه ولی کامپیوتر اینترنتش کار نمیکنه با اینکه چراغا سبزن.بعضی شبا اینطوری میشه.ولی اگه مودمو ریست بکنم به محض اینکه روشن بشه تا ۱ دقیقه کار میکنه ولی بعدش دوباره کار نمیکنه.

    لطفا کمکم کنید میام میخونم اینجا

    اقا امین(amin18)

    اقا لطفا نظر قبلی منو جواب بدید مهمه

    kazem

    سلام .بعضی موقع ها اینستگرامم اصلا لود نمیشه در صورتی ک بقیه برنامه هام کار میکنه مشکل گوشیمم نیست چون با یه مودم دیگه انتحان کردم . میتونه مشکل مودم وای فای باشه؟؟

    کمک

    سلام خسته نباشید تروخدا کمک کنید من از طریق ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ وارد شدم و میخواستم ای بی رو عوض کنم وقتی تغییرش دادم دیگه ای بی به گوشی و لب تاب داده نمیشه یعنی بعد از زدن رمز وای فای مینویسه درحال دریاف ای بی ولی داده نمیشه لطفا کمک کنید

      نیما

      دوست عزیز راه پر طرف کردن مشکل شما reset favtory مودمتون هست که من پیشنهاد میکنم این کار رو با هاهنگی شرکت ارایه دهنده انجام بدید.

      نحوه ی reset factory

      پشت تمامی مودم ها سوراخ ریزی دیده میشه که فقط با سوزن میشه به داخلش دسترسی داشت.در این صورت اون سوراخ رو پیدا و سوزن ته گرد رو تا انتها(تا جایی که دیگر امکان جلورفتن سوزن نباشد،فشار دهید.

      حال مودم شما ریست شده و کار به مرحله ی اصلی رسیده.

      شما باید ابتدا برای وایرلس خود رمزی انتخاب کنید.

      (تاکید میکنم این کار رو تو اولویت قرار بدید چون به محض reset factory کردن مودم،وایرلس شما فاقد رمز میشه.پس اول رمزی رو براش بزارید.

      بعد از این که این کار رو انجام دادی با شرکت اریه دهنده ی سرویس اینترنت خود تماس بگیرید و ازشون بخواید در اسرع وقت فردی رو برای تنظیم دوباره ی کانفیگ مودمتون بفرستن.(اگر خودتون بلدید این کارو انجام بدید اما اگر به اندازه ی سر سوزنی هم شک داشتید کاری نکنید و فقط با شرکت تماس بگیرید امیدوارم مشکلتون حل بشه.

      ضمنا اینم بگم تنها کاری که فرد متخصص باید انجام بده وارد کردن مک آدرس گوشی شما،لپ تاپ شما،هر دیوایس اندرویدی یا آی او اس(مک آدرسشون)هست.

    behzad

    با سلام

    چند وقته یه مشکلی برام پیش اومده انم اینه که از وقتی پهنای باند اینترنت مخابرتم از ۲۵۶ به ۵۱۲ به صورت اینترنتی تغییر دادم هر چیزی که دانلود میکنم دچار مشکل شده یعنی فایل zip & RAR که اصلا اکسترکت نمیشن ویدیو هم هنگام پخش پرش داره نمیدونم ایراد از اینترنت هست یا چیز دیگه چون همه کار کردم حتی ۲بار ویندوز عوض کرم درست نشده

    فوق العاده کاربردی بود

    بالاخر اینمشکل ایکون زرده ویندوز و فهمیدم

    سلام.مدیر شبکه وای فای کاری کرده تااتصال گوشی ها ی تلفن همراه به شبکه وای فای با خطای مشکل اعتبار مواجه بشه.به نظ شما ایا میتوان انرا به طریقی هک کرده و متصل شد؟

    Mohammadali

    سلام خسته نباشید من مودمم کاملا در حالته نرمال قرار داره و دستگاه های دیگه هم کاملا تو اینترنت میرن ولی کامپیوترم نمیره و ارور DNS میده جمله ایهم که مینویسه اینه DNS_probe_finished_bad_config و با مختبرات هم تماس گرفتم و گفتن از طرف ما مشکل نداره

    با عرض سلام و خسته نباش

    ید بند یه ال ای دی ۳Dالجی۴۲دارم مودم بهش وصل میکنم تیکا میخوره میزنه که وصل شد ولی آی پی آدرس میخواد هرچیزیم که میزنیم نمیشه میشه راهنمایی کنید

    u

    من مشکلم اینه که چراغ اینترنتم خیلی چشمک میزنه مشکل چیست

    امیر

    سلام

    مشکل من حل نشد?

    با گوشی به وای فای وصل میشم و هیچ مشکلی نداره ولی سیستمم وصل نمیشه

    چیکار کنم

    پیکاسو

    سلااااااام خسته نباشید

    ببخشید من مودمم دلینک هستش ی مدت سیم تلفنا قطع بود بعد ک وصل شدن سیم تلفنا …مودمم علامت اینترنت رو نمیاره با ی مودم تی پی لینک خطمو امتحان کردم ک خوب بود اما مودمم علامتو نمیاره میشه راهنمایی کنید

    سالار

    سلام

    ما در محل کار ۴ سیستم به صورت شبکه به یک مودم وصل هستیم.در این بین سیستم من با اینکه شبکه اون فعاله و آی پی گرفته ولی صفحات اینترنت را باز نمیکند.

    کابل عوض کردم،ویندوز عوض کردم،کارت شبکه را عوض کردم ولی باز نشد و در همه موارد ایرادDNSمیگیره.

    آدرس dns شرکت ارائه دهنده خدمات را دادم باز هم نشد.

    سوالم اینه واقعا مشکل کجاست؟ ممنون

    reza

    سلام ببخشید من یه چند روزی هست مشکلی دارم وقتی رمز وای فای رو میزنم گوشی وصل نمیشه با همه ی گوشی ها هم امتحان کردم بعد رفتم رمز وای فای چک کردم دیدم رمز هم که عوض نشده پس اشکال از کجاست لطفا پاسخ بدید ممنون میشم

    !

    وحید

    من یه مودم وایرلس تهیه کردم ، اون رو کانفیگ کردم و با کابل lan به سیستم وصلش کردم و مشکلی نبود و به راحتی میتونم باهاش برم اینترنت برم، ولی وقتی با موبایلم شبکه های وای فای رو سرچ میکنم ، مودمم رو پیدا میکنه و حتی کانکت میشه ، ولی وقتی میخوام با موبایل برم اینترنت اصلا کار نمیکنه و انگار اصلا داده ای ارسال و دریافت نمیشه درحالی که با وایفای سرکارم اصلا مشکلی نداره مشکل از مودمه اینو مطمِئنم خواهش میکنم راهنمایی کنید

    ع

    سلام همه این راه حل مشکل مودم من نیست مشکل مودم من خاموش بودن چراغ وایرلس می باشد مودم من کار می کند نت دارد ولی چراغ وایرلس ان خاموش می باشد اگر می شود راهمایی کنید در ضمن این که این چراغ نسوخته است

    رضا

    با سلام کامپیوتر ما به اینترنت وصل میشود ولی لپ تاب به وایفا بعضی مواقع وصل میشود بعضی مواقع نه علت چیست ؟

    سلام من وقتی با تلفن خونمون حرف میزنم به مودم وصل میشم ولی وقتی تلفن رو قطع میکنم اینترنتن خاموش میشه

    سلام من مشکل قطع شدن خودکار وایرلس وایفا رو دارم به صورت هر یک ساعت یه بار طوری که باید دستی دکه وایرلس روشن کمک مشکل چیه ؟

    arian

    با سلام خسته نباشید من مودمم D-link هستش و کارهایی که شما گفتید رو انجام دادم ولی دو قسمت مخابرات و برود بند کانکشنم خاموشه و هر چه قدر هم سعی میکنم برم تو اینترنت نمیتونم خواهشا سریعا کمکم کنید

    Melika

    سلام ببخشید من با گوشی به وای فای وصل میشم

    نت من تو حالت نرمال بود ولی یهو رفت دیگه هم نیومد تو فهرست وای فای ها فقط اسم وای فای خودم نیست باید چیکار کنم!؟

    پگاه

    سلام ببخشید من ای پی مودمم رو نمیدونم چیکار کنم

    ali

    با سلام

    من چند روزی هست که فقط با IE می تونم وارد اینترنت بشم مرورگرهای دیگه مثل فایرفاکس و اپرا هیچ گونه ارتباطی با اینترنت برقرار نمی کنند من نه پروکسی دارم و نه از چیز شکن استفاده می کنم کانکشن وی پی ان را هم حذف کردم این نرم افزارها را هم پاک و دوباره نصب کردم حتی چیز شکن هم به اینترنت وصل نمی شود(الترا) IDM هم هیچ ارتباطی ندارد برنامه هایی که قبل از مشکل بودن را هم uninstall کردم ولی مشکل حل نشده من به صورت کانکشن به اینترنت وصل میشم لطفا منو راهنمایی کنید.

    محسن

    سلام.

    من مودمم و رمزش رو تغییر دادم با پی سی،بعد خواستم ببینم به چه طریق با گوشی هم میشه تغییر داد،وارد آیی پیم شدم و دیدم یکم طول کشید از مرورگر گوشی خارج شدم….حالا چراغ اینترنت خاموش شده و هرکاری میکنم روشن نمیشه 🙁

    ممنون میشم اگه کنکم کنین.

    علی

    مودمم چراغ سومش روشن

    نمیشه چیکار کنم

    لطفا راهنماییم کنید

    اصغر

    سلام من از طریق گوشی به اینتر نت متصلم ولی وقتی میخوام لبتاب رو به گوشی وصل کنم وصل میشه ولی به اینتر نت نمیره و اخطار میده ( احتمالا DNS سرور شما غیر فعال است ) لطفا راهنماییم کنین

      Mada

      سلام

      من مودم Dlink دارم ، چند وقتی هست که تو قسمت کانکشن لپ تاپم یه علامت ضربدر قرمز مباد و مفابل اسم مودمم لیمیتد اکسس زده… ولی از طریق گوشی و لپ تاپ دبگه میتونم وصل شم… مشکل لپ تاپ چیه؟!

    حسین

    ******با سلام. من ویندوز هفت دارم که دو تا اکانت(User) روش دارم.******

    مشکل اینجاست که فقط از طریق اکانت ادمین یا همون اکانت اول میتونم وارد اینترنت بشم و با اکانت دوم یا همون اکانت فرعی نمیتونم به اینترنت دسترسی پیدا کنم و خطای وصل نبودن به اینترنت رو میده.مشه کمکم کنید.

    ممنون****************

    afshin

    سلام مدتیه زمانی که فیلترشکن یا vpnرو خاموش میکنم اینترنت قطع میشه و بروزر ها کار نمی کنن تمام تنظیماتو بر گردوندم ولی باز تغییری نکرد ممنون میشم راهنمایی کنید

    حمید

    سلام

    درقسمت پایین سمت راست کامپیوتر علامت اتصال ب اینترنت تایید میشه ولی با کامپیوتر نمیتونم ب اینترنت متصل شم ممنون میشم کمکم کنید.

    Crystal

    سلام من سیم تلفن رو از دم کنتور هم کشیدم اما شدیدا تایم اوت دارم به طوری که یک بار پینگ میده ۱۱ بار تایم اوت !! مخابرات گردن نمیگیره میگه مشکل از خودتونه ؟ چیکار کنم ؟ این جریان آیپی چیه ؟ نمیشه آیپی ثابت بخرم ؟ بهتر نیست ؟ مشکل برطرف میشه ؟

    محمد21

    سلام و خسته نباشید

    من با کامپیوتر و کابل به مودم وصل میشم و مودمم tp-link هست و ۴ نفری ازش استفاده میکنیم من اوایل که کابل گرفته بودم هیچ مشکلی نداشت و قطع نمیشد ولی چند ماهی شده فقط اتصال کامپیوتر من قطع میشه و بقیه دستگاه ها و گوشی ها هیچ مشکلی ندارن وقتی اتصال در کامپیوتر قطع میشه چراغ اتصال من روی مودم فقط چشمک میزنه(چشمکی که بینش چند ثانیه فاصله هست نه چشمکی که نشون بده متصلم) و وصل نمیشه ولی بقیه چراغا و وسایل متصل کار میکنه، این مشکل فقط برای کامپیوتر من پیش میاد و وقتی کابلی که باهاش به مودم وصلمو درمیارم و جاش رو با سوکت های کناریش تعویض میکنم درست میشه و وصل میشه اما دوباره بعد از چند دقیقه (از ۵ دقیقه گرفته تا ۶۰ دقیقه) همون مشکل براش پیش میاد و منم همین کارو میکنم درست میشه گاهی اوقات هم بعضی از روزا این مشکل پیش نمیاد و بعضی اوقات بیش تر از ده بار تو روز تکرار میشه

    مشکل چیه؟ از کابله منه یا مودم؟ یا از اونجایی که ما چند نفره استفاده میکنیم کسی نویز میفرسته رو دستگاه من و اتصال منو قطع میکنه؟ کلافه شدم از بس این مشکل پیش میاد

    لطفا جواب بدید، احتیاج به کمک دارم

    پیام

    سلام.من تمام این راه کار هایی که گفتید رو انجام دادم ولی بازم تمام چراغ ها روشن میشن ب جز چراغ اینترنت. اینترنتم هم الان شارژ داره. میشه راهنماییم کنید

    علی نیکویی

    سلام

    من چند روز هست که سرویس رو از ۵۱۲ به ۸ مگ تغییر دادم قبلا خیلی قطع و وصلی داشتم ولی از وقتی از سر خط یه سیم جداگانه به مودم وصل کردم دیگه حتی یه بارم این مشکلو نداشتم تا اینکه با تغییر سرویسم به ۸مگ دوباره این مشکل رو دارم شرکت میگه که احتمالا از تلفن هست

    اگر از تلفن بود چرا قبلا این مشکل رو نداشتم و…

    لطفا راهنمایی بفرمایین

    علی

    سلام

    من چند روز هست که سرویس رو از ۵۱۲ به ۸ مگ تغییر دادم قبلا خیلی قطع و وصلی داشتم ولی از وقتی از سر خط یه سیم جداگانه به مودم وصل کردم دیگه حتی یه بارم این مشکلو نداشتم تا اینکه با تغییر سرویسم به ۸مگ دوباره این مشکل رو دارم شرکت میگه که احتمالا از تلفن هست

    اگر از تلفن بود چرا قبلا این مشکل رو نداشتم و…

    لطفا راهنمایی بفرمایین

    امین

    سلام . مشکل من اینه که از وقتی ویندوز ۱۰ نصب کردم .از طریق وایرلس به اینترنت متصل نمیشه.مودم رو میشناسه ولی no internet access و یک علامت تعجب کنار علامت انتن وای فای.

