اخبار

به کمک اپلیکیشن جدید مایکروسافت گوشی خود را روی ویندوز ۱۰ میرور کنید

میرور کردن

احتمالاً شما هم از طرفداران مایکروسافت هستید و حداقل یکی ازمحصولات این شرکت که در آستانه تریلیون دلاری شدن است در منزل شما یافت می‌شود یا گوشی‌های آیفون و یارایانه‌های این شرکت پر آوازه. در این مطلب ما به بررسی ویندوز ده و ویژگی میرور کردن که به تازگی به روی این ویندوز ارائه شده است می‌پردازیم تا شما را با این ویژگی جالب در رایانه‌های رو میزی مایکروسافت آشنا کنیم پس همراه آی تی پورت باشید تا همه چیز را در رابطه با میرور کردن گوشی به روی ویندوز ۱۰ بیاموزید.

میرور کردن به چه معناست؟

شما چه تلفن همراهی با سیستم عامل آی او اس و محصول شرکت مایکروسافت را در دست داشته باشید و یا یکی از گوشی‌های همراه با سیستم عامل اندورید ممکن است تمایل داشته باشید که بتوانید گوشی خود را به کمک رایانه‌ خود هندل کنید و هنگامی که با سیستم کار می‌کنید به اعلان‌های گوشی خود هم واقف باشید و در جریان اتفاقات مهمی که در گوشی شما رخ می‌دهد قرار بگیرید و میرور کردن دقیقاً به همین معناست شما با کمک ویژگی میرور کردن که اولین بار توسط شرکت دل به بازار معرفی شد می‌توانید تلفن همراهتان را روی ویندوز ده ببینید و اتفاقات را در حین کار کردن با سیستم مدیریت کنید.

 میرور کردن

میرور کردن گوشی به روی ویندوز ده

در کنفرانس بزرگ و خبری به ولد ۲۰۱۸ شرکت مایکروسافت از ورود یک اپلیکیشن جدید به بازار خبر داد که به کمک این اپلیکیشن کاربردی شما می‌توانید تلفن همراه خود را به روی ویندوز ۱۰ وارد کنید. همان طور که قبل‌تر هم گفتیم میرور یک قابلیت جالب است که بسیار هم کاربردی می‌باشد و می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند. به کمک این اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای میرور کردن تلفن‌های همراه به روی ویندوز ده شما می‌توانید عکس‌های تلفن همراهتان را روی سیستم ببینید و پیام‌ها و اعلان‌ها را روی سیستم ببینید. این اپلیکیشن که روی ویندوز ۱۰ نصب خواهد شد می‌تواند برای گوشی‌های شرکت مایکروسافت که سیستم عامل آی او اس دارند و حتی گوشی‌های سایر شرکت‌ها که سیستم عامل اندروید دارند کاربردی باشد فقط لازم است توجه کنید که ویژگی‌های این برنامه برای سیستم عامل اندروید گسترده‌تر است. در حال حاظر شرکت مایکروسافت در آستانه تریلیون دلاری شدن است و یکی از پر قدرت‌ترین شرکت‌ها در زمینه تکنولوژی و انواع گجت هاست و روز به روز با برنامه‌هایی مانند همین اپلیکشن که به مرور کردن تلفن‌های همراه به روی ویندوز ده کمک می‌کند به طرفداران خود می‌افزاید.

گفتگو ها
    صنعت و هنر تجسم

    مرسی از راهنماییتون