نقد و بررسی

معرفی بهترین پاور بانک های بازار

بهترین پاور بانک

امروزه استفاده از لوازم الکترونیکی مثل گوشی های تلفن همراه و تبلت ها و وسایلی که نیاز به شارژ مجدد دارند بسیار مرسوم شده است. پاور بانک ها برای شارژ این وسایل می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در این مقاله آی تی پورت قصد داریم به معرفی بهترین پاور بانک های بازار بپردازیم. تا شما بتوانید با یک مقایسه خوب و با خیالی راحت یک پاور بانک مناسب برای استفاده خود تهیه کنید.

Anker PowerCore+ 26800 PD یکی از بهترین ها

بدون شک وقتی صحبت از انتخاب بهترین پاور بانک ها می شود، شرکت انکر چندین گزینه برای شما روی میز خود خواهد داشت. پاور بانک مدل Anker PowerCore+ ۲۶۸۰۰ PD یکی از بهترین پاور بانک های شرکت آنکر است. از جمله مزایای این پاور بانک، قدرت بالای شارژدهی آن است که به خاطر استفاده از تکنولوژی پیشرفته Quick Charge 2.0 در این مدل است. مزیت دیگر این مدل استفاده از تکنولوژی پاور آی کیو است. در پاور بانک های معمولی شدت جریان ورودی و خروجی پاور بانک مقدار ثابتی است. برای مثال جریان ورودی ۲ آمپر و جریان خروجی ۳ آمپر است. ولی این تکنولوژی به پاور بانک این توانایی را می دهد که جریان خروجی را متناسب با دستگاه مورد نظر تنظیم کند؛ تنها عیبی که می توان برای این مدل برشمرد ظاهر بد و بزرگی آن است. که نمی توان زیاد روی آن در سفرهای طولانی حساب باز کرد.

بهترین پاور بانک

DBPOWER 26400mAh مناسب برای سفرهای طولانی

DBPOWER یکی دیگر از گزینه ها در بین بهترین پاور بانک های موجود در بازار جهانی است. این پاور بانک قدرتمند به خاطر ویژگی هایی که دارد جزو بهترین گزینه ها برای کسانی است که در طول سال سفرهای زیادی را تجربه می کنند. استفاده از یک باتری با ظرفیت ۲۶۴۰۰ میلی آمپر بر ساعت و همچنین بهره مندی از ۲ پورت یو اس پی با خروجی AC از جمله مزایای مهم این مدل است. ظاهر شیک، بدنه مقاوم و آلومینیومی و تناسب بین عرض و طول دستگاه ویژگی هایی است که این پاور بانک را برای مسافرت های پر تعداد مناسب می کند.

بهترین پاور بانک

محصول ویژه شرکت شیائومی Xiaomi 10,000mAh Mi Power Bank Pro

 شرکت شیائومی یکی از شرکت های خصوصی چینی است که در زمینه تولیدات الکترونیکی فعالیت بسیاری دارد. در بین بهترین پاور بانک های بازار، می توان از Xiaomi ۱۰,۰۰۰mAh Mi Power Bank Pro نیز نام برد. در بین بهترین پاور بانک های بازار، این مدل تقریبا پایین ترین قیمت را دارد. و به همین خاطر مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است. قدرت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت این باتری می تواند یک موبایل آیفون هفت را ۴ مرتبه به طور کامل شارژ کند. همچنین این پاور بانک شیائومی ظاهر مناسب و وزن نسبتا پایینی داشته و برای سفرهای طولانی از بهترین پاور بانک ها به حساب می آید.

بهترین پاور بانک

دومین گزینه شرکت انکر anker powercore 10000

همینطور که گفتیم شرکت انکر یکی از غول های الکترونیکی جهان در عصر حاضر است. دومین گزینه ای که این شرکت می تواند برای انتخاب بهترین پاور بانک به شما معرفی کند Anker PowerCore ۱۰۰۰۰ است. در این مدل نیز از تکنولوژی ویژه Quick Charge 2.0 استفاده شده است. عیب بزرگ این پاور بانک خوب بهره مندی از یک درگاه یو اس پی است. ولی حجم کمتر و تناسب بیشتر آن نسبت به مدل دیگر شرکت آنکر باعث شده تا کاربران زیادی بین بهترین پاور بانک های بازار دست به انتخاب Anker PowerCore10000 بزنند.

بهترین پاور بانک

آخرین محصول پاور بانک Poweradd Apollo 2 Solar Charger 12000mah   

یکی از دلایلی که این مدل را در بین بهترین پاور بانک های جهان جای داده است استفاده از شارژر خورشیدی است. استفاده از انرژی خورشید برای شارژ این پاور بانک یک مزیت مهم است که آن را به بهترین گزینه برای سفرهای طولانی تبدیل می کند. به خصوص برای کسانی که در طول سفر دسترسی چندانی به برق ندارند، مثل کوهنوردان. بدنه مقاوم، بهره مندی از ۲ درگاه یو اس پی، دارا بودن فلش لایت و سبکی نسبی آن از دیگر مزیت های این مدل در بین بهترین پاور بانک های بازار است.

بهترین پاور بانک

گفتگو ها
    sandwichpanel

    ممنون از معرفی بهترین برندهای پاور بانک