    از طریق Lan مشکلی ندارم و دسترسی به نت دارم.

    وقتی هم گه گوشی موبایل رو hot spot میکنم باز هم مشکلی ندارم و نت دارم.

    مشکل فقط اینجاست که موقع اتصال به مودم نت ندارم.

    درایورها رو هم حذف و نصب کردم .

    لطفا راهنمایی کنید.

    مودم: tenda w150d

    saeed

    درورد فراوان و خسته نباشید

    زمانی که ۲ نفر هم زمان به اینترنت من وصل میشن مودم من هردفعه ریست میشه و دوباره به حالت اول بر میگرده و از نوع وقتی دوباره وصل میشن ریست میشه نمیدونم علتش چیه ولی فکر نمیکنم اشکال از مودم باشه مثلا الان من با کامپیوتر کانکتم به اینترنت یه نفر دیگه وقتی با گوشی وصل میشه اینترنت چند ثانیه قطع میشه دوباره برمیگرده به حالت اول خیلی اذیت می کنه شما علتش می دونید ؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    MAMAD

    سلام

    آقا دمت گرم

    ایشالا هر چی از خدا میخوای بهت بده که مشکل مارو حل کردی

    reza

    سلام ببخشید میشه راهنمایی ام کنید من اینترنتم هر یک روز ی بار قطع میشه و باید مودم ریست کنم تا دوباره به کامپیوتر وص شه :جلوی نت ورک روی مدار وضیفه ی علامت زرد خطر میاد

    Leelee

    سلام خوبین؟یه سوال داشتم:من از مخابرات adslدارم مودمم از خودشونه یعنی هواویه برای استقاده از اینترنت نیازی به کانکشن سازی نیس وقتی وصل کنیم خودش تنظیم میشه ویندوز مم ۱۰ ه.اما یه مشکل ی برام پیش اومده چراغ اینترنت م روشن نمیشه و وقتی پشتیبانی تماس گرفتم گفتن که تنظیماش به هم خورده در صورتیکه من اصلا دستش نزدم و ببرینش جایی که سردر میارن درستش کنن ولی میخام خودم درستش کنم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

    Meraj

    سلام ، ببخشىد من پس از عوض کردن شرکت اىنترنتم چراغ DSL در wireless من روشن نمىشه با شرکتش تماس گرفتم گفت که باىد ۷تا۱۰روز صبر کنم من صبرکردم اما باز روشن نشد امروز روز ۱۱هست بهشون زنگ زدم گفتم گفتن که مشکل از سىم تلفنم هست من در خانه سه سىم تلفن دارم رو هر سه امتحان کردم سپس از کابل اصلى که در کنار در خانه م بود اسفاده کردم اما با استفاده از ان هم راه نىوفتاد به نظر شما من الان چىکار کنم؟

    رضاmm

    وافای کامپیوترمن به گوشی وصل نمی شه

    ebrahim

    سلام..

    من همیشه قطع و وصلی های خیلی زیادی دارم یعنی شاید در ۱ دقیقه چندین بار قطع و وصل بشه خیلی ناراحتم از این بابت لطفا راهنمایی کنید

    سلام.

    من تا همین اواخر بدون هیچ ناراحتی به اینترنت با رایانه وصل میشدم ولی چند روز پیش صبح که باز کردم دیدم به اینترنت اصلا وصل نمیشه هر کاری هم کردم.میشه بگین مشکل از چیه و چطوری برطرفش کنم؟لطفا به ایمیلم بفرستین خواهشا خیلی واجبه

    Milad

    باسلام

    ببخشیدمن روترم گاهی اوقات ipقبول میکنه و وارد تنظیمات روترم میشه اما گاهی اوقات ipروقبول نمیکنه راهنمایی کنیدممنون .مودم tp linkهست

    با سلام

    من سرعت نتم تا حدودی خوبه و توی صفحات وب و اپلود و دانلود مشکل ندارم

    مشکل من وقتی شروع میشه که وار بازی انلاین میشم.

    باگم هی کم و زیاد میشه

    هم ۱۹ میشه و چند ثانیه بعد به ۲۵۰۰ میرسه و بعد دوباره کم میشه ونمیشه بازی کرد. تا قبل از اردیبهشت مشکلی نداشتم میشه راهنماییم کنید.

    با تشکر

    تشکر

    عالی بود

    على

    سلام خسته نباشید

    من کامپویترم نشان میدهد که به اینترنت مودم توسط وایرلس وصل است و مودم هیچ ایرادى ندارد اما وقتى موزیلا یا اینترنت اکسپلور میشم وصل نمیشه مشکلش چى هست

    على79

    سلام خسته نباشید

    من کامپویترم نشان میدهد که به اینترنت مودم توسط وایرلس وصل است و مودم هیچ ایرادى ندارد اما وقتى موزیلا یا اینترنت اکسپلور میشم وصل نمیشه مشکلش چى هست لطفا پاسخ دهید

    احمد

    چراغ سوم از سمت چپ مودم (TP LINK)هرروز از ساعت ۸بعد از ظهر تا ۱شب قطع میشه (درکل روز وصله بجز این چند ساعت)زنگ زدم مخابرات میگه باید سیم کشی خونه رو چک کنی یعنی در واقع اونا نمیدونستن مشکل چیه اگه میشه کمک کنید الان ۲هفته هست این مشکل رو دارم. باتشکر

    سلام من ویندوزم رو دوباره نصب کردم الانم همه ی چراغ های اینترنت روشن و از گوشیم مشود به اینترنت وصل شد اما ویندوز به اینترنت وصل نمیشه؟؟؟؟

    سلام خسته نباشید،،تورو خدا راهنماییم کنید،من وایمکس موبین نت دارم،قبلا ازش استفاده میکردم،عاالی بود رفته بودم مسافرت خاموشش کردم الان امدم روشنش ک میکنم همه اون چراغ های لازم روشنه و خاموش نمیشه،ولی نمیدونم چرا سایتی رو باز نمیکنه،یعنی نت نمیده بهم اصلا،خاموش روشنش هم کردن،ریستارت هم کردم،هرکاری هرکردم به اینترنت وصل نمیشه،حجم هم دارم

    دیگ نمیدونم چیکار کنم،تورو خدا رهنماییم کنید،،ممنونم ازتون منتظر جوابتون هستم

    یا علی

    sss

    سلام خسته نباشید مودم من هر سه تا چراغش روشن جز چراغ وافای علت میشه بدونم؟!؟!؟!

    مهدی

    سلام

    ip مودم من ۱۹۲٫۱۶۸٫۲٫۱ است. می توانم پنگ داشته باشم ولی نمی توانم به مودمم وصل شوم برای انجام تنظیمات. البته به ایننترنت هم کانکتم .لطفا راهنمایی بفرمایید

    moein

    با عرض سلام

    اقا مشکل من اینه که پینگ داخلیم در حد معمول وقتی چیزی استفاده نمیکنم مثلا بازی انلاین که انجام نمیدم ثابته (۴۰ تا ۵۰) اما وقتی یه بازی انلاین انجام میدم یا یه سایتی باز میکنم به صورت عجیبی پینگ داخلی میره بالا به صورتی که تا ۷۰۰ -۸۰۰ میرسه و کم هم نمیشه تا موقعی که بازی یا سایت رو ببندم.

    مشکل از چیه؟ممنون میشم کمک کنید

    pari

    سلام

    بببخشید اینترنتم چراغ ADSL و اینترنتش خاموشه و روشن نمیشه…دیروز فیلترشکن Hotspot Shield نصب کردم و بعدش پاک کردم…و امروز ک کامپیوتر رو روشن میکنم بلافاصله چراغ هایی ک گفتم خاموش میشن و زمانیکه کامپیوتر رو خاموش میکنم دوباره روشن میشوند…ویندوزم xp هست و از تنظیمات نتش سر در نمیارم…بنظرم تنظیماتش با نصب فیلتر شکن بهم خورده ولی نمیدونم کدوم قسمتش باید برمو چه تنظیماتیرو اصلاح کنم…میشه راهنمایی کنید؟؟؟

    پدرام

    سلام. من گیمر هستم و وقتی تو گیم میرم از هر آی پی که پینگ میگیرم تایم اوت میده و ۵ ثانیه بعد ازینکه dc شدم دوباره وصل میشه! به پشتیبانی هم گفتم گفتن که از طرف ما مشکلی نداری. dns هم ست کردم ولی باز مشکلم حل نشد! اینترنتم شاتل مودمم meganet. احتمال اینکه مشکل از ویندوز باشه هست ؟

    Sogol

    سلام خسته نباشید. مرسی از اطلاعاتتون. اما لپ تاپ من به هیچ وجه به اینترنت وایرلس وصل نمیشه. Limited access هست

    هدیه مسعودی

    سلام

    خسته نباشید

    مودم من tp-link هستش

    الان دوروزه ک چراغ سومش ک همون چراغ اینترنتشه خاموشه

    من با پشتیبانی اینترنتم تماس گرفتم.هنوز حجم و روز دارم.

    تنظیمات رو هم اول رو حالت Bridge گذاشتم و با کابل وصل شدم به لب تاب.یعنی پشتیبانی به من گفت این کارو بکنم . و بعد از ۷ ساعت بذارم رو حالت pppoeتا چراغش روشن بشه.بعد از ۷ ساعت این کارو کردم و لی تغییری ایجاد نشد. الان لب تاب فقط با کابل وصل میشه و با وایفا چیز دیگه ای وصل نمیشه . میشه منو راهنمایی کنین>>؟؟

    emad

    من مودم زولتریکس دارم و بعد راه اندازی چراغ اینترنت ش هنوز قرمزه.لطفا راهنمایی بفرمایید

    میلادمایلی

    سلام.دوستان من مودمم گاهی اوقات چراغ اینترنت و شبکم ثابت نیست هعی قطع وصل میشه مودمو خاموش روشن میکنم درست میشه ولی دوباره چراغا خاموش میشن و اینرتنت قطع میشه ولی وقتی وای فای روخاموش میکنم واتصال کامپیوتررو قطع میکنم این چراغا ثابت میشن ولی وای فای که روشن میشه و گوشی متصل میشه دوباره چراغا خاموش میشن.هرکاریم که۲۰۲۰ گفته از مستقیم وصل کردن سیم تلفن تا… انجام دادم ولی درست نشد که نشد.لطفا اگه کسی میتونه ممنون میشم راهنمایی کنه واقعا اعصاب نمونده برام

    معصومه

    سلام.وقت بخیر

    من یه شبکه lan با بیست تا کامپیوتر دارم.یکی از کامپیوترها به اینترنت دسترسی نداره تو تنظیمات ip رفتم ولی نمیدونم چه ip باید دستی ست کنم .لطفا اگه میشه راهنماییم کنید.خیلی ممنونم از سایت خوبتون.

