اخبار

نگاهی به استخدام آزادکارها و مدیریت آن ها در گوگل

آزادکارهای گوگل

استفاده از آزادکارهای گوگل انفجار عظیمی در عرصهٔ اشتغال زایی و استفادهٔ صحیح از دانش و آگاهی افراد مبتکر ایجاد کرد. این پروژهٔ گوگل با اینکه در ابتدا کمرنگ ظاهر شد و جذابیت چندانی برای افراد مختلف نداشت، اما به مرور زمان و با افزایش سرعت در تکنولوژی و همچنین پیچیده بودن دغدغه های کاری، بکارگیری آزادکارها جنبهٔ رسمی تری به خود گرفت.

همکاری با شرکت گوگل به صورت آزادکاری

راه اندازی کسب و کار، آن هم در شرکتی بزرگ مانند گوگل نه تنها جذابیت های خاص خود را دارد، بلکه می تواند یکی از موفقیت ها در عرصهٔ آیندهٔ شغلی برای یک فرد ایده پرداز باشد. تنوع و گستردگی کارهای افرادی که با عنوان آزادکارهای گوگل کار می کنند به حدی زیاد است که می توان برای هر نرم افزار چند آزادکار به عنوان پشتیبان در نظر گرفت.

اسامی شغل هایی که به صورت آزادکاری در شرکت گوگل به ثبت رسیده اند بسیار زیاد هستند، از مشاوران کسب و کار گرفته تا برنامه نویسان وب و نرم افزارهای کاربردی و حتی مترجمان، که مجموعه ایی کامل از افرادی هستند که کسب و کار قابل قبولی را از طریق کار در گوگل بدست آورده اند.

سالانه افرادی که مشتاقند خود را محک بزنند چه از طریق برنامه نویسی و چه از طریق پشتیبانی نرم افزاری، شرکت گوگل را به عنوان مسیر کاری خود انتخاب می کنند. البته بایستی توجه داشته باشند که استخدام آزادکارهای گوگل شرایط خاص خود را دارد و در واقع فرصتی است برای افرادی که اصولاً در حوزهٔ فناوری، نابغه به حساب می آیند.

 آزادکارهای گوگل

نظارت بر روی استخدام آزادکارها:

یکی از زمان برترین کارهایی که شرکت گوگل از آن نام برده است، پیدا کردن برنامه نویس های قهار و حتی پشتیبان های نرم افزار ماهر است، گوگل، راه حل این مشکل را با استفاده از شرکت های زیر مجموعه ایی که در زمینهٔ آموزش برنامه نویسی فعالیت دارند، انجام می دهد و سالانه افراد خلاق و علاقمند به برنامه نویسی را با آزمون هایی معتبر می سنجد تا برترین ها را با نام آزادکارهای گوگل استخدام نماید. در حال حاضر تعداد زیادی از این آزادکارها مدیریت شرکت های زیر مجموعهٔ گوگل که کارهای اساسی را نیز انجام می دهند، بر عهده دارند.

مزیت آزادکاری و مدیریت آن ها در گوگل:

افرادی که با عنوان آزادکارهای گوگل توانسته اند به موفقیت های چشم گیری دست یابند، کم نیستند و تعریف هایی کامل و بی نقص از آزادکاری ذکر کرده اند. شما می توانید روزانه در خانه مشغول برنامه نویسی یا مشاوره باشید در حالی که از راه دور برای شرکت معتبری مانند گوگل کار می کنید. این می تواند در نوع خود بی نظیر و جذاب باشد، چرا که استراحت و تفریحات خود را در کنار کسب درآمد خواهید داشت و از همه مهم تر درخواست مرخصی و دوازده ساعت حضور در محل کار و رفت و آمد به محل کار را ندارید.

اما مدیریت آزادکارها به شکل صحیح برای شرکت های زیر مجموعهٔ گوگل موفقیت های بیشتری را برای آن ها دربر داشته است و نام آزادکارهای گوگل را بیش از پیش مطرح کرده است. اینکه مدیریت بخش اساسی از پروسه های شرکت گوگل بر عهدهٔ آزادکارها است، یعنی اینکه از آغاز همکاری با آن ها تا به حال پیشرفت و تأثیرات مثبت در کار آن ها دیده شده است.

آزادکارهای گوگل که در کارشان موفق بوده و چنان تعریفی را از کارشان داشته اند که نشان از رضایت آن ها نسبت به کار در گوگل دارد. برای شروع کار در گوگل به عنوان آزادکار، فقط کافی است یک طرح متفاوت و خلاقانه اما همراه با دانش کافی داشته باشید که نشان دهندهٔ برداشت صحیح شما از تحلیل آزادکاری در گوگل باشد.

 آزادکارهای گوگل

گفتگو ها
    منابع انسانی

    با سلام و درود فراوان
    با تشکر از مطالب خوب و آموزنده شما