اخبار

شیائومی Redmi Note 2 مجهز به اسکنر اثر انگشت خواهد بود

ساعاتی پیش بر روی شبکه اجتماعی Weibo تصویری منتشر شد که به نظر می‌رسد که به گوشی Redmi Note 2 شیائومی تعلق دارد و اسکنر اثر انگشتی در پشت این دستگاه را نیز در تصویر قابل مشاهده است.

هرچند پرچمداران گوشی‌های هوشمند امروزی غالبا مجهز به اسکنری در جلو و در قسمت “هوم” هستند اما قرار گرفتن اسکنر در پشت گوشی اتفاق جدیدی نیست. شرکت هواوی پیش از این با هدف سهولت کار برای کاربران از سنسوری در قاب پشت گوشی Mate 7 خود استفاده کرده بود.

Xiaomi-Redmi-Note-2-leak

طبق گزارشات این گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده که این مسئله شایعات قبلی در خصوص مواد ساختاری ردمی نوت۲ را رد می‌کند. هرچند با توجه به ارزان قیمت بودن گوشی ، استفاده از بدنه پلاستیکی در ساخت آن جای تعجب نخواهد داشت.

چند هفته پیش خبری مبنی بر این که ردمی نوت۲ در تاریخ ۸ تیرماه به بازار عرضه خواهد شد در رسانه‌های اجتماعی پخش شد اما هنوز خبری از عرضه این گوشی نشده است!

اخیراً نیز شایعه‌ای مشخصات Redmi Note 2 را اینگونه معرفی کرده است: نمایشگر ۵.۵ اینچ با وضوح تصویر ۱۰۸۰پیکسل، پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6795، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی و بهره‌مندی از فناوری ۴GLTE (تکامل بلندمدت).

باید منتظر بود تا مشخص شود که این شرکت چینی محصول خود را در چه تاریخی و با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.

گفتگو ها

    نوآوری هنوز در هیچکدوم از این گوشی‌ها دیده نمیشه! من که دیگه فکر نکنم چیز خاص جدیدی در گوشی‌ها به چشم بخوره مگر اینکه کسی مثل استیو جابز پیدا بشه و تحول عظیمی در این صنعت ایجاد کنه.