    سلام ببخشید من وایفام به گوشی وصل میشه ولی نمیشه باهاش کاری انجام داد یعنی مثل این میمونه که اینترنت نداشته باشم

    shina

    سلام

    جناب من با لپ تاب هسم به مودمه خودمون وصل میشم کار میکنه اما وقتی خونه کسی دیگ میرم با اینکه بازم کانکت میشه اما اصلا کار نمیکنه ؟؟؟

    خواهشااا کمکم کنید به ایمیلم بفرستید …

    مرسی

    آروین

    سلام من یه دانگل وای فای خریدم مدل w-net mini usb adaptor خیلی برام عجیه گاهی کاملا نرمال و عادی به اینترنت متصل می شم اما گاهی با این اینکه سیگنال وای فای کامل است به اینترنت متصل نمی شوم این مشکل خود به خود بوجود آمده و بعد ۱۰ دیقیه حل می شود و گاهی هم ایراد از dns می گیرد حال چاره چیست؟ چکار کنم؟! ممنون از از جوابتون

    مصطفی

    با سلام

    من با اینترنت خونه یک مشکلی دارم و اونم اینه ک دانود خوبی داره ولی برای اپلود کردن مثلا توی تلگرام یا هرجای دیگه یکمی مشکل سازه و دلبخواهی بعضی وقتا اپلود میشه و بعضی وقتا هم به زو ر !

    در صورتی که جایی دیگه اینترنت استفاده کردم و همچین مشکلی به هیچ وجه نبوده

    اینترنت ما هم از سیستم مخابرات هستش کمک کنید ممنون میشم

    fatima

    با سلام..کارت شبکه مودم بنده حذف شده و الان سی دی رو گم کردم و باید از یک سایت درایور رو دانلود کنم.میشه بگید از چه سایتی دانلود کنم ؟مدل مودم هم tenda D152 هست

    محمد

    سلام خسته نباشید

    یه دو سه ماهی هست اینترنتم قطع و وصل میشه نمیدونم مشکل چیه به پشتیبانی زنگ میزنم میگه خطتون مشکلی نداره کارشناس فرستادن میگه خطتون عالیه یه نویزگیر دیگم بزار سر راه مودم درست میشه ولی درست نشد که نشد نمیدونم مشکل از کجاس لطفا کمکم کنید ممنون

    آقا الان دو روزه که اینترنتم از صبح تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر خاموش و روشن میشه ولی بعد ساعت ۱۲ خودش خودکار درست میکنه باید چیکار کنم درست شه؟

    حبیبی

    سلام اسم مودم من tenda هست قسمت ادرس دهی چه شماره هایی باید بزنم؟همین اعدادی که تو عکس هست؟بعد با گوشی میتونم به وای فای وصل بشم اما با لب تاپ نه و این نوشته پایین اسم وای فای در لب تاپ هست

    The settings saved on this computer for the network do not match the requirements of the network

    لطفا اگه میشه زود جواب بدین

    maryam

    سلام.چراغای مودم ما اولیو چهارمیش روشنه ولی اون دوتا وسطیاش خاموشه.وقتی گوشی تلفنو برمیداریم وصل میشه ولی تا گوشیو میذاریم باز قطع میشه.به پریز اصلیم وصل کردیم بازم چراغای وسطی خاموش بود.خواهشا کمک کنید.

    sama

    سلام ، چند وقتی هست که چراغ adsl , ,اینترنت مودمم مدام خاموش روشن میشه مثلا در طول ۱۰ دقیقه ممکنه ۳ /۴ بار این اتفاق بیفته . ممنون میشم راهنمایی کنید

    mohammad

    salam modeme man bilion 5500W r3 hast

    mohammad

    salam agha man hame in karaE ke goftin ro anjam dadam bad modem ro khamosh roshan kardam ye 5min ms 100bod bedone time out bad yeho ye time out dad ms raft bala. vaghti inter net ro disable/enable mikonam 2 3 min ms 100 hast bad yeho mire bala momkene masalan chizi dar hale danlod update upload … bashe ?

    moahmmad

    ye nokte dg vaghti ba mobile ping migiram ms 4.2.2.4 hamash 120 hast vali vaghti be pc vasl mikonam yeho mire bala

    صابر

    سلام خدمت شما دوستان عزیز لطفا کمکم کنید …. من اینترنتم وصله ولی با این اررور رو قسمت وایرلس لب تابم رو به رو میشم و همش هنگام بازی آنلاین قعطی دارم ….. و مودمم micronet هست .

    اینم اررور : you might need to sign up with this network’s Internet Service Provider ( ISP ) to get access to the Internet

    Kosar

    سلام خسته نباشید

    من با ویندوز ۸ کارمیکنم

    اینترنت زده کانکت ولی بازم به اینترنت وصل نمیشه

    وضعیت مودمم نرماله

    لطفا راهنمایی کنید

    ممنون

    اقای اقایی

    با سلام

    من پری روز اینترنتم وصل شد تازه شروع به استفاده از سرویس صبانت کردم، روز اول عالی بود ن قطی ن افت سرعت تا این که صبح روز بعد بلند شدمو دیدم که قطعه گفتم یکی دو ساعته درست میشه ولی الان ی روزی هست که قطعه ب نظر شما مشکل از منه یا شرکت، چون همسایمونم صبانت داره برا اون قطع نیست، و گفت تا حالا هم قطعی ندیده

    لطفا کمکم کنید

    لایک

    پگاه

    سلام مودم من هواوی هس

    چه کنم

    مهسا

    باسلام مودمم ۴تا چراغش روشن حالت نرمال اما کانکت نمیشم ،کانفینگ کردم خاموش روشن کردم هرکاری که فکرشو کنید انجام دادم اما مشکلم حل نشده .

    Z_GH

    سلام، امیدوار بودم ایمیلتون رو پیدا کنم اما نشد…

    ممنون میشم کمکم کنین

    من با مودمم مشکل پیدا کردم، “Tp_link” هست. الان چند وقتیه که مشکل پیدا کرده، با لپ وصل می شه ولی با موبایل و تبلت نه. یعنی می زنه “connected” اما عمل نمی کنه. مثلا پیاما ت تل نمیره، اینستا باز نمیشه مرورگرا خطای اینترنت وصل نیست می دن و …

    واقعا نمی دونم چیکار باید بکنم، اشکال از موبایل و تبلت نیست با وای فای های دیگه کار می کنن اما با این مودم نه.

    به پشتیبانی هم زنگ زدم، گفتن که تبلتت و مودم و بردار بیار فلان آدرس. ولی قبلش گفتم شاید بشه از طریق راهنمایی ها شما به نتیجه برسم…

    مرسی، ببخشید ک وقتتون و گرفتم

    KourosH

    سلام شاد و سرزنده باشین

    ی هفته ای میشه ک مودم من مشکل پیدا کرده قبلا بدون هیچ مشکلی ساعت ها کار میکرد، ولی ی هفتس ک مودم هی قطعو وصل میشه….زمان قطع هم متغیر نیس همیشه ی زمانه ک حدودا ده دقیقه ده دقیقه،، زود هم وصل میشه ولی رو مخه خدای یگ نمیدونم چیکار کنم یهوی اینجوری شد.. راهنمای کنین ممنون میشم

    ZX

    سلام سایت خیلی خوبی داری ممنونم فقط من یک مشکل دارم من وای فایم TP_LINKهستش ولی چراغ ADSL همش خاموش و در تعجب فقط صبح ها و وقتی اون چراغ ADSL روشن بهشه دیگه اینرنت وصل میشه کمکم کنید چراغ چراغ اصلان روشن نمیشه ممنون

    فرهاد

    باسلام وخسته نباشید بزرگوار مودم تی پی لینک دارم چراغ اینترنتش روشن نمیشه همه تنظیمات مودمودرست انجام دادم ولی بازم روشن نمیشه

    امیر

    سلام من ویندوز لپ تابمو عوض کردم باوای فای بی سیم کانت میشم ولی هیچ برنامه ای باز نمیشه انگار اینترنت ندارم در ضمن با گوشی راحت کار میکنم

    مریم

    سلام من مودمم اکثرا چراغ اینترنتش خاموش روشن میشه مخصوصا صبح تا یازده و شب یازده به بعد انگار اینترنت ندارم اصلا مال مخابراته اونجا میگن هیچیش نیست از طرف ما به نظرتون چشه بخدا دارم دیدونه میشم لطفا کمکم کنین

    محمد

    سلام

    مدتی است جستجوگرهای من کار نمی کنندن نه فایرفاکس و نه اکسپلورر! فقط سایت هایی که قبلا ذخیره کردم باز می شوند و لاغیر

    کد خطا هم این است:

    SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

    ممنون

    تشکر از مقاله خوبتون کاش از قطعی و وصلی های متوالی وای فای هم میگفتین

    Ali

    با سلام وخسته نباشید

    مرور گرای من دچار مشکل شدن هیچ سایتی هم باز نمیکنن میگه اشکال هنگام باز گیری ولی لپ تاپ م نت داره چیکار کنم تشکر

    سامی

    سلام.ممنون از سایت خوبتون.امیدوارم این مشکل من به دست شما درس بشه.من دوتا ۲ بازی میکنم ولی چند روزیه قطعی زیاد دارم وچراغ مودم و adsl خاموش میشه روشن میشه جندین بار تکرار میشه با پشتیبانی تماس گرفتم گفتن مشکل از سمت ما نیست سرور بازیم مشکلی نداشت چون دوستام پلی میدادن گفتن ما مشکلی نداریم حسابی کلافه کرده منو این مشکل لطفا کمک کنین ممنون میشم.

    شاهین

    سلام من اینترنت Adsl شرکتی گرفتم و اون شرکت usernameوPasswordرو داده و من مودممو راه اندازی کردم حالا ک روشنش میکنم جراغ Adslواتصال ب شبکه خاموشن و روشن نمیشن نماینده شرکته ام گفته مشکل مخابراته ک هنوز رانژه نکرده نظر شما چیه بخدا گیج شدم

    رضا

    salam mishe tanzimate ip 80.66.185 ba sunbet /8 , yani default getway va tanzimate dns esho begid mamnon, modem ham nemidonam rastesh,

    سروش

    سلام خسته نباشید

    مشکل من اینه که ارور میگه کابل اینترنت وصل نیست /

    یهویی قطع شد یه ضربدر روش داره

    سروش

    سلام

    پینگ گرفتم این شد یعنی چی

    WIRELESS NETWORK حذف شد

    چیکار باید بکنم؟

    Amir

    سلام مودم من یه مشکل داره تو تایم نامنظم چراغای روش کم رنگ میشه ولی خاموش نمیشه حتما باید روشن خاموش کنم تا درست شه اونم دوباره همونجور میشه میشه مشکلمو حل کنین مدلش تی پی اینکه ممکن نیست از اداپتور باشه

    وحید

    اقاجان من نگفتم با کامپیوتر،مشکل من با گوشی اونم سیستم اندروید،یهویی بهم ریخته،میخام خودم درشتش کنم

    علی

    با سلام – چراغهای مودم در حالت نرمال است و مودم را به یک هاب ۴۸ پورت وصل کرده و شبکه راه اندازی کرده ام . مشکل اینجاست که برای شروع استفاده از اینترانت باید مودم را ریست نمایم تا بتوانم به سایت ها وصل شوم .با تشکر

    ناشناس

    با سلام – چراغهای مودم در حالت نرمال است و مودم را به یک هاب ۴۸ پورت وصل کرده و شبکه راه اندازی کرده ام . مشکل اینجاست که برای شروع استفاده از اینترانت باید مودم را ریست نمایم تا بتوانم به سایت ها وصل شوم .با تشکر

    آریا

    سلام من اینترنت دارم از شرکت تی پی لینک چجوری بفهمم اینترنتم کی تموم میشه یا چقدر توش مونده؟

    m

    سلام یه مشکل خیلی رو اعصاب با مودم billion bipac 5400w دارم که دیوایس های دیگه که وصل میشن هیچ مشکلی پیش نمیاد ولی وقتی با لپتاپ وبگردی یا دانلود میکنم مودم خودکار ریستارت میشه و وقتی روشن میشه dsl سبز و ثابت میشه ولی internet قرمز میشه و کلا با بریج میشه وصل شد مگر اینکه مودم رو چندین بار ریستارت کنم تا لینک بگیره

    احمد

    سلام من یه مودم zenetدارم که وقتی به اینترنت وصل میشم گوشی تلفنم قطع میشه. می تونین راهنمایی کنین چیکارکنم؟با مددم قبلیم که tp linkهس مشکلی ندارد و تلفن خونه کار میکنه

    mahdi

    سلام من انترنتم مخابراته اردبیله که الان یه ۳ماهی میشه که از هر ۱۰دقیقیه یه بار قطعی اینترنت دارم که در هنگام قطع شدن نتم چراغ مودم خاموش همون جور ۴تا چراغش ثابت میمونه اما بازم اینترنتم اون موقع قطعه وتا اینکه مودمو رستارت نکنم درس نمیشه این روند ادامه داره وتا … دیگه کلافه شدم به قرآن 😐 لطفا” یه راهی واسم پیدا کنین یا یکم راهنمایی کنین آی دی تلگرامم

    https://telegram.me/AqaHosen

    mmm

    سلام خسته نباشید . من مشکل بزرگی دارم، گوشه ی سمت راست روی آیکن اینترنت ک کلیک میکنم هیچچچچچ کانکشنی نمیاد…. میشه لطفا کمکم کنید؟

    erfan

    سلام روز یخیر

    چندوقتیه که مودمم وقتی روشن میشه چند دقیقه کار میکنه اما بعدش چراغ wlan خاموش میشه…با شرکتش تماس گرفتم میگن مشکل از مخابرات هم نبوده و مشکل از خونس…مودمو رو پریزهای دیگه هم امتحان کردم درست نشد و فقط هم برای تلفن اسپیلیتر وصله و مودم مستقیم به خط وصله…منتظر نظرتون هستم

    erfan

    سلام روز یخیر

    چندوقتیه که مودمم وقتی روشن میشه چند دقیقه کار میکنه اما بعدش چراغ wlan خاموش میشه…با شرکتش تماس گرفتم میگن مشکل از مخابرات هم نبوده و مشکل از خونس…مودمو رو پریزهای دیگه هم امتحان کردم درست نشد و فقط هم برای تلفن اسپیلیتر وصله و مودم مستقیم به خط وصله…منتظر نظرتون هستم (اگه به ایمیلم جواب بفرستید بهتره)

