اخبار

تبلت قدرتمند ایسوس Zenpad S 8.0 آماده شکستن رکوردهاست

ایسوس Zenpad S 8.0

محصولات کمپانی ایسوس با دو ویژگی منحصربفرد یعنی قیمت مناسب و پردازنده‌های قدرتمند اینتل شناخته می‌شوند که اخیرا با اسمارت‌فون‌های فوق‌العاده ارزان Zenfone و تبلت‌های ZenPad شهرت قابل توجهی کسب کرده‌اند. این کمپانی یک تبلت تمام عیار به نام ایسوس ZenPad S 8.0 معرفی کرده که با مدل Z580CA روانه بازار خواهد شد.

این تبلت قدرتمند به نمایشگری ۸ اینچی با کیفیت ۲K و رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ مجهز شده که طبق معمول وظیفه پردازش اطلاعات نیز بر عهده‌ پردازنده‌ای از اینتل با نام Intel Atom Z3580 گذاشته شده است. این پردازنده چهار هسته‌ای معماری ۶۴ بیتی داشته و هسته‌های آن روی فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز کلاک شده‌اند. شتاب‌دهنده گرافیکی PowerVR G6430 و فضای RAM چشم‌گیر ۴ گیگابایتی از جمله دیگر مشخصات Zenpad S هستند که با قاطعیت می‌توان گفت هنگام بازی یا انجام سنگین‌ترین کارها کاربر را ناامید نخواهند کرد!

ایسوس Zenpad S 8.0

از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دستگاه انتظار می‌رود جای کافی برای چندین بازی پرحجم داشته باشد; البته علاوه بر آن یک درگاه کارت حافظه خارجی microSD نیز با پذیرش حداکثر ۱۲۸ گیگابایت در تبلت تعبیه شده تا خیال کاربر را از بابت ذخیره سازی اطلاعات راحت کند. همان‌طور که می‌دانید تبلت‌ها عموما از دوربین‌های باکیفیتی بهره نمی‌برند یا حداقل در برند‌های نچندان پر‌طرفدار این‌گونه است اما به نظر می‌رسد Zenpad S 8.0 را با دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو باید از این قاعده مستثنی دانست! با چنین دوربین‌هایی می‌توان بهترین خاطرات را در قالب تصاویر ثبت کرده و همچنین با دوربین جلو به برقراری تماس تصویری با بالاترین کیفیت پرداخت.

از جمله ویژگی‌های جانبی پرچمدار ۷.۹ اینچی ایسوس می‌توان به اندروید نسخه ۵.۰ با رابط کاربری ایسوس ZenUI، اتصالات Wi-Fi و بلوتوث نسخه ۴.۰، پورت پرکاربرد USB Type-C و باتری عظیم‌الجثه ۱۵.۲ وات ساعتی اشاره کرد که در سنگین‌ترین استفاده می‌تواند تبلت را برای ۸ ساعت در اختیار کاربر قرار دهد.

Zenpad S 8.0 هم‌اکنون در فروشگاه‌های ایالات متحده با قیمت ۲۹۹ دلار آماده سفارش بوده و احتمالا به زودی از دیگر نقاط جهان نیز دیدن خواهد کرد.

گفتگو ها

    انتظارات زیادی از این تبلت میره، بنظر من میتونه یک رقیب خوب برای آیپد مینی و بقیه تبلت های هشت اینچی باشه.