نقد و بررسی

نقد و بررسی گوشی هوشمند آیفون XR

آیفون XR  یکی از جدیدترین مدل های گوشی های شرکت آیفون است که در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شده است، این گوشی را شاید بتوان عجیب ترین گوشی شرکت آیفون دانست چرا که این گوشی دارای ویژگی های بسیار زیادی است و بسیاری از ویژگی های مدل های قبلی گوشی های شرکت آیفون را دارا می باشد با این حال قیمت تقریبا معادل ۲۵۰ دلار کمتر از مدل های قبلی را داراست که همین عامل باعث تعجب علاقه مندان به گوشی های شرکت آیفون شده است.

طراحی ظاهری آیفون XR

گوشی آیفون XR دارای طراحی بسیار خاصی است که می توان آن را ترکیبی از گوشی های آیفون ۸ و آیفون x دانست، این گوشی اولین گوشی شرکت اپل است که به صورت رنگی وارد بازار شده است و گوشی های قبلی این شرکت معمولا در سه رنگ طلایی، سفید و مشکی وارد بازار می شدند، اما شما آیفون XR را می توانید در رنگ های سفید، قرمز، آبی و زرد در بازار خریداری کنید که این نکته می تواند در انتخاب این گوشی ها بسیار موثر باشد. گوشی همراه آیفون XR را از یک نظر می توان شبیه به گوشی های آیفون ۸ دانست چرا که در قسمت پشتی این گوشی تنها یک دوربین تک لنزه وجود دارد، اما قسمت جلویی این گوشی کاملا مشابه با آیفون x طراحی شده است که باعث شباهت این گوشی به آیفون X می شود.

آیفون XR

دوربین آیفون XR

آیفون XR دارای دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی است، در داخل دوربین این گوشی یک تثبیت کننده نور قرار گرفته است که شرایط عکاسی در هر شرایطی را برای شما فراهم می کند و شما می توانید در هر موقعیتی با بهترین کیفیت عکس بگیرید. یکی از ویژگی های بسیار خوب این گوشی این است که شما می توانید دوربین این گوشی را روی حالت پرتره و HDR نیز قرار دهید که این دو حالت طرفداران بسیار زیادی را دارا می باشد. قطعا نقطه قوت دوربین این گوشی را می توان در تشخیص لبه های اجسام و همین طور چهره افراد دانست.

آیفون XR

عملکرد آیفون XR

در ادامه بررسی گوشی آیفون XR به بررسی عملکرد این گوشی می رسیم، عملکرد گوشی همراه آیفون XR فوق العاده می باشد و دارای ios 12  است، این گوشی دارای یک پردازنده ۸ هسته ای است که این قدرت را داراست که در یک ثانیه ۵ تریلیون عملیات مختلف را انجام دهد، این سرعت بی نظیر باعث تعجب دنبال کنندگان گوشی های آیفون شده است چرا که کمتر گوشی هوشمندی در دنیا وجود دارد که بتواند این تعداد عملیات را در یک ثانیه انجام دهد و این بدان معنی است که شما می توانید هر کاری را که از یک گوشی هوشمند انتظار می رود، انجام دهید. یکی از تست هایی که بر روی این گوشی انجام شد نشان داد که این گوشی می تواند گرافیکی ترین بازی سال ۲۰۱۸ را که یک بازی فوق العاده سنگین بود را به بهترین نحو اجرا کند. یکی از مهم ترین نکاتی که درباره گوشی آیفون XR وجود دارد این است که شرکت اپل مدعی شده است که این گوشی می تواند یک و نیم ساعت بیشتر از آیفون هشت و همین طور آیفون هشت پلاس باطری نگه دارد که این عملکرد می تواند برای یک گوشی فوق العاده باشد.

آیفون XR

نکات پایانی

اگر به صورت کلی بخواهیم بررسی جامعی را درباره این گوشی داشته باشید می توان گفت که گوشی هوشمند آیفون XR یک گوشی فوق العاده با عملکردی عالی است که دارای ظاهری متفاوت تر با سایر انواع گوشی های شرکت اپل می باشد با این حال دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر محصولات شرکت آیفون می باشد و خرید آن برای عموم مردم راحت تر است. در کنار کیفیت عالی در عملکرد امکانات بسیار مهمی نیز در سخت افزار این گوشی تعبیه شده است که به صورت کلی آن را تبدیل به یک گوشی هوشمند قوی و قدرت مند کرده است که می توانید تمامی کارهای خود را با آن انجام دهید.

این نوشته بروز می شود. تاریخ آخرین بروزرسانی مطلب فوق : ۲۷ شهریور

گفتگو ها