    مهرداد

    با سلام

    اینترنت بنده حجمی ۵۱۲ هستش و سرعت دانلود با idm درحدود ۴۷۰ هست من قبلا سرعت دانلود idm را به ۳۵۰ محدود می کردم و با ۱۲۰ کیلو بیت باقیمانده به وبگردی می پرداختم حتی موقع استفاده از فیلتر شکن بعداز نصب دوباره ویندوز این بار idm با سرعت ۳۵۰ دانلود میکنه ولی در موقع وبگردی خطاهایی ملنند proxy dns firewall وغیره روی میدهد درحالی که قبلا این گونه نبود به غیر از مرورگر و دانلود منیجر برنامه های دیگری نصب نمیکنم و اپدیت ویندوز و غیره نیز غیر فعال هست مشکل از کجا است لطفا جواب را به ایمیلم بفرستید با تشکر

    م.خ

    با سلام

    اینترنت بنده حجمی ۵۱۲ هستش و سرعت دانلود با idm درحدود ۴۷۰ هست من قبلا سرعت دانلود idm را به ۳۵۰ محدود می کردم و با ۱۲۰ کیلو بیت باقیمانده به وبگردی می پرداختم حتی موقع استفاده از فیلتر شکن بعداز نصب دوباره ویندوز این بار idm با سرعت ۳۵۰ دانلود میکنه ولی در موقع وبگردی خطاهایی ملنند proxy dns firewall وغیره روی میدهد درحالی که قبلا این گونه نبود به غیر از مرورگر و دانلود منیجر برنامه های دیگری نصب نمیکنم و اپدیت ویندوز و غیره نیز غیر فعال هست مشکل از کجا است لطفا جواب را به ایمیلم بفرستید با تشکر

    فاطمه

    سلام خسته نباشید.تورو خدا کمکم کنین

    من تا یکسال پیش از مودمم استفاده میکردم و هیچ مشکلی نداشتم.یه مدت قطع کردم ولی بعدا که اومدم وصل کنم دیگه هیچوقت وصل نشد.چراغ پاور روشنه و دی اس ال چشمک زن.سیم و اتصالات داخلی رو همه چک کردم هیچ مشکلی نداره.بیرون هم چندتا جا امتحان کردم بعضی جاها روشن شده بعضی جاها همون چشمک زنه.دیگه کلافه شدم کمکم کنین ممنون میشم.

    کیا

    با سلام

    چراغ اینترنت من روشن نمی شود . ولی اینترنت من وصل است . چراغ هم نسوخته است. چرا

    حامد

    جناب خسته نباشید من با گوشی به مودمم اتصال برقرار میکنم ولی کامپیوتر مشکل داره کلا کیج شدم

    اکبر

    سلام چندروزی میشه چراغ های مودمم روشنه ولی وصل نمیشه وباید استنبای کنم هرروز تاوصل بشه به اینترنت??به نظرتون مشگل ازکجاست

    najme khosravi

    با سلام.بنده توسط کابل نمیتونم به اینترنت وصل شوم و با وایرلس مشکلی ندارم.دو سه تا کامپیوتر و همچنین کابل رو امتحان کردم نشده علت از چی میتونه باشه؟

    ممنون

    امیر

    سلام.

    اینترنتم در حالت عادی خوبه ولی تا چیزیو دانلود میکنم چراغ اینترنت قرمز میشه!!!!

    دلیلش چیه؟؟؟؟

    cjb

    سلام

    در قسمت network and sharing Center کامپیوتر به مودم یا همون عکس نیمکت مانند وصل میشه ولی به اینترنت وصل نمیشه.درحالی که با گوشی و تبلت میشه به اینترنت وصل شد.چراغ مودم که نشان میده کامپیوتر وصل هست هم روشنه ولی تو کامپیوتر به اینترنت وصل نمیشه.

    لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    سلام ممنونم از سایت خوبی که دارید موفق باشید

    علی

    مودم من روزی بیش از ۴۰مرتبه اتوماتیک خاموش و روشن میشد.یعنی چراغ adsl خاموش و روشن می شد و دوباره وصل می شد اول فکر می کرد چون طرح اینترنت رو عوض کردم خطمون ظرفیت سرعت نداره.تمام راه های ممکن رو رفتم.تا اینکه در تنظیمات مودم تیکipv6

    رو برداشتم.الان دیگه مودم خود به خود خاموش و روشن نمیشه.و سرعتش هم خوبه.

    سلام و تشکر-ممنونم.یا حق.

    مریم

    باعرض سلام وخسته نباشی.اینترنت سیستمم قطع شده وای پی مودم رو هم ندارم .لطف میکنید راهنماییم کنید.

    Ghaffary

    سلام، من رو ویندوز نورتون نصب کردم،بعد از چند روز اتصالم به گوگل قطع شد،نرم افزار را uninstall کردم، تمام فولدر ها و رجیستری پاک کردم، تنظیمات مرورگر و فایروال هم چک کردم، اما بازم به گوگل وصل نمیشه، پینگ دارم، بعضی سایت هارو بعضی مواقع باز میکنه، بعضی مواقع نه،باید چکار کنم؟

    ممنون

    احمد

    با سلام

    بنده میخاستم در مودم خود تنظیم پورت کنم یعنی port forwarding کنم

    ولی وقتی وارد مودم میشوم و در قسمت Advanced

    Setup و در بخش NAT جلوی NAT Status

    نوشته است Deactivated .

    این مشکل از چیست چطورری برطرفش کنم

    مودم بنده

    tp -link td-8817

    mehrangiz

    سلام.ببخشیدمن چراغای وای فای همه روشنه ولی روی علامت وای فای مثلث زرده.وبا کابل اینترنت وصل میشه.به ۲۰۲۰زنگ زدم گفت برم نتورک اند شرینگ و…همه ی اونکارارو کردم. نشد.بعدگفت اگه نشد زنگ بزنین حتما از تنظیمات مودمه.درسته؟؟میتونین توضیح بدین که خودم همینکاروبکنم؟؟

    عرفان

    با سلام من وقتی مودم که با سیم وصل می شه رو به لپ تاپ وصل کردم که وقتی میرم تو هر مرورگری سر چ می کنم آون گزینه هارد میره اما فقط میتوانم به یخ سایت وارد شم سایتی دیکه نمی تونم برم بعد این مشکل وقتی رخ داد که ویندوزمو از سون به ۱۰ تغییر دادم لطفا به سوال من پاسخ بدید ممنون

    ناشناس

    سلام من وقتی میام فایل یا عکسی رو ارسال کنم مثلا برای ثبت نام کنکور تا روی دکمه ارسال کلیک میکنم اینترنت قطع میشه مشکل چیه؟؟؟؟؟؟

    سلام لطفا کمکم کنید اینترنتم مشکل پیدا کرده از ای دی اس ال مخابرات استفاده میکنم ولی بعضی سایت ها رو باز میکنه بعضیا رو نه یعنی اکثرشون رو باز نمیکنه با فیلتر شکن باز میکنه فقط گوگل و چند سایت رو باز میکنه همینجا هم با فیلتر شکن باز کرد خدمات دهنده هم میگه مشکل از سایت هاست اخه مگه چند سایت مشکل دارن؟این روش شما رو هم انجام دادم رفع نشد چیکار کنم؟

    آقا

    واقعا دمتون گرم

    احسنت

    عالی بود

    مسعود

    با سلام مودم من با کابل به pc وصله بدونه هیچ قطی ولی با گوشی که وصل میشیم همش دیسکانک میشه مودم مدل تیپلیک ۸۸۶۰هستش

    Samad

    سلام آقای اعلم الهدی من خواهش میکنم التماس میکنم پاسخ منو لطف کنید بدید من الان تقریبا ۶ سال هست که از مخابرات اینترنت دارم و جز روانی شدن در اثر قطعی های مکرر نسیبم نشده من آنچه که میتونه مشکل قطعی شدن باشه تست کردم حتی مودم عوض کردم و سیم کشی عوض کردم و حتی مودم رو سر سیم اصلی مخابرات وصل کردم و باز هم پریشان حالیو درماندگی انقدر پیگیری هم کردم که یکی از کارکنان مخابرات گفت پورت شمارو عوض کردیم ولی اثری نداشته من میخوام بدونم این چه نوع مشکلی هست آیا برطرف شدنی هست؟ بخدا یه بار میخواستم گریه کنم دیگه. آیا مشکل از سیستم و زیرساخت مخابرات شهر ماست؟ لرستان_ازنا. ممنون از پاسخ هایی که با صبوری به سؤالات دیگران میدین

    ريحانه

    سلام

    من تو محیط کارم اتاقمو عوض کردم الان اتاق جدیدم نمی تونم به شبکه متصل بشم

    کابل که می زنم به سوکت ایکن شبکه ضربدر هستش راهنمایی کنید لطفا

    محمد

    سلام و خسته نباشید.

    یه سوال مهم داشتم.

    من از اینترنت شرکت مخابرات استفاده میکنم.

    دو روزه بدون فیلتر شکن نمیتونم وارد هیچ سایتی بشم(حتی گوگل)

    ولی مطمعن هستم که اینترنت دارم(حتی تلگرام هم میتونم برم)

    باچند تا گوشی و کامپیوتر هم امتحان کردم ولی بازم سایت ها رو باز نمیکنه… .

    میخواستم بدونم چرا اینطوری شده؟!

    ممنون میشم سریع و کامل توضیح بدید.

    و میخواستم بپرسم احتمال داره که شرکت مخابرات مودم رو فیلتر کرده باشه تا نتونیم سایت بریم یا نه؟

    اگه میشه جواب رو به ایمیل من ارسال کنید

    متشکر از لطفتون

      جمال

      سلام و خسته نباشید.

      یه سوال مهم داشتم.

      دو روزه بدون فیلتر شکن نمیتونم وارد هیچ سایتی بشم(حتی گوگل)

      ولی مطمعن هستم که اینترنت دارم(حتی تلگرام هم میتونم برم)

      باچند تا گوشی و کامپیوتر هم امتحان کردم ولی بازم سایت ها رو باز نمیکنه… .

      میخواستم بدونم چرا اینطوری شده؟!

      ممنون میشم سریع و کامل توضیح بدید.

      اگه میشه جواب رو به ایمیل من ارسال کنید

      متشکر از لطفتون

    اسماعیل

    سلام.من تمام مراحلی ک گفتین روانجام دادم ولی بازم لپ تاپم ب نت وصل نمیشه….

    Samad

    شما انگار اصن نمیخواید جواب بدید

    علیرضا زینلی

    سلام.من وقتی کابل اینترنت رو به کامپیوتر وصل میکنم تا زمانی که منوی استارت باز نشده چراغش روشن میشه ولی تا میاد توی ویندوز چراغ اینترنت پشت کابل و خود adsl خاموش میشه.این رو چه بایید کرد داداش؟

    وحید

    سلام خسته نباشید من مودم iplink خریدم . تمام تنظیمات رو درست انجام دادم اینترنت متصل میشه ولی بعد از حدود ۴۰دقیقه ارتباط اینترنت قطع میشه ولی مودم نرمال وقتی که خاموش و روشن میکنم درست میشه ولی بعد دوباره ۴۰دقیقه بعد دوباره همین اتفاق میفته ممنون میشم راهنماییم کنید.

    سلام ما دریک اداره یک شبکه خانگی داریم که بایک سویچ و یک روتر هر دوساعت یک بار اینترنت قطع می شود باید روتر را رسیت کنیم تا اینترنت وصل بشه انگار اون مودم هنگ می کنه .. ممنون میشم راهنمایی کنید

    وحید

    سلام

    مودم من در ساعتی که طرح اینترنتم عوض میشه (ساعات دانلود شبانه) قطع میشه و باید برای اتصال مجدد یکبار خاموش و روشن بشه.میخواستم بدونم مشکل از کجاست و چه باید کرد.

