نقد و بررسی

اطلاعاتی دقیق در مورد آیفون ایکس اس

آیفون ایکس اس

آیفون ایکس اس نسل جدید از گوشی های ارائه شده از شرکت اپل می باشد. آیفون ایکس اس دارای امکانات و مزیت های بسیار باکیفیتی است که این امر باعث شده است توجه عموم افراد را به سوی خود جذب کرده و مورد رضایت قرار بگیرد. گوشی iphone xs از زمان ورودش به بازار فروش بسیار خوبی را به دست آورده است.

آیفون xs

آیفون ایکس اس محصول جدید ارائه شده از شرکت اپل می باشد. با پا به عرصه گذاشتن این مدل گوشی، دیگر نسل قدیم آیفون کم تر می تواند در زمینه ی فروش درخشان باشد؛ زیرا با توجه به مزیت های عالی گوشی های نسل جدید، امکانات و خدمات بسیار باکیفیت تری را ارائه می دهند. با وجود تفاوت های کم بین نسل جدید و نسل قدیم، گوشی های آیفون ایکس اس، دارای آپشن ها و قابلیت های بسیار بالای می باشد. شما می توانید قبل از خرید این گوشی در سایت های مربوطه جست و جو کرده و قیمت های آن را مشاهده نمایید.

آیفون ایکس اس

طراحی آیفون xs

فریم آیفون ایکس اس از جنس استیل بوده و قاب پشتی این گوشی شیشه‌ای می‌باشد. مقاوم‌ترین جنس شیشه که تا به امروز روی گوشی‌های هوشمند تعبیه شده، برای گوشی آیفون به کار رفته است و شرکت اپل ادعا می کند که احتمال لیز خوردن این گوشی از دیگر گوشی‌های شیشه‌ای بسیار کمتر است. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تفاوت بین این گوشی و گوشی های نسل قدیم، ضد آب بودن آن ها می‌باشد. نسل قبلی از لایسنس IP67 استفاده شده بود درحالی‌که در آیفون ایکس اس به IP68 مجهز می‌باشد. با توجه به این تفاوت می‌توان نتیجه گرفت که می توان در عمق ۲ متری به مدت ۳۰ دقیقه از این گوشی استفاده نمود.

آیفون ایکس اس

صفحه نمایش آیفون xs

صفحه نمایش آیفون ایکس اس ۵،۸ اینچی همانند نسل قبلی می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی از OLED ساخته و تهیه شده و قسمت ناچ را از نسل قبل به ارث برده است. اپل در مورد صفحه نمایش این گوشی ادعا کرده است که در این نسل رنج دینامیکی حدود ۶۰ درصد بهبود یافته است. همان‌طور که مشاهده می‌شود عکس‌ها و ویدیوهای گرفته شده با این گوشی موبایل بسیار واضح و شفاف می‌باشند. تا زمانیکه شما این موضوع را خودتان به صورت عملی مشاهده نکنید به کیفیت عالی این گوشی پی نخواهید برد. به دلیل مزایا و ویژگی‌های عالی و برتر آیفون ایکس اس، این گوشی در حال حاضر فروش بسیار خوبی دارد و در جدول رتبه بندی توانسته است رتبه ی بسیار خوبی را از آن خود کند.

آیفون ایکس اس

دوربین آیفون xs

دوربین آیفون ایکس اس  مانند دوربین نسل قبل می‌باشد و در قاب پشتی دو عدد لنز قرار دارد که زیر هم قرار داده شده‌اند و در داخل قابی هستند که از گوشی بیرون زده و نیز یک فلش در بین آن ها تعبیه شده است. با توجه به این‌که لنزهای قرار داده شده در آیفون ایکس اس دقیقاً شبیه نسل قدیم می‌باشد، اما اپل ادعا دارد که لنزهای آیفون ایکس اس از نظر نرم افزاری و سخت افزاری بهبودهای قابل توجهی را در دوربین‌ها اعمال کرده است. سنسور دو لنز قرار گرفته در این گوشی‌ها ۱۲ مگاپیکسلی می‌باشد. اما اندازه ی پیکسل‌ها بزرگ‌تر شده است و شاهد هستیم که از پیکسل‌های با اندازه ۱،۴ یو ام در سنسور استفاده می‌شود. در هر صورت اپل نرم افزار دوربین‌های خود را طوری ارتقا داده است که سرعت شاتر را به‌هیچ‌وجه کند نمی‌کند. این طرح به آیفون ایکس اس این امکان را می‌دهد تا چند تا عکس پشت سرهم بگیرد و با واحد پردازنده ی عصبی بهترین جزئیات از هر کدام از عکس ها را ترکیب و یک عکس بسیار خوب ارائه دهد.

گفتگو ها