اخبار

انگری بردز ۲ در عرض دو هفته ۳۰ میلیون بار دانلود شد

انگری بردز ۲

امروزه کمتر کاربری وجود دارد که بازی انگری بردز (پرنده‌های خشمگین) را تجربه نکرده باشد یا حداقل نام آن را نشنیده باشد. این بازی محبوب متعلق به کمپانی بازی سازی Rovio بوده و اولین‌‌ نسخه آن در سال ۲۰۰۹ و برای سیستم‌عامل iOS کمپانی اپل منتشر شد. اندکی بعد با روی کار آمدن اسمارت‌فون‌های اندرویدی و همچنین محبوبیت فوق‌العاده فراگیر آن‌ها، سازندگان این بازی به فکر توسعه آن افتاده و نسخه اندرویدی آن را نیز روانه بازار کردند. انگری بردز نسخه‌های بسیار متنوعی از جمله Seasons، Rio، Friends و غیره دارد که هرکدام به نوبه خود موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده‌اند.

حدودا ۱۴ روز پیش یکی از پر سر و صداترین نسخه‌های این بازی محبوب تولید و در دسترس کاربران قرار گرفت که رکورد دانلودی به یاد ماندنی از خود بر جای گذاشت. نسخه جدید این بازی که انگری بردز ۲ نام دارد در دو هفته آغازین بیش از ۳۰ میلیون‌ بار توسط کاربران دانلود شده که از آن می‌توان به عنوان موفقیتی تاریخی برای Rovio  نام برد. از این آمار حدودا ۱۰ میلیون دانلود مربوط به کشور چین و الباقی متعلق به بقیه کاربران در سراسر دنیا هستند که نشان از محبوبیت بالای این بازی میان چشم بادامی‌ها دارد.

انگری بردز ۲

در بازی انگری بردز پرندگانی قصد بازپس‌گیری سرزمین و تخم‌مرغ‌های خود از تعدادی خوک سبزرنگ را دارند که با تخریب سازه‌های پیش‌فرض در مراحل مختلف، خوک‌هایی که در ‌آن‌ها پناه گرفته‌اند نابود شده و کاربر به پیروزی می‌رسد. این فرایند در سال ۲۰۱۲ دستخوش تغییراتی شد; بدین ترتیب که یک بازی به نام Bad Piggies (خوک‌های بدجنس) با محوریت همان خوک‌های بازی انگری بردز ساخته شد که روند متفاوتی در پیش گرفت; بدین ترتیب که با ساخت وسایل نقلیه باید یک خوک را از نقطه آغاز به مقصد مورد نظر حمل کرده و مرحله را به پایان برسانید. این سری از بازی‌ها نیز با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران مواجه شد تا جایی که نسخه چهارم از آن با نام Piggy Island (جزیره خوک‌ها) نیز طی چند روز آینده منتشر خواهد شد. با توجه به استقبال غیر منتظره‌ای که از انگری بردز ۲ به عمل آمد، انتظار می‌رود نسخه جدید از بازی خوک‌های بدجنس نیز مورد توجه کاربران در سراسر دنیا قرار گیرد.

بازی‌های کمپانی Rovio به صورت رایگان برای دانلود در دسترس عموم قرار می‌گیرند حال آنکه برای دسترسی به برخی قسمت‌های بازی یا استفاده از برخی قدرت‌های ماورایی در بازی باید سراغ پرداخت درون‌برنامه‌ای بروید!

گفتگو ها