    ممنون

    maede

    سلام ببخشید مودم من tplink و الان دو روزه فقط در حالت bridge به نت وصل میشم.چراغ اینترنت مودمم هم خاموشه. میشه راهنماییم کنید؟

    با مخابرات تماس گرفتم گفتن ایراد از مودمه. اما مودم رو تازه یک ماهه خریدم

    ناشناس

    سلام

    در ویندور ۱۰ در حال کار کردن با کامپیوتر یهویی میره تو انترنت تقریبا هر ۱۵ دقیقه یه بار میره تو انترنت

    علی

    سلام من یه روز سیستمو روشن کردم دیدم کلا نت قطع. ولی وای فایش وصله و تمام چراغ مودم نرمال. طبق متن بالا پیش رفتم به پروتکل ورژن چهار که رسیدم تمام فیلد ها خالیه. باید چه کنم؟

    ممنون از راهنمایی

    ناشناس

    dns modem huawei چیه؟

    فرهاد

    سلام مودم من چهار پورته هستش و هر چهارتاش کابل لن رو وصل می کنم هیچ کدومش کار نمی کنه یعنی قطع و وصل میشه راه کارش جیه لطفا راهنمایی کنید

    عدنان

    سلام
    ببخشین وقتی من با گوشی به اینترنت وصل میشم برروی علامت وای فای ناگهان یک علامت سوال افتاده واینترنت گوشیم قطع میشه در حالی که مودم به صورت معمولی و خوب کار میکند

    213

    با سلام
    من مودم ایسوس دارم. کامپیوترم از طریق کانکشن برودبند pppoe به اینترنت وصل میشه. و گوشی و تبلتم بااین که به وایرلس مودم وصل میشن اما اینترنت نمیرن؛چه کامپیوتر روشن باشه و چه نباشه. چطور باید اینو حل کنم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    ناشناس

    سلامDNSسامسونگ رو میخواسم

    saleh

    با سلام من شاتل دارم . من معمولا دانلود رو واسه شب میزارم و صبح فردا ور میدارم ولی جدیدا بعد از چند دقیقه ارتباط لبتابم با نت قطع میشه اگه میشه راهنماییم کنید

    احسان

    سلام.

    من یه مودم تی پی لینک TD -w8901Gدارم

    مودمو که روشن میکنم چراغ WLAN روشن نمیشه.ولی بقیش مشکلی نداره و میتونم با سیستم وصل بشم

    درضمن تو قسمت تنظیمات مودم هم که میرم قسمته مربوط به WLAN حذف شده
    ضمنا فریمورشو عوض کردم ، ریست تو فکتوری هم کردم ولی بازهم حل نشد…

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    matin

    سلام روز بخیر من برای وارد کردن یه مک جدید نمیتونم وارد تنظیمات وایرلس بشم کد ادمین را میزنم اما قبول نمیکنه باید چیکار کنم . ممنون

    f

    خدا به راه راست هدایتت کنه
    نمیشد بالای عکس مینوشتی dns شبکه خودمون رو باید وارد کنیم.من از شما رو وارد کردم الان وارد شبکه که میشم پیغام میده

    هادی

    مودم من winlinkاست dns چی وارد کنم

    ناشناس

    سلام
    یعنی واقعا باید بگم دست مریزاد
    بعد از دو هفته بن بست اینترنتی، با این روش اینترنتم باز شد
    واقعا ممنونم

    سعید

    سلام برای اتصال اینترنت مودم رمزاینترنت دریافت کردم ولی موقعی که واردتنظیمات مودم میشم و یوزر و رمزاینترنت پسورد واردمیکنم چراغ اینترنت روشن نمیشه تمام مراحل به درستی انجام دادم چندبارهم چک کردم ولی نبایدمشکلی باشه ولی هیچ تعغیری نمیکنه وفقط چراغ powerو LAN به صورت ثابت روشنه وهیچ تعغیری نمیکنه وبه شکل ثابت با بیست بیست تماس گرفتم گفتن رمزدادیم بایدفعال بشه بامخابرات تماس گرفتم میگن امروزیافردافعال میشه دراین جورمواردخودشون بایدبیان نصب کنندولی این کارانجام نمیشه ومیگن ما رمز دادیم واردکنیدمیخاستم دراین موردراهنماییم کنیدفقط چراغ power و LAN به شکل ثابت روشنه وچه رمزبدیم یانه فرقی نمیکنه باتشکر

    علیرضا

    با عرض سلام
    من از اینترنت مخابرات استفاده میکنم. مودم قبلی که داشتم سوخت و به جاش یه مودم تی پی لینک w8961ND گرفتم. مسئله ای که وجود داره اینه که مودم تقریبا ازساعت ها ۴ غروب تا فردا حدود ساعت ۱۰ صبح قطع میشه و من درست رسی به اینترنت ندارم. با مخابرات هم تماس گرفتم میگن مشکل از سمت ما نیست، یا سیم کشی مشکل داره یا تلفن بی سیمتون نویز میندازه. سیم کشی اگر مشکل داشت باید مودم قبلیم هم اینطور میشد. تلفن خونه رو هم تو این ساعت که جمع می کنیم بازم اتفاقی نمیوفته. نمیدونم باید چه کار کنم!
    ببخشید یکم طولانی شد…

    دانیال

    سلام خسته نباشین اقا این نت من هی قطع ووصل میشه به پشتیبانی هم زنگ زدم میگن از خظ تلفنتونه میگن نویز شدید داره خطتون ولی من وقتی از های وب نت داشتم اصلا از این مشکلا نبود نت فعلی من یوز نت هستش هی چراغ مودم خاموش میشه مودمم تی پی لینکه دو سه دیقه وصله بعد دوسه دیقه قطع میشه لطفا کمکم کنی باتشکر

    m

    سلام خسته نباشید
    لبتاپ من به هیچ مودمی و وای فایی وصل نمیشه چندروزیه ک این مشکل پیش اومده با هات اسپات گوشیمم نمیشه کلا
    راهنمایی کنید لطفا

    من همین مشکل پیدا کردم فقط با لپ تاپ چند دقیقه به اینترنت وصل هستم بعد داخل سایت ها نمى شه اما دستگاه هاى دیگه به اینترنت وصل مى شم، عجیبه وقتى با این لپ تاپ به اینترنت وصله و داخل سایتى هم نمى ره بقیه دستگاه ها هم نمى توانند به اینترنت وصل بشن، تنظیمات خیلى اعداد مختلف تو Ip هم دادم اما فایده نداره

    مهت

    من همین مشکل را دارم و بعد دو سه دقیقه قطع مى شود و جالبه وقتى اینترنت لپ تاپ ام وصل باشه اما نمى تواند وارد سایت ها شود بقیه دستگاه ها هم ارتباطشون با اینترنت قطع مى شه و حتما باید اینترنت لپ تاپ ام را قطع کنم. حتى لپ تاپ ام را به اینترنت خط موبایلم وصل مى کنم بعد مدتى کم قطع مى شه!

    سایت خوب و پرمحتوایی دارید ممنون مشکلم حل شد

    نیما

    سلام من از اینترنت گوشیم واسه سیستمم استفاده میکنم برنامه هایی مثه تلگرام رو میتونم اجرا کنم و مشکل اینترنتی هم ندارم اما واسه خود سیستم نت ندارم مثه گوگل کروم و برنامه های خود سیستم که نیاز به اینترنت دارن

    سحر

    سلام دستگاه من چراغ سومی روشن نیس وتنظیمات لازم داره چیکارش کنم لطفا راهنمایی کنید

    سحر

    سلام من دستگا تی پی لینک چراغ سوم از چپ روشن نمیشه تنظیمات میخاد ولی من نمیتونم ممنون میشم راهنماییم کنید

    امیررضا

    منظور از DNS چیه و باید از کی بپرسم از مخابرات؟

    ممنون اطلاعات خوبی بود

    سلام خسته نباشید چرا من نمیتونم از طریق نتوورک کامپیوتر برم به اینترنت وایرلس کامپیوترم ضربدرش رفته اما اینترنت میرم میگه شما به اینترنت وصل نیستید مشکل از کجاست راهنمایی کنید

    جاسم

    سلام خسته نباشی چراغ اینترنت روشن نمیشه می توانید راهنمایی کنید مشکل کجاست ممنون میشم

    زهره جلالی

    سلام
    مشکل من اینه که وقتی با سیستمم(win xp)وارد هر سایتی میشم اینترنت قط میشه،ینی علامت وای فای کلا میره
    میتونین راهنماییم کنین؟

    ابوذر

    سلام من یه مودم تی پی لینک ۸۱۵۱ دارم شارژرش گم شده یه شارژر متغیر۳-۱۲ ولت ۱ امپر خریدم براش روشن میشه اما چراغ ای دی اس ال روشن نمیشه به اینترنت وصل نمیشم علت؟

    صالحی

    باسلام خسته نباشی چند وقته سرعت انترنت من خیلی کم شده یک فیلم اگر بخواد ببینی کلی طول میکشه باز بشه و هی قطع وصل میشه اگر امکان داره راهنمایی کنید راه سرعت دادن به انترنت را مودمم tp-linkواز ای دی سل مخابرات انترنت دارم

    محمد

    وایرلس لبتابم وایفای مودم رو پیدا میکنه متصل هم میشم ولی داده ای منتقل نمیکنه!
    چی کارش کنم ؟
    ولی وقتی کابل رو وصل میکنم همه چیز درسته !
    برای استفاده از اینترنت گوشی هم همین وضعیته!

    میلاد

    سلام ویندز لپ تاپ من ۸ هست و یه چند وقتیه که اینترنت بدون فیلتر شکن بالا نمیاد.مودم هم درسته ولی از لپ تاپ کانکت نمیشه تا وقعی که فیلتر شکن رو روشن نکردم.قبل از روشن کردن فیلتر شکن آیکن علامت تعجب روشه.ممنون میشم زود تر کمک کنید

    Ali

    سلام ی سوال اینکه مودم من به آیپی کانفیگ ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ کانکت نمیشه همه کاریم کردم ب هیچ عنوان وصل نمیشه بعد بدون دی ان اس هم اصلا پی سی شناسایی نمیکنه وایفای رو ضمنا وایفایم ZOLTRIX هست خواستم راهنماییم کنید لطفا

    M.ali

    سلام میخواستم بگم مودم من چند وقته هر ۱۰ دیقه یکبار ب طور کامل از اینترنت دیسکانکت میشه با این ک ال ای دی اینترنت و دی اس ال همه روشنه ولی اینترنت قطعه با چند دستگاه هم تست کردم باز همینطوره خواستم کمکم کنید

    تینا

    سلام من مودمم چراغ.ایدی اس ال واینتزنت میره چیکارکنم

    مهران

    سلام خسته نباشید ۱ هفته ای میشه نتم همش قطع میشه گوشی خودم s8 وقتی وصل میشم چند دقیقه کار میکنه بعد این پیامو مینویسه internet may not be available با گوشی s6 هم همینطور حتی وقتی با ps4 هم انلاین بازی میکنم قطع میشه از شرکت صبانت گرفتم کلا سرعت نتم نابوده این ۱ هفته ممنکن میشم جواب بدید

    شکیبا

    سلام خیلییییی مرسی از وقتی که میزارین…منم همین مشکلو داشتم چراغ نت روشن ولی هر چی سرچ میکنم میگه اتصال شما قطع می باشد…والا من زنگ زدم شاتل هم همه ی این کارایی رو که شما فرمودین گفتم انجام دادم ولی مودم من leopard و اون قسمتی که سیاه میاد گفتین ۴٫۲٫۲٫۴ رو بزنم ریپلای نمیاد شاتلم نتونست کاری کنههه خواهش میکنمممم کمکم کنین

    مهدی

    من چند روزه که نمیتونم اینتر نت برم و این ارور رو میده:
    your internet access is blocked
    خواهشا کمک کنید!!

