اخبار

دوربین های پشتی گوشی گلکسی A شرکت سامسونگ

گوشی گلکسی A

به تازگی خبرهایی منتشر شده است که تعجب بسیاری از علاقه مندان به گوشی های جدید را بر انگیخته است، این خبر حاکی از آن است که شرکت سامسونگ قصد دارد دوربین های پشتی گوشی گلکسی A را به ۳ لنز تجهیز کند که این عمل باعث می شود این گوشی طرفداران بسیار زیادی را پیدا کند و خریداران زیادی داشته باشد.

تجهیز دوربین پشتی گوشی گلکسی A به سه لنز

تیم The firm’s global hardware که تیمی قدرتمند در زمینه ارتقا سطح کیفی گوشی سامسونگ می باشد، سری تحقیقات جدید را شروع کرده است که فناوری هایی را تولید کند که باعث پیشرفت چشم گیر گوشی گلکسی A شود، در حین این تحقیقات این گروه به این نتیجه رسیده اند که یکی از عواملی که می تواند این گوشی را از سایر رقبای آن در سایر شرکت ها جلو بیندازد، دوربین با کیفیت مطابق با آخرین امکانات روز دنیا می باشد، به همین دلیل این گروه تصمیم به اضافه کردن این لنزها به دوربین پشت گوشی گلکسی A کرد. این ویژگی و این تجهیزات را به گلکسی A سامسونگ اضافه کرده اند که باعث شده است توانایی گرفتن عکس های عریض را پیدا کند. در دنیا تعداد بسیار کمی از گوشی ها قادر به این نوع از عکاسی می باشند.

 گوشی گلکسی A

عجیب اما واقعی

شاید اگر هر شرکت دیگری اقدام به انجام این عمل می کرد جای شگفتی بسیار زیادی را نمی گذاشت ولی شرکت سامسونگ از دیرباز هیچ گاه اقدام به تجهیز کردن ویژگی های مدرن و بسیار جدید بر روی گوشی های پرچم دار خود نمی کرد و این امر باعث شده است که بسیاری از کارشناسان از این امر متعجب شوند و این امر را پدیده ای نو بدانند. به این ترتیب اگر دوربین پشتی گلکسی A سامسونگ به ۳ لنز مجهز شود، شاهد یکی از عجیب ترین اتفاقات در تاریخ این شرکت گوشی سازی بسیار معروف می باشیم که قطعا در فروش گوشی گلکسی A تاثیر زیادی خواهد داشت و می توانیم شاهد این امر باشیم که قوی ترین گوشی تلفن همراه هوشمند از لحاظ عکاسی و دوربین وارد بازارهای جهانی شود.

گفتگو ها