تجارت الکترونیکمعرفی وب سایت

راهکاری برای درآمدزایی و توسعه کسب و کار اینترنتی

مجله اینترنتی آی تی پورت

نت استارت یک پایگاه خبری و اطلاع رسانی درباره سایت ها و ابزارهای تحت وب است که خدمات آنها می تواند باعث ایجاد یا توسعه کسب و کار شما در اینترنت شود. اصلی ترین هدف نت استارت معرفی بسترهای آماده، سالم و قانونی وب فارسی برای درآمدزایی و توسعه کسب و کارهای کوچک اینترنتی با رویکرد کارآفرینی است.

پتانسیل وب فارسی برای کسب و کار و درآمدزایی خیلی بیشتر و فراتر از آن چیزی است که در جستجوی با چند کلید واژه دیده می شود. در نت استارت جمع آوری، گروه بندی و معرفی این پتانسیل را برای علاقه مندان به کسب و کارهای آنلاین انجام می شود.

از دیگر اهداف نت استارت هدایت افرادی است که علاقه مند به درآمدزایی در اینترنت هستند به سمت ایجاد کسب وکارهایی مانند راه اندازی فروشگاه، دریافت نمایندگی، بازاریابی آنلاین، جذب پروژه یا پیدا کردن یک کارفرمای خوب و… است.

بسیاری از کاربران هنوز نمی دانند که می توانند که بدون هیچ تخصص یا سرمایه گذاری، صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوند و یا انبوهی از کتاب، مقاله و یا فایلهای بلااستفاده خود را در اینترنت فارسی به فروش برسانند. از طریق اینترنت پروژه بگیرند یا پروژه های خود را به اشتراک بگذارند.

اگر دارای تخصصی هستید و هنوز در اینترنت کسب و کاری ندارید و یا اگر علاقه مند به راه اندازی یک کسب و کار آنلاین متفاوت با شغلی فعلی خود هستید نت استارت نقطه آغاز مناسبی برای شماست، در نت استارت انواع امکانات در سطوح مختلف و گروه های متعدد به شما معرفی میشود. مجموعه ای از امکانات رایگان و یا کم هزینه برای شروع، ابزارهای حرفه ای برای توسعه، ایده های خلاقانه، مربیان و مشاوران حرفه ای، منابع آموزشی و ..

[aio_button align=”center” animation=”pulse” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”برای مشاهده وب سایت نت استار کلیک کنید!” relationship=”nofollow” url=”http://www.netstart.ir/”]

گفتگو ها
    sina

    آقا یه مقدار در مورد سئو صحبت کنید. البته کار های عملی نه توضیح 😀

    ایده خوب و پربازاری رو پیاده کردند. بابت مطلب متشکر

    سایت طراحی کاربرپسندی داره و مفید ، خوبه که سایت های خوب معرفی شود .

    ممنون بابت به اشتراک گذاری مطلب مفیدتون و زحماتی که برای سایت خوبتون میکشید. خسته نباشید

    لحظه آخر

    ممنون بابت ساایت و مقالات عالیتون

    تولید محتوا برای سایت

    خیلی خیلی مقاله مفیدی نوشتید.
    با تشکر از شما