    محمدرسول

    سلام . وقت بخیر ! شرمنده من به ی مشکلی بر خوردم . وقتی که مودم مستقیم به کامپیوتر وصل بودش هیچ مشکلی نداشتم . یک کارت شبکه خریدم از این یو اس بی ها (دانگل وای فای ) مارکشم تنداس دوتا خریدم یکی برا پسر داییم . اون هیچ مشکلی نداره مودم اون تنداس اما واسه من تی پی لینکه ! الان زمانی که با مودم به این دانگل وصل میشم سرعت افتضاح پایینه در حدی که بالاتر از ۲۰ کیلوبایت نمیره ی دور مودمم ریست کردم ولی فایده نداشت ! توی گوشی و اینا هیچ مشکلی نداره ! حتی درون شبکه داخلی بین دوتا کامپیوتر یا بین کامپیوتر و گوشی ارتباط برقرار میکنم سرعت بالاتر از ۲۰ تا نمیره . اما وقتی با گوشی هات اسپات میکنم راحت تا ۲ مگ بر ثانیه دانلود میده و هیچ مشکلی هم نداره ! فقط و فقط با این مودمم لج داره بالاتر از ۲۰ کیلوبایت نمیره ! ی سری از تنظیمات مودمو دست کاری کردم بد تر شد الان بالاتر از ۱۵ نمیره 😐 خواهشا کمک کنین

    Firoze

    سلام

    چند روز مودم گرفتم(صبانت)
    هر روز ساعت۶عصر قطع میشه
    صبح فردا ساعت۶ً.۴۵وصل میشه؟؟ تنظیم داره ک باید خاموش کنم؟؟؟

    سلام مودم من نزدیک به چهار روزه چراغ adslوinternetخاموشه دوتا مودم امتحان کردن کار نکرد خط تلفن رو تست کردم کار میکنه ولی روی مودم کار نمیکه کمک کنید.ممنون

    MR7

    سلام اینترنت کامپیوتر ما این۴ساله وصه اما چند روز پیش یهو قطع شد مشکل از سیمو چیزاش هم نی.اینترنت گوشی ها هم وصله از مودم هواآوی استفاده میکنم و ویندوز کامپیوتر هم ۷هست.ممنون میشم کمک کنید

    MR7

    الکی کامنت نزارید! هیشکی پاسخگو نیست :/

    نادر

    سلام ازآسیاتک اینترنت خریداری کرده ام ودرطول یک ماه فقط یکروزاینترنت داشتم باهاشون تماس می گیرم .جواب می دن شمااینترنت داریدوبایدبه تنظیمات خودمراجعه کنید.راه حل بالاراخواندم ولی مشکلم هنوزحل نشده است.لطفاراهنمایی فرمایید.متشکرم

    وحید

    سلام خسته نباشید
    من یه مشکل بزرگ دارم خط من هی قطع و وصلی داره یه جوری که فقط چراغ اینترنت ۵ ثانیه ثابت میشه بعد دوباره قطع میشه از هرجایی پیگیری کردم از سر خط امتحان کردم سیم مستقیم کشیدم از جعبه به داخل اتاق از طریق پنجره هرکاری بگین کردم پشتیبانی میگه که اتصال به زمین داره خطتت به مخابرات و مرکزخرابی هم هرچقدر میگم گوش نمیدن میان از جلو در امتحان میکنن الکی میگن خطت سالمه و میزارن میرن به هیچی توجه نمیکنن نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین؟
    و یه سوال دیگه اگه من یه خط تلفن دیگه بخرم و این خط رو بفروشم دوباره به همین پورت وصل میشه وبازم این مشکل رو خواهم داشت؟

    احسان

    سلام من وقتی کامپیوترو روشن میکنم اینترنت وای فای قطع میشه.
    حتی موقه ای که کابل کامپیوتر به فای وای وصل نیس خواهش میکنم به دادم برسید کلافه شدم

    amir

    آقا خیلییی ممنون.درست شد.

    Ali jamshidy

    مودم zyxel …adsl+2

    محمد

    سلام ما یک مودم وای فای داریم که یکی از چراغای روش قرمزه یک باز ریست کردم باز راه اندازی کردم ولی کسی نتونست کمکم کنه گفت کارشناس باید بیاد ببینه می خواستم ببینم راهی دارم خودم نصبش کنم

    مهسا

    سلام من وای فای tplinkدارم همه چیش درست بود ولی ناگهانی دستم موقع روشن کردن وای فای خورد به دکمه ی wps/reset و الان چراغ اینترنت خاموشه ولی بقیه درستن من الان چی کار باید بکنم ؟خودم میتونم درست کنم؟

    Catalyst

    سلام خسته نباشید مودمه من gold web عه و از دیروز وصل نمیشه ب کامپیوتر ، توضیحاتو خوندم و فکر کنم IP ام پریده ، اگه میشه لطف کنید کمکم کنید ممنون میشم

    Ho3ein

    سلام مدم منwf2414 است the remote device orsource won’t accept the connection لطفا کمکم کنید بد ب مشکل خوردم

    sina

    با سلام و عرض خسته نباشید ببخشید من مودم دی لینک دارم خیلی راحت با گوشی وصل میشم اما با کامپیوتر اصل نمیشه. لطفا راهنمااییم کنید

    سارا

    سلام
    من چند وقت یه بار چراغ اینترنت و ای دی اسلم خاموش میشه خودش قطع میشه یهو ،خودش وصل میشه
    مودم تی پی لینک
    مشکل کجاست به نظرتون؟

    محمد مهدی پوینده

    مشکل اول مربوط به گوشی های سامسونگ که پیغام “internet may not be available” را هنگام اتصال به Wifi نمایش می دهد یک راه حل دارد:
    ۱٫ باید وارد تنظیمات wifi شوید و شبکه کنونی را حذف کنید (Forget network)
    ۲٫ سپس مجددا به شبکه دلخواه متصل شوید ولی هنگام انتخاب شبکه و وارد کردن رمز، گزینه ADVANCED OPTIONS را انتخاب کرده و در قسمت IP Setting گزینه Static را انتخاب کنید و سپس آدرسهای شبکه ADSL خودتان را وارد کنید.

    لطفا بنام خودم منتشر کنید.
    با تشکر
    محمد مهدی پوینده
    من امتحان کردم و مشکلم حل شد

    فاطمه

    با سلام
    من جدیدا با یه مشکلی مواجه شدم که در هیچ سایتی نیست و از هر کسی ام که می پرسم جوابی نداره ! تلفن منزل وقتی که چراغ های مودم روشن میشه زنگ‌می خوره تا وقتی مودم به تلفن وصله باید تلفن رو اشغال بزارم وگرنه پشت سر هم زنگ می خوره… علتش رو کسی می دونه؟؟ لطفا به ایمیلم جواب بدید
    Ramezanifati25[@]gmail.com

    جاهدی

    سلام
    احتمالا سیم کشی تلفن ساختمان و یا اسپلیتر مودم مشکل داره

    ناشناس

    سلام من اینترنتم با مودم د لینک وصله و مشکلی ندارم ولی تا به کامپیوتر وصل میکنم پورت اینترنت رو قطع میشه ممنون میشم راهنمایی کنین

    Gabrielfree

    سلام من اینترنتم با مودم د لینک وصله و مشکلی ندارم ولی تا به کامپیوتر وصل میکنم پورت اینترنت رو قطع میشه ممنون میشم راهنمایی کنین

    عليرضا

    داداش خدا پدر مادرتو واست نگه داره مشکل من حل شد دمتگرررررم❤️?

    سلام .مودم من داخل برق بود و داشتم از اون استفاده میکردم که دیدم مودم کامل خاموش شد و دیگر روشن نمیشه اسمشnetisهست . ممنون

    امید

    سلام من ازوایمکس مبین نت اوت دور استفاده میکنم مودمم ریست شده لطفا برا تنظیمات کمک کنید

    فاطمه

    سلا

    فاطمه

    سلام من وقتی ping 4.2.2..4 وارد میکنم پیام
    pinging 4.2.2.4 with 32 bytes of data
    PING:transmit failed .General failure.
    ping statistics for 4.2.2.4
    packete:sent=4,Received=0,Lost=4(100%lost
    این در صورتیه که مودم به کامپیوتر وصل اما کامپیوتر به اینترنت وصل نمیشه
    لطفا راهنمایی ام کنید

    هومن

    با سلام اقا من خطم تازه رانژه شدع
    مودمم رو که از سال ها پیش کانفیگ شده بود وصل کردم
    چراغ adsl روشن میشه صابت میمونه ولی چراغ اینترنت روشن نمیشه
    پشتیبانی زنگ زدم گفت مودم باید کانفیگ بشه
    یا کارشناس ما بیاد
    راهی هست که خودم کانفیگ کنم؟ ده باز هم ران ویزارد زدم
    ممنون

    محسن فریدی

    سلام مودم بندهtenda هستش و بنده از طریق وایرلس به مودم وصل هستم ولی از طریق کابل نمیتونم به اینترنت وصل شم.ممنون میشم کمکم کنید

    لیلا

    سلام عاااااالی بود دستتون درد نکنه خسته نباشید

    سیما

    باسلام من لب تابم از طریق وایرس کانکت میشوم و مشکلی هم ندارم ولی از طریق کامپیوتر با کابل اینترنت ندارم لطفا علت را بگوویید تشکر

      احتمالا تنظیمات درایور کارت شبکه تون مشکل داره یا سوکت کارت شبکه مشکل پیدا کرده
      یکی از راه های برطرف کردن این مشکل که کلی هم هست، پاک کردن درایور قبلی و نصب درایور مخصوص کارت شبکه لپ تاپ تون هست.

    مرتضی

    سلام خسته نباشید
    من یه مودم همراه tp link m7350 دارم که یه سیمکارت ایرانسل روشه . بسته هم دارم روی نمایشگر مودم همه چی خوبه ولی وقتی میخام استفاده کنم وصل که میشم بهش زیر اسم مودم در قسمت وای فای گوشی می نویسه اتصال اینترنتی وجود ندارد .چیکار کنم به ایرانسل هم زنگ زدم نتونستن کاری بکنن میگن سیمکارت درسته

    Mojtaba

    سلام..من یه مودم tp.linkداشتم ..هرگاه تلفنمون اشغال هستش به اینترنت وصل میشه و با ازاد شدن تلفن اونم قطع میشه ..مشکلش چیه ؟؟باید چیکار کنم؟؟؟

    نیلوفر

    سلام مودم‌من lp link هستش ای پی شو اگه بدین ممنون میشم

    Amin

    چرا خودتونو خسته میکنید با یه نویز گیر دیگه هیچ وقت قطع نمیشه…

    alireza

    سلام و عرض خسته نباشید من در قسمت internet protocol وقتی تنظیمات preferred dns رو تقییر میدم و اکی میزنم بعد ار حدود ۲ دقیقه به حالت قبلی خود برمیگرده
    دوستانی که میتونن کمک کنن بگن خیلی ممنون

    مرتضی

    با سلام خدمت آقای الم الهدی عزیز، بنده مودم d,linkدارم سرعت نتم ۵۱۲ هست، وقتی کابل dsl را به کارت شبکه وصل میکنم چراغ اینترنت کلا خاموش میشود،زمانی ک کابل را جدا میکنم چراغ اینترنت روشن میشود، با وجود اینکه پارسال با سرعت ۱۲۸ استفاده میکردم مشکلی نداشت، از خدماتش سوال کردم میگه مشکل از سرعت هس، اگه راهنمایی کنید ممنون میشم، با تشکر از شما

    غفارزادگان

    سلام
    من در خانه کامپیوترم را به مودم متصل میکنم با این که چراغ مودم روشن است و مشکلی ندارد و ما داریم برای سایر دیوایس ها به صورت وایرلس از مودم اینترنت میگیریم ولی در کامپیوتر متصل نمیشود و بعد از ریپیر هم اتصال برقرار نمیشود . نمیدانم اشکال از کابل هست ؟ البته کارت شبکه هم بعد از وصل کابل چشمک سز میزند و مشکلی ندارد . لطفا راهنمایی کنید .

    icy_flower

    سلام،من یه مودم Leopard دارم و چند روز پیش ریست فکتوریش کردم و الان چراغش روشنه اما چند روزیه نمیتونم به نت وصل بشم نه با گوشی و نه با لپ تاب،با شرکت مخابرات هم تماس گرفتم گفتن اینترنتتون وصله و مشکلی نداره اما نمیتونم بهش وصل بشم و همش یه علامت تعجب کنار آیکون اینترنتم هستش،به نظرتون مشکل از مودمم هست یا شرکت؟!؟!

    mahdi

    نمیدونم چرا اینترنم خود بخود سرعتش کم شده چیکار کنم

    mahdi

    نمیدونم چرا سرعت وای فایم خو بخود کم ششده چیکار کنم

    مریم

    سلام ، من مودم از مخابرات دارم ، و اینکه چند وقت پیش ویندوزم عوض کردم ولی متاسفانه به مودم وصل نمیشه ،چراغا کاملا روشنه همش ، فقط اون قسمت ک زدین change adaptor برا من خالیه کلا ، قبل از عوض کردن ویندوز هم آداپتور مودمم سوخته بود ک یکی دیگ از یه گوشی فروشی خریدم و تعویض کردم ، لطفا کمکم کنین هر کار میکنم فایده نداره
    کمکم کنید ??

