آموزشاستراتژی محتوا

چگونه بازیدکنندگان جدید وبسایت خود را حفظ کنیم؟

افزایش بازدید سایت

یکی از مشکلات بسیار عدیده ای که طراحان سایت و صاحبان سایت با آن رو به رو هستند، این است که نمی دانند چگونه باعث افزایش بازدید سایت خود شوند و چگونه بازدیدکننده هایی که وارد وب سایتشان می شود را حفظ کنند تا بازدید سایتشان افزایش پیدا کند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید که نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، بهتر است این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید تا با روش های افزایش بازدید سایت آشنا شوید.

وب سایت خود را به صورت مرتب به روز رسانی کنید!

یکی از مهم ترین عوامل افزایش بازدید سایت این است که وب سایت خود را به صورت منظم به روزرسانی کنید، به روز رسانی منظم وب سایت علاوه بر این که باعث می شود تا کاربران و بازدید کنندگانی که در حال حاضر در وب سایت شما فعال می باشند وب سایت شما را ترک نکنند، باعث می شود تا کاربران جدیدی نیز به کاربران شما اضافه شوند و به این ترتیب باعث افزایش بازدید سایت شما می شود. یکی از مزیت های به روز رسانی منظم وب سایت برای افزایش بازدید وب سایت این است که درج اطلاعات جدید باعث می شود تا سئوی سایت شما نیز بهبود پیدا کند و به این ترتیب موتورهای جست و جو به خوبی وب سایت شما را پیدا کنند و وب سایت شما در رده ی خوبی از لیست جست و جوی موتورهای جست و جو قرار گیرد.

افزایش بازدید سایت

نرخ پرش سایت خود را کاهش دهید!

یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت و حفط کاربران آن، کاهش نرخ پرش سایت است. در اینجا قصد داریم درباره ی دو نکته صحبت کنیم، اول این که نرخ پرش سایت چیست؟ و دوم این که نرخ پرش سایت چگونه باعث افزایش بازدید سایت و حفظ بازدید کنندگان می شود؟ نرخ پرش سایت در واقع یک عدد است که نمایش دهنده ی این است که کاربرانی که وارد سایت شما می شوند، آیا در سایت شما به جواب خود می رسند یا برای این که به جواب خود برسند وارد سایت دیگری می شوند؟ این عدد هر چه کمتر باشد یعنی این که سایت شما سایت قوی تری می باشد و در لیست موتورهای جست و جو به رتبه ی بهتری دست خواهد یافت. اما پاسخ این سؤال که نرخ پرش سایت چگونه باعث افزایش بازدید سایت شما و حفظ کاربران می شود این است که نرخ پرش در واقع میزان رضایت کاربران از سایت شما می باشد و هر چه این میزان رضایت بیشتر باشد، یعنی این که نرخ پرش کمتر بوده و نشان دهنده ی این است که شما در حفظ کاربران و همین طور افزایش بازدید سایت موفق تر عمل کرده اید.

افزایش بازدید سایت

تنها از مطالب مفید در سایت خود استفاده کنید!

یکی دیگر از روش های افزایش بازدیدکنندگان سایت و همین طور حفظ کاربران سایت این است که مطالب مفید را در وب سایت خود قرار دهید. در صورتی که مطالبی بی ربط به وب سایت خود را در سایت خود قرار دهید، باعث می شوید تا کاربرانی که وارد سایت شما می شوند یا از قبل از سایت شما استفاده می کردند، احساس نارضایتی داشته و خیلی سریع سایت شما را ترک کنند. بنابراین یک کار بسیار خوب برای افزایش کاربران سایت و حفظ کاربران سایت این است که تنها مطالب مرتبط و مفید را به صورت کامل در سایت خود منتشر کنید.

 

گفتگو ها