تجارت الکترونیکمعرفی وب سایت

تاتس برنده آغاز به کار کرده است!

مجله اینترنتی آی تی پورت | ITport

شاید شما به دنبال مقالات و مطالب جدید و مفید و کاربردی در حوزه توسعه نرم افزار تحت وب باشید و یا علاقه مند به مطالب پیرامون طراحی رابط کاربری و اصول تجربه کاربری باشید.

مطالب و مقالات با محتوا فارسی در حوزه طراحی رابط کاربری و اصول تجربه کاربری و موضوعاتی از این قبیل بسیار اندک و ناچیز هستند و یا مقالات کهنه و بی استفاده شده اند؛ این کمبود بسیار احساس می شود.

تیم برند تصمیم گرفت که بلاگ نوشتی با نام تاتس برنده (Tuts.Baarande.com) احداث کند و با تولید محتوا به زبان فارسی و پیوسته همواره بروز باشد.

آی تی پورت - معرفی وب سایت

تاتس یکی از زیر مجموعه های وب سایت برنده است که فعالیت خود را چند ماه زودتر از وب سایت رسمی برنده آغاز کرده است. تاتس در ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز نموده و قصد دارد مطالب بروز، مفید و در عین حال پیوسته در حوزه طراحی رابط کاربری و اصول تجربه کاربری تدوین نماید. تاتس با هدف تولید محتوا به زبان فارسی در حوزه هایی که مقالات و مطالب فارسی موجود یا بروز نباشد، فعالیت نماید.

تاتس برنده قصد دارد مقالات بروز، کاربردی و همراه با محتوا فارسی سطح علمی را در این حوزه بالا ببرد. مقالات و مطالب نوشته شده در تاتس با کپی رایت تاتس برنده تحت مجوز کریتیو کامنز(Creative Commons) منتشر می شوند که تمامی آن ها از منابع و مآخد معتبر جهانی بهره می برند.

امید است با تدوین مقالات و مطالب با ارزش و مفید بتوانیم در رشد علمی در این زمینه سهمی داشته باشیم و شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.

گفتگو ها
    رضایان

    به نظر سایت خوبی میاد و همین که مقالات بروز و علمی هستند خوبه

    چه عجب ما رو از انتظار آپدیت شدن سایت خارج کردید 😀 امیدوارم زودتر بروز بشه آی تی پورت

    nima

    سایت خیلی خوبی هستش

    فقط میشه به پایدار بودنش امید داشت یا اینکه بعد از یک سال خبری از بروز شدنش نخواهد بود؟

      سیامک مختاری

      ممنون از توجهتون 🙂 تاتس برای برنده اهمییت زیاد داشته، دارد و خواهد داشت. خیالتون راحت تا چندین مهمان فیدریدر ها و مرورگرهایتان هستیم 🙂