اخبار

مقایسه گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ با شیائومی و اوپو

گوشی انعطاف پذیر

شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی گوشی انعطاف پذیر خود را معرفی کند. هواوی نیز در تلاش می باشد که بتواند زودتر از سامسونگ گوشی انعطاف پذیر خود را روانه بازار نماید. علاوه بر این، شرکت های شیائومی و اوپو نیز وارد این رقابت شده اند و قصد تولید این نوع گوشی های جدید را دارند. گذشته از موارد ذکر شده، رقابت در زمینه تولید این نوع گوشی ها در حال گسترش بوده و هر روزه بر تعداد رقبایی که قصد تولید گوشی های انعطاف پذیر دارند، افزوده می شود.

معرفی شرکت های تولید کننده گوشی های انعطاف پذیر

طبق اعلام اخیر خبرگذاری ها، شرکت شیائومی قصد تولید گوشی های انعطاف پذیر را دارد و امکان وارد شدن شرکت ال جی نیز به این معامله وجود دارد. شرکت ال جی در صدد می باشد که نمایشگر انعطاف پذیر OLEDرا در این گوشی های جدید خود استفاده نماید. در ضمن به نظر می رسد شرکت های هواوی و ال جی قصد همکاری با هم را داشته تا از این نمایشگر در گوشی انعطاف پذیر خود استفاده نمایند. همچنین خبرهایی نیز در زمینه همکاری هواوی با شرکت BOE (یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده LCD) می باشد تا بتواند گوشی انعطاف پذیر خود را به زودی عرضه نماید. سامسونگ زودتر از همه شرکت های ذکر شده تولید این گوشی هوشمند خود را اغاز نمود. اگرچه شیائومی قصد دارد این نوع گوشی خود را سریع تر معرفی نماید، اما سامسونگ نمی خواهد در این رقابت عقب بماند و قصد دارد فروش کم گلکسی اس ۹ را با این گوشی جبران نماید.

قیمت و دیگر فاکتور های مهم در فروش این گوشی ها

شرکت سامسونگ اعلام نموده است که این گوشی خود را با قیمت حدود ۱۸۰۰ دلار روانه بازار می نماید. با توجه به این که شرکت های شیائومی و اوپو قیمتی نصف قیمت شرکت سامسونگ اعلام کرده اند. شاید از این نظر در این رقابت برتر باشند. شرکت هواوی نیز که قصد دارد سریع تر از سامسونگ گوشی خود را عرضه نماید، تاکنون در مورد قیمت این گوشی انعطاف پذیر چیزی ذکر نکرده است.

هدف شرکت های چینی از تولید گوشی های هوشمند، عرضه این گوشی ها با قیمت مناسب تر می باشد. گوشی های انعطاف پذیر یک نوآوری جالب می باشند و باید منتظر بمانیم تا مشخص شود. با توجه به مشخصات فنی، شکل ظاهری و قیمت این گوشی ها، کدام شرکت در این رقابت برنده خواهد شد.

گفتگو ها