اخبار

رونمایی از پروژه آرا به سال ۲۰۱۶ موکول شد

پروژه آرا

احتمالا تاکنون بارها نام پروژه آرا همان ایده جذاب گوگل به گوش‌تان خورده است; پروژه‌ای که بر اساس آن تمام اسمارت‌فون‌ها توسط کاربران شخصی‌سازی می‌شوند بدین صورت که کاربر می‌تواند دوربین گوشی را جدا کرده و مثلا یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را جایگزین دوربین اوریجینال ۵ مگاپیکسلی آن کند.

مدیران گوگل و ایده‌پردازان این کمپانی بعضا بلند پروازی‌های عجولانه‌ای از خود بروز می‌دهند که این ایده نیز می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. مدیران این کمپانی وعده داده بودند که اولین نسخه آزمایشی از آرا تا پایان سال ۲۰۱۵ معرفی خواهد شد حال آنکه طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از اکانت توییتر این کمپانی، رونمایی از پروژه آرا از ۲۰۱۵ به سال ۲۰۱۶ موکول شده و تاریخ دقیقی برای معرفی آن عنوان نشده است.

به نظر می‌رسد هنوز برای رونمایی از چنین تکنولوژی پیشرفته‌ای اندکی زود باشد زیرا مدیران این ابرکمپانی نیز بدین موضوع پی برده و ورود آن به بازار را به تعویق انداخته‌اند. مکان اولیه در نظر گرفته شده برای رونمایی شهر پورتو ریکو عنوان شده بود حال آن‌که هم‌اکنون با به تعویق افتادن برنامه، گوگل به دنبال یافتن مکان جدیدی برای پرده‌برداری از پروژه آرا می‌گردد.

اگرچه هنوز تاریخ دقیقی از سال ۲۰۱۶ برای عرضه اولین نسخه آزمایشی آرا عنوان نشده اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر قطعا آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. نظر شما درباره پروژه آرا چیست؟ آیا ورود چنین تکنولوژی به دنیای ما لازم است و به نظر شما گوگل موفق به اجرایی کردن این ایده خواهد شد؟!

گفتگو ها

    اپل گوشی هوشمند را ساخت اما بعید نیست که گوگل بتواند پا را از اپل فراتر گذاشته و چنین تکنولوژی را بسازد.