    مهرسا

    سلام خسته نباشیدمودم من تی پی لینک خیلی قطع و وصل میشه الان قطع شده کلا چراغ نت و aDslروشن نیس از خط تلفنم نیس نمیدونم چطور درس کنم لطفا راهنمایی کنید
    واینکه من با گوشی وصل میشم مودم ب تلفن خونه وصل.کنار علامت وای فا علامت تعجب میاره و وصل نمیشه

    عباس

    سلام. من وقتی می‌رم توی قسمت change adapter settings زیر گزینه‌ی local area connection می‌نویسه network cable unplagged. مشکل از چیه؟؟ از کابل؟؟

    Amir ali

    سلام. امروز صبح اینترنت از مخابرات وصل شد. ولی هر کار میکنم نمیتونم به اینترنت وصل بشم… ممنون میشم راهنمایی کنید

    امیر

    Dns شرکت پیشگامان چیه؟؟؟؟

    حسن

    سلام داداش. ممنون‌از راهنمایی شما. من مودم زایکسل دارم آی پی رو چه جوری تنظیم کنم؟بعد اون قسمت runکه گفتید کد رو میزنم‌هیچ تغییری نمیکنه همون‌آیتم قبلی میاد

    میلاد

    سلام
    چرا وقتی vpnگوشی روشن میکنم نتم قطع میشه ؟
    ولی وقتی با هات اسپات وصل میکتم ب pcمشکلی ندارم
    وقتی vpnجدید دانلود میکنم روز اول درسته بعد باز قطع میشه

    Ali

    سلام
    وقت بخیر
    من مشکل قطعی اینترنت همراه دارم
    ممیخواستم ببینم راهی هسن ک بتونم انجام بدم؟؟؟؟

    Mehran

    سلام

    Mehran

    سلام خسته نباشید
    ببخشید یه سوالی داشتم چن روزه گوشیم که اینترنت همراه دارم موقع باز کردن وی پی ان اینترنت کار نمیکنه؟ وقتی وی پی ان خاموش میکنم درست میشه میشه راهنمایی کنین ممنون

    علی

    با سلام یه مودم مدل ۲۷۵۰u دارم که همه چراغ هاش وضعیت نرماله ولی نه کامپیوتر نه وایرلس اینترنت ندارم همه مراحل بالا رو هم تست کردم بازم درست نشد البته تو مرحله ای که ping رو تایپ کردم اون خطاهایی رو که شما گفتین نداد خلاصه کاری نمونده که من نکرده باشم و همچنان نت ندارم نمیدونم دیگه چیکار باید بکنم.ممنون میشم چیزی به ذهنتان می رسه راهنمایی کنید

    سجاد

    با سلام و خسته نباشید
    ببینید من اینارنت مودمم که تی پی لینک هست به گوشیم وصل میشه اما به کامپیوترم وصل نمیشه علت چیه ?

    سلام خسته نباشید
    من موقعی که لب تاب رو باز میکنم به اینترنت وصل میشه بعد که اینترنت (معمولا ۱ تا دوساعت دیگه) خودبه خود قط میشه باید لب تاب رو ریستارت کنم تا نت وصل شه ؟چیکار کنم که بدون خاموش کردن لب تاب بتونم به نت وصل شم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    رزمی

    سلام،خسته نباشید،،ببخشید من تو لپ تابم بعضی وقتها نمیتونم به مودم وصل بشم،و بعضی وقتها هم فقط به یه وای فای وصل میشه،برای مثال الان به گوشی خودم وصل میشه و به دیگر گوشیها وصل نمیشه و به مودم هم وصل نمیشه ،ممنون میشم راهنمایی کنید

    bardia

    سلام توروخدا به مشکل من رسیدگی کنید . من چند وقته نت رو با سیم lan به کامپیوتر متصل کردم .{مودمم هم tplink است} بعد مشکلم اینه که هی نت وصل می شه و هی قطع می شه ولی وایرلس اینطور نیست . چراغ سیم لن هم روی مودم قطع و وصل میشه و بعضی وقت ها درست می شه لطفا به من مشکل این موضوع رو بگید . ممنونم

    زهره

    سلام. نمی دونم چه مشکلی پیش اومده که وصل نمی شم به اینترنت. من شدیدا نیاز دارم به اینترنت لپتاپم .پشتیبان شرکت هم نتونستن کمکی کنن.بنده ویندوز رو عوض کردم وحالا هرچی رمز وای فای رو می زنم وصل نمی شم با لپ تاپ.اگر ممکن هست بهم کمک کنید.

    ناشناس

    سلام من لپ تابموکه وصل میکنم به اینترنت explorer کارمیکنه سرچ کنم میاد برام اماسایفونم یا ایمووبقیه نرم افزارا که نیازبه اینترنت داره وصل نمیشه راهنماییم کنید

    Miss

    سلام من چیزی ازمودموکامپیوترسردرنمیارم تادیروز مودموباکابل وصل میکردم به کامپیوترمشکلی نداشت الان وصل میکنم چراغ قسمت کامپیوترمودم روشن میشه ولی کامپیوتر روی انتش ضربدر هست ونت رونمیخونه جدیدا اینطور شده چیکارکنم؟؟؟لطفالطفاروایمیلم جواب بدیدمرسی

    ali

    سلام خسته نباشید
    من یه مودم خریداری کردم
    حجم هم خریدم
    ولی وای فایم میگه به اینترنت دسترسی ندارید لطفا راهنمایی کنید

    Anosheali

    سلام خسته نباشید
    من یه مودم خریداری کردم
    حجم هم خریدم
    ولی وای فایم میگه به اینترنت دسترسی ندارید لطفا راهنمایی کنید

    sarhan

    سلام من مشکلم اینه که همه چی به وای فای وصل میشه کامپیوتر رو هم با کابل گوشی و اینترنت گوشی استفاده میکنم وصل میشه ولی بعد از چند دقیقه قطع میشه حتی تو بازیه کانتر انلاین هم گیر میکنه هر چند دقیقه لق داره سرعت نتم هم یک مگ هست tplink مخابرات خوشحال میشم کمکم کنید؟ اگه بشه به ایمیلم پیام بفرستین چون به سایت دسترسی ندارم sasan.imani.rad@gmail.com ممنون

    پوریا

    با سلام
    من از طریق کابل کامپیوترمو به مودم tp-link وصل کردم اما وقتی داخل گوگل کروم میرم اول مینویسه connecting بعد هم مینویسه try again باید چیکار کنم
    با تشکر

    مهدی

    سلام وقت بخیر.
    من نت خونه تا حالت عادی مشکل نداره ولی به محض روشن کردن سیستم که کابل شبکه بهش وصله چراغ اینترنت و DSL خاموش میشه.
    مودم رو عوض کردم ۲۷۹۰ گرفتم ولی بازم فرقی نکرده؟
    آیا تجریه چنین ایرادی رو دارین ؟ میتونین راهنماییم کنین. ممنون

    رضا

    امید وارم به درد بخوره.

    سلام وای فای لب تاب من چند وقتی هست چند دقیقه ی بار قطع میشه و باید ریستارت کنم تا بیاد بازم بعد از چند دقیقه قطع میشه در حالی که با گوشی چک میکنم نت وای فای هیچ مشکلی ندارع هر جاهم بردمش میگن هیچ مشکلی ندارع اینترنت لب تاپتون ویندوزشم عوض کردم بازم همین مشکلو دارع
    لطفا کمکم کنید ممنون میشم

    بهزاد تقی نژاد

    یک سیستمی هست با دو کاربرد شبکه ، یکی اتوماسیون و دیگری اینترنت .وقتی اتوماسیون را غیر فعال میکنم و میخواهم به اینترنت بروم و فعال میکنکم صفحه شارژ مخابرات میاد علت را کجا بررسی کنم ممکنه راهنمایی بفرمائید.

    ninja

    سلام وقتتون بخیر من مودم تی پی لینک رو بروزرسانی کردم بعد از اینکه بروزرسانی کردم و مجدد کانفیگ انجام دادم با اینکه ۵ تا چراغ مودم روشن و فعال هستند ولی ب اینترنت ن با سیستم ن با موبایل ن با خود کابل لن نمیتونم وصل شم وقتی مودمو روشن خاموش میکنم برای مدتی وصل و دوباره همین مشکل پیش میاد و نمیتونم وصل بشم الان بنظرتون باید چکار کنم؟

    ninja

    سلام وقتتون بخیر من مودم تی پی لینک رو بروزرسانی کردم بعد از اینکه بروزرسانی کردم و مجدد کانفیگ انجام دادم با اینکه ۵ تا چراغ مودم روشن و فعال هستند ولی ب اینترنت ن با سیستم ن با موبایل ن با خود کابل لن نمیتونم وصل شم وقتی مودمو روشن خاموش میکنم برای مدتی وصل و دوباره همین مشکل پیش میاد و نمیتونم وصل بشم الان بنظرتون باید چکار کنم؟الان دقیقا مشکلم چطور برطرف میشه؟

    نجفی

    سلام روزبخیر
    یک مدت هست که دقیقا ساعت ۱۸ نتم شروع به قطع و وصل شدن میکنه(چند ثانیه وصل میشه بعد دوباره قطع میشه و این روال ادامه داره) و تا صبح هم درست نمیشه و از صبح تا ساعت ۱۸ بدون هیچ مشکلی میتونم استفاده کنم از طرف شرکت هم هنوز نتونستن کاری انجام بدن و هنوز دارن بررسی میکنن.
    تلفن رو کشیدم، مودم رو جاهای مختلف خونه امتحان کردم، همه لامپ‌ها رو خاموش کردم، کابل و اسپلیتر رو عوض کردم، تلفن هم واقعا نویز نداره اما بازم درست نشد! لطفا راهنمایی کنین.
    شرکت صبانت، سرعت ۱۶مگ مودم هم تی‌پی‌لینک td-w9970

    سلام در گوگل قسمت Tools پیدا نمیشه

    akam

    سلام ببخشید داداش من تنظیمات پروکسیو تغیر دادم الان درستش کردم الان برنامە هارو باز نمیکنە مودمم اشنای اولە ای پیمو کجا پیدا کنم ??

    Mehran.

    سلام من با کابل usbمیخوام از اینترنت گوشی استفاده کنم برای کامپیوترم میشه کمکم کنید

    حجت

    سلام خسته نباشید من مودم رو کانفیگ کردم همه چیز درسته و اینترنت هم وصله فقط نمیدونم چرا هر نیم ساعت به مدت ۱۰ دقیقه اینترنت قطع میشه بعد دوباره وصل میشه DNS هم تنظیم کردم دیگه نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید مدل مودم ۲۷۰۰U

    Amir

    سلام من تو ویندوز xp وقتی وارد اینترنت میشم چند وقته این پیام میاد there is no internet connection با مودم مخابرات هم میرم قبلا اینجوری نبود لطفا راهنمایی کنید ممنون

    saeid

    سلام.چرا تو اتصال گوشی به اینترنت از طریق adsl وی پی ان متصل نمیشه.اما از طریق داده ی خود گوشی وصل میشه.ممکنه خود ISP دستکاری کرده باشه؟ممنون

    نیما

    سلام ببخشید اینترنت خانگی رو برای اولین بار فعال کردم الان همه چراغ هاش روشنه فقط چراغ اینرنت نداره چندین بار ب مخابرات اعلام کردم اما مشکل رو بلد نیستند رفع کنن مدل مودم من ASUS N10 لطفا خاهشا اگ بلدین جواب بدین من دیگه اینقد گفتم ب مخابرات ولی بللد نیستند واقعا رد دادم خاهش ج بدین بعدش این پنل ک مخابرات برام زده اصلا نمیشه واردش شد اخطار میده سایت مخابرات و میگه مشکل از یوزر نیمو و رمزه لطفا ج بذین

    طهرانی

    سلام،من چند وقتیه که وای فای لب تابم هی مداوم قطع میشه ولی با گوشی کار میکنه خیلی اعصابمو خورد کرده فکر میکنم از وقتی اسپیلتر گذاشتم اینطوری میشه البته بعضی روزها هم مشکلی نداره مشکل چیه

    ناشناس

    سلام خط من چراغ ای دی اس ال روشنه ولی چراغ اینترنت روشن نمیشه تنظیمات مودم هم روی ppoeهست و همه کاراشو انجام دادم سه مودم هم تست کردم ولی روشن نمیشه فقط از طریق کانکشن میتونم وصل بشم از طریقppoeوصل نمیشه مثلا میخام موبایلمو وصل کنم نمیشه الان با وای فای وصلم

    علیرضام

    سلام اسم مودم منzyxel منم برای قسمت ipراهنمایی کنین لطفا

    مسعود

    سلام…مودم من به گوشیم وصل میشه و کار میکنه ولی به وای فای لپ تاپ وصل نمیشه. لپ تاپ از مودمهای دیگه نت میگیره و مشکلی نداره ولی با یه مودمی که به گوشیها وصل میشه کانکت نمیشه. ممنون میشم راهنمایب بفرمایید

    بهار

    سلام…دلیل limited service شدن مودم روتر از چیه؟ چطوری میشه برطرفش کرد؟

    سین

    سلام.ممنونم.من تازه ویندوز عوض کردم و کلا هیچ کانکشنی ندارم و ساکن خوابگاهم.باید چیکار کنم؟

    حمید

    سلام
    من به اینترنت وصلم ولی مروگر کرم و فایر فاکس میزنه try again ولی مرورگر تور راحت باز میکنی و مشکلی نداره

    امیر

    سلام،من مودم ندارم،وقتی داده همراه وVPNموبایل خودمو میزنم،وقتی درخواستی دارم پاسخ میاد:اینترنت وصل نیست،لطفا راهنمایی کنید،ممنون.

