تجارت الکترونیکسیستم مدیریت محتوا

جلیقه ضد گلوله برای وردپرس

آموزش - آی تی پورت

امنیت مهم ترین مسئله برای دنیای مجازی است. از همین رو برای وردپرس شما پلاگین های در این پست معرفی می کنیم که شما با استفاده از این افزونه ها می توانید امنیت وب سایت خودتان را تا حد زیادی بر قرار کنید.

شاید با خود بگوید خیلی از وب سایت ها  افزونه های زیادی معرفی می کنند برای امنیت ولی نحوی استفاده از آن را به طور کامل آموزش نمی دهند و همین امر باعث می شود کاربر نتواند به طور کامل از افزونه ها استفاده کند. اما ما در این مطلب علاوه بر معرفی این افزونه ها نحویه استفاده از آنها را هم آموزش می دهیم.

Captcha

با استفاده از این افزونه می توانید برای قسمت های مختلف وب سایت تان سوال امنیتی قرار دهید برخی از این قسمت شامل: دیدگاه ، ورود به پیشخوان و …  نحوی استفاده از این پلاگین به این صورت است که بعد از نصب، پلاگین را فعال کرده و وارد تنظیمات آن شوید و گزینه مواردی که لازم میدانید سوال امنیتی داشته باشند را علامت بزنید و نوع سوالات را هم مشخص کنید و در انتها تغییرات را ذخیره کنید . (به همین سادگی!!!)

Better wp Security

این پلاگین تا حد خیلی خوبی امنیت وب سایت شما را برقرار می کند.

اما آموزش کامل نحوی استفاده از این پلاگین قبلا توسط وندابلاگ تهیه شده است که در انتها برای دانلود قرارداد شده است. امکان دارد قسمت Hide این پلاگین به طور کامل برای وب سایت شما کار نکند برای همین به جای استفاده از بخش Hide آموزش دیگری آماده کرده ایم که از آن می توانید استفاده کنید. بخش Hide این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید نام پوشه wp-login خود را تغییر دهید. آموزشی که توسط وندابلاگ تهیه شده است علاوه بر نحوی استفاده از پلاگین better wp security مسائل امنیتی دیگری که لازم است رعایت کنید را مطرح کرده است.

 

 

دانلود آموزش نحوی استفاده از better wp security

دانلود پلاگین Better WP Security

دانلود پلاگین Captcha

 

 

گفتگو ها

    سلام . بنظر من با نصب این افزونه وردپرس به اندازه کافی امن میشه.

    ممنون از مطالب خوبتون . موفق باشید .

    بنظرم افزونه ضد حملات Ddos هم باید نصب بشه چند تا خوبش رو طراحی کردن که با یه سرچ میتونید اونوارو پیدا کنید.

    سلام. تنها با نصب این افزونه می تونیم از امن بودن وردپرس اطمینان داشته باشیم یا روش های دیگری هم هست ؟

    تولید محتوای اینستاگرام

    خیلی خیلی پست ارزنده نوشتید. با تشکر از شما