اخبار

گوگل نکسوس بعدی ممکن است این شکلی باشد

گوگل نکسوس

ما می‌دانیم گوگل نکسوس بعدی به زودی خواهد آمد، اما چه کسی آن را ساخته است؟ طبق شایعات هوآوی و ال‌جی از گزینه‌های ساخت این محصول برای اندروید M هستند. و ما شواهد محکمی پیدا کردیم که نشان می‌دهد سازنده نکسوس بعدی ال‌جی است. عکسی که از یک بلاگر اندونزیایی به نام Mques Brownlee در گوگل پلاس منتشر شده است پشت یک ال‌جی نکسوس را نشان می‌دهد. شایعات نشان می‌دهد این گوشی صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی دارد و از ویژگی‌های حسگر اثر انگشت در عقب، دوربین برآمده، لیزر فوکوس، فلش دوگانه مانند آیفون ۶ و تمام پلاستیک برخوردار است.

اگر این دستگاه واقعی باشد، بدنه تمام پلاستیک آنچنان چیز بدی نیست. این می‌تواند به این معنی باشد که گوگل می‌خواهد قیمت نکسوس را پایین بیاورد — ال‌جی نکسوس ۵ اصلی ۳۴۹ دلار قیمت داشت، در حالی‌که موتورولا نکسوس ۶ ۶۴۹ دلار بود. تصاویر لو رفته قبلی هم عکسی از نزدیک و همچنین عکسی از پورت USB از نوع C را نشان می‌دهد. با بررسی مشخصات، بنظر می‌رسد این دستگاه از پردازنده  اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده می‌کند.

از سوی دیگر، شایعه شده دستگاه ساخت هوآوی صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی دارد با مشخصات کمی بهتر. ما اطمینانی در رابطه با این اطلاعات نداریم اما در حالی‌که اپل، سامسونگ و دیگران گوشی‌های کوچک و بزرگ زیادی می‌سازند، دو نکسوس حساسیت بیشتر ایجاد می‌کنند. آنطور که فهمیدیم، انتظار داریم تا این دستگاه در پاییز همراه با اندروید M معرفی شود.

نظر شما در مورد نکسوس بعدی چیست؟ فکر می‌کنید این محصول ساخت هواوی است یا ال‌جی؟

گفتگو ها

    مطمئنم با ی قیمتی بیاد بیرون بقیه برند ها رو تو خواب ببره