    مینا

    با سلام .تورو خدابه من کمک کنید سایت دانشگاه برای من باز نمی شه و باهر مرور گری رفتم هر روشی توی سایت بودا اجرا کردم نشد چه کنم.http://sad.iaukhsh.ac.irاین ادرس . ولی تو خود دانشگاه باز میشه البته بالپتاپ باز نمی شه

    سعید

    dns مودم مگانت چنده هرچی گشتم اصلا پیدا نکردم

    K_H

    مودم ip link داریم
    خیلی ضعیفه چند روز پیس هم اینطور شده بود ولی درس شد ولی الان دوباه ضعیق شد یعنی برای دانلود ۴۰۰ مگ حدودا ۱۰ ساعت وقت لازمه
    چیکار باید بکنیم ؟!

    mohamad

    اقا من نتم تو یه بازه های مشخصی مثلا بین ۵ تا ۶ و ۸ تا ۱۰ شب و ۳ تا ۴ نیمه شب برای ۱ تا ۲ ثانیه چراغ اینترنت از چشمک زن به ثابت در میاد و دوباره شروع به چشمک زدن میکنه و من چون گیم میزنم تو این ۱تا۲ ثانیه در محیط بازی بیحرکت میشم ولی لفت نمیخورم پشتیبان هم هرچقدر چک کرد نمیفهمه چون در اون حالت من روی خط انلاینم
    ۳ تامودم عوض کردم مشکل سیمکشیم نداره ساختمون
    اگه میشه راه حلی بدین نتمم پیشگامان هست و سرعت ۱۶ مگ رو پر میکنه و من تا دوماه بعد از تحویل سرویس این مشکلو نداشتم
    ممنون

    محمد

    سلام شما سوال از کانفیک سوییچ هم میتونید جواب بدین
    اخه تو کانفیک با مشگل مواجه شدم .

    امیرمحمد

    با سلام خسته نباشید. من چند روزی میشه که به یک مشکلی برخوردم.
    زمانی که با لپتاب به اینترنت تلفن همراه متصل میشم. همه جیز خوبه اینترنت کار میکنه page باز میشه دانلود میتونم انجام بدم بدون هیچگونه قطعیی. ولی زمانی که وارد بازی کامپیتری میشم( بازی multiplayer) battle رو ک میزنم بلافاصله اینترنت لپتاپ قطع میشه و تا خاموش نکنم دوباره به وای فای متصل نمیشه. هر بار که battle زده میشه قطع میکنه نت رو. وای فای میپره.
    چکاری باید انجام بدم. مشکلش چی تونه باشه. دلایلش چی هست. لطفا کمک کنید

    ترسا

    سلام.اگه خط تلفن قطع بشه(به دلیل مشکلات وراثت) اینترنتمون تو منزل قطع میشه یا چی؟؟؟؟؟

    دانیال

    سلام من ایدی اس الم چراغ پاور و ایدی اس ال روشن و ثابت اند اما چراغ اینترنت خاموش چه کار باید بکنم ممنون میشم جواب بدین

    علی

    سلام من میخواستم رمز مود رو عوض کنم از طریق IP تو فایر فاکس ولی وقتی بعد بهش وصل شدم به اینترنت دسترسی نداشت ولی چراغ اینترنت مودم روشن بود

    kimia

    سلام مشکل من اینه من کامپیوترم به نت وصل نمیشه و trouble shoot ارور میده ، و علتشم اول نوشته بود اداپتورت مشکل داره بعدشم نوشت کابلت مشکل داره، و همچنین توی قسمت adaptur change گزینه wirless وجود نداره و فقط local area هس ، ایا بنظرتون من کابل دیتاشو عوض کنم درست میشه؟

    حامد

    سلام خسته نباشین ip های مودم های utel مال مخابراتو شما دارین ؟

    behnaz

    vaghean aliiii mamnoonammmm

    حسین

    با سلام وتشکر وقت میگزارید وسوالات جواب میدهید سپاسگزارم
    من اینترنت مخابرات دارم مغازم جابجا کردمجبور شدم خودم سیم کشی را خط راخودم انجام دهم در واقع فاصله زیادی نبود قبلا بدون مشکل اینترنت وصل میشد اما الان به تناوب سه یا چهار روزبدون مشکل وصل هستم روز بعد قطع میشه در حالی که چراغ های مودم روشن هست علامت مثلث روی ایکون اینترنت میاد و هیچ صفحه ای باز نمیشه با گوشی هم هیچ صفحه ای باز نمیشه اخطار نبودن نت میدهد با پشتیبان شبکه۲۰۲۰تماس می گیرم ریست می کند ودوباره وصل میشودحتی یک کارشناس از خودشان امد همانم وقع که قطع بود نتواست کاری انجام دهد ایا مکان دارد مشکل ازسیم کشی یا نویز باشد در ضمن تلفن وکارت خوان بدون مشکل هستنندبا مودم دیگر وسیستم دیگرهم چک کردم روی مثلث برای رفع مشکل میزم اخطار the dns not respمیدهدمیتونه مشکل ازdnsباشه روی اتوماتیک هم هست لطفا راهنمایی کنید

    علی

    سلام داداش من وقتی مودم وصل میکنم به کامپیوترقدرت مودم کم میشه و کاملا وصل میشه به کامپیوتر ولی اون علامت پاین کامپیوتر یه علامت سوال میاد که زرده و اینترنت داخل کامپیوتر کار نمیکنه لطفا کمکم کنید

    میلاد

    سلام وقت بخیر
    من دانگل وای فای تی پی لینک گرفتم. بطور معمول خوبه و وصله. اما تا میذاریشم حجم زیاد دانلود کنه سریع قطع میشه!!!
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    amir

    سلام و عرض خسته نباشید من از اینترنت مخابرات استفاده میکنم کیفیت خط هم بسیار بالا هستش و همه چی هم چک کردم هیچ نویز و مشکلی نیست اما پینگ تایمم ۲۰۰ هستش ! خط ها مسی نیست بلکه فیبر نوری هست و تمام دوستانی ک فیبر نوری بودن پینگ تایم بین ۶۰ تا ۸۰ داشتن و با پشتیبانی مخابرات مطرح میکنم میگن کاری از دستمون بر نمیاد بد تر اینکه بخاتر فیبر نوری نمیتونم از شرکتی جز مخابرات نت بگیرم لطفا راهی پیشنهاد کنید

    احمد

    سلام اقا خدا خیرت بده اون کارایی که گفتین انجام دادن وصل شد

    عطا

    من با اینترنت گوشی میرم(ایرانسل) ولی تو نت نمیره ارورمیده
    میگه
    The proxy server isnt responding

    fatemeh

    سلام من رمز وای فای رو عوض کردم بعد اینک خاموش روشن کردم چراغ سوم اینترنتش روشن نمیشه میشه راهنمایی کنید ممنون

    نیلوفر

    سلام. مودم من dlink مشکی مدل dsl 2790u هست. به خاطر رمز ریست کردم. از تو ست اپ ویزارد نصب کردم. حالا کامپیوترم که با کابله کار میکنه ولی وایرلس (مبایل ها) کار نمیکنه، در صورتی که چراغ ها روشنن. تو دستور پینگ مشکل نداشتم. ولی توی change adapter setting من گزینه wireless network اصلا وجود نداره.

    Mahdi

    عالی بودین

    باسلام و خسته نباشید
    عذر خواهی میکنم من مودمم روشنه و علامت اینکه کانکت شدم هم توی نوار toolbar دیده میشه اما یه شکل ابری هس که روی اون ضرب در زده شده و نمیتونم چیزی دانلود کنم ..
    ممنون میشم جواب بدید

    سلام .می خواستم اینترنت گوشی رو با کابل به کامپیوتر وصل کنم اما می نویسه no smart card reader is installed
    باید چی کار کنم .

    مرتضی جوادی

    سلام.
    من موندم D_Link هست. همین اعدادی که توضیحاتتون نوشتید باید وارد کادرهای مورد نظر کنم تا نتم وصل بشه یا کار دیگه ای باید بکنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. تشکر

    مهدی

    سلام ،من میخوام سیستم رو با کابل یو اس بی به اینترنت موبایل وصل کنم اما نمیشه،جیکار کنم؟

    علی

    مال من ip link هست و مشکل اصلی من در اپ استیمه که اپدیت نمیکنه ایا با این روش مشکل من حل میشه؟

    رضا

    سلام قبلا با کابل lan به اینترنت وصل میشدم ولی الان یه مدته وصل نمیشه روش دوم شما رو که امتحان کردم گزینه change adapter settings رو که میزنم وارد صفحه که میشه هیچ گزینه ای ندارم و صفحه سفید میاد. لطفا راهنمایی کنید ممنون

    محمود

    سلام
    اینترنت گوشی من تو خونه کارنمیکه(ولی قبلا کار میکرد) ولی ایرانسل

    محمدی

    سلام
    شما یدونید
    اونم واسه نمونه
    کارم را انداختید خدا کارتون راه بندازه

    بردیا

    عالی بود، ممنونم

    ناشناس

    سلامdns روچطوری میتونم پیداکنم

    محسن

    سلام
    چرا وقتی از طریق اینترنت گوشی با کابل به کامپیوتر وصل میشم داخل گوگل کروم میشم می گوید اتصال به اینترنت نمی باشد

    fatemeh

    با سلام .من از usb wifi مدل tplinkرای اتصال کامپیوترم به اینترنت وای فای استفاده کردم و درایور و هنه جیز نصب شده ولی روی شبکه من ضربدر خورده و وصل نمیشه.لطفا راهنمایی کنید

    دهقان

    سلام DSNمودم هواوی چی هست؟

    علیرضا

    سلام
    من یه مودم Huawei SmartAX MT882a دارم و از اینترنت مخابرات استفاده میکنم و ای پی مودم را ندارم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    فاتی

    سلام .من دو روزه ک لپ تاپم به سختی به وای فای وصل میشد و هی قط میشد .الانم ک وصله هرچی ک سرچ میکنم عملا انگار وصل نیست.یعنی اصلا کار نمیکنه .در حالی ک با گوشی وقتی وصل میشم به وای فای خیلی خوب کار میکنه .میشه راهنماییم کنید؟

    ali

    سلام مشکل من این هست که نتم رو وصل میکنم به کامپیوتر هی قطع و وصل میشه مشکل چیه لطفا بگین

    فائزه

    سلام ip zyxel رو میخواستم ممنونم

    بهرام

    درود برشما آقا مرتضی جان ، بنده ازسال ۸۰ تا همین یه ماه پیش از ویندوزXP استفاده میکردم و الآن که سون دارم دقّت کردم دیدم قلب از اینکه کانکشن بشم چراغهای LAN و ACT روی مودم که اینترنت ADSL مخابراتی دارم هر دو با هم چشمک میزنند و اگرممکنه همینجا زود جواب بدهید چون ایمیل ندارم و ایمیل درج شده سوری وغیر فعّاله . درویندوز XP اینجور نبود و تمام سیمکشی ونویز گیر را هم چک کردم . ممنونم مهندس رمضانی هستم

    تارا

    سلام برای مودم planet لطفابگید. dnsاش چیه

    آمانج

    با روش دوم حل شد مرسی

    Reza

    دمتون گرم درست شد.

    لیلا

    من از طریق کابل usb کامپیوترم رو به اینترنتمتصل می کردم و کارهام رو انجام میدادم از دیروز ناگهانی دیگه کامپیوترم وصل نمیشه اتصال کابلم مشکلی نداره ولی نه واتساپم نه مرورگرهیچ کدومدسترسی به اینترنت ندارن

    Amir

    سلام ببخشید من مودمم چراغ اینترنتش روشن میشه اما اینترنتم وصل نیست میشه لطفا ژه راهنمایی کنین??

    مهتاب

    سلام
    من وای فایم روی گوشی ها و لپ تاپ وصله ولی آیکون نمایشی وای فای رو لپ تاپ حالت خاموشه
    میشه راهنمایی کنین؟

    فرهاد

    مودم من وقتی کامپیوتر خاموشه چراغ هاش روشن میشه و میشه از اینترنت استفاده کرد ولی ه محض روشن کردن پی سی نت میپره حتی کابلشم به پی سی وصل نیست و مودم هم رو ی پریز دیگست

    نت دارم کابل شارژ کنم سالمه وقتی میزنم به کامپیوتر و usb روشن میکنم که نت منتقل کنه به کامپیوتر منتقل نمیشه(قبلا میشد،قبل اینکه دادیم بیرون ک چیز نصب کنه بعد ک ازش گرفتیم دیگ عمل نمی‌کرد
    تو کامپیوتر حالت اف نشون میده میدونی مشکلش چیه برادر؟

    Amir

    سلام من از مودم‌ Gold Web استفاده میکنم و مدل گوشی های داخل خونه شیائومی و سامسونگ هست
    یه وقتایی مودم وصل میشه به گوشیای شیائومی ولی وقتی مودم خاموش شه دوباره روشن شه اتصال برقرار نمیشه اما در گوشی سامسونگ اتصال پایداره
    یوزرنیم پسوورد مودم هم داخل سایت میزنم که وارد کانفیگ بشم ارور میده که یوزرنیم و پسوورد اشتباهه اما نه تغییر کردن نه عوض شدن
    با دکمه پشت مودم هم مودم ری استارت نمیشه
    چه کاری باید انجام بدم؟