نقد و بررسی

معرفی برترین بازی های پلی استیشن ۴

اگر به دنیای بازی های کامپیوتری علاقه داشته باشید بی شک با بازی های پلی استیشن ۴ نیز آشنایی دارید و می دانید که بازی کردن در این کنسول می تواند یکی از بهترین تجربه های شما باشد. در این مطلب قصد داریم چند مورد از بازی های پلی استیشن ۴ را به صورت مختصر معرفی کرده و به توضیح داستان آن ها بپردازیم.

خدای جنگ یا God of war

کمتر کسی را پیدا می کنید که علاقه به کنسول پلی استیشن داشته باشد و بازی god of war را انجام نداده باشد، این بازی یکی از بهترین بازی های پلی استیشن می باشد و خیلی زود موفق شد مخاطبان بسیار زیادی در پلی استیشن ۴ پیدا کند. در نسخه سوم God of war شما باید با خدایان مختلف یونان مبارزه کنید و هر یک از این خدایان را شکست دهید تا بتوانید سلاح های جنگی جدیدی بدست بیاورید و به جنگ خدایان قدرتمند تر بروید. در این بازی شما باید با خدایانی از قبیل خدای دریا، خدای دنیای زیرین، خدای آهنگری و حتی هرکول معروف مبارزه کنید.

بازی های پلی استیشن

Until dawn

یکی دیگر از بازی های پلی استیشن ۴ که خیلی زود توانست مخاطبان بسیار زیادی را برای خود جمع آوری کند بازی معروف until dawn بود، این بازی دارای داستانی فوق العاده زیبا بود و همین داستان زیبا باعث شد تا بسیاری از مشکلات این بازی همانند مشکلات گرافیکی پوشیده شود. یکی از مهم ترین نقاط قوت این بازی در ایجاد محیط های ترسناک و جذاب برای کاربر بود، داستان این بازی در کشور کانادا می باشد و این گونه است که شما کنترل ۸ نوجوان را به عهده دارید و باید از دست یک روانی که قصد کشتن هر ۸ نوجوان را دارد فرار کرده و خود را نجات دهید. اگر می خواهید یکی از بهترین بازی های پلی استیشن ۴ را بر اساس نظرات کاربران این کنسول خریداری کنید حتما باید این بازی را بخرید.

بازی های پلی استیشن

BloodBorn

بی شک یکی از بهترین بازی های پلی استیشن ۴ این بازی می باشد، این بازی به طور انحصاری برای پلی استیشن ۴ طراحی و ساخته شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. در این بازی می توانید مراحل و چالش های بسیار زیاد و طاقت فرسایی را پشت سر بگذارید. نسخه اولیه این بازی دارای اشکالات بسیار زیادی بود ولی بعدها توسط آپدیت هایی که برای این بازی بیرون آمد این مشکلات به حداقل رسیدند و امروزه این بازی یکی از کم نقص ترین بازی های پلی استیشن ۴ می باشد. شما در این بازی نقش یک شکارچی را خواهید داشت که به دنبال درمان بیماری طاعون می باشد و باید با مشکلات مختلف مبارزه کنید.

بازی های پلی استیشن

The last of us

این بازی تمامی ویژگی های مثبت یک بازی پلی استیشن ۴ را دارا می باشد، این بازی به قدری خوب طراحی شده است که بسیاری از منتقدان بازی های پلی استیشن معتقدند که هیچ نقصی را در آن نتوانسته اند پیدا کنند. این بازی دارای گرافیک بی نظیری می باشد، داستان این بازی همان داستانی است که در نسخه های پلی استیشن ۲ و ۳ آمده بود و به همین دلیل بسیاری از طرفداران قدیمی این بازی دوباره آن را تهیه کردند. داستان این بازی به صورت آخر الزمانی طراحی شده است ولی با بازی های در این سبک تفاوت های بسیار زیادی دارد.

بازی های پلی استیشن

